• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Citroen в м. Дніпро

Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).

Завершена

19 691 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 455.50 UAH
Період уточнення: 11.07.2025 13:14 - 18.07.2025 00:00
Відповідь надана

Пропозиція по внесенню правок до тендерного договору

Номер: c0da568f69004588bb74a3d849e9639f
Дата опублікування: 16.07.2025 08:45
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник. Надсилаємо для розгляду пропозицію по правкам до тендерного договору: 1. Доповнити п. 3.5 наступним абзацом: «Сторони прийшли до згоди, якщо для виконання робіт необхідні запасні частини чи матеріали відсутні на складі Виконавця, то строк усунення відповідних недоліків збільшується на строк поставки до Виконавця запасних частин чи матеріалів.» 2. Доповнити п. 7.1 договору щодо зобов’язань Замовника такими пунктами: 7.1.3. Забезпечити наявність у представника Замовника належним чином оформленої Довіреності при передачі автомобіля для надання послуг та при отриманні за результатами таких послуг. 3. Викласти п. 7.2.6. в такій редакції: 7.2.6. На відшкодування у повному обсязі прямих документально підтверджених збитків, завданих автотранспорту Замовника, при наданні Послуг. 4. Викласти п. 7.3.6. в такій редакції: 7.3.6. Відшкодовувати у повному обсязі прямі документально підтверджені збитки, завдані автотранспорту Замовника, при наданні Послуг. 5. п. 8.3. порушення строків надання Послуг - пеня 0,01% від вартості відповідного замовлення за кожний день прострочення. 6. п. 8.4. За порушення умов зобов'язань щодо якості наданих Послуг , із Виконавця стягується штраф у розмірі 20-ти відсотків вартості неякісних Послуг, окрім випадків належного усунення недоліків Виконавцем. 7. п. 8.6. За умови, якщо в результаті будь-яких дій чи бездіяльності Виконавця Замовнику будуть донараховані податкові зобов’язання та/або будуть застосовані штрафні санкції та/або Замовник не отримає (не в повному обсязі отримає) податковий кредит та/або податковий кредит не буде визнаний контролюючим органом, та/або Договір буде визнано цілком або в окремих частинах недійсним (нікчемним) з вини Виконавця, Виконавець зобов’язується, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідної вимоги Замовника, відшкодувати понесені Замовником прямі документально підтверджені збитки. Вимога надсилається Виконавцю у спосіб визначений умовами Договору. При цьому Замовник зобов’язаний оскаржити у судовому порядку такі донараховані податкові зобов’язання та/або штрафні санкції та надати разом з відповідною вимогою остаточне судове рішення, що набрало законної сили. 8. п. 8.7. У разі невиконання Виконавцем зобов’язань, визначених п.п. 1.6-1.9 Договору, Виконавець відшкодовує Замовнику всі прямі документально підтверджені збитки, понесенні останнім у зв’язку з цим. 9. п. 8.10. Прямі документально підтверджені збитки Замовника, визначені цим розділом Договору, сплачуються Виконавцем у повній сумі понад штрафні санкції, які останній зобов’язаний сплатити на користь Замовника.
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Щодо Вашого звернення по розгляду запропонавних Вами змін до проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації) повідомляємо наступне. 1) Доповнити п. 3.5 наступним абзацом: «Сторони прийшли до згоди, якщо для виконання робіт необхідні запасні частини чи матеріали відсутні на складі Виконавця, то строк усунення відповідних недоліків збільшується на строк поставки до Виконавця запасних частин чи матеріалів.» - не може бути прийнято, так як питання визначення строку надання послуг з врахуванням строку поставки запасних частин врегульовано пп. 4.10.3 п. 4.10 Договору. 2) Доповнити п. 7.1 договору щодо зобов’язань Замовника такими пунктами: 7.1.3. Забезпечити наявність у представника Замовника належним чином оформленої Довіреності при передачі автомобіля для надання послуг та при отриманні за результатами таких послуг - не може бути прийнято. ДТЗ закріплюється за водієм відповідно до посадової інструкції, що дозволяє передавати автомобіль для надання послуг та отримувати за результатами надання послуг. 3) Викласти п. 7.2.6. в такій редакції: 7.2.6. На відшкодування у повному обсязі прямих документально підтверджених збитків, завданих автотранспорту Замовника, при наданні Послуг - не може бути прийнято. Замовнику мають бути відшкодовані усі збитки. Також Замовник не має документально підтверджувати, що йому були надані збитки. 4) Викласти п. 7.3.6. в такій редакції: 7.3.6. Відшкодовувати у повному обсязі прямі документально підтверджені збитки, завдані автотранспорту Замовника, при наданні Послуг - не може бути прийнято. Замовнику мають бути відшкодовані усі збитки. Також Замовник не має документально підтверджувати що йому були надані збитки. 5) п. 8.3. порушення строків надання Послуг - пеня 0,01% від вартості відповідного замовлення за кожний день прострочення - не може бути прийнято. Чим більший час порушення строків надання Послуг, тим більші збитки несе Замовник. Також має бути відповідальність за недотримання умов договору щодо строків узгодження дати приймання ДТЗ та надання попередньо складеного Наряду-замовлення/Акту наданих послуг 6) п. 8.4. За порушення умов зобов'язань щодо якості наданих Послуг , із Виконавця стягується штраф у розмірі 20-ти відсотків вартості неякісних Послуг, окрім випадків належного усунення недоліків Виконавцем - не може бути прийнято. Через неякісно надані послуги Замовник несе збитки, адже ДТЗ повторно простоює на ремонті. 7) п. 8.6. За умови, якщо в результаті будь-яких дій чи бездіяльності Виконавця Замовнику будуть донараховані податкові зобов’язання та/або будуть застосовані штрафні санкції та/або Замовник не отримає (не в повному обсязі отримає) податковий кредит та/або податковий кредит не буде визнаний контролюючим органом, та/або Договір буде визнано цілком або в окремих частинах недійсним (нікчемним) з вини Виконавця, Виконавець зобов’язується, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідної вимоги Замовника, відшкодувати понесені Замовником прямі документально підтверджені збитки. Вимога надсилається Виконавцю у спосіб визначений умовами Договору. При цьому Замовник зобов’язаний оскаржити у судовому порядку такі донараховані податкові зобов’язання та/або штрафні санкції та надати разом з відповідною вимогою остаточне судове рішення, що набрало законної сили - не може бути прийнято. Замовник не несе відповідальність за дії чи бездіяльність Виконавця щодо податкового зобов’язання. 8) п. 8.7. У разі невиконання Виконавцем зобов’язань, визначених п.п. 1.6-1.9 Договору, Виконавець відшкодовує Замовнику всі прямі документально підтверджені збитки, понесенні останнім у зв’язку з цим - не може бути прийнято. Замовник не несе відповідальність за дотримання та виконання Виконавцем норм чинного законодавства України. 9) п. 8.10. Прямі документально підтверджені збитки Замовника, визначені цим розділом Договору, сплачуються Виконавцем у повній сумі понад штрафні санкції, які останній зобов’язаний сплатити на користь Замовника - не може бути прийнято. Усі збитки мають бути сплачені у відповідності до умов Договору. Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді: 18.07.2025 13:14
Відповідь надана

внесення змін у тендерну документацію

Номер: 200aa28088eb4cc59aecbfed6d14c2ed
Дата опублікування: 11.07.2025 18:32
Опис: 1. Згідно ст. 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII: “1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.” Тобто законом чітко визначено, що замовник не має права встановлювати у тендерної документації вимоги, які обмежують права деяких учасників торгів 2. Відповідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Дана норма носить імперативний характер, тобто ТД може містити вимогу до учасника тільки в тому випадку якщо вона передбачена законодавством, а вже потім, якщо замовник вважає за необхідне її включити. 3. Згідно п. 2 ст. 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII: «1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» Таким чином, законом читко визначені кваліфікаційні критерії, які може встановити замовник у тендерної документації. 4. У тендерної документації замовником не доведена необхідність надання послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів саме на сертифікованих станціях технічного обслуговування, які мають статус дилера Citroen. Таким чином, вважаємо, що вимога замовника викладена у п.п. 1.2.1 та п.п. 1.2.2 додатку 2 тендерної документації (наявність сертифікації станції технічного обслуговування та статус офіційного дилера Citroen) є такою, що унеможливлює низку потенційних учасників прийняти участь у тендері. На підставі п. 54 ПКМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» вимагаємо внести зміни в тендерну документацію в частині скасування вимог викладених у п.п. 1.2.1 та п.п. 1.2.2 додатку 2 тендерної документації.
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно кваліфікаційного критерію щодо сертифікованих станцій технічного обслуговування (СТО) повідомляємо, що Замовником встановлено зазначену вимогу щодо СТО у зв’язку з тим, що автомобілі Замовника повинні обслуговуватися виключно на станціях технічного обслуговування, які авторизовані офіційним представником виробника транспортних засобів відповідного бренду на території України - у даному випадку Citroen, оскільки Замовник має у автопарку автомобілі, що знаходяться на гарантійному обслуговуванні. Обов’язковою умовою продовження гарантійних зобов’язань – є обслуговування та ремонт виключно на авторизованих станціях технічного обслуговування (дилери). Також Імпортер автомобілів Citroen (ТОВ «Пежо Сітроен Україна») при наданні СТО статусу дилера надає діагностичне обладнання з відповідною ліцензією та доступами до технічних порталів Виробника для діагностики, зчитування та програмування електронних систем автомобілів Citroen - Diag Box. Дане обладнання сертифіковане Групою Stellantis, з онлайн підтримкою, та актуальними оновленнями. Проводить перевірку відповідності станції вимогам щодо надання якісного сервісу, наявності необхідного обладнання, кваліфікованого персоналу (після відповідного навчання це сертифікований ТОВ «Пежо Сітроен Україна» Технічний експерт (ТЕК) з відповідним сертифікатом). В результаті отримання статусу дилера, СТО здійснює усі без виключення види діагностик, технічного обслуговування і ремонту автомобілів Citroen, відповідно до вимог виробника Групи Stellantis, технологій та актуальних інструкцій, що є критичним для даної закупівлі, на підставі чого вважаємо дану вимогу повністю обґрунтованою для можливості отримання послуг належної якості. Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді: 14.07.2025 12:44