-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання для НДР
Завершена
152 190.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 522.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 522.00 UAH
Період уточнення:
11.07.2025 12:18 - 19.07.2025 00:00
Відповідь надана
Відповідь на оскарження АМКУ
Номер:
f7f9ac22768a4fe5a968810721bfca0a
Дата опублікування:
17.07.2025 09:46
Опис:
Шановний Замовнику!
По рішеннях АМКУ це пряме вас залякування, бо щодо цього листа ще не було жодного виграного АМКУ. У ньому конкретно зазначено, хто його може надати, і тут є вибір: "Лист від виробника та/або від офіційного представництва (представника) виробника в Україні та/або від офіційного дистриб’ютора та/або від посередника та/або від постачальника". Тому ця вимога ніяк не може бути неправомірною.
Ми розуміємо ваші побоювання щодо можливості придбання неякісного або контрафактного товару. Ваше бажання закупити 100% неконтрафактний товар, який буде належним чином обслуговуватися, є абсолютно виправданим і відповідає нашим спільним інтересам.
Чому вимога щодо 100% неконтрафактного товару є критично важливою?
Додавання пункту про 100% неконтрафактний товар у ваші закупівельні вимоги — це не просто формальність, а важливий крок для захисту ваших інтересів як замовника.
Ось чому ми наполягаємо на цьому:
Гарантія оригінальності та якості: Тільки оригінальний товар, офіційно призначений для продажу в Україні, забезпечує очікувану якість і надійність.
Безумовне сервісне обслуговування: У разі поломки тільки офіційно ввезений товар буде ремонтуватися в усіх авторизованих сервісних центрах. При перевірці серійного номера одразу стане зрозуміло, чи розрахований цей пристрій на постачання в Україну. Неофіційний товар може просто відмовити у ремонті, і ви залишитеся без підтримки.
Захист від фінансових втрат: Придбання контрафактної продукції несе ризик швидкого виходу з ладу, відсутності гарантії та, як наслідок, необхідності повторної закупівлі, що призводить до невиправданих фінансових втрат.
Наша рекомендація
Щоб забезпечити закупівлю 100% оригінального товару з повноцінною гарантією та сервісним обслуговуванням, ми наполегливо рекомендуємо додати до ваших тендерних вимог наступний пункт:
"Постачальник гарантує, що товар, який поставляється, є 100% неконтрафактним, новим, таким, що не був у вжитку, і призначеним для реалізації на території України. Серійні номери обладнання, що поставляється, повинні бути дійсними та підтверджувати можливість гарантійного та післягарантійного обслуговування в авторизованих сервісних центрах виробника на території України."
Включення цього пункту є запорукою вашого спокою та впевненості у якості придбаної продукції.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення, актуальні вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників передбачені тендерною документацією, що прилюднена в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
18.07.2025 16:02
Відповідь надана
про листи
Номер:
73fce11af49340fd8adb5b576df0b8f4
Дата опублікування:
16.07.2025 14:40
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617-р/пк-пз. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення, актуальні вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників передбачені тендерною документацією, що прилюднена в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
18.07.2025 16:02
Відповідь надана
корупціонери працюють та просять лист авторизацію для знищення конкуренції, це ганебний спам, прохання вивчити наслідки
Номер:
ae9ddb03f2dc4f21b676b9ce841837be
Дата опублікування:
16.07.2025 14:40
Опис:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Прохання вивчити практику АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення, актуальні вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників передбачені тендерною документацією, що прилюднена в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
18.07.2025 16:01
Відповідь надана
Щодо технічних характеристик
Номер:
8699ac89e0d942a3875f076a24a4d8a0
Дата опублікування:
15.07.2025 16:49
Опис:
Шановний Замовнику!
Уважно ознайомившись із тендерною документацією, повідомляємо про технічне обмеження конкуренції у зв’язку з фіксацією конкретної моделі:
Canon i-SENSYS MF3010 + картридж 725 (2 шт).
Наведені у ТЗ технічні параметри дослівно повторюють специфікацію зазначеного пристрою, що:
• не відповідає ч. 3 ст. 5 та п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
• перешкоджає участі інших виробників, які можуть надати еквівалентну або кращу техніку,
ПРОСИМО внести наступні уточнення до технічного завдання:
1. Замість зазначення конкретної моделі Canon MF3010 сформулювати:
«БФП чорно-білого лазерного друку з технічними характеристиками не гірше ніж у Canon i-SENSYS MF3010 або еквівалент.
2. Картридж:
«Картридж з ресурсом не менше 1600 сторінок або еквівалент (або краще)».
3. Максимальна роздільна здатність друку:
«600×1200 dpi або краще».
4. Швидкість чорно-білого друку:
«18 стор./хв або краще».
5. Щільність паперу:
«64–163 г/м² або краще» — щоб не обмежувати пристрої, які підтримують друк на більш широкому діапазоні щільності.
6. Споживання електроенергії: просимо враховувати, що ці параметри можуть відрізнятись залежно від конструктивних особливостей пристрою. Пропонуємо внести можливість зміни цих параметрів залежно від запропонованих еквівалентів, за умови, що це не погіршує основних функціональних характеристик пристрою(швидкість друку, якість друку, підтримка форматів тощо). Крім того, якщо пристрій має сертифікацію енергоефективності та відповідні документи (наприклад, ISO/IEC 24712, ISO/IEC 19752 або аналогічні), це має вважатися підтвердженням прийнятного рівня енергоспоживання.
Відповідь:
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: у попередні роки університет закупляв багатофункціональні пристрої у значних обсягах та має значний досвід з їх експлуатації . І саме модель : Canon i-SENSYS MF3010 показала найкращі результати із надійності, простоти і легкості експлуатації, доступності витратних матеріалів та вартості життєвого циклу. Тому університет останні роки закуповував саме цю модель серед багатофункціональних пристроїв. Відповідно, закуповувались і витратні матеріали – картриджі з тонером саме під цю модель БФП.
Враховуючи експлуатаційні показники БФП Canon i-SENSYS MF3010, наявність витратних матеріалів та з метою уніфікації парку друкуючої техніки університет бажає придбати багатофункціональні пристрої саме моделі Canon i-SENSYS MF3010.
Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді:
18.07.2025 16:00
Відповідь надана
Звернення щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
27de8d3cb5484b1890fc8f320538b249
Дата опублікування:
14.07.2025 09:28
Опис:
Шановний Замовник,
Звертаємо Вашу увагу на необхідність внесення змін до тендерної документації з метою забезпечення прозорості та належного контролю за походженням товару, а також підтвердження гарантійних зобов'язань виробника.
Пропонуємо додати до тендерної документації наступний пункт, який, на нашу думку, є критично важливим для підтвердження легального походження запропонованого товару та наявності гарантії від виробника:
Для підтвердження легального походження запропонованого товару (БФП), Учасник повинен надати Лист від виробника та/або від офіційного представництва (представника) виробника в Україні та/або від офіційного дистриб’ютора та/або від посередника та/або від постачальника. Наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування та кількість товару, бути адресований Замовнику та виданий на ім'я Учасника. У разі надання листа від посередника та/або постачальника, потенційний Учасник повинен підтвердити, що такий посередник та/або постачальник має діючі договірні відносини із виробником запропонованого товару та/або офіційним представництвом (представником) виробника та/або офіційним дистриб’ютором в Україні, запропонованого товару (надати в складі тендерної пропозиції діючий договір). Звертаємо увагу та наголошуємо, що статус офіційного дистриб'ютора повинен бути документально підтверджений виробником та/або офіційним представництвом (представником) виробника в Україні. Ця вимога встановлена з метою підтвердження факту офіційності (легальності) ввезення товару в Україну, в тому числі факту, що він пройшов належне митне оформлення та не є контрафактною продукцією (товаром). Замовник має право звернутись до відповідних органів та організацій, в тому числі до виробника та/або офіційного представництва (представника) виробника в Україні, з метою перевірки наданої у листі та/або договорі інформації. У разі якщо виробником або офіційним представництвом (представником) виробника в Україні запропонованого товару буде підтверджено факт зазначення учасником та/або посередником та/або постачальником недостовірної інформації, пропозиція учасника буде вважатись такою що не відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі та підлягатиме відхиленню.
Цей пункт ніяк не дискримінує учасників, оскільки надає їм вибір, від кого саме отримати підтверджувальний лист. Він спрямований виключно на забезпечення якості, законності та надійності поставленої продукції, а також на захист інтересів Замовника від потенційних ризиків, пов'язаних з нелегальним товаром або відсутністю офіційної гарантії.
Дякуємо за Вашу увагу та очікуємо Вашого позитивного рішення.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення, актуальні вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників передбачені тендерною документацією, що прилюднена в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
17.07.2025 09:27