-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги
Торги не відбулися
5 352 283.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 261.36 UAH
мін. крок: 0% або 2 261.36 UAH
Період уточнення:
11.07.2025 10:03 - 20.07.2025 00:00
Відповідь надана
Сир сичужний в меню
Номер:
8ccc61bf79c44b519599c1a7ac906c36
Дата опублікування:
18.07.2025 14:34
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку № 2 (Технічні вимоги) в меню Лоту № 2 для діабетиків в суботу на додаткове харчування прописано: сир твердий сичужний – 0,010 гр. та сир твердий сичужний – 0,034 гр., що перевищує норми встановлені Постановою № 426 від 29.03.2002р. «Про норми харчування військовослужбовців Збройних сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту».
Просимо внести відповідні зміни в меню.
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені
Дата відповіді:
18.07.2025 15:16
Відповідь надана
Стосовно меню
Номер:
dd64e17d6eb4484f824ce2b3253193fd
Дата опублікування:
18.07.2025 14:33
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку № 2 (Технічні вимоги) в меню у всі дні пропонується сарделька або сосиска- 0,80 гр, а в меню для діабетиків в понеділок сарделька або сосиска- 0,100 гр,, можливо це механічна помилка?
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені
Дата відповіді:
18.07.2025 15:00
Відповідь надана
Перевищення норм в меню
Номер:
da79668ca6564f749d8b231157f34515
Дата опублікування:
17.07.2025 15:51
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку № 2 (Технічні вимоги) в меню Лоту № 1 в суботу на додаткове харчування зазначено свіжі фрукти – 200 грам та на підвечірок яблуко печене з сиром – 0,175 грам, що перевищує норми, встановлені Постановою № 426 від 29.03.2002р. «Про норми харчування військовослужбовців Збройних сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту».
Просимо внести відповідні зміни в меню.
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
18.07.2025 09:50
Відповідь надана
Щодо меню
Номер:
cde8391541ed4a8383b92ee2f5aaa328
Дата опублікування:
15.07.2025 08:08
Опис:
Шановний Замовнику!
У додатку 2 до ТД по лоту 1 міститься зразкове 7-денне циклічне меню та по лоту 2 міститься зразкове 7-денне циклічне меню для діабетиків. Також у Додатку 2 встановлено вимоги надати «- копію розрахунку хімічного складу та калорійності готових страв на запропоноване меню; - технологічні карти розроблені з урахуванням вимог Постанови від 13.08.2024р. №955 «Про затвердження Порядку забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах».
Проте хочемо звернути увагу, що надане меню у складі ТД є таким, що не відповідає нормам чинного законодавства, а відтак надання потенційними учасниками, зокрема, розрахунку хімічного складу та калорійності готових страв на запропоноване меню, а також технологічних карток, - може мати наслідком відхилення тендерної пропозиції усіх учасників.
Хочемо звернути Вашу увагу, що також Антимонопольний комітет неодноразово у своїх рішеннях встановлював невідповідності меню вимогам законодавства, а відтак тендерні пропозиції учасників підлягали безумовному відхиленню.
Тому, вважаємо, що вимога є такою, що порушує наші права, як учасника та інших потенційних учасників. Просимо привести меню у відповідність до норм чинного законодавства, в протилежному випадку будемо звертатись до Антимонопольного комітету України для захисту наших прав.
Відповідь:
Шановний учаснику! Зразкове 7-денне циклічне меню та зразкове 7-денне циклічне меню для діабетиків зазначені в додатку 2 до ТД розроблені з урахуванням вимог «Порядку забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 р. № 955 відповідно до якого визначається механізм забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норми № 5 - лікувальної норми харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 р. № 426 “Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту”, яка застосовується у військово-медичних закладах.
Відповідно, просимо конкретизувати чому меню у складі ТД є таким, що не відповідає нормам чинного законодавства.
Дата відповіді:
16.07.2025 13:59
Відповідь надана
Щодо гарантійного листа про забезпечення можливості доступу представників Замовника до приміщення
Номер:
23593bf02ffd454ca2d87d64b874202a
Дата опублікування:
15.07.2025 08:06
Опис:
Шановний Замовнику!
У додатку 2 до ТД встановлена вимога надати «гарантійний лист про забезпечення можливості доступу представників Замовника до приміщення, де відбуватиметься приготування їжі, для їх огляду на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, протягом 3-ох годин з моменту надходження вимоги від Замовника. Замовник може скористатись своїм правом на огляд приміщень на етапі кваліфікації Учасника або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю. Не допуск Учасником представників Замовника до вищезазначених приміщень на етапі кваліфікації або виявлення невідповідності приміщень вимогам законодавства, а також у разі невідповідності процесу роботи вимогам тендерної документації, буде розглядатись Замовником, як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиції такого учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації;»
Слід зазначити, що статтею 26 Закону про закупівлі передбачено, що тендерні пропозиції подаються виключно через електронну систему закупівель. У свою чергу, статтею 29 Закону про закупівлі передбачено виключний порядок розгляду та оцінки саме тендерних пропозицій (а не будь-якого майна чи активів учасників). Підстави для відхилення тендерних пропозицій також чітко визначені у пункті 44 Особливостей і цей перелік є вичерпним, а тому замовники не в праві самостійно визначати додаткові підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників.
Акцентуємо увагу, що Закон не наділяє Замовника правом здійснювати будь-які перевірки дотримання учасниками вимог тендерної документації, під час здійснення ними господарчої діяльності. Також на законодавчому рівні не встановлено порядку огляд приміщень на етапі кваліфікації учасника, не встановлено методології (методики, тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись огляд приміщень на етапі кваліфікації учасника, а так само не встановлено наслідків огляд приміщень на етапі кваліфікації учасника, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої огляду на відповідність пропозиції учасника.
Даною умовою Документації передбачено, що Замовник саме на етапі кваліфікації вправі обстежувати потужності учасника всупереч статті 29 Закону про закупівлі, і може на власний розсуд констатувати недопуск до обстеження та/або невідповідність потужностей учасника якимось власним вимогам (про які учасник/скаржник навіть не дізнається), в результаті чого самовільно створити додаткову підставу для відхилення Пропозиції учасника, що не відповідає положенням законодавства, а відтак є дискримінаційним.
Отже, відповідно до вищезазначеного, ані Закон, ані Особливості не надає Замовнику жодних прав здійснювати огляд приміщення, де готуються страви з метою перевірки дотримання вимог законодавства та вимог тендерної документації, тому дана вимога Документації суперечить статтями 26 і 29 Закону про закупівлі, пункту 44 Особливостей, а відтак має бути виключена з ТД
Хочемо звернути Вашу увагу, що Антимонопольний комітет, також неодноразово виносив рішення щодо дискримінаційності вимоги стосовно огляду приміщень на етапі кваліфікації Учасника, зокрема у рішенні АМКУ № 2890-р/пк-пз від 25.02.2025.
Тому, вважаємо, що вимога є такою, що порушує наші права, як учасника та інших потенційних учасників. Просимо видалити дану вимогу з ТД, в протилежному випадку будемо звертатись до Антимонопольного комітету України для захисту наших прав.
Відповідь:
Шановний учаснику! До ТД будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
16.07.2025 14:00