• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Меблі для облаштування захисної споруди цивільного захисту (укриття) Південної гімназії Волянського опорного ліцею Мозолевської сільської ради згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 39160000-1 - Шкільні меблі

Торги не відбулися

247 255.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 472.55 UAH
Період уточнення: 10.07.2025 16:28 - 17.07.2025 00:00
Відповідь надана

Візуалізація товару в ТД

Номер: 6be037d66e734f00b2170457d369b107
Дата опублікування: 16.07.2025 19:55
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати уточнення щодо пріоритетності технічних вимог та зображенню товару, оскільки нехнічні вимоги не охоплюють особливості товару, які містять зображення.
Відповідь: Доброго ранку. Шановний Учаснику, відповідно до Технічного завдання - учасник в складі пропозиції надає фото зразків товару, який пропонується, вказує виробника товару, його місцезнаходження та можливості його потужності виробництва з метою підтвердження наявності даного товару у відповідного учасника
Дата відповіді: 17.07.2025 08:52
Відповідь надана

Регулювання нахилу стільниці

Номер: 233a5ba32ba34ca898f713c05d21e9c1
Дата опублікування: 16.07.2025 19:52
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати уточнення щодо Шкільної регульованої двомісної парти з полицями, чи потрібне регулювання нахилу стільниці?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до технічних умов шкільна регульована двомісна парта з полицями - без регулювання нахилу стільниці
Дата відповіді: 17.07.2025 08:47
Відповідь надана

Роз'яснення щодо сертифікатів

Номер: 5b58b882b47c498c85a127c22a0d9bf6
Дата опублікування: 16.07.2025 19:44
Опис: Шановний Замовнику, з якою метою, окрім обмеження конкуренції, Ви вимагаєте таку низку сертифікатів, враховуючи, що жоден з них безпосередньо не відноситься до предмету закупівлі та не підтверджує якість саме, товару який ви купуєте?
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 22 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. З огляду на зазначену норму замовники встановлюючи в тендерній документації вимоги щодо підтвердження певної інформації від учасника вимагають подання ними документів - протоколів випробувань, декларацій, сертифікатів.
Дата відповіді: 17.07.2025 10:40
Відповідь надана

Дискримінаційні умови - ДСТУ ISO 28000:2008

Номер: 8d3194e0793042e18d90387358a61e81
Дата опублікування: 16.07.2025 19:39
Опис: Шановний Замовнику, в тендерній документації Вами встановлено низку дискримінаційних умов а саме, відповідно до Додаток № 4 до тендерної документації ви вимагаєте від учасників надання належним чином завірену копію сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 «Ситеми управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» (ISO 28000:2007, IDT), що є дійсним не менше ніж на строк дії пропозиції (у разі необхідності, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління). Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації. Зазначена умова є дискримінаційною з наступних підстав: 1. На сьогоднішній день жодним нормативно-правовим документом в Україні не передбачена обов'язкова сертифікація щодо системи управління якістю. 2. Встановлюючи вимогу щодо надання сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 , ви обмежуєте коло учасників у яких наявний сертифікат на відповідність вимогам ISO 28000:2008. 3. Встановлюючи вимогу щодо строку дії сертифікату, ви не враховуєте, що сертифікат отримується на декілька рокуів та може закінчуватися раніше ніж строк поставки товару, а для проходження нової сертифікації потрібен час, що значно менший ніж строк подання пропозиції, така вимога цілком свідчить про навмисне звуження кола учасників. 4. Встановлюючи вимогу , що сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації суперечинь нормам діючого законодавства України щодо регулювання діяльності суб'єктів, які можуть здійснювати сертифікацію, це це свідчить про навмисне звуження кола учасників, що суперечить принципам недискримінації учасників. Враховуючи зазначене, вимагаємо прибрати дискримінаційні умови з тендерної документації.
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 22 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. З огляду на зазначену норму замовники встановлюючи в тендерній документації вимоги щодо підтвердження певної інформації від учасника вимагають подання ними документів - протоколів випробувань, декларацій, сертифікатів.
Дата відповіді: 17.07.2025 10:40
Відповідь надана

Дискримінаційна умова - ДСТУ ISO 45001:2019

Номер: 3d3a16b8c0674fa584d7f5f44910dc5c
Дата опублікування: 16.07.2025 19:37
Опис: Шановний Замовнику, в тендерній документації Вами встановлено низку дискримінаційних умов а саме, відповідно до Додаток № 4 до тендерної документації ви вимагаєте від учасників надання належним чином завірену копію сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT), що є дійсним не менше ніж на строк дії пропозиції (у разі необхідності, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління). Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації. Зазначена умова є дискримінаційною з наступних підстав: 1. На сьогоднішній день жодним нормативно-правовим документом в Україні не передбачена обов'язкова сертифікація щодо системи управління якістю. 2. Встановлюючи вимогу щодо надання сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 , ви обмежуєте коло учасників у яких наявний сертифікат на відповідність вимогам ISO 45001:2019. 3. Встановлюючи вимогу щодо строку дії сертифікату, ви не враховуєте, що сертифікат отримується на декілька рокуів та може закінчуватися раніше ніж строк поставки товару, а для проходження нової сертифікації потрібен час, що значно менший ніж строк подання пропозиції, така вимога цілком свідчить про навмисне звуження кола учасників. 4. Встановлюючи вимогу , що сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації суперечинь нормам діючого законодавства України щодо регулювання діяльності суб'єктів, які можуть здійснювати сертифікацію, це це свідчить про навмисне звуження кола учасників, що суперечить принципам недискримінації учасників. Враховуючи зазначене, вимагаємо прибрати дискримінаційні умови з тендерної документації.
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 22 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. З огляду на зазначену норму замовники встановлюючи в тендерній документації вимоги щодо підтвердження певної інформації від учасника вимагають подання ними документів - протоколів випробувань, декларацій, сертифікатів.
Дата відповіді: 17.07.2025 10:40
Відповідь надана

Дискримінаційна умова - ДСТУ ISO 14001:2015

Номер: 71d8e5de90a143e4bf201927e71f4e0a
Дата опублікування: 16.07.2025 19:35
Опис: Шановний Замовнику, в тендерній документації Вами встановлено низку дискримінаційних умов а саме, відповідно до Додаток № 4 до тендерної документації ви вимагаєте від учасників надання належним чином завірену копію сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ISO 14001:2015, IDT), що є дійсним не менше ніж на строк дії пропозиції (у разі необхідності, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління). Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації. Зазначена умова є дискримінаційною з наступних підстав: 1. На сьогоднішній день жодним нормативно-правовим документом в Україні не передбачена обов'язкова сертифікація щодо системи управління якістю. 2. Встановлюючи вимогу щодо надання сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, ви обмежуєте коло учасників у яких наявний сертифікат на відповідність вимогам ISO 14001:2015. 3. Встановлюючи вимогу щодо строку дії сертифікату, ви не враховуєте, що сертифікат отримується на декілька рокуів та може закінчуватися раніше ніж строк поставки товару, а для проходження нової сертифікації потрібен час, що значно менший ніж строк подання пропозиції, така вимога цілком свідчить про навмисне звуження кола учасників. 4. Встановлюючи вимогу , що сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації суперечинь нормам діючого законодавства України щодо регулювання діяльності суб'єктів, які можуть здійснювати сертифікацію, це це свідчить про навмисне звуження кола учасників, що суперечить принципам недискримінації учасників. Враховуючи зазначене, вимагаємо прибрати дискримінаційні умови з тендерної документації.
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 22 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. З огляду на зазначену норму замовники встановлюючи в тендерній документації вимоги щодо підтвердження певної інформації від учасника вимагають подання ними документів - протоколів випробувань, декларацій, сертифікатів.
Дата відповіді: 17.07.2025 10:40
Відповідь надана

Дискримынацыйна умова - ДСТУ ISO 9001:2015

Номер: c563c91eca6f42e6b741fd410cad6f2d
Дата опублікування: 16.07.2025 19:32
Опис: Шановний Замовнику, в тендерній документації Вами встановлено низку дискримінаційних умов а саме, відповідно до Додаток № 4 до тендерної документації ви вимагаєте від учасників надання належним чином завірену копію сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), що є дійсним не менше ніж на строк дії пропозиції (у разі необхідності, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління). Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації. Зазначена умова є дискримінаційною з наступних підстав: 1. На сьогоднішній день жодним нормативно-правовим документом в Україні не передбачена обов'язкова сертифікація щодо системи управління якістю. 2. Встановлюючи вимогу щодо надання сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ви обмежуєте коло учасників у яких наявний сертифікат на відповідність вимогам ISO 9001:2015. 3. Встановлюючи вимогу щодо строку дії сертифікату, ви не враховуєте, що сертифікат отримується на декілька рокуів та може закінчуватися раніше ніж строк поставки товару, а для проходження нової сертифікації потрібен час, що значно менший ніж строк подання пропозиції, така вимога цілком свідчить про навмисне звуження кола учасників. 4. Встановлюючи вимогу , що сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації суперечинь нормам діючого законодавства України щодо регулювання діяльності суб'єктів, які можуть здійснювати сертифікацію, це це свідчить про навмисне звуження кола учасників, що суперечить принципам недискримінації учасників. Враховуючи зазначене, вимагаємо прибрати дискримінаційні умови з тендерної документації.
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 22 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. З огляду на зазначену норму замовники встановлюючи в тендерній документації вимоги щодо підтвердження певної інформації від учасника вимагають подання ними документів - протоколів випробувань, декларацій, сертифікатів.
Дата відповіді: 17.07.2025 10:40
Відповідь надана

Технічні умови ТД

Номер: 069089299b034c189b576fd12351f176
Дата опублікування: 14.07.2025 22:00
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати роз'яснення щодо технічного завдання, а саме: в п.1.1. Додатку 4 до ТД ви визначаєте "Ростова група № 3-6. Стіл регулюється по висоті від 64 до 76 см.", однак показники регулювання по віисоті від 64 до 76 см відноситься до ростової групи 4-6, що не відповідає першій заявленній характеристиці, у зв'язку з чим просимо зазначити, які ж саме Вам параметри необхідні.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, будуть внесені до технічного задання відповідно до чинного законодавства
Дата відповіді: 15.07.2025 08:15