• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Відеокамери та відеореєстратори)

Завершена

245 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 228.00 UAH
Період уточнення: 09.07.2025 18:18 - 14.07.2025 00:00
Відповідь надана

Акредитація

Номер: ad52c083b9aa4deea2bf227fae5713c4
Дата опублікування: 11.07.2025 15:00
Опис: Вітаємо! Вимога: "Для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику цей сертифікат, надати чинний на дату подання тендерної пропозиції учасника Атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України)." Звертаємо Вашу увагу, що Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України.В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку. Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо видалити дану вимогу. Дякуємо
Відповідь: Відповідно до Наказу Міністерства економіки України від 04.01.2002 р. №5 утворено Національний орган з акредитації України з оцінки відповідності, а саме: Національне агентство з акредитації України (скорочено – НААУ). Відповідно до ст.6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 №2407-ІІІ основною функцією НААУ є: - «акредитація органів з оцінки відповідності, в тому числі прийняття рішень про акредитацію, відмову в акредитації, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію - проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації (далі - моніторинг) шляхом здійснення нагляду, проведення повторних, позачергових та інших оцінок»; У відповідності до вищезазначеної інформації було сформовано вимогу, що сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) повинні бути видані Органами, які акредитовані органом НААУ, в підтвердження акредитації органу, що видав той чи інший сертифікат, Учасник має надати Атестат про акредитацію, що виданий НААУ
Дата відповіді: 14.07.2025 11:29
Відповідь надана

Авторизаційний лист

Номер: acc5353fda0744d984e6ecf786b1dbde
Дата опублікування: 11.07.2025 14:52
Опис: Шановний Замовнику! Вами вимагається надати "Документ (гарантійний/ або авторизаційний лист/ або сертифікат дистриб’ютора/ або дилера, тощо) наданий виробником запропонованого товару (в довільній формі), який підтверджує статус учасника як партнера/ або представника/ або представництва/ або дистриб’ютора/ або дилера продукції, що пропонується до закупівлі. Даний документ повинен також підтверджувати право продажу і виконання гарантійних зобов’язань запропонованого учасником товару, та бути чинним на дату подачі пропозиції." Дана вимога є дискримінаційною та штучним чином звужує коло осіб , які мають можливість прийняти участь та бути переможцем зазначеної закупівлі, а також є грубим порушенням вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, внаслідок чого порушуються права учасників зазначеної закупівлі. По перше: - В законодавстві України в Господарському кодексі України не існує юридично визначеного терміну «Гарантійний лист від виробника» на поставку товарів належної якості. Законодавством не встановлена правова природа цього листа і він не підпадає під поняття угоди або договору. Взаємовідносини між господарчими суб’єктами України регулюються виключно договірними відносинами згідно Господарського кодекса України. В договорах і зазначаются як гарантії, так і права та обов’язки сторін. Отже «Гарантійний лист від виробника» не може нести за собою будь яку відповідальність, тому є юридично нікчемним документом і вимагати такий лист у Виробника є безпідставним. В спільному Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України вих.№3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 р, на виконання рекомендацій АМК України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк., в п.8 зазначено, що Замовникам не рекомендуеться висувати вимоги щодо надання постачальникам гарантійного листа від виробника, оскільки це «…в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі». А також вивченими рішенями АМК щодо надання гарантійних листів від Виробника, визнано що практика використання гарантійного листа від Виробника є дискрімінаційною. Просимо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення закупівлі та виключити дану вимогу.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, жодної дискримінації у даній вимозі немає. Адже ви самі цитуєте, що Учасник може надати Документ (гарантійний/ або авторизаційний лист/ або сертифікат дистриб’ютора/ або дилера, тощо) наданий виробником запропонованого товару (в довільній формі), який підтверджує статус учасника як партнера/ або представника/ або представництва/ або дистриб’ютора/ або дилера продукції, що пропонується до закупівлі. Таким чином будь-який з перелічених документів, а не лише Гарантійний лист до якого ви так апелюєте, буде достатній для підтвердження даної вимоги. Уважно читайте вимогу і не маніпулюйте визначенням «дискримінація».
Дата відповіді: 14.07.2025 11:29