-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Пісок річковий, митий (сухий)
Завершена
1 323 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 615.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 615.00 UAH
Період уточнення:
09.07.2025 16:39 - 14.07.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо дискримінаційної вимоги Модуля крупності піску від 1,65 до 1,85
Номер:
c2544235a0e848f487a7c425eb462a4f
Дата опублікування:
10.07.2025 20:20
Опис:
Просимо внести зміни до тендерної документації прибравши дискримінаційну вимогу щодо Модуля крупності піску від 1,65 до 1,85, яка суперечить чинним ДСТУ згідно якого виготовляється та використовується природній пісок ДСТУ Б В.2.7-32-95 (Будівельні матеріали. Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови). Згідно пункту 4.5.1 Піски для бетонів. 4.5.1.1 Як дрібний заповнювач для бетонів можуть використовуватись піски з модулем крупності (Мк) від 1,0 до 4 0. Ваше підприємство не є виробництвом/заводом, якому необхідно замішувати пісок для виготовлення виробу так, щоб діапазон модуля крупності піску був чітко сформований від 1,65 до 1,85, що у рамках даної закупівлі є прямою дискримінацією та ймовірним фактом змови із тим учасником, у протоколі випробувань якого буде саме ця із багатьох інших можливих комбінацій модуля крупності від 1,65 до 1,85, а не 1,45 до 2,45, а не 1,50 до 2,00, що технічно є абсурдним. Якби ще Вами було визначено модуль крупності в межах одного «кроку» модуля числа від 1,65 до 2,65 це б менше походило на змову із тим учасником, у якого буде у протоколі саме цей потрібний діапазон модуля крупності 1,65 до 1,85 та ще й масе конкретна комбінація із тисячі можливих показника насипної густини 1270 кг/м3.
Просимо внести зміни до тендерної документації визначивши вимогу модуля крупності піску у відповідності до чинних ДСТУ Б В.2.7-32-95 – з більшим діапазоном 1,65-2,65, або інша комбінація «не менше 1,65», інакше змушені будемо звертатися до контролюючих органів та Антимонопольного комітету України як про дискримінаційні вимоги у тендерній документації, так і про спотворення конкурентних закупівель та факт змови між замовником та учасником-переможцем у якого у документах будуть наявні саме такі конкретні показники насипної густини 1270 кг/м3 та модуль крупності від 1,65 до 1,85
Відповідь:
Шановний Учаснику! По суті звернення надаємо наступне роз’яснення. Відповідно до п. 28 Особливостей, 28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону, 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону, 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Таким чином, можливість Замовника встановлювати у тендерній документації вимоги до технічних та якісних характеристик товару прямо передбачена Законом, відтак не є дискримінаційною чи протиправною.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та офіційні документи для їх підтвердження виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Функціонал для звернень по закупівлях створено для уточнення додаткової інформації, зауважень щодо неточностей, рекомендацій про внесення відповідних змін, що стосується відповідної закупівлі, а не звинувачення Замовників у спотворенні конкурентних закупівель та фактів змов між замовниками та учасниками яких по факту ви не маєте і навмисне своїми надуманими заявами плюндруєте та паплюжите репутацію всіх державних замовників спираючись на свій негативний досвід.
Звернення до Антимонопольного комітету України є вашим правом згідно чинного законодавства.
Ви зробили дослідження щодо нашого підприємства і зробили висновок шо наше підприємство не є виробництвом/заводом, якому необхідно замішувати пісок для виготовлення виробу з бетону, але дуже шкода що ви не зробили повного дослідження роботи нашого підприємства і не поцікавилися для яких цілей замовник хоче придбати товар саме з такими технічними характеристиками (елементарно, можливо було допущено механічної помилки), так як зауважимо для вас, що наше підприємство має широкий спектр умов для використання такого товару.
Дякуючи за ваші зауваження щодо модуля крупності замовником досліджено деякі деталі та відповідні зміни до тендерної документації буде внесено згідно чинного законодавства.
Дата відповіді:
11.07.2025 15:49
Відповідь надана
Щодо дискримінаційної вимоги насипної густини піску 1270 кг/м3
Номер:
473e9cdcaebb4f4c97999b7a30f4feb9
Дата опублікування:
10.07.2025 20:20
Опис:
Просимо внести зміни до тендерної документації прибравши дискримінаційну вимогу щодо насипної густини піску річкового з конкретною цифрою 1270 кг/м3, яка суперечить чинним ДСТУ згідно якого виготовляється та використовується природній пісок ДСТУ Б В.2.7-32-95 (Будівельні матеріали. Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови). Згідно пункту 4.4.2 ДСТУ Б В.2.7-32-95 Насипна густина пісків повинна бути не менше 1100 кг/м3. Крім того це змінний показник, який залежить від багатьох факторів, він не може мати стале значення та згідно пункту 6.4 ДСТУ Б В.2.7-32-95 При періодичному контролі визначають: - один раз на квартал насипну густину (насипну густину при вологості під час відвантаження визначають при необхідності). Для господарчих потреб, ремонтів, дорожніх робіт, немає у ДСТУ Б В.2.7-32-95 обмежень насипної густини саме із чітким показником 1270 кг/м3, що у рамках даної закупівлі є прямою дискримінацією та ймовірним фактом змови із тим учасником, у протоколі випробувань якого буде саме ця із тисячі комбінацій чотирьох цифр 1270, що технічно є абсурдним.
Крім того коефіцієнт насипної густини прив'язаний до одиниці виміру тонна, яка визначена у тендерній документації і жодним чином не вплине ані на якісні ані на кількісні показники предмету закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації визначивши вимогу насипної густини піску у відповідності до чинних ДСТУ Б В.2.7-32-95 – «Насипна густина - не менше 1100 кг/м3», інакше змушені будемо звертатися до контролюючих органів та Антимонопольного комітету України як про дискримінаційні вимоги у тендерній документації, так і про спотворення конкурентних закупівель та факт змови між замовником та учасником-переможцем у якого у документах буде наявний саме такий конкретний показник насипної густини 1270 кг/м3
Відповідь:
Шановний Учаснику! По суті звернення надаємо наступне роз’яснення. Відповідно до п. 28 Особливостей, 28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону, 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону, 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Таким чином, можливість Замовника встановлювати у тендерній документації вимоги до технічних та якісних характеристик товару прямо передбачена Законом, відтак не є дискримінаційною чи протиправною.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та офіційні документи для їх підтвердження виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Функціонал для звернень по закупівлях створено для уточнення додаткової інформації, зауважень щодо неточностей, рекомендацій про внесення відповідних змін, що стосується відповідної закупівлі, а не звинувачення Замовників у спотворенні конкурентних закупівель та фактів змов між замовниками та учасниками яких по факту ви не маєте і навмисне своїми надуманими заявами плюндруєте та паплюжите репутацію всіх державних замовників спираючись на свій негативний досвід.
Звернення до Антимонопольного комітету України є вашим правом згідно чинного законодавства.
Також зазначаємо що протоколи випробувань надаються на певний проміжок значень «від» і «до», або «від», або «до» в межах яких і знаходитиметься необхідна комбінація цифр. Не надаються протоколи випробувань на конкретну цифру, і ви як учасник ринку повинні це знати.
Дякуючи за ваші зауваження щодо насипної густини замовником досліджено деякі деталі та відповідні зміни до тендерної документації буде внесено згідно чинного законодавства.
Дата відповіді:
11.07.2025 15:49