• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбук (у комплекті бездротова миша та сумка)

ДК 021:2015 що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30213100-6 - Портативні комп’ютери

Завершена

443 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 218.50 UAH
Період уточнення: 09.07.2025 11:51 - 15.07.2025 18:00
Відповідь надана

Вас публічно принижує одна і та ж компанія

Номер: d0220dfbe3f8428b8741c985dd235868
Дата опублікування: 09.07.2025 13:39
Опис: Доброго дня. Нажаль Вас як Замовника психологічно атакує один і той же учасник але під різними назвами: 1) ТОВ Бі2СІ ЄДРПОУ ЄДРПОУ (43509985) - https://clarity-project.info/tenderer/43509985 2) ТОВ 2629 ЄДРПОУ (45032336) - https://clarity-project.info/tenderer/45032336 (Зверніть увагу на відгуки на Prozorro) Є ще інші назви цього ж самого "учасника" такі як: 1) ТОВ "БРЕНДХАБ" ЄДРПОУ (44090423) - https://clarity-project.info/edr/44090423 2) ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА ЄДРПОУ (2981209581) - https://clarity-project.info/tenderer/2981209581 3) ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ (3095318233) - https://clarity-project.info/tenderer/3095318233 4) ФОП КРАЙНИК АРТЕМ ІГОРОВИЧ (3377001393) https://clarity-project.info/edr/3377001393 5) ТОВ ПОРТАЛ АРЕНА (45119322) https://clarity-project.info/edr/45119322 6) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБГ19" (45701274) https://clarity-project.info/edr/45701274 - новостворена від 05.02.2025 - так як по попередній ТОВ ПОРТАЛ АРЕНА отримали велику кількість негативних відгуків з приводу неякісного товару, поставки не того товару який пропонують в закупівлях, проблем з поставкою. Замовник може легко пересвідчитись, що це один і той же "учасник" під різними назвами, якщо проаналізує їх власника та бенефіціара. Крім того, закликаємо Замовника переглянути відгуки від інших Замовників про даного учасника. Де можна побачити, що на даного "постачальника" досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, та інші. Нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовільняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар та піратське програмне забезпечення без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України. Подібні ж маніпуляції та залякування тільки пересвідчують в тому, що усі компанії перераховані вище знаходяться в бан листах в офіційних виробників товарів, та цей участик пропонує виключно контрафактний товар та піратське програмне забезпечення, так як більш нічого окрім залякування запропонувати не може. Враховуючи, що під технічне завдання підходит велика кількість моделей ноутбуків ви маєте повне право вимагати як захист для себе підтвердження легальності обладнання та програмного забезпечення! Будьте пильними та вдалих торгів!
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 09.07.2025 14:51
Відповідь надана

Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!

Номер: e32a0e8191f048bfa4e98e1797e1c040
Дата опублікування: 09.07.2025 13:27
Опис: Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками! Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови! Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь: Шановний учаснику! Щодо наведених прикладів закупівель — Замовник не є стороною в зазначених процедурах UA-2023-02-16-002334-a, UA-2023-02-24-001903-a, UA-2023-02-22-014404-a, UA-2023-04-20-009315-a і не може коментувати мотиви або обставини формування умов іншими замовниками.
Дата відповіді: 09.07.2025 14:50
Відповідь надана

Інформація для замовника!

Номер: ee51092a9f544b599aa060c533de8db7
Дата опублікування: 09.07.2025 13:27
Опис: Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа: "оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Відповідь: Шановний учаснику! У рішенні АМКУ, на яке Ви посилаєтеся (UA-2024-02-15-007952-a), предметом розгляду була ситуація, коли лист авторизації вимагався лише від виробника, без можливості його надання через ланцюг офіційних постачальників. У нашому ж випадку такої звуженої вимоги не встановлено. Водночас ми як замовник не маємо повноважень впливати на дії виробника щодо того, кому саме він надає або відмовляє у листі авторизації. Такі рішення є виключною компетенцією суб’єкта господарювання, зокрема виробника або його представника.
Дата відповіді: 09.07.2025 14:50
Відповідь надана

Обмеження права прийняти участь у даній закупівлі

Номер: c070c051119b4fce84103edd7be0ae74
Дата опублікування: 09.07.2025 13:27
Опис: Шановна упвноважена особа, вами прописано вимогу до листа авторизації від виробника або його представництва, проте на даний момент не виробник, не його представництво із дозволу виробника не видають лист авторизації жодному учаснику по даній закупівлі, оскільки певний учасник отримав такий лист першим і не дає можливості прийняти участь іншим учасникам із чіткою відповідю від виробника - "тендер захищено певним учасником". Тобто конкуренція по цим торгам усунута. Ви можете зв язатися з виробником або його представництвом і почути ту саму відповідь! Це відома схема із усунення конкуренції у системі Прозоро. Отримати лист авторизації або попросити виробника та його представництво не видавати лист іншим учасникам за певні обіцянки або винагороди, що зовсім не є сприянням конкуренції із вашого боку завдяки даній вимозі у вашій документації. Також нагадаємо, що відповідно до п. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Чи не має у вас бажання прибрати вимогу із документації до листа авторизації і таким чином дати можливість участі іншим учасникам окрім того єдиного, що такий лист авторизації вже отримав? Наперед вдячні за детальне вивчення даної проблеми пов язаної із такою вимогою до листа.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та звернення уваги на умови тендерної документації. Щодо встановленої вимоги про надання авторизаційного листа від виробника ноутбука або його офіційного представника/дистриб’ютора, повідомляємо наступне: Дана вимога встановлена з метою забезпечення гарантій належної якості товару, підтвердження його офіційного походження та гарантійного і післягарантійного обслуговування на території України. З огляду на характер предмета закупівлі (ноутбуки), це є критично важливо. Формулювання вимоги є відкритим і передбачає можливість: надання листа як від виробника, так і від офіційного представника або дистриб’ютора, — за умови підтвердження його повноважень. Тобто, учасник має широкі можливості для отримання такого листа через будь-яку ланку офіційного постачання, а не виключно від виробника. Згідно з численною практикою Антимонопольного комітету України (наприклад, рішення АМКУ №1197-р/пк-пз від 10.11.2021), вимога щодо надання листа авторизації є правомірною, якщо вона не обмежується отриманням виключно від виробника, і спрямована на: підтвердження легальності товару; гарантування офіційного сервісного обслуговування. Наша вимога не звужує коло потенційних учасників, а навпаки — дає змогу отримати авторизацію через будь-якого офіційного партнера виробника, які, зазвичай, є публічними, відкритими і діють на території України. Ми не маємо впливу на ділову політику конкретного виробника щодо видачі листів. Однак замовник зобов’язаний вжити заходів, щоб не допустити постачання неофіційного або неякісного товару, який не буде обслуговуватись в Україні. У зв’язку з вищевикладеним, підстав для внесення змін до тендерної документації – немає. Вимога відповідає принципам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, раціонального використання коштів. З повагою!
Дата відповіді: 09.07.2025 14:47