• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код за ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2023 - 32266 Стіл/кушетка масажний без електроживлення непортативний; 15900 – Меблі для палати пацієнта; 13959 - Стіл для хірургічних інструментів; 36069 - Стійка для внутрішньовенних вливань; 15900 - Меблі для палати пацієнта; 15900 - Меблі для палати пацієнта; 10535 - Медична шафа; 61454 - Стійка для хірургічного лотка; 38458 - Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний; 34833 - Стілець загального призначення; 61454  - Стійка для хірургічного лотка; 35598 - Візок для доставлення їжі пацієнтам; 61454 - Стійка для хірургічного лотка; 13951 - Стіл для анестезіологічних інструментів; 13959 - Стіл для хірургічних інструментів; 10535 - Медична шафа; 35124 - Стійка для медичної техніки)

Торги не відбулися

526 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 632.50 UAH
Період уточнення: 09.07.2025 11:04 - 14.07.2025 00:00
Відповідь надана

Що таке ідентифікаційний код

Номер: 4f6a3f04afac4af7b7b293d467e52727
Дата опублікування: 13.07.2025 22:40
Опис: Пунктом 10.1Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Замовником передбачено надання фізичною особою-підприємцем копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців. Органами ДПС видаються довідки (картки) про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру платників податків. Відповідно до профільного закону, ряд осіб в порядку визначеному законом, має право застосовувати номер паспорту громадянина України. Прошу пояснити, на підставі якого закону вимагається копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Відповідь: Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (номеру) видавалися Органами ДПС раніше. Зараз цей документ має назву довідка (картка) про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру платника податків. Надання Учасником документів однієї із згаданих форм Замовником буде вважатися як виконання п.10.1 Додатку 1 Тендерної документації
Дата відповіді: 16.07.2025 14:44
Відповідь надана

В тендерній документації не зазначено істотні умови, які обов’язково включаються до договору

Номер: 27f336fa0cce4eeb949e939888dd9a03
Дата опублікування: 13.07.2025 22:37
Опис: Згідно з ч.2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п.30 ч.1 ст.1 Закону). У свою чергу, відповідно до п.5 ч.1 ст. 1 Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Згідно з ч.1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених у цій статті Закону. Таким чином, ЗАМОВНИК УКЛАДАЄ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ З УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ ВІДПОВІДНО ДО ТИХ ВИМОГ, ЯКІ ВИЗНАЧЕНІ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Відповідно до ч.3 статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Поскільки Замовник у Тендерної документації взагалі не зазначив істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, необхідно внести зміни в Тендерну документацію в цій частині.
Відповідь: Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Дата відповіді: 16.07.2025 15:43
Відповідь надана

Незаконне вимагання та розголошення персональних даних

Номер: 2b708f0cc4094533a593d2d2efea635b
Дата опублікування: 13.07.2025 20:08
Опис: Пунктом 10.2 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Замовником передбачено надання фізичною особою-підприємцем копії усіх сторінок паспорту. По-перше, звертаю Вашу увагу, що усі необхідні дані по фізичним особам-підприємцям, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тендерною документацією передбачено надання витягу з ЄДР станом не раніше 01.01.2024р. По-друге, паспорт громадянина України у формі «книжечки» містить персональні дані, які не підлягають розголошенню у формі відкритих даних, тому вимога про надання фізичною особою-підприємцем копії усіх сторінок паспорту (читай: розголосити персональні дані (включаючи дані про військовослужбовців/військовозобов’язаних та членів їх сімей) в системі закупівель «Прозорро», доступ до якої необмежений, в т.ч. в період правового режиму воєнного стану. По-третє, паспорт громадянина України у формі ID-картки не містить сторінок. Тому, звертаюсь з вимогою виключити пункт 10.2 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідь: Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я. Функціонал електронних майданчиків дозволяє учасникам, «захищати» від вільного доступу документи, які містять персональні дані. Вимога встановлена у тендерній документації є законною
Дата відповіді: 16.07.2025 15:04
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо використання печатки

Номер: 068ee28cf1bc49059aa6fb691953eb28
Дата опублікування: 13.07.2025 20:06
Опис: Пунктом 5 Тендерної документації зазначено, що, відповідно до частини другої статті 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) усіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах (із урахуванням обмежень, визначених законодавством) Разом із цим, п.10.1. проекту договору (додаток 33 ТД) вказано: Договір набирає чинності з дати його укладення (підписання) сторонами та скріплення печатками і діє по 31.12.2025 року включно… Я не використовую у своїй діяльності печатку, але враховуючи вказані умови тендерної документації, існують формальні причини для дискваліфікації мне як ймовірного переможця торгів. Таким чином, вимога щодо використання печатки є дискримінаційною та підлягає виправленню.
Відповідь: Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Дата відповіді: 16.07.2025 15:06
Відповідь надана

Форма проведення закупівлі

Номер: a90dcd3aac0a4672be2b21371f4dcfcd
Дата опублікування: 13.07.2025 20:02
Опис: Пунктом 10 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. встановлено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Прошу надати відповідь, чому закупівля проводиться через процедуру відкриті торги з особливостями, а не шляхом запиту ціни пропозиції через Прозорро Маркет.
Відповідь: Згідно ПЕРЕЛІКу лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу (Додаток 1 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.) дана категорія товарів для закупівлі через електронний каталог відсутня.
Дата відповіді: 16.07.2025 15:15
Відповідь надана

Щодо вимоги надання документів на «фірмового бланку»

Номер: 70aa7b3b607c4945a4a15a1a447c5c5e
Дата опублікування: 13.07.2025 20:01
Опис: Пунктами 10.4-10.6 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Замовником вимагається надання: 10.4. Лист на фірмовому бланку Учасника про те що, Учасник погоджується з умовами договору і гарантує його укладення відповідно до умов проекту договору у тендерній документації 10.5. Лист на фірмовому бланку Учасника про те що, Учасник надає свою згоду на обробку персональних даних 10.6. Лист на фірмовому бланку Учасника про те що, Учасник гарантує достовірність інформації, вказаної в тендерній пропозиції та несе повну персональну відповідальність за надану інформацію. Прошу пояснити, на підставі якого закону вимагається надання листа на фірмовому бланку? Як бути ФОПу, який не має фірмового бланку?
Відповідь: Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Дата відповіді: 16.07.2025 15:19
Відповідь надана

В ТД не вказано критерії і методики оцінки

Номер: b5c18ecd5e6d46c28189899f492c8521
Дата опублікування: 13.07.2025 19:45
Опис: Відповідно до п.10 ч. 2 ст.29 Закону «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зазначаються відомості щодо переліку критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. В п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Але Замовником у ТД не зазначено критерії і методики оцінки тендерних пропозицій учасників. Необхідно внести зміни (уточнення) до ТД.
Відповідь: Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Дата відповіді: 16.07.2025 15:22
Відповідь надана

Невідповідність ТД вимогам законодавства

Номер: 9f7ef80b544c4b6ba65a163aa9372144
Дата опублікування: 13.07.2025 19:44
Опис: Шановний Замовник! В тендерній документації (Розділ 1.) Вами зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей. Пунктом 26 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.» встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Пункт 2 «Інформація про замовника» розділу І тендерної документації НЕ МІСТИТЬ інформації про ідентифікаційний код замовника і також відсутні відомості про його категорію. Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства шляхом доповнення (внесення змін) ідентифікаційного коду та відомостей про категорію.
Відповідь: Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Дата відповіді: 16.07.2025 15:25
Відповідь надана

Протиправна норма ТД

Номер: b8639959a39e4697ab92d7e041eab380
Дата опублікування: 13.07.2025 19:31
Опис: Шановна уповноважена особа – начальник юридичного відділу Комунального підприємства «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади»! Вкотре нагадуємо ВАМ, що 23.03.2017 року було прийнято Закон України № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями». Приписами вказаного закону із законодавства виключено вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання). Стосується вказаного Вами у Додатку №3 до тендерної документації проекту договору (п.10.1)
Відповідь: Оцінка тендерних пропозиції буде здійснюватися Замовником згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями»
Дата відповіді: 16.07.2025 15:27
Відповідь надана

Дискримінаційні технічні вимоги

Номер: a563e13d4edc47a189baf4c7fd860690
Дата опублікування: 13.07.2025 17:31
Опис: Додаток 1.1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить, технічні характеристики предмета закупівлі. Тобто, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції лише ті вироби, що повністю відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку №1.1 до тендерної документації. До предмету закупівлі відповідно до Додатку №1.1 до тендерної документації Замовником включено вироби, що не мають еквівалентів, тобто є «ексклюзивним» на ринку України та виробляються виключно одним виробником. Дії Замовника в частині встановлення в Додатку №1.1 наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників. Тобто прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідь: Встановлені у додатку 1.1. Тендерної документації технічні параметри дозволяють взяти участь у процедурі закупівлі постачальникам продукції різних виробників, що забезпечує дотримання Замовником принципів публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». В оголошеній закупівлі відсутні дискримінаційні умови, оскільки учасники згідно існуючого законодавства у сфері публічних закупівель можуть запропонувати товар, технічні характеристики якого відповідають встановленим вимогам, або характеристики якого є кращі. Крім того, потенційні учасники тендеру можуть запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам і має не гірші технічні характеристики, ніж визначені.
Дата відповіді: 16.07.2025 15:33