-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти «Комунальний заклад «Бiлогородський заклад дошкільної освіти «Барвінок» за адресою: вулиця Олександра Саєнка, 34а, село Бiлогородка, Бучанський район, Київська область. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Торги відмінено
199 396 494.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 996 982.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 996 982.47 UAH
Період уточнення:
08.07.2025 15:34 - 30.07.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо обладнання
Номер:
3c3f1915d22342c2b0a9abca333c9f2c
Дата опублікування:
29.07.2025 22:33
Опис:
Тендерною документацією передбачена обов’язкова наявність в учасника автогідропідіймача з висотою підйому 12 м.
Слід зазначити, що вказана вимога містить ознаки дискримінації оскільки встановлює занадто конкретизовані вимоги.
Так учасник, який має у своєму розпорядженні автогідропідіймача з висотою підйому 13 м вже не відповідатиме встановленому кваліфікаційному критерію не зважаючи на те, що вказаний підіймач виконуватиме таку ж функцію як і підіймач з висотою підйому 12 м.
Враховуючи викладене, вимагаємо внеси зміни то тендерної документації та встановити вимоги до обладнання які не дискримінують учасників.
Відповідь:
Шановний учаснику. Абзацом 2 пункту 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема такому як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На виконання даної вимоги Замовником в тендерній документації встановлено вимогу про наявність обладнання відповідно до підсумкової відомості ресурсів, яка і передбачає залучення автогідропідіймача з висотою підйому 12 м до виконання робіт.
Дата відповіді:
01.08.2025 16:10
Відповідь надана
Щодо забезпечення
Номер:
6c7552ca7fe9461bb395e25418cd3cc9
Дата опублікування:
29.07.2025 22:32
Опис:
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги).
Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що вимога про надання учасниками в якості забезпечення тендерної пропозиції саме банківської гарантії не відповідає вимогам законодавства з питань публічних закупівель.
Так відповідно до пункту 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, ці вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
Таким чином, відповідно до вимог законодавства забезпечення тендерної пропозиції може бути надано учасниками у вигляді гарантії виданої банком, іншою фінансовою установою або страховою організацією.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести вимоги до забезпечення тендерної пропозиції у відповідність до законодавства з питань публічних закупівель.
Відповідь:
Шановний учаснику! Пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантії. Абзацом 2 частини 1 статті 25 Закону передбачено, що у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Таким чином Замовником визначено, що забезпечення тендерної пропозиції має бути надане саме у вигляді банківської гарантії, а не гарантії виданої іншим органом.
Дата відповіді:
01.08.2025 16:10
Відповідь надана
Щодо витягу
Номер:
8ae09b7a11bb4c758bf60cf43afa9c16
Дата опублікування:
29.07.2025 22:31
Опис:
Відповідно до пункту 5.5.4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено - Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за ПВУ (або НКПВУ – зазначається Замовником) учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом).
Повідомляємо, що відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань міститься у відкритих єдиних державних реєстрах доступ до яких є вільним. Замовник може самостійно отримати інформацію щодо учасника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search (доступ до нього є вільним).
Відповідно до пункту 28 Особливостей (затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань містяться у єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
За таких умов, вищезазначені умови документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині.
Встановивши наведені вище умови у документації, Замовник порушив положення статті 22 Закону.
Враховуючи викладене, просимо виключити дану вимогу тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Хочемо наголосити, що аналогічної думки притримується і Комісія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні №20068-р/пк-пз від 17.12.2024 (UA-2024-12-02-006916-a).
Відповідь:
Шановний учаснику! Пунктом 1 Розділу 1 тендерної документації передбачено, що у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Умова щодо надання у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом), яка вказана в тендерній документації визначена Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: Програми з відновлення України та описана у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель
Дата відповіді:
01.08.2025 16:09
Відповідь надана
Щодо тендерної документації
Номер:
f87d1cef26b94418b0f759d063f05399
Дата опублікування:
29.07.2025 22:30
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Разом з тим, повідомляємо, що зазначена вимога не відповідає чинному законодавству, адже Закону України "Про електронні довірчі послуги" не існує! Згідно з редакцією від 31.12.2023 такий закон носить назву « Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Таким чином, зазначена вище редакція вимоги тендерної документації перешкоджає участі нашої компанії у даній процедури закупівлі, у зв’язку з неможливістю її виконання, що порушує наші законні права та інтереси та принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь:
Шановний учаснику! Пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачені вимоги щодо змісту і спосіб подання тендерної пропозиції. Зокрема даний пунктом передбачено, що Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи, які входять до складу тендерної пропозиції, мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП), а саме:
- КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, що повинен містити код ЄДРПОУ саме цієї юридичної особи-учасника,
або
- КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її (з обов’язковим наданням копії такого документу у складі тендерної пропозиції учасника, завіреної КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, який повинен містити код ЄДРПОУ саме цієї юридичної особи-учасника).
3) КЕП/УЕП має бути накладений:
- на тендерну пропозицію в цілому,
- окремо на кожен електронний документ і кожну скан-копію паперового документу, які включені до складу тендерної пропозиції окремими файлами.
Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), код ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або номер РОКПП (для фізичної особи-учасника). Слід зазначити, що тендерна документація містить чіткі вимоги щодо способу подання пропозиції і не повна назва Закону не впливає на спосіб подання пропозиції".
Дата відповіді:
01.08.2025 16:09
Відповідь надана
Клас наслідків
Номер:
c57cfcb4c29248d5b61dc19a512d2e41
Дата опублікування:
25.07.2025 19:36
Опис:
Який клас наслідків даного об'єкта будівництва?
Відповідь:
Шановний учаснику! В Додатку 3 до тендерної документації наявне посилання на Портал державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua/) на якому розміщений звіт про проведення експертизи проекту будівництва в якому вказаний клас наслідків. Принагідно повідомляємо, що клас наслідків об'єктів будівництва – СС3 (значні наслідки).
Дата відповіді:
28.07.2025 19:35
Відповідь надана
Дипломи та навчання з електробезпеки
Номер:
316d915571874e248b215875e3be8212
Дата опублікування:
25.07.2025 18:52
Опис:
Відповідно до ст. 5, 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також до положень Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження Особливостей публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”», просимо внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги, а саме:
Щодо спеціальності «Промислове і цивільне будівництво»
У тендерній документації встановлено вимогу про надання диплома виключно за спеціальністю «Промислове і цивільне будівництво» для фахівців (інженер-проєктувальник, виконроб, головний інженер). Така вимога є надмірною та дискримінаційною, оскільки будь-яка вища будівельна освіта (галузь знань 19 «Архітектура та будівництво») відповідає вимогам до спеціалістів, які можуть виконувати подібні види робіт, у тому числі реконструкцію дошкільного закладу.
Пропозиція: замінити формулювання на: «...що підтверджує наявність вищої будівельної освіти за відповідною спеціальністю».
Щодо електробезпеки ІV групи допуску до та понад 1000 В
Замовник вимагає документи про проходження навчання з електробезпеки ІV групи до та понад 1000 В. Звертаємо увагу, що це є обов’язковим лише для працівників, які безпосередньо експлуатують електроустановки такої напруги.
Згідно з відомістю обсягів робіт, наданою Замовником, виконання таких робіт не передбачено.
Пропозиція: виключити вимогу щодо ІV групи допуску як таку, що не відповідає специфіці робіт та порушує принцип недискримінації.
Відповідь:
Шановний учаснику! Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Пунктом 48 Особливостей передбачено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до даних вимог Замовником встановлено вимоги про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначений об’єкт є досить складним, окрім того за для його реалізації необхідно мати кваліфікованих спеціалістів, що розуміються на технології промислового та цивільного будівництва. Замовником встановлені зазначені вимоги до ключових посад на будівництві, що мають першочергове значення та приймають важливі рішення від яких залежить якість будівництва та гарантії безпекового середовища для дітей та працівників що надалі будуть його використовувати. Що стосується вимоги стосовно надання документів про проходження навчання з електробезпеки ІV групи до та понад 1000 В слід зазначити наступне, що в складі пропозиції учасники повинні надати посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника, які необхідні для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, яка буде проводити перевірку знань саме тих працівників які будуть залучені до виконання робіт підвищеної небезпеки передбачених даною закупівлею. Таким чином вимоги є правомірними та не можуть бути вилучені із тендерної документації.
Дата відповіді:
28.07.2025 19:34
Відповідь надана
Невідповідність технічного завдання
Номер:
3112f2398a2b47198331ed34bb0d4fdf
Дата опублікування:
25.07.2025 17:11
Опис:
Добрий день! Шановний Замовнику, в п. 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Також, встановлено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації повинна бути підтверджена договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком, пояснювальною запискою, локальними кошторисами, підсумковою відомістю ресурсів та проектом календарного графіку виконання робіт. Крім того, в п. 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Звертаємо увагу, що Технічні вимоги, які містяться в Додатку 3 до тендерної документації надані не в повному обсязі та містять помилки, що в свою чергу призведе до відхилення нашої тендерної пропозиції, оскільки вона не буде мати всі види робіт.
У Технічному завданні (Додаток 3) наявні наступні невідповідності:
1) пропущені пункти Технічного завдання, що не дає можливість сформувати кошторисну документацію, яка б містила всі види робіт та їх обсяги, а саме: п. 60 в Розділі 4. «Вертикальні елементи на відм.-6.800, -3,450, 0.100, +3,200, +6,500» Відділу № 2. «Роботи по блоку Б (будивля, що прибудовується)» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-03; п. 23 в «----- Внутрішні протипожежні стіни з газобетону 200 мм» Розділу 2. «Внутрішні стіни» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-04; п. 1 Розділу 1. «Влаштування парапетів» Відділу 1. «Дах існуючої будівлі (Блок А)» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-05; п. 49 Розділу 2. «Влаштування покрівлі на даху» Відділу 2 «Дах нової будівлі (Блок Б)» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-05; п. 74 Розділу 4. «Пожежні сходи» Відділу 2 «Дах нової будівлі (Блок Б)» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-05; п. 14 Розділу 3. «Перегородки» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-07; п. 13 Розділу 2 «Відкриття стін підвалів для утеплення, зворотня засипка під влаштування відмосток (блок А)» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-08; п. 4 Розділу 1. «Огородження ОГ-1» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-010; п. 121 Розділу 15. «Огородження сходових маршів внутрішніх сходів МВ-2 – 2 шт.» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-010; п. 2 Розділу 1. «Щити розподільчі» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-011; п. 44 Розділу 1. «Щити розподільчі» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-011; п. 104 Розділу 4. «Світильники» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-011; п. 33 Розділу 3. «Трубопроводи (Блок А)» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-013; п. 50 Розділу 4. «Трубопровідна арматура (Блок А)» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-013; п. 178 Розділу 3. «Трубопроводи (Блок Б)» Відділу 2. «Індивідуальний тепловий пункт блоку Б» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-013; п. 98 Розділу 2. «Гаряче водопостачання ТЗ» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-015; п. 163 Розділу 4. «Побутова каналізація К1» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-015; п. 188 Розділу 5. «Виробнича каналізація КЗ» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-015; п. 235 Розділу 7. «Каналізація напірна К2н» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-015; п. 65 Розділу 2. «Опалювальні прилади» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-016; п. 6 Розділу 1. «Повітроводи» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-017; п. 85 Розділу 1. «Повітроводи» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-017; п. 4 Розділу 1. «Монтаж обладнання» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-019; п. 12 Розділу 1. «Монтаж основного обладнання системи» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-020; п. 12 Розділу 1. «Проїзди (Тип 1)» локального кошторису на будівельні роботи № 07-01-01;
2) зазначення неправильної кількості матеріалів відносно робіт щодо установлення цих матеріалів: в пп. 40-42 Розділу 4. «Перемички» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-04 зазначено укладання перемичок в кількості 8 шт., а сам матеріал перемички у кількості 69 шт.; в пп. 32-33 Розділу 4. «Водостоки» Відділу 1. «Дах існуючої будівлі (Блок А)» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-05 зазначено установлення воронок у кількості 1 шт., а сам матеріал воронки у кількості 2 шт.; в пп. 30-31 Розділу 3. «Трубопроводи (Блок А)» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-013 зазначено установлення фланцевих з’єднань у кількості 2 шт., а сам матеріал фланці у кількості 3 шт.; в пп. 34-36 Розділу 3. «Трубопроводи (Блок А)» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-013 зазначено установлення фланцевих з’єднань у кількості 11 шт., а сам матеріал фланці у кількості 26 шт.; в пп. 123-124 Розділу 3. «Трубопроводи (Блок Б)» Відділу 2. «Індивідуальний тепловий пункт блоку Б» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-013 зазначено установлення фланцевих з’єднань у кількості 2 шт., а сам матеріал фланці у кількості 3 шт.; в пп. 127-129 Розділу 3. «Трубопроводи (Блок Б)» Відділу 2. «Індивідуальний тепловий пункт блоку Б» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-013 зазначено установлення фланцевих з’єднань у кількості 11 шт., а сам матеріал фланці у кількості 26 шт.; в пп. 67-68 Розділу 1. «Повітроводи» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-017 зазначено установлення клапанів у кількості 3 шт., а сам матеріал клапан у кількості 31 шт.
3) наявний незрозумілий допис, а саме: після п. 25 Розділу 2. «Влаштування контуру блискавкозахисту на даху та опуски по фасаду» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-012 написано: «мм/смуги 25х4-40х4, сталь гарячеоцинкована, ДКС». Крім того, в цьому дописі немає ні кількості, ні одиниць виміру. Незрозуміло чи потрібен цей допис в кошторисних розрахунках чи ні;
4) незрозуміло чи враховано в п. 144 Розділу 4. «Вентилятори канальні та зовнішнього встановлення» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-017 «Установлення вставок віброізолюючих, діаметр вставки 150 мм» вартість основного матеріалу (вставки віброізолюючі).
Всі вищезазначені невідповідності не дають можливість правильно сформувати кошторисну документацію та розрахувати ціну тендерної пропозиції, щоб в подальшому це не призвело до відхилення тендерної пропозиції.
Просимо відкоригувати Технічне завдання, яке міститься у Додатку 3 до тендерної документації.
Дякуємо!!!
Відповідь:
Шановний учаснику! Щодо першого питання – в тендерну документацію будуть внесені зміни в частині додавання п. 85 Розділу 1. «Повітроводи» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-017. Решта пунктів вказаних в запиті наявні в Додатку 3. Щодо другого питання – розрахунок договірної ціни учасники повинні здійснювати відповідно до технічного завдання вказаного в Додатку 3. У разі необхідності під час виконання робіт буде здійснено коригування кошторисної документації. Щодо третього питання – «мм/смуги 25х4-40х4, сталь гарячеоцинкована, ДКС» не допис а назва матеріалу, який повинен бути використаний під час виконання робіт «З'єднувач пруток-смуга для прутка ф8-10 мм/смуги 25х4-40х4, сталь горячеоцинкована, ДКС». Щодо четвертого питання – до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
28.07.2025 19:34
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
3dced253890c443788428b5673132bc7
Дата опублікування:
22.07.2025 14:24
Опис:
У відповідності до додатку 7 до тендерної документації Учасники повинні надати Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Окрім того повинно бути надано До цієї довідки додаються скан-копії підтвердних документів:
-- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, , а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) .
-- листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Просимо надати роз’яснення та внести зміни до документації з метою конкретизації вимог, який саме договір буде вважатись аналогічним в розумінні Замовника, а саме Капітальний ремонт, Реконструкція чи Нове будівництво? Сума договору відсоток виконання?
Відповідь:
Шановний учаснику! Умовами тендерної документації чітко встановлено вимоги про те, що учасник в складі пропозиції повинен надати не менше 2-х виконаних аналогічних договори, які укладені протягом останніх 5 років та клас наслідків повинен бути не нижчим ніж в даній закупівлі. Вказання в тендерній документації обмеження стосовно того, що аналогічним договором може бути тільки договір наприклад з реконструкції чи нового будівництва, а також обмеження по сумі аналогічного договору може призвести до дискримінації та обмеження кількості учасників, які зможуть взяти участь у даній закупівлі. Таким чином аналогічним договором відповідно до вимог тендерної документації є договір (у тому числі договір субпідряду) укладений протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Дата відповіді:
24.07.2025 14:54
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
a7b79a12d4c84bc3ad070035d18e2649
Дата опублікування:
17.07.2025 16:18
Опис:
Шановний Замовник!
Поз. 87 Технічного завдання «Установлення воронок зливних діаметром 100 мм» одиниці виміру «шт». А в останній версії АВК 3.10.2 одиниці виміру «воронка». Чи буде рахуватись помилкою невідповідність одиниць виміру?
Відповідь:
Шановний учаснику! Назва одиниці виміру відповідно до діючої версії АВК яка є відмінною від назви одиниці виміру вказаної в технічному завданні не буде підставою для відхилення пропозиції за умови що вид робіт, матеріалів, устаткування, тощо та їх обсяг відповідатимуть технічному завданню.
Дата відповіді:
18.07.2025 12:47