• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Серверне, мережеве обладнання та матеріали до нього

Торги відмінено

50 981 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 529 430.00 UAH
Період уточнення: 08.07.2025 12:35 - 08.08.2025 00:00
Відповідь надана

Уточнення технічних вимог

Номер: 2f93dff15dec443c9bca6a602698af35
Дата опублікування: 24.07.2025 12:42
Опис: Чи не має помилки у вимозі підтримки сервером у своєму корпусі (дванадцять накопичувачів форм-фактору 2.5 дюймів) щонайменше 730ТБ загальної ємності? Нам не відомо про використання в серверах з процесором Intel Xeon 6530 SSD накопичувачів ємністю 61 ТБ.
Відповідь: «Шановний учасник! Використання накопичувачів SSD форм-фактору 2.5 дюймів в серверах побудованих на процесорах Intel Xeon 65хх серії, виробниками ніяким чином не обмежені. Тому учасники мають можливість пропонувати серверні конфігурації з використанням накопичувачів великої ємності, для виконання вимог вказаних в технічній документації.»
Дата відповіді: 25.07.2025 13:35
Відповідь надана

Щодо усунення невідповідності між проєктом договору та оновленою тендерною документацією

Номер: f5786127f4f543ebad5d2621651ec967
Дата опублікування: 20.07.2025 18:57
Опис: Шановний Замовнику! У результаті звірки внесених змін від 17 липня 2025 року до тендерної документації, а саме до Розділу 2 "Вимоги до комутаторів" та Розділу 3 "Вимоги до системи збереження даних" Додатку 2 Тендерної документації з Додатком 2 проєкту Договору (“Технічні характеристики товару”), було виявлено, що проєкт договору містить попередню редакцію технічних вимог, яка не відповідає оновленій версії тендерної документації. У зв’язку з цим просимо внести відповідні зміни до проєкту договору з урахуванням оновлених технічних вимог, викладених у чинній редакції Додатку 2 тендерної документації від 17 липня 2025 року, та розмістити оновлений документ в електронній системі закупівель.
Відповідь: Доброго дня. Зміни внесені, дякуємо.
Дата відповіді: 21.07.2025 16:11
Відповідь надана

Зміни вимог до СЗД

Номер: 481527e9183f40b6b0a8254fc5d1ffbc
Дата опублікування: 14.07.2025 17:31
Опис: В вимогах до системи збереження даних є вимоги, що СЗД повинна мати можливість побудови кластера до 8 контролерів та мати можливість додавання до кластерів систем класу High-End, Mid-Rangee, Low-End у конфігураціях All-Flash та Hybrid. Цим вимогам відповідає тільки виробник СЗД NetApp, а саме –функціональність операційної системи ONTAP. Ви можете заперечити і зазначити, що операційна система ONTAP встановлюється не тільки на СЗД NetApp, але й на СЗД Lenovo. Проте, дві інші вимоги в цьому розділі звужують лише до одного виробника, а саме: 1) усі права на ПЗ, що використовується в системі, повинні належати виробнику СЗД та не перебувати в оренді (ОЕМ); 2) Наявність у виробника СЗД рішення SDS (Software Defined Storage) на базі тієї ж операційної системи, яка пропонується в СЗД і має можливість запуску як на гіпервізорі vmware так і в хмарних провайдерах. Таким чином, за сумою вимог, в цьому розділі можливо запропонувати лише СЗД NetApp, що прямо протирічить здоровій конкуренції та Закону України Про публічні закупівлі. Просимо виправити вимоги в цьому розділі
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання, 17.07.2025 будуть внесені зміни в ТД та опубліковані. Дякуємо
Дата відповіді: 16.07.2025 17:15
Відповідь надана

Зміни вимоги до форм-фактору

Номер: 01927102a4fa488f98513645d947b987
Дата опублікування: 14.07.2025 17:29
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що серед технічних вимог до серверного обладнання значиться вимога, яка звужує вибір рішень до одного виробника, а саме – Lenovo. «не менше шістнадцяти (16) накопичувачів формфактору EDSFF E1.S hot-swap», наразі всі виробники серверного обладнання, окрім Lenovo використовують у своїх рішеннях не менш сучасний форм-фактор EDSFF E3.S hot-swap. Суттєвої переваги для користувача використання саме формактору EDSFF E1.S немає жодних. Просимо внести зміни
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання, 17.07.2025 будуть внесені зміни в ТД та опубліковані. Дякуємо
Дата відповіді: 16.07.2025 17:15
Відповідь надана

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 471d9cc62f6644c9965914f13aa20116
Дата опублікування: 14.07.2025 17:14
Опис: Шановне панство, добрий день! Під час вивчення поточної редакції Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Серверне, мережеве обладнання та матеріали до нього», що міститься в Додатку 2, у Вимогах до комутаторів, в розіділі Безпека, нашими спеціалістами було виявлено вимогу, виконати яку може лише один виробник комутаторів, т.я. це є пропорієтарний протокол для компанії Huawei, а саме – HWTACACS, який розшифровується як Huawei Terminal Access Controller Access Control System. Таким чином, поточна вимога повністю знищує можливу конкуренцію і обмежує коло прийняття рішень лише до одного. Ця вимога повністю протирічить преамбулі Закону України Про публічні закупівлі: «Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.». Просимо прийняти заходів і внести зміни в ці вимоги таким чином, щоб в цій процедурі мали змогу прийняти участь не лише партнери компанії Huawei
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання, 17.07.2025 будуть внесені зміни в ТД та опубліковані. Дякуємо
Дата відповіді: 16.07.2025 17:15
Відповідь надана

Уточнення вимог до авторизаційного листа

Номер: 8f85956b40804617b734a5dff0f57e9e
Дата опублікування: 14.07.2025 17:08
Опис: Шановний Замовнику! Маємо намір взяти участь в поточній процедурі, проте, В Додатку 2 до тендерної документації міститься декілька вимог щодо авторизаційного листа, в яких є деякі розбіжності: 1) в першій вимозі вимагається, щоб в авторизаційному листі учасника було зазначено як ВИКОНАВЦЯ, а в другій вимозі – як Учасника; 2) в першій вимозі вимагається авторизаційни лист від виробника лише по розділам Сервери віртуалізації, комутатор та Система збереження даних, а в другій- відсутній перелік розділів, відповідно необхідно надати лист на всі розділи. 3) зазначено, що лист має бути надано від виробникА, таким чином, якщо ми маємо намір запропонувати товари (так як послуги непередбачені предметом закупівлі) від різних виробникІВ – ми не зможемо надати авторизаційний лист від ОДНОГО виробника, а це буде суперечити вимогам ТД У зв’язку з вищезазначеним, просимо внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації, задля можливості прийняти участь в цій процедурі.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання, 17.07.2025 будуть внесені зміни в ТД та опубліковані. Дякуємо
Дата відповіді: 16.07.2025 17:15
Відповідь надана

Просимо надати роз’яснення щодо умов відповідальності Постачальника та Покупця у разі порушення зобов’язань за договором

Номер: d591d7ae98ac4da49511f94a46c2a0b7
Дата опублікування: 11.07.2025 12:29
Опис: Наскільки я розумію, то у разі прострочення оплати за поставлений товар Покупець сплачує пеню «… у розмірі облікової ставки Національного банку України від неоплаченої суми за кожний календарний день прострочення оплати, але не більше 3% (трьох відсотків) від суми заборгованості, по якій було допущено прострочення…», у тому числі «…Постачальник має право застосувати штрафну санкцію, встановлену цим пунктом, лише у випадку прострочення оплати Покупцем більше, ніж на 15 (п’ятнадцять) календарних днів.» (п. 7.5.). Тобто для Покупця є ліміт на оплату пені в 3% від неоплаченої суми та додатковий 15-денний термін на прострочення оплати. В той же час за умовами п.7.3. ми бачимо протилежне бачення Замовника щодо відповідальності Постачальника. А саме: «У разі порушення Постачальником зобов’язань щодо строків поставки Товару, Постачальник зобов’язаний сплатити на користь Покупця пеню у розмірі 0,1% (одної десятої відсотка) від вартості непоставленого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково сплатити на користь Покупця штраф у розмірі 10% (десяти відсотків) від загальної ціни Договору.», а за вимогою викладеною у п.7.13. «Штрафні санкції за прострочення виконання зобов’язання (невиконання або неналежне виконання) за цим Договором нараховуються протягом усього періоду прострочення». Таким чином Постачальник несе безлімітну відповідальність як за строком нарахування пені, так и за розміром штрафних санкцій. А за прострочення поставки поняд 15 календарних днів, на відміну від відповідальності Покупця щодо прострочення оплати на такий самий період, сплачує додатковий штраф у розмірі 10%. Враховуючи, що Постачальник несе значні фактичні фінансові ризики на відміну від ризиків Покупця, та беручи до уваги що за процедурою закупівлі не передбачена передплата за товар, просимо збалансувати відповідальність сторін за договором. Вважаю, що існуючі умови відповідальності за договором дискримінують інтереси потенційного Постачальника.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за запитання. Зміни було внесено в проєкт договору. Дякуємо, мирного дня.
Дата відповіді: 11.07.2025 16:21
Відповідь надана

Визначити вичерпаний перелік товаросупроводжувальних документів

Номер: 5e87b1d9936a4cdb8f82f6ce1ce5f6d9
Дата опублікування: 10.07.2025 18:02
Опис: Шановне панство, добрий день! Плануємо прийняти участь в цьому тендері та вивчаємо Тендерну документацію. Звертаємося з проханням надати роз’яснення до положення пункту 6.3.5 Додатку 3 (Проєкт Договору), згідно з яким Учасник повинен «разом з Товаром передати Покупцю документи, які підтверджують якість та безпеку Товару, гарантійні документи на Товар». З метою дотримання принципу правової визначеності (який прямо випливає із практики Верховного Суду) та забезпечення належного виконання зобов’язань за договором, просимо надати вичерпний перелік документів, що, на думку Замовника, мають підтверджувати якість та безпеку товару. Особливо враховуючи зміст пункту 6.2.6. за яким Покупець має право затримати оплату товару, у разі неотримання або отримання товаросупроводжувальних документів які не відповідають вимогам чинного законодавства України та/або умов цього Договору, перелік яких не визначений Тендерною документацією, ми чітко розуміємо що такий Договір створює ризики навмисного затягування оплати товару та правової невизначеності для подальшого вирішення спору між Покупцем та Постачальником. У зв’язку з цим просимо: 1. Надати вичерпний перелік документів, які Замовник очікує отримати від Постачальника разом з товаром, у тому числі ті, що підтверджують якість та безпеку товару; 2. Розглянути можливість внесення редакційних змін до п. 6.2.6, щоб чітко визначити, які товаросупроводжувальні документи є обов’язковими, або надати до договору окремий додаток з їх переліком. Це дозволить знизити ризик неоднозначного трактування умов Договору, а також сприятиме формуванню прозорих та недискримінаційних його умов.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за запитання. Зміни було внесено в проєкт договору. Дякуємо, мирного дня.
Дата відповіді: 11.07.2025 16:21
Відповідь надана

Зауваження до пункту 6.2.6 Проєкту Договору щодо невизначеності процедури обґрунтування Замовником відмови у прийнятті документів.

Номер: 76052b0808e04e5eb685e384817954e2
Дата опублікування: 10.07.2025 17:30
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на те, що за вимогами пункту 6.2.6. Проєкту Договору також не визначена процедура обґрунтування Замовником відмови у прийнятті документів, що створює умови для одностороннього, невмотивованого затягування строків оплати. В зв’язку з цим, просимо викласти цей пункт у наступній редакції: «У разі не передачі Постачальником Покупцеві товаросупровідних документів, відповідно до умов цього Договору, або якщо зазначені документи не відповідають вимогам, передбаченим чинним законодавством України та/або цим Договором, або містять помилки, Покупець має право затримати оплату Товару (без нарахування та сплати будь-яких штрафних санкцій) до моменту, коли зазначені документи будуть передані Покупцеві, помилки будуть виправлені та/або документи будуть приведені у відповідність до чинного законодавства України та передані Покупцеві, за умови складання письмового обґрунтованого протоколу зауважень із зазначенням конкретних невідповідностей. Такий протокол має бути направлений Постачальнику не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати отримання товаросупровідних документів».
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за запитання. Зміни було внесено в проєкт договору. Дякуємо, мирного дня.
Дата відповіді: 11.07.2025 16:21
Відповідь надана

Зауваження до пункту 6.2.3 Проєкту Договору щодо повернення видаткової накладної.

Номер: 4f2828a4c6be4aad89c1f0e79643b292
Дата опублікування: 10.07.2025 17:26
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо увагу на положення пункту 6.2.3 Проєкту Договору, яке передбачає право Замовника «повернути Постачальнику видаткову накладну без здійснення оплати у разі її неналежного оформлення». Вказане формулювання є юридично невизначеним, оскільки не містить вичерпного переліку можливих порушень або зобов’язання Замовника обґрунтувати відмову у прийнятті документу, що створює умови для одностороннього, невмотивованого затягування строків оплати. Згідно зі статтею 627 Цивільного кодексу України, договір має укладатися на засадах свободи договору та рівності сторін, а відповідно до ст. 193 Господарського кодексу України, сторони господарського зобов’язання зобов’язані діяти добросовісно, дотримуючись принципу справедливого балансу інтересів. У зв’язку з цим просимо внести зміни до пункту 6.2.3 Проєкту Договору та викласти його у наступній редакції: «Замовник має право повернути Постачальнику видаткову накладну без здійснення оплати у разі її неналежного оформлення, за умови складання письмового обґрунтованого протоколу зауважень із зазначенням конкретних невідповідностей. Такий протокол має бути направлений Постачальнику не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати отримання видаткової накладної». Така редакція дозволить уникнути неоднозначного трактування, забезпечить баланс інтересів сторін, а також відповідатиме принципу юридичної визначеності, як того вимагає чинне законодавство України.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за запитання. Зміни було внесено в проєкт договору. Дякуємо, мирного дня.
Дата відповіді: 11.07.2025 16:21