• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миру (від буд.№34 до перехр. з вул. Польова) у м. Немирів, Вінницького району, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ)

ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миру (від буд.№34 до перехр. з вул. Польова) у м. Немирів, Вінницького району, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ)) Класи наслідків (відповідальності) – СС1 Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін

Завершена

3 593 037.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 965.19 UAH
Період уточнення: 07.07.2025 16:48 - 19.07.2025 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 68d807a5433a4f9eaa27eb18dcc5366c
Дата опублікування: 17.07.2025 16:29
Опис: Доброго дня! У тендерній документації Додутку 3 зазначано, що «учасники повинні надати акт огляду об’єкта Змовника завірений печатками і підписами уповноважених осіб, з обов’язковим зазначенням дати та часу огляду об’єкта», про те дана вимога є дискримінаційною оскільки за таких умов, Замовник з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не підписати акт обстеження, що може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Підтвердженням вищезазначеного є рішення антимонопольного комітету №4470-р/пк-пз від 10.04.2023.
Відповідь: Щодо вашого звернення з приводу вимоги про обов’язкове надання акта огляду об’єкта, повідомляємо наступне: Вимога щодо огляду об’єкта робіт та надання відповідного акта огляду не має дискримінаційного характеру, а є обґрунтованою з технічної та організаційної точки зору. Зокрема, така вимога передбачена з метою забезпечення добросовісного та належного виконання робіт, оскільки: • об’єкт має індивідуальні особливості, які неможливо повністю оцінити на підставі технічного завдання чи фотоматеріалів; • огляд забезпечує розуміння фактичного стану об’єкта, доступності, під’їздів, рівня зносу, наявних мереж, перепадів висот, особливостей території, що суттєво впливає на правильне формування вартості та логістику виконання робіт; • акт огляду є підтвердженням ознайомлення учасника з об’єктом, що знижує ризики зриву виконання договору через непередбачені обставини. ❗ Щодо тверджень про порушення принципу конфіденційності та створення корупційних ризиків: • огляд об’єкта не розкриває інформацію про намір Учасника подавати пропозицію – це його право, а не обов’язок; • проведення огляду не є підставою для дискваліфікації чи переваги — це лише технічна передумова для якісної підготовки пропозиції; • процедура огляду здійснюється в рівних умовах для всіх учасників, про що зазначено в тендерній документації; • наявність підпису Замовника в акті не підтверджує участі Учасника в закупівлі — лише факт доступу до об’єкта. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановлювати умови, що є необхідними для предмета закупівлі, з урахуванням пропорційності та специфіки робіт. Додатково зазначаємо, що вимога щодо попереднього огляду неодноразово визнавалась обґрунтованою та законною у рішеннях Колегії АМКУ, за умови її належного обґрунтування, що в даному випадку забезпечено. 📌 Отже, виходячи з: • особливостей об’єкта закупівлі, • необхідності забезпечення відповідного рівня якості робіт, • принципу належної підготовки Учасниками своїх пропозицій, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді: 18.07.2025 16:18
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 17034e0e3c3f471b9bc84c7c3cea0cc0
Дата опублікування: 17.07.2025 16:12
Опис: Доброго дня! У тендерній документації Додутку 3 зазначено, що «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зміна №1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.» про те також вказано: «асфальтобетонний завод повинен знаходитись не далі 60 км., від місця виконання робіт», що суперечить вимогам,які вказані в в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зміна №1). Згідно зазначеного, вимога про розмашування асфальтобетонного заводу не далі 60 км є дискрімінаційною, тому просимо внести зміни!
Відповідь: Щодо зауваження стосовно вимоги про розташування асфальтобетонного заводу на відстані не більше 60 км від місця виконання робіт, повідомляємо наступне: Вимога щодо максимальної відстані заводу зумовлена технічними, технологічними та якісними критеріями виконання робіт, що безпосередньо впливають на температурний режим, якість та технологію укладання гарячих асфальтобетонних сумішей. Згідно з ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина II. Будівництво" (зі зміною №1), зокрема пунктом 20.2, де зазначено: "...Температура асфальтобетонної суміші при укладанні повинна бути не нижчою ніж та, що вказана в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування не повинен перевищувати 3 годин, а відстань – повинна відповідати умовам, які забезпечують дотримання температури і консистенції суміші." Таблиця 20.2а ДБН визначає мінімальні температури укладання для гарячих асфальтобетонних сумішей, які повинні бути на рівні 120–150 °C в залежності від типу суміші. Температурна втрата при транспортуванні є критичним фактором. У зв’язку з цим Замовник, на підставі власного досвіду виконання аналогічних робіт, встановив орієнтовно безпечну максимальну відстань – 60 км, яка дозволяє без додаткових термоємностей або спеціалізованих засобів транспорту: Таким чином, обмеження щодо 60 км не є дискримінаційним, а встановлюється виходячи з: • температурних втрат під час транспортування; • часу доставки в умовах щільного міського руху або обмежень швидкості; • реальної логістичної можливості укладання гарячої суміші в межах допустимої температури та 3 годин; • практики попередніх виконань робіт, де саме 60 км є оптимальним і безпечним показником з точки зору якості покриття. Крім того, вимога про підтвердження транспортної схеми та часу доставки дає змогу усім учасникам, навіть із більших відстаней, обґрунтувати відповідність, якщо технологія це дозволяє. Замовник не має на меті обмежити конкуренцію, однак має обов'язок забезпечити належну якість дорожніх робіт, яка безпосередньо залежить від температури та часу укладання сумішей. Тому, враховуючи вищезазначене та на підставі статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 18.07.2025 16:18