-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція Filgrastim Cyclophosphamide,Carboplatin,Exemestane,Bikalutamide,Silver sulfadiazine.
Завершена
2 060 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 60.00 UAH
мін. крок: 0% або 60.00 UAH
Період уточнення:
27.07.2018 15:53 - 11.09.2018 15:58
Відповідь надана
Стосовно розділу загального предмету закупівлі на окремі лоти
Номер:
2287e5e07de944b98d9dc394499f12f0
Дата опублікування:
03.08.2018 15:25
Опис:
27.07.2018 у електронній системі було оприлюднено питання по закупівлі стосовно розділу загального предмету закупівлі на окремі лоти за принципом 1 МНН – 1 ЛОТ. 30.07.2018 Замовником відмовлено у розділі предмету закупівлі на лоти, при цьому його відповідь не містить об’єктивних та аргументованих пояснень щодо неможливості поділу предмету закупівлі на окремі лоти. У відповіді Замовника зазначено, зокрема: «Закон не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації». Зазначаємо, що Закон зобов’язує замовника дотримуватись принципів публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників. У тендерній документації Замовником не додержано цих принципів. По-перше, предмет закупівлі визначений таким чином, що жодна компанія-виробник не може запропонувати весь перелік препаратів, отже закупівлю заздалегідь планується здійснити у посередника, чим порушено принцип максимальної економії та ефективності. По-друге, до загального предмету закупівлі включено ексклюзивний препарат Cyclophosphamide 200 мг, який виробляється виключно Бакстер Онколоджі ГмбХ, і при цьому немає альтернативи, чим порушено принцип недискримінації учасників. По-третє, у додатку 3 до тендерної документації зазначені торговельні назви, при цьому, всупереч п.3 ч.2 статті 22 Закону, посилання на торговельні назви не обгрунтовані, вони не є необхідними і свідчать лише про намір Замовника здійснити закупівлю конкретних препаратів виробництва Бакстер Онколоджі ГмбХ, Медак Гезельшафт фюр клініше Шпеціальпрепарате мбХ та АТ Гріндекс, чим порушено принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Законом встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на це, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та поділити предмет закупівлі на окремі частини (лоти). У разі відмови процедура закупівлі буде оскаржена у порядку, встановленому Законом.
Відповідь:
Замовник вдруге уважно розглянув вимогу стосовно внесення змін до документації, а саме виділити кожну позицію в окремий лот, та повідомляє наступне:
У своїй відповіді від 30.07.2018р. на Вимогу від 27.07.2018., в якій йшлося про розділення Предмету закупівлі по принципу 1 МНН -1 лот, Замовник не обґрунтовував неможливість такого підходу. Замовник обґрунтував недоцільність такого поділу, та довів, що такий поділ є його законним правом , а не обов’язком.
Щодо неможливості участі у Торгах компаній- виробників, то звертаємо Вашу увагу на те, що в жодному Законі України, який регламентує процедури закупівлі, таке поняття відсутнє. Натомість використовуються терміни «Учасник торгів», та «суб’єкт господарської діяльності». Ніяких переваг для «компаній-вирибників» Законами України не передбачено. Твердження, що ціни безпосередньо виробників продукції обов ‘язково нижчі, ніж у спеціалізованих торгівельних фірм з розвиненим логістичним ланцюгом, спростовується результатами великої кількості торгів. Крім того, кожен виробник має велику кількість дилерів, представників, торгівельних партнерів та ін., які при відсутності змови можуть реально конкурувати на ринку. Наочним прикладом цього є аналогічні торги UA-2018-06-01-002105-a , які результативно закінчилися підписанням Договору 13.07.2018 р. В цих торгах , були вказані торгівельні назви виробника «Віста», що ніяким чином не суперечить п.3,ч.2, ст.22 Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), тому що як і вимагає Закон, у цьому випадку всюди присутній вираз «або еквівалент».
Дуже показовим прикладом торгів UA-2018-06-01-002105-a є те, що в них прийняли участь виключно торгівельні фірми,в результаті конкуренції між якими, одна з них і перемогла. Безпосередньо фірма- виробник «Віста» участі в торгах не прийняла. Це свідчить про те, що даний виробник задоволений співпрацею з своїми торгівельними партнерами і зосереджений безпосередньо на виробництві. Такі ж можливості мають і інші фірми- виробники, враховуючи велику кількість потенційних Учасників, які спеціалізуються на торгівлі даною групою товарів.
У нашому випадку також поруч з усіма торгівельними назвами присутній припис «або еквівалент» і зацікавлені фірми- виробники можуть запропонувати свою продукцію через своїх торгівельних партнерів.
З іншого боку, прописання Замовником кожних окремих торгів під кожного окремого виробника (а таких у своїй Вимозі Скаржник перелічив 4),як раз і призведе до відсутності конкуренції і буде грубим порушенням Закону. Крім того, проведення торгів по принципу 1 МНН- 1 лот, може призвести до того, що по окремим позиціям , які не цікаві Учасникам з комерційної точки зору, Учасників не виявиться взагалі. Тому ще раз наголошуємо, що при плануванні та проведенні торгів, Замовник перш за все керується не інтересами бізнесу,а виконанням своїх функціональних обов’язків, з додержанням всіх вимог Закону.
Замовник розцінює Вимогу як таку, що ставить за мету отримання преференцій одним , чи декількома виробниками у різних торгах, що призведе до відсутності конкуренції і загрожує неможливістю придбання дрібних , але вкрай важливих позицій, які не цікаві Учасникам з комерційної точки зору.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник вважає Вимогу безпідставною, упередженою та такою, що не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
06.08.2018 16:31
Відповідь надана
Щодо поділу предмета закупівлі на лоти
Номер:
1c4eb35207dd44ed9e2679064bee1140
Дата опублікування:
02.08.2018 18:24
Опис:
Добрий день! Предметом закупівлі, який визначений в оголошенні та тендерній документації, є ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (хіміотерапевтичні препарати) Cyclophosphamide, Carboplatin, Exemestane, Bikalutamide, Silver sulfadiazine. Silver sulfadiazine не є хіміотерапевтичним препаратом, об’єднання його в єдиному лоті з іншими лікарськими засобами необґрунтоване, а назва предмету закупівлі не відповідає його суті. Крім того, Silver sulfadiazine у формі випуску, що зазначена у тендерній документації, виробляється лише одним виробником, а саме АТ «Талліннський фармацевтичний завод», Естонія для АТ «Гріндекс», Латвія (СУЛЬФАРГИН®, мазь, 10 мг/г, по 50 г у тубі; по 1 тубі у картонній пачці). З метою додержання законодавства у сфері публічних закупівель просимо внести зміни до тендерної документації, розділивши предмет закупівлі на окремі лоти, або ж вивести лікарський засіб Silver sulfadiazine в окремий лот.
Відповідь:
«Замовник уважно розглянув вимогу стосовно внесення змін до документації, а саме виділити в окремий лот позицію Silver sulfadiazine , та повідомляє наступне:
Закупівля лікарських засобів для забезпечення хіміотерапевтичними радіофармпрепаратами та препаратами супроводу для лікування хворих на онкологічні захворювання в КУ «Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер» ЗОР проводиться на виконання заходу передбаченого Програмою розвитку охорони здоров’я Запорізької області на 2018-2022 роки, затвердженої рішенням сесії обласної ради від 01.03.2018 № 65, для потреб комунальної установи «Запорізька обласний клінічний онкологічний диспансер» Запорізької обласної ради.В процесі підготовки торгів Замовником, відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. № 333, були сформовані обґрунтування та медико – технічні вимоги до номенклатури лікарських засобів (без поділу на лоти), що підлягають до закупівлі (специфікація до закупівлі лікарських засобів). На підставі затвердженої номенклатури лікарських засобів Замовником складена тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція . Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до потреб медичного закладу (КУ «Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер» ЗОР) згідно з вимогами чинного законодавства, з урахуванням пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі (надалі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 р № 454 щодо закупівлі лікарських засобів, де зазначено, що під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (надалі – МНН).Всі перелічені в торгах препарати, а саме: Cyclophosphamide,Carboplatin,Exemestane,Bikalutamide,Silver sulfadiazine співпадають за показником четвертого знаку , тобто можуть бути об’єднані в єдині торги. У разі, якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два і більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки товарів, тобто це виключне законне право, а не обов’язок, Замовника. Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі. Таким чином, Замовник, в межах наданих повноважень, має законне право не вносити кожен лікарський засіб з заявленого переліку в окремі лоти.Єдиною законодавчо закріпленою вимогою для закупівлі лікарського засобу за кошти державного чи місцевого бюджетів є наявність діючої речовини (за МНН), що передбачено тендерною документацією Замовника, та надає можливість всім потенційним учасникам прийняти участь у процедурі закупівлі.Тендерна документація на закупівлю відповідає вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Зокрема, перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. Відповідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, при цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Тендерна документація мітить визначення: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 3 до Документації. Усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент» (пункт 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). «Інформація про необхідні медико-технічні та якісні характеристики предмета закупівлі в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вживати вираз «або еквівалент» (Додаток 3 до Документації).Закон не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
З іншого боку, Silver sulfadiazine дійсно не є хіміотерапевтичним препаратом. Тому Замовник внесе відповідні зміни у Тендерну документацію у відповідності до п.2 ст.23 Закону.
Дата відповіді:
03.08.2018 10:01
Відповідь надана
Розділення предмету закупівлі на окремі ЛОТи
Номер:
3def61fd12934c81b737fa5b8188c5cb
Дата опублікування:
27.07.2018 16:37
Опис:
Просимо розділити загальний предмет закупівлі на окремі ЛОТи - 1 МНН - 1 ЛОТ для усунення дискримінації та забезпечення макимально ефективного використання бюджетних коштів.
Дякуємо
Відповідь:
«Замовник уважно розглянув вимогу стосовно внесення змін до документації, а саме виділити кожну позицію в окремий лот, та повідомляє наступне.
Закупівля лікарських засобів для забезпечення хіміотерапевтичними радіофармпрепаратами та препаратами супроводу для лікування хворих на онкологічні захворювання в КУ «Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер» ЗОР проводиться на виконання заходу передбаченого Програмою розвитку охорони здоров’я Запорізької області на 2018-2022 роки, затвердженої рішенням сесії обласної ради від 01.03.2018 № 65, для потреб комунальної установи «Запорізька обласний клінічний онкологічний диспансер» Запорізької обласної ради.
В процесі підготовки торгів Замовником, відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. № 333, були сформовані обґрунтування та медико – технічні вимоги до номенклатури лікарських засобів (без поділу на лоти), що підлягають до закупівлі (специфікація до закупівлі лікарських засобів). На підставі затвердженої номенклатури лікарських засобів Замовником складена тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція . Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до потреб медичного закладу (КУ «Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер» ЗОР) згідно з вимогами чинного законодавства, з урахуванням пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі (надалі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 р № 454 щодо закупівлі лікарських засобів, де зазначено, що під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (надалі – МНН). У разі, якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два і більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки товарів, тобто це виключне законне право, а не обов’язок, Замовника. Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі. Таким чином, Замовник, в межах наданих повноважень, має законне право не вносити кожен лікарський засіб з заявленого переліку в окремі лоти.
При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами Замовник керується перш за все не інтересами бізнесу (які представляє окремий учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення пацієнтів лікувальними засобами, відповідно до затверджених галузевих стандартів Міністерства охорони здоров’я України.
Єдиною законодавчо закріпленою вимогою для закупівлі лікарського засобу за кошти державного чи місцевого бюджетів є наявність діючої речовини (за МНН), що передбачено тендерною документацією Замовника, та надає можливість всім потенційним учасникам прийняти участь у процедурі закупівлі.
Тендерна документація на закупівлю відповідає вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Зокрема, перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. Відповідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, при цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Тендерна документація мітить визначення: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 3 до Документації. Усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент» (пункт 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). «Інформація про необхідні медико-технічні та якісні характеристики предмета закупівлі в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вживати вираз «або еквівалент» (Додаток 3 до Документації).
Закон не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
До того ж, вимагається розділити закупівлю на лоти за принципом «одне найменування-один лот» та внести відповідні зміни до тендерної документації за всіма позиціями, що призведе до повної зміни технічного завдання та є ознакою втручання в роботу тендерного комітету.
Таким чином, вважаємо недоцільним вносити зміни до тендерної документації, вимога є безпідставною, тому такою, що не підлягає задоволенню».
Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
Дата відповіді:
30.07.2018 11:15