• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Створення програмного забезпечення для централізованого обліку, зберігання та доступу до оцифрованих копій документів

Завершена

14 876 666.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 148 766.67 UAH
Період уточнення: 07.07.2025 11:32 - 12.07.2025 00:00
Відповідь надана

умови тендеру

Номер: 4ffff7b3bd7145018ad68f63b82eea4b
Дата опублікування: 10.07.2025 15:01
Опис: чи очікувати сьогодні-завтра змін до умов проведення тендеру?
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни до тендерної документації затверджено та оприлюднено 10.07.2025.
Дата відповіді: 11.07.2025 15:31
Відповідь надана

умови тендеру

Номер: 5144c27ef8cc42e3a250cc95d4fdeb0c
Дата опублікування: 08.07.2025 20:23
Опис: Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: – передбачити можливість підтвердження наявності працівників не лише через трудові договори чи штатний розпис, а й іншими документами, які засвідчують фактичне залучення фахівця (договір про надання послуг, копія трудової книжки, договір з ФОП тощо). Такий підхід відповідає практиці АМКУ, зокрема: рішення №14223-р/пк-пз від 18.08.2023: «Надана довідка без договору чи акту не може підтверджувати досвід. Але наявність цивільно-правового договору або договору з ФОП є допустимим доказом залучення працівників»; рішення №18505-р/пк-пз від 09.11.2023: «Довідка є допоміжним документом. Основним доказом можуть бути як трудові договори, так і інші документи, що підтверджують можливість залучення спеціалістів». – вилучити або обґрунтувати вимогу щодо наявності офісу чи приміщення. Якщо предмет закупівлі передбачає дистанційне надання послуг (наприклад, програмні або консультаційні), така вимога є надмірною і суперечить принципу недискримінації (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вищезазначені зміни дозволять забезпечити рівний доступ до участі в процедурі закупівлі та уникнути безпідставного відхилення пропозицій.
Відповідь: КП ГІОЦ (далі – Замовник) уважно вивчивши Ваші запитання повідомляє наступне: Щодо питання першого «наявності працівників» повідомляємо, що тендерна документація Замовника не містить вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, оскільки умовами тендерної документації, серед іншого, передбачено, що Учасник має надати належним чином засвідчені документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) (підпункт 2.1 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку1 до тендерної документації), враховуючи викладене Учасник може підтвердити можливість використання праці працівників будь – яким документом. Таким чином у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації. Щодо питання другого «наявності офісу чи приміщення» повідомляємо, що до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 11.07.2025 15:26