• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт благоустрію території Комунального закладу "Ліцей №11" Кам'янської міської ради, за адресою: вул. Мурахтова, 16, м. Кам'янське, Дніпропетровської області" (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

виконання робіт, категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Завершена

3 011 423.87 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 114.24 UAH
Період уточнення: 07.07.2025 12:26 - 19.07.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо акту огляду

Номер: c5d5f0e7268c4ae6ac46f8545d094cae
Дата опублікування: 16.07.2025 07:18
Опис: Шановний Замвонику! За умовами пункту 6 доатку 3 тендерної документації учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями має здійснити ознайомлення (в присутності представника Замовника) з об’єктом, який потребує капітального ремонту та зафіксувати (дату огляду, місцезнаходження об’єкту, дані присутніх під час ознайомлення тощо) дане ознайомлення в акті огляду (який підписується Учасником та присутнім представником Замовника), підписаний акт обстеження надати в складі тендерної пропозиції. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі, відповідно до частини восьмої статті 12 Закону, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до статті 5 Закону, визначено принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі. Вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю, забезпечується замовником відповідно до частини третьої статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Зазначеними діями (встановлення вимоги до учасника процедури закупівлі відвідати в період звернення за роз’ясненнями будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від учасника) Замовником порушено норми частини восьмої статті 12 Закону, а саме: порушено порядок взаємодії замовника та учасника, адже зазначені вище положення тендерної документації передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. Крім того, чинним законодавством не передбачено обов’язковість складання акту огляду об’єкта в паперовому вигляді, а також вчинення будь-яких дій поза межами електронної системи закупівель у період звернення за роз’ясненнями. Таким чином, Замовником складено тендерну документацію з порушенням вимог частини восьмої статті 12, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як наслідок, недотримано принципів, визначених пунктами 3 та 5 частини першої статті 5 Закону. Для уникнення не порозумінь під час подання документів тендерних пропозицій просимо прибрати дискримінаційну вимогу, що порушує вимоги вищевказаного Закону.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо Вам за зацікавленість даною процедурою закупівлі та надаємо Вам роз’яснення щодо окремих умов тендерної документації. Дослівно умова п.29 Додатку 7 до тендерної документації викладена наступним чином «Для підтвердження своєї виробничої спроможності виконати роботи до 31.12.2026 року учасник має здійснити ознайомлення (в присутності представника Замовника) з об’єктом, який потребує капітального ремонту та зафіксувати (дату огляду, місцезнаходження об’єкту, дані присутніх під час ознайомлення тощо) дане ознайомлення в акті огляду (який підписується Учасником та присутнім представником Замовника). У разі неможливості здійснити ознайомлення з об’єктом, який потребує капітального ремонту та зафіксувати дане ознайомлення в акті огляду учасник надає у складі пропозиції ґрунтовні пояснення даної неможливості з підтверджуючими документами до них.» Слід зазначити, що тендерна документація передбачає можливість надання учасником акту ознайомлення (огляду) об’єктів в довільній формі або ґрунтовних пояснень неможливості проведення ознайомлення (огляду) об’єктів з підтверджуючими документами до них. Зазначення Вам на дискримінаційну умову в тендерній документації є безпідставним, так як Вами не доведено, яким чином дана умова тендерної документації порушує права та законні інтереси Учасників. Стосовно даної умови тендерної документації є рішення АМКУ (№1271-р/пк-пз від 22.01.2024) в якому також зазначено про те, що дана умова тендерної документації НЕ порушує права та законні інтереси Учасників.
Дата відповіді: 19.07.2025 14:25