-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Морфолін для ВП ЮУАЕС, ВП ХАЕС
Завершена
3 529 999.98
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 300.00 UAH
Період уточнення:
31.05.2018 17:17 - 11.08.2018 16:00
Відповідь надана
Статус уповноваженого представника
Номер:
91e75f66ea51476d959f0a43a6504d02
Дата опублікування:
26.07.2018 10:58
Опис:
Згідно п.6 Частина ІІІ ТД, якщо учасник не є виробником, у складі тендерної пропозиції додатково повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора) виробника.
У зв’язку з тим, що велика кількість світових виробників хімічної продукції відкриває офіційні представництва, що не є торговими компаніями, але діють від імені виробника на локальних ринках, у т.ч. розміщують замовлення та гарантують відвантаження товару з заводу-виробника, просимо розширити формулювання вимоги, виклавши у наступній редакції:
«Якщо учасник не є виробником, у складі тендерної пропозиції додатково повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника або уповноваженого представника регіонального дилера, дистриб’ютора такого виробника.»
Відповідь:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект ДП "НАЕК "Енергоатом"): "Згідно з п. 6 частини ІІІ ТД, якщо учасник не є виробником, у складі тендерної пропозиції додатково повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника виробника.
У випадку, якщо такі повноваження надаються регіональним представництвом (філіалом, компанією дистриб’ютором чи ін.) виробника, то в складі тендерної пропозиції учасник повинен додатково надати документальне підтвердження наявності права такого представництва на видачу від імені виробника третім особам статусу уповноваженого представника останнього".
Дата відповіді:
07.08.2018 17:36
Відповідь надана
Свидетельство гос.регистрации опасного фактора
Номер:
eaf4239ca97743dea81db47396363bf1
Дата опублікування:
20.07.2018 18:14
Опис:
Согласно п.6 Части III ТД победитель торгов обязан предоставить на момент поставки продукции сертификат (свидетельство) государственной регистрации опасного фактора на отравляющие вещества. Обращаем Ваше внимание, что свидетельство гос.регистрации опасного фактора выдается по факту внесения вещества в реестр исключительно компании или учреждению, инициировавшему такую регистрацию, а вещество, внесенное в реестр не может быть зарегистрированно повторно до окончания срока действия предыдущей регистрации. В связи с тем, что такое свидетельство может предоставить только один участник, требование является дискриминационным, противоречит основам честной конкуренции и нарушает положения Ст.5 Закона Украины «О публичных закупках» от 25.12.2015 №922. Просим исключить данное требование из ТД.
Відповідь:
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 23.07.2018 було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
23.07.2018 14:18
Відповідь надана
Декларация о соответствии тех.регламентам
Номер:
69212596115849c3886989846cff4924
Дата опублікування:
20.07.2018 18:11
Опис:
п.6 Части III содержит требование к победителю торгов предоставить на момент поставки продукции Декларацию поставщика о соответствии продукции техническим регламентам согласно Закона Украины «О технических регламентах и оценке соответствия». Обращаем Ваше внимание, что на сегодняшний день законодательством Украины не предусмотрены технические регламенты на химическую продукцию не относящуюся к медицинским изделиям или ПАВ, и расфасованную в тару более 10кг. В связи с невозможностью получения документа на законодательном уровне, просим исключить данное требование из ТД.
Відповідь:
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 23.07.2018 було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
23.07.2018 14:18
Відповідь надана
Надання свідоцтва держ.реєстрації небезпечного фактору
Номер:
d32789f8203847999217a4a58ec0c094
Дата опублікування:
02.07.2018 11:01
Опис:
Відповідно до вимог п.6 Частина ІІІ тендерної документації, переможець торгів на момент постачання продукції повинен надати карти даних небезпечного фактору разом з сертифікатом (свідоцтвом) державної реєстрації небезпечного фактору на отруйні речовини та висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до постанови Головного державного санітарного лікаря України «Про удосконалення діяльності в галузі державної реєстрації небезпечних факторів і ведення Державного реєстру небезпечних факторів» від 15.08.2002 р. № 32, документами, що підтверджують державну реєстрацію в Комітеті відповідних небезпечних факторів є копії Сертифіката (свідоцтва) державної реєстрації (для власника Сертифіката) або карти даних небезпечного фактора (для інших суб'єктів господарської діяльності, які не являються власниками Сертифіката).
З урахуванням того, що небезпечний фактор за CAS 110-91-8 вже занесений до Держреєстру за № В000177, надати сертифікат (свідоцтво) державної реєстрації небезпечного фактору може тільки підприємство/установа, відповідно до заяви якої ця реєстрація відбувалась. Таким чином вважаємо вимогу щодо надання сертифікату (свідоцтва) державної реєстрації небезпечного фактору такою, що порушує норми Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Просимо вилучити вимогу про надання такого свідоцтва із тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що строк дії реєстрації небезпечного фактору за № В000177 (CAS 110-91-8) спливає 20.08.2018р. Звертаємо Вашу увагу, що проведення державної реєстрації (перереєстрації), включаючи експертизу поданих документів та підготовку свідоцтва про державну реєстрацію, здійснюється протягом 30 днів після отримання повного пакету документів.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.1 «Порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо розробки, виробництва і застосування продукції, яка може негативно впливати на здоров'я людини» від 20.10.95 №190 встановлено, що першим етапом у проведенні державної санітарно-гігієнічної експертизи є державна реєстрація небезпечних факторів з видачею Комітетом з питань гігієнічного регламентування МОЗ України Сертифіката (свідоцтва) державної реєстрації небезпечного фактора згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.95 №420. Таким чином, наявність висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи гарантує внесення небезпечного фактору на продукцію до Державного реєстру. Висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, що видається за результатами дослідження об'єкта експертизи (продукції) відповідності встановленим медичним критеріям/показниками безпеки, діючій нормативно-правовій базі в сфері санітарного, епідеміологічного та гігієнічного благополуччя, і підтверджує відповідність продукції нормам гігієнічної регламентації та державної реєстрації небезпечних факторів. Тому за наявності вимоги щодо надання Постачальником у складі документів на відвантаження висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи, просимо виключити вимогу щодо надання катки даних небезпечного фактору, реєстрація якого забезпечується та гарантується при проведенні такої експертизи.
Відповідь:
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 23.07.2018 було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
23.07.2018 14:17
Відповідь надана
Оцінка постачальника
Номер:
50983a02d2a244cfa1e8bf7819000915
Дата опублікування:
22.06.2018 12:20
Опис:
Відповідно до п.6 Частини ІІІ Тендерної документації «у випадку, якщо виробник не пройшов оцінку у встановленому в ДП «НАЕК «Енергоатом» порядку чи відсутнє рішення ДП «НАЕК «Енергоатом» щодо використання його продукції без проведення такої оцінки, надати лист-згоду виробника продукції на проведення його оцінки.». Просимо оприлюднити перелік виробників, щодо яких наявне рішення про використання їх продукції без проведення такої оцінки.
Відповідь:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Перелік виробників щодо яких наявне рішення про використання продукції без проведення оцінки на цей час відсутній
Дата відповіді:
06.07.2018 12:48
Відповідь надана
Довідка про досвід виконання
Номер:
d16c277311044b8f94dea9cf75d83225
Дата опублікування:
11.06.2018 15:36
Опис:
ДОброго дня!
Якщо ми не маємо досіду виконання поставок на атомні електростанції? Ми мали досвід постачання на підприємства хімічної промисловості. Чи маємо ми змогу приймати участь у тендері?
Відповідь:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Відповідно до п. 5.1 розділу III Тендерної документації, наявністю документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вважаються договори на постачання хімічної продукції.
Підтвердження наявності попереднього досвіду постачання на атомні електростанції у Тендерній документації не передбачено.
Дата відповіді:
13.06.2018 18:46
Відповідь надана
Опыт поставок и использования
Номер:
17876ff76d4a4d56990afc66c2790bac
Дата опублікування:
06.06.2018 16:28
Опис:
С целью недопущения поставок и дальнейшего использования на втором контуре АЭС продукции ненадлежащего и несоответствующего качества, что может привести к коррозионному растрескиванию медесодержащей трубной системы конденсаторов турбин, просим внести в тендерную документацию требование к участникам о предоставлении: 1) отзыва о положительном опыте использования морфолина предлагаемой марки на АЭС; 2) подтверждения опыта поставок участником морфолина на объекты атомной энергетики (референс лист).
Відповідь:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"Вимоги до якості продукції встановлені відповідно до вимог СОУ-Н ЯЕК 1.028:2013 "Водно-хмічний режим другого контуру атомних електростанцій з реакторами типу ВВЕР. Технічні вимоги до якості робочого середовища другого контуру" та викладені в Додатку 1 до тенедерної документації "Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками".
Для додаткового контролю за якістю продукції, яка буде застосовуватись в системах СВБ, до здійснення поставки виробник повинен пройти оцінку у встановленому ДП "НАЕК "Енергоатом" порядку (вимога пункту 6 частини ІІІ тендерної документації).
Враховуючи вищевикладене та згідно вимог пункту 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників" - вважаємо внесення запропонованих змін в тендерну документацію недоцільним.
Дата відповіді:
11.06.2018 17:51