-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі та підвальних приміщень пристосованих під найпростіше укриття Закладу загальної середньої освіти І-III ступенів та дошкільної освіти с. Пикуловичі Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області із застосуванням енергоефективних рішень
Місце виконання робіт: Заклад загальної середньої освіти І-III ступенів та дошкільної освіти с. Пикуловичі Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області : село Пикуловичі, ВУЛИЦЯ БУЛЕЦИ, будинок 1. Кількість: 1 робота згідно ТС.
Завершена
56 756 660.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 283 783.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 283 783.30 UAH
Період уточнення:
04.07.2025 16:09 - 25.07.2025 00:00
Відповідь надана
дискримінаційні умови
Номер:
73c9a0525f944ffdbe53da416b628972
Дата опублікування:
18.07.2025 20:42
Опис:
Доброго дня. Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та прибрати наступні дискримінаційні умови:
1. Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше від очікуваної вартості предмета закупівлі - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» З огляду на викладене вбачається змова, оскільки умови закупівлі прописані під конкретного учасника, встановлено дискримінацію з метою обмеження участі інших учасників закупівлі, оборот яких за останній звітний період не відповідає заявленим вимогам, що значно звужує конкуренцію. Як наслідок, можна припустити, що під час формування вимог тендерної документації мають місце корупційний підхід і зловживання з метою отримання неправомірної вигоди. Відповідно до зазначеного вимагаємо вимагаю усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію та у відповідні її додатки як такі, що забезпечать рівні можливості та умови для участі усім суб'єктам господарювання, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
2. На підтвердження цієї Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності - сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності.
Дякуємо.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне:
1. Щодо вимоги про те, що оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше від очікуваної вартості предмета закупівлі — Замовником внесено зміни, і Додаток 1 "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" зі змінами від 14.07 не містить такої вимоги.Замовником внесено зміни до оголошення про проведення закупівлі.
2. У разі, якщо в межах закупівлі цих робіт передбачається набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, та вартість предмета закупівлі (згідно переліку пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, - учасником Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. . Якщо здійснення цієї закупівлі (робіт) відповідно до інформації технічної специфікації та кошторисних розрахунків Учасника відповідно, не передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону (зазначеної вартості), Учасник надає лист-пояснення про ненадання документів визначених п.1.1 та п.1.2 цієї у зв’язку із тим, що положення про локалізацію не застосовуються до цієї закупівлі. Дана вимога встановлена щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником у разі набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону. Також дана вимога передбачає надання або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що не є дискримінаційним оскільки, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ступінь локалізації виробництва - показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі. Також відповідно до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861 4. Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1 і таких документів п. 3) копій документів у форматі PDF: сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Отже, дана вимога не може вважатись дискримінаційною, а повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Отже, вимога щодо надання копії сертифіката відповідності системи управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018) у випадку набуття замовником у власність відповідних товарів є законною, обґрунтованою та такою, що відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», а також Порядку підтвердження ступеня локалізації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Вона спрямована на забезпечення прозорості, належної якості предмета закупівлі та дотримання принципу недискримінації учасників, оскільки застосовується виключно у випадках, передбачених чинним законодавством, і не створює жодних необґрунтованих обмежень для учасників процедури закупівлі.
Усі зміни опубліковані Замовником в електронній системі закупівель з відповідним переліком змін. Просимо враховувати оновлену редакцію тендерної документації під час підготовки тендерної пропозиції.
З повагою!
Дата відповіді:
21.07.2025 16:11