• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень пологового відділення в осях А-Г, 5-15 Корпусу літера «А» КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР за адресою: вул. Кургузова, 1, м. Вишгород, Київської області (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

24 662 875.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 246 628.75 UAH
Період уточнення: 04.07.2025 15:57 - 18.07.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо лабораторії

Номер: f0bb4f93723c4d02b6b7da297e974f1d
Дата опублікування: 16.07.2025 17:18
Опис: Повідомляємо, що в тендерній документації, а саме в Додатку2 до ТД Розділ Загальні вимоги , передбачено вимогу: "Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання будівельних матеріалів (зокрема, але не виключно: суміші бетонні, розчини будівельні, цемент)". Вважаємо, що ця вимога є надмірною, дискримінаційною та такою, що не відповідає принципам публічних закупівель, зокрема: Згідно із ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників. Вимога про надання договору з акредитованою лабораторією ще на етапі подання пропозиції не є обов’язковою умовою визначення кваліфікації учасника відповідно до статей 16 і 17 Закону. Контроль якості матеріалів під час виконання будівельних робіт зазвичай здійснюється вже після укладення договору, відповідно до технічного нагляду та умов договору підряду. Обов’язок підтвердити якість матеріалів може бути реалізований у процесі виконання договору, що не впливає на здатність учасника виконати роботи. Наявність або укладення договору з лабораторією є послугою, яка може бути отримана у разі перемоги в тендері, що логічно і економічно доцільно. З урахуванням вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення зазначеної вимоги з переліку документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. Просимо врахувати наше звернення з метою забезпечення прозорості, відкритості та недискримінаційного підходу в процедурі закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! У Додатку 2 до тендерної документації, у розділі «Загальні вимоги», замовником встановлено вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції документів, що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання будівельних матеріалів. Ця вимога встановлена з метою підтвердження готовності учасника забезпечити контроль якості будівельних матеріалів, які використовуються під час виконання робіт, що є предметом закупівлі. Такий підхід не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: - не встановлює вимог до кваліфікації учасника у розумінні статей 16–17 Закону, а є частиною вимог до змісту тендерної пропозиції відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 (вимоги до предмета закупівлі, технічних характеристик, якості тощо), - не обмежує конкуренцію, оскільки учасник має можливість укласти попередній договір (або надати копію) з будь-якою лабораторією, що відповідає зазначеним критеріям, без обмеження на конкретну установу чи географію. Такий підхід спрямований на: - попередження ризиків використання неякісних матеріалів, - дотримання вимог технічного нагляду і будівельних норм, - забезпечення належного виконання умов договору після його укладення. Контроль якості матеріалів, які будуть використовуватись під час виконання робіт, має безпосередній вплив на результат виконання договору, а тому можливість здійснювати такі вимірювання вже на момент подання пропозиції є важливою складовою спроможності учасника. З огляду на викладене, вважаємо зазначену вимогу обґрунтованою, такою, що не порушує принципів недискримінації та відкритості у сфері публічних закупівель, і не потребує внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.07.2025 11:19
Відповідь надана

Щодо страхування

Номер: b22bccc81ad84fb48e0c6a904f4735ee
Дата опублікування: 16.07.2025 17:10
Опис: Доброго дня! В Додатку 1 ТД п 3.4 "Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає страхові поліси до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на сертифікованих працівників, дійсні на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, у разі закінчення строку дійсності у період виконання робіт - лист- зобов’язання щодо його пролонгації." встановлена вимога щодо обов’язкового надання в складі тендерної пропозиції страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами на сертифікованих працівників, дійсних на період будівництва, а у разі завершення строку дії під час виконання робіт – листа-зобов’язання щодо пролонгації. Звертаємо вашу увагу, що дана вимога: Не передбачена законодавством як обов’язкова складова тендерної пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Може призвести до дискримінації учасників, оскільки не всі компанії мають можливість оформити такі поліси до моменту укладення договору, особливо враховуючи, що страхування є добровільним. Формує додаткове фінансове навантаження на учасників ще до початку виконання договору, що суперечить принципу ефективного та пропорційного використання бюджетних коштів. Суперечить принципу добросовісної конкуренції – вимога надання таких полісів на етапі подання пропозиції обмежує коло потенційних учасників та може штучно зменшити конкуренцію. У зв’язку з викладеним, просимо: Внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги про надання страхових полісів та листа-зобов’язання щодо їх пролонгації з тендерної пропозиції. Замість цього, у разі потреби, зазначене страхування може бути передбачене як обов’язкова умова на етапі виконання договору, що буде відповідати принципам закупівельного законодавства та не обмежуватиме доступ до участі у закупівлі. Заздалегідь вдячні за розуміння та врахування наших аргументів.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення. Хочемо повідомити, що дана вимога встановлена замовником з метою забезпечення відповідального виконання договору, підвищення рівня безпеки та захисту третіх осіб під час здійснення будівельних робіт, а також для зниження ризиків нанесення шкоди у разі недобросовісного виконання робіт працівниками учасника. Наголошуємо, що: 1) зазначена вимога не є кваліфікаційною вимогою у розумінні статей 16 і 17 Закону України "Про публічні закупівлі"; 2) вона встановлена відповідно до частини третьої статті 22 Закону, яка дозволяє замовнику передбачати інші документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції вимогам до предмета закупівлі. Крім того, надання страхового полісу або листа-зобов’язання є альтернативною опцією, що забезпечує гнучкість для учасників. У разі відсутності поліса на момент подання пропозиції, учасник має право подати лист-зобов’язання щодо його пролонгації (укладення) у разі перемоги. Таким чином, вимога: - не є дискримінаційною, оскільки не обмежує способи її виконання; - не порушує принципів добросовісної конкуренції, а, навпаки, гарантує відповідальний підхід до виконання зобов’язань за договором; - є пропорційною та обґрунтованою з точки зору захисту інтересів замовника та третіх осіб. З огляду на вищевикладене, повідомляємо, що внесення змін до тендерної документації не планується.
Дата відповіді: 18.07.2025 11:03