• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63 /Н-03/ - Вартиківці – контрольно-пропускний пункт «Сокиряни» з під`їздами до контрольно-пропускного пункту «Росошани» та контрольно-пропускного пункту «Кельменці» (Під҆ їзд до контрольно-пропускного пункту «Росошани», км 16+055 - км-21+055), Чернівецька область (ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)

Завершена

4 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 500.00 UAH
Період уточнення: 03.07.2025 17:18 - 19.07.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо інженера-консультанта

Номер: 1fe0ef9546eb42dcb57c5fb26b7a844e
Дата опублікування: 14.07.2025 20:50
Опис: Шановний Замовнику! Згідно постанови кабінету міністрів України від 28.12.2016р. № 1065 «Про затвердження єдиних вимог щодо проектування, нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування» пунктами 5, 6, 13 та 14 чітко визначено, що договірні відносини інженер-консультант може мати виключно із замовником будівництва. Пунктом 13 даної постанови передбачено, що взаємовідносини замовника, підрядника та інженера-консультанта регулюються договорами між замовником та підрядником і замовником та інженером-консультантом. Тобто, інженер-консультант надає послуги з організаційного і консультаційного супроводження проектування саме замовнику будівництва, а не проектувальнику. Договірні відносини між інженером-консультантом та підрядником (в даному випадку проектувальником) не передбачені жодним нормативно-правовим документом, а отже є неправомірними, а вимога щодо наявності інженера-консультанта (клас наслідків (відповідальності) СС3), який має трудові відносини з учасником процедури закупівлі є незаконною та дискримінаційною. Тому просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей. У тендерній документації зазначаються, зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. П.3. Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник очікує якісного та своєчасного надання послуг за предметом закупівлі компанією яка буде кваліфікованою, професійною та спроможною їх виконати і тому, а також відповідно до зазначених норм законодавства , Додатком №1 тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі провідного інженера-консультанта (клас наслідків (відповідальності) СС3) – не менше 1 (одного) працівника. Основною метою професійної діяльності інженера консультанта(будівництво) згідно Наказу Мінеокономіки №108-22 від 13 січня 2022 року є організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта будівництва шляхом надання інженерноконсультаційних послуг у будівництві, пов’язаних з процедурами закупівель товарів, робіт з розроблення проектної документації, будівельних робіт, послуг будівельного призначення, договірними відносинами, організацією будівельного виробництва та управління реалізацією проектів будівництва, контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт, удосконалення проектної документації, управління ризиками, які виникають при реалізації будівельних проектів, досудового врегулювання спорів та забезпечення заходів з охорони праці з метою задоволення потреб учасників будівельного ринку. Таким чином вимога щодо наявності інженера-консультанта (клас наслідків (відповідальності) СС3) є цілком законною та обгрунтованою. Також звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією не вимагається наявність в учасника лише штатних працівників, а можливо і залучення і по цивільно-правовим угодам. Так П.2.1.Додатку1 ТД передбачено: «Колонка 7 заповнюється для всіх працівників. Вказується штатний працівник або який працює за сумісництвом, або за цивільно-правовою угодою та зазначаються відповідні накази (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності) номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до колонки 2 Таблиці 2.1.»
Дата відповіді: 15.07.2025 16:49
Відповідь надана

Наявність геодезичного обладнання

Номер: 568c943b85854440a77ddc6eed0982de
Дата опублікування: 10.07.2025 23:31
Опис: Доброго дня. Додатком №1 тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у учасника геодезичного обладнання, а саме комплекту GNSS приймача (приймач GPS) та комплекту тахеометра, одночасно з тим тендерною документацією визначене право залучення учасником співвиконавців. Предметом закупівлі є «Розроблення ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці - Вашківці - Путила - контрольно-пропускний пункт "Руська" з під′їздом до контрольно-пропускного пункту «Шепіт» на ділянці км 133+690 – км 140+345, Чернівецька область (ДК 021:2015 71320000-7 ПОСЛУГИ З ІНЖЕНЕРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ). Послуги з інженерно – геодезичних вишукувань є супутніми, тому учасник має право залучити співвиконавців які спеціалізуються на донному виді робіт та мають відповідне обладнання. Згідно ДК 021:2015 послуги з інженерно-геодезичних вишукувань мають код 71250000-5, який відрізняється від коду закупівлі... Виходячи з вище викладеного, вимога щодо наявності у учасника в оренді чи на балансі зазначеного геодезичного обладнання є дискримінаційною. Просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Згідно з п.10 Дані про інженерні вишукування Завдання на проєктування, яке доведено Додатком №3 тендерної документації вказана чітка вимога до потенційного розробника проєктно-кошторисної документації, а саме: «Інженерні вишукування (топографо-геодезичні, геологічні, техніко-економічні, гідрологічні, екологічні дослідження) виконати в повному обсязі. Згідно з ДБН А.2.1-1-2008 інженерно-геодезичні вишукування для будівництва повинні забезпечувати отримання топографо-геодезичних матеріалів і даних про ситуацію та рельєф місцевості (у тому числі дна водотоків, водойм і акваторій), розташування й характеристики існуючих будівель і споруд (наземних, підземних і надземних) та інших елементів планування (у цифровій, графічній формах), необхідних для комплексного оцінювання природних і техногенних умов території (акваторії) будівництва й обґрунтування можливості проектування, створення та ведення державних кадастрів, забезпечення управління територією і ризиками надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру тощо. Поряд з цим, як відомо у звіті про інженерно-геодизичні вишукування для будівництва необхідно зазначити метод, спосіб, марки та відомості про сертифікацію застосованого обладнання. Зважаючи, що інженерні вишукування є невід’ємною частиною та одним з основних етапів розробки проєктно-кошторисної документації, як того визначено завданням на проєктування, то і вимога щодо наявності відповідного обладнання у потенційного виконавця робіт є достатньо обгрунтованою та не може вважатись дискримінаційною.
Дата відповіді: 14.07.2025 16:19
Відповідь надана

Наявність бурової установки

Номер: 3c0ac95a933f4fee9d9c6c976a76d37c
Дата опублікування: 10.07.2025 23:19
Опис: Доброго дня. Додатком №1 тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у учасника бурової установки (для виконання інженерно-геологічних вишукувань), одночасно з тим тендерною документацією визначене право залучення учасником співвиконавців. Предметом закупівлі є «Розроблення ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці - Вашківці - Путила - контрольно-пропускний пункт "Руська" з під′їздом до контрольно-пропускного пункту «Шепіт» на ділянці км 133+690 – км 140+345, Чернівецька область (ДК 021:2015 71320000-7 ПОСЛУГИ З ІНЖЕНЕРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ). Послуги з інженерно – геологічних вишукувань є супутніми, тому учасник має право залучити співвиконавців які спеціалізуються на донному виді робіт та мають відповідне обладнання. Згідно ДК 021:2015 послуги з інженерно-геологічних вишукувань мають код 71510000-6, який відрізняється від коду закупівлі... Виходячи з вище викладеного, вимога щодо наявності у учасника бурової установки в оренді чи на балансі є дискримінаційною. Просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Згідно з п.10 Дані про інженерні вишукування Завдання на проєктування, яке доведено Додатком №3 тендерної документації вказана чітка вимога до потенційного розробника проєктно-кошторисної документації, а саме: «Інженерні вишукування (топографо-геодезичні, геологічні, техніко-економічні, гідрологічні, екологічні дослідження) виконати в повному обсязі. Згідно чинних нормативних документів інженерно-геологічні вишукування є комплексними і включають види робіт, які направлені на вивчення геологічної будови, стану та властивостей ґрунтів, гідрогео-логічних умов, інженерно-геологічних процесів і явищ під час дослідження існуючої геологічної будови об’єкта проєктування. Поряд з цим, як відомо до складу комплексних інженерно-геологічних вишукувань зокрема входять бурові та гірничопрохідницькі роботи, кількість свердловин та глибину відбору зразків чітко зазначено в ДБН А.2.1-1-2008. Зважаючи, що інженерні вишукування є невід’ємною частиною та одним з основних етапів розробки проєктно-кошторисної документації, як того визначено завданням на проєктування, то і вимога щодо наявності відповідного обладнання у потенційного виконавця робіт є достатньо обгрунтованою та не може вважатись дискримінаційною.
Дата відповіді: 14.07.2025 16:18
Відповідь надана

Інженер-консультант

Номер: ba335040e12d48c69f1793572262a11b
Дата опублікування: 10.07.2025 22:54
Опис: Доброго дня. Додатком №1 тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі провідного інженера-консультанта (клас наслідків (відповідальності) СС3) – не менше 1 (одного) працівника. Згідно постанови кабінету міністрів України від 28.12.2016р. № 1065 «Про затвердження єдиних вимог щодо проектування, нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування», а саме п. 5 «Замовник має право залучати інженера-консультанта за договором про надання дорожніх консультаційних послуг. У разі залучення замовником інженера-консультанта закупівлі дорожніх консультаційних послуг проводяться відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”». Згідно п.14 договір між замовником та інженером-консультантом укладається за результатами тендера на закупівлю дорожніх консультаційних послуг, проведеного відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Виходячи з вище викладеного, вимога щодо наявності інженера-консультанта (клас наслідків (відповідальності) СС3) який має трудові відносини з учасником є дискримінаційною. Просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації
Відповідь: Згідно пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2016р. № 1065 «Про затвердження єдиних вимог щодо проектування, нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування» {Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 846 від 08.11.2017 та № 972 від 15.09.2021} Інженер-консультант залежно від етапу, на якому він залучений, зобов’язаний забезпечувати організаційне і консультаційне супроводження проектування, нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування. Окрім цього згідно другого абзацу цього ж пункту Інженер-консультант консультує замовника стосовно питань формування інвестиційних намірів, розроблення організаційно-фінансових схем реалізації проекту, управління ризиками, бере участь у передпроектних роботах, отриманні вихідних даних. Враховуючи викладене вбачаємо за доцільне вимогу Додатку №1 тендерної документації, якою встановлена необхідність наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі провідного інженера-консультанта (клас наслідків (відповідальності) СС3) – не менше 1 (одного) працівника залишити без змін.
Дата відповіді: 14.07.2025 16:18
Відповідь надана

кошторис

Номер: 11cb94cb5c2844a1ab1b16f7ef29c7da
Дата опублікування: 10.07.2025 14:05
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до умов тендерної документації 4. Перелік документів, які подаються Переможцем: ДОГОВІРНА ЦІНА (Додаток 8 до НАСТАНОВИ ( до пункту 5.7)); ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС № на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи (Форма №1-П – Додаток 3 до НАСТАНОВИ (пункт 2.21)); КОШТОРИС № на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи (Форма №2-П – Додаток 4 до НАСТАНОВИ (пункт 2.19, 2.21, 3.2)); КОШТОРИС № на виконання робіт (Форма №3-П – Додаток 5 до НАСТАНОВИ (пункт 2.20, 2.21, 4.1, 4.4)); ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА просимо надати пояснення, про яку пояснювальну записку йдеться у даних вимогах, адже це проектні а не будівельні роботи, і пояснювальна записка Настановою на проеткні роботи не пердбачена. просимо внести відповідні зміни та видалити вимоги до коштоису, які стосуються будівельних а не проеткних робіт
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.07.2025 16:15
Відповідь надана

Щодо залучення аудитора безпеки автомобільних доріг

Номер: aafb6422007145f3be19e0fe5c326d81
Дата опублікування: 07.07.2025 16:34
Опис: Законом України "Про автомобільні дороги" визначено: ст. 1 - аудит безпеки автомобільних доріг - незалежне, системне, технічне та детальне оцінювання впливу проектних рішень на безпеку автомобільних доріг ст. 50 - Аудитору безпеки автомобільних доріг забороняється проводити аудит та перевірку безпеки автомобільної дороги (або її ділянки), щодо якої він виступав проектантом чи підрядником. Виходячи з вищенаведеного, просимо пояснити вимогу щодо наявності в Учасника працівника за кваліфікацією аудитор безпеки автомобільних доріг, якщо такий фахівець має бути незалежним і йому заборонено виконувати роботи з аудиту проекту, до створення якого він був залучений.
Відповідь: Доброго дня! Статтею 50 (надалі стаття) Закону України "Про автомобільні дороги" (надалі закон) зокрема передбачено, що «Аудит безпеки автомобільних доріг проводиться на стадії підготовки проекту або робочого проекту - до проведення експертизи проектів будівництва автомобільної дороги відповідно до класу наслідків об’єкта аудиту безпеки автомобільних доріг». Окрім того у згаданій статті закону, також зазначено що «Перевірка безпеки автомобільних доріг здійснюється особами, які пройшли підтвердження кваліфікації осіб, які здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг, або юридичними особами, що залучили таких осіб». Поряд з цим п. № 7 Наказу міністерства інфраструктури України Про затвердження Порядку проведення аудиту безпеки автомобільних доріг № 204 від 09.04.2021 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 02 червня 2021 р. за № 738/36360 ) вказаний перелік елементів впливу на безпеку дорожнього руху , які на стадії підготовки проекту або робочого проекту потребують вивчення та опису відповідним сертифікованим фахівцем у галузі аудиту безпеки автомобільних доріг. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, в частині зняття з аудитора безпеки автомобільних доріг вимог класу наслідків СС3.
Дата відповіді: 09.07.2025 15:10
Відповідь надана

щодо документів, які посвідчують право власності на адміністративні приміщення (офіси)

Номер: 01c70f6eeb6a4af09583efce0c9597de
Дата опублікування: 04.07.2025 14:47
Опис: Шановний Замовнику! В Додатку 1 до тендерній документації міститься наступна вимога щодо орендованого приміщення (офіса): «…..надати документи, які посвідчують право власності на адміністративні приміщення (офіси) (витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності); Повідомляємо, що така вимога може обмежувати участь у процедурі компаній, які здійснюють свою діяльність на законних підставах, але використовують орендовані приміщення. Згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», кваліфікаційні критерії мають бути об’єктивно необхідними, недискримінаційними та такими, що не обмежують коло потенційних учасників без належного обґрунтування. У зв’язку з цим, просимо: уточнити, чи можливо надати договір оренди приміщення або інший документ, що підтверджує правомірне користування офісом або внести відповідні зміни до тендерної документації, доповнивши вимогу формулюванням «…або документ, що підтверджує правомірне користування (оренду)».
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни-уточнення до тендерної документації.
Дата відповіді: 07.07.2025 09:59