-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
код за ДК 021:2015 - ДК 021:2015: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (код НК 024:2023 - 33181-Ендопротез кульшового суглоба повний з парою тертя метал-поліетилен)
Завершена
1 282 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 413.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 413.50 UAH
Період уточнення:
03.07.2025 09:09 - 11.07.2025 00:00
Відповідь надана
До відому Замовника, Державної аудиторської служби України, потенційних учасників, інших зацікавлених осіб.
Номер:
137c345fcf404ac3a639335ad8982b58
Дата опублікування:
10.07.2025 23:50
Опис:
Зверніть увагу на некоректність коду предмета закупівлі по ДК 021:2015.
В оголошенні про закупівлю вказано «33183000-6 Протезно-ортопедичні вироби», в Тендерній документації та усіх додатках вказано «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму».
На чиєсь звернення Замовник відповів формально: В тендерній документації та додатках до неї вказано код ДК відповідно за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника відповідно до Порядку визначення предмета закупівель, однак при оголошенні закупівлі Замовник відповідно до вимог електронних майданчиків повинен розписати специфікацію на кожну позицію та вказати максимально точний код ДК 021:2015.
Але, хочу звернути увагу, що згідно ДК 021:2015 код «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» містить наступні 6 кодів товарів:
33181000-2 Апарати для підтримування функції нирок
33182000-9 Апарати для підтримування серцевої функції
33183000-6 Протезно-ортопедичні вироби
33184000-3 Протези
33185000-0 Слухові апарати
33186000-7 Апарати штучного кровообігу
Тобто, Замовник, зазначивши в ТД загальний код ДК: 33180000-5 вказує на те, що він закуповує вироби усіх 6 підкласів, але згідно оголошення, фактично закуповується лише 1 вид: 33183000-6 Протезно-ортопедичні вироби.
Таким чином, проводячи закупівлю лише одного виду виробів, замовник повинен був в оголошенні і в ТД вказати лише 1 код ДК: 33183000-6 Протезно-ортопедичні вироби.
Підказую: невірне визначення коду закупівлі і відповідь Замовника на звернення з цього приводу, є підставою для моніторингу ДАС України, та унікальним приводом для оскарження до АМК України в разі відхилення (дискваліфікації) пропозиції будь-якого учасника.
Відповідь:
Доброго дня! Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Дата відповіді:
11.07.2025 08:58
Відповідь надана
Ухилення від відповіді на питання та не внесення змін до ТД
Номер:
7279ad87cc1c4de29edce9a2bf5a767f
Дата опублікування:
10.07.2025 23:22
Опис:
Питання мною було задане конкретне: Прошу пояснити, на підставі якого закону вимагається надання листа на фірмовому бланку? Як бути ФОПу, який не має фірмового бланку?
Опублікована відповідь замовника розпливчата, не грунтується на нормах законодавства, без посилання на норми жодного закону, проте зміни в документацію не внесено.
Зверніть увагу, що надання документів на «фірмовому бланку» Вами вимагається не завжди, в багатьох випадках прописано «надання оригіналу гарантійного листа або довідки учасника» без посилання на використання «фірмового бланку».
Таке враження, що документацію писали Шарик, Матроскін і дядя Федір.
Вимагаю виключитиз ТД вимогу щодо надання ряду документів винятково на «фірмовому бланку».
Відповідь:
Доброго дня! Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Дата відповіді:
11.07.2025 08:58
Відповідь надана
Необгрунтований додатковий кваліфікаційний (неціновий) критерій
Номер:
5e6e25b60cc2452aa7f2ecae70e91125
Дата опублікування:
10.07.2025 22:47
Опис:
П.1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що:
Основним критерієм і методикою вибору переможця є ціна - 100 %.
Навіщо в додатках до ТД встановлено неціновий критерій: оригіналом листів авторизації від виробника (або листом авторизації від представника товаровиробника в Україні/або дилера/або дистриб’ютора (інформація щодо відповідного представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника)?
Будете підбирати виробника?
Вимагаємо виключити вказану вимогу із ТД.
Відповідь:
Доброго дня! Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Дата відповіді:
11.07.2025 09:02
Відповідь надана
Порушення норм наказу Мінекономіки від 06.12.2024р. № 27593
Номер:
0dd328e2f695449f862620535905ef2f
Дата опублікування:
10.07.2025 22:38
Опис:
П.1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що Основним критерієм і методикою вибору переможця є ціна - 100 %.
Проте, всупереч нормам Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 06.12.2024 № 27593 (із змінами, внесеними Наказом Мінекономіки від 22.01.2025 № 614) не зазначено, яка питома вага цього критерію.
Необхідно внести доповнення в тендерну документацію.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником складено тендерну документацію до закупівлі UA-2025-07-03-000630-a відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 06.12.2024 № 27593 (із змінами, внесеними Наказом Мінекономіки від 22.01.2025 № 614)
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі єдиним критерієм вибору переможця є ціна (100%).
Питома вага цього критерію - 100%. Ця інформація вказана у тендерній документації до цієї закупівлі
Дата відповіді:
11.07.2025 09:03
Відповідь надана
Невірно вказаний строк закінчення прийому пропозицій в ТД
Номер:
54b7df70c64c4b1d8cc4c078c61da6bc
Дата опублікування:
10.07.2025 21:40
Опис:
Пунктом 1 розділу IV тендерної документації визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій (з урахуванням змін): 14.07.2025 до 00:00 за київським часом.
Загальновідомо, що законодавчим актом, який має вищу юридичну силу, після Конституції України, є Цивільний кодекс України.
Частина 1 ст. 251. ЦК визначає, поняття строку: строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Також загальновідомо, що початок та кінець дня визначаються згідно з цивільною добою, яка починається опівночі (00:00) і закінчується опівночі наступного дня (24:00).
Враховуючи вказане, в тендерної документації невірно вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 14.07.2025 до 00:00 за київським часом, поскільки фактично до 00:00 годин будь-який календарний день, в т.ч. визначений датою 14.07.2025р. не може настати. ЦЕ АКСІОМА.
Таким чином, необхідно внести зміни в ТД, вказавши правильний кінцевий строк подання тендерних пропозицій, в т.ч., як варіант, до 24:00 годин 13.07.2025р. або по 14.07.2025р. 00:00 годин за київським часом.
Відповідь:
Доброго дня! Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Дата відповіді:
11.07.2025 09:04
Відповідь надана
Не внесення змін в ТД після звернення
Номер:
e316c1059c2d454c9a54a147846d5f06
Дата опублікування:
10.07.2025 20:32
Опис:
Шановний Замовник!
07.07.2025р. я звернувся до Вас за роз’ясненням:
«В розділі 1 ТД Вами зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до порядку та умов, установлених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), з урахуванням Особливостей. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
В законі відсутнє визначення терміну «Особливості».
Прошу пояснити, які Особливості маєте на увазі.»
Вами надано вичерпну відповідь, проте в саму тендерну документацію визначення «Особливостей» не внесено.
Необхідно внести зміни-уточнення.
Відповідь:
Доброго дня! Тендерна документація до закупівлі UA-2025-07-03-000630-a складена відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 06.12.2024 № 27593 (із змінами, внесеними Наказом Мінекономіки від 22.01.2025 № 614), зокрема і підпункт 1 Розділу І «Загальні положення». Зазначення у даному пункті терміну «ОСОБЛИВОСТІ» мало відсилку до Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію
Дата відповіді:
11.07.2025 09:05
Відповідь надана
Дискримінаційні технічні вимоги
Номер:
6352c5bd42e043c5993dc4db817d6039
Дата опублікування:
10.07.2025 20:25
Опис:
Додаток 1.1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить, технічні характеристики предмета закупівлі.
Тобто, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції лише ті вироби, що повністю відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку №1.1 до тендерної документації.
До предмету закупівлі відповідно до Додатку №1.1 до тендерної документації Замовником включено вироби, що не мають еквівалентів, тобто є «ексклюзивним» на ринку України та виробляються виключно одним виробником.
Дії Замовника в частині встановлення в Додатку №1.1 наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Тобто прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідь:
Доброго дня! Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Дата відповіді:
11.07.2025 09:06
Відповідь надана
Незаконне вимагання та розголошення персональних даних
Номер:
65c09f17b6fb43dfaafa45f5d38359c2
Дата опублікування:
10.07.2025 20:24
Опис:
Пунктом 10.2 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Замовником передбачено надання фізичною особою-підприємцем копії усіх сторінок паспорту.
По-перше, звертаю Вашу увагу, що усі необхідні дані по фізичним особам-підприємцям, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тендерною документацією передбачено надання витягу з ЄДР станом не раніше 01.01.2024р.
По-друге, паспорт громадянина України у формі «книжечки» містить персональні дані, які не підлягають розголошенню у формі відкритих даних, тому вимога про надання фізичною особою-підприємцем копії усіх сторінок паспорту (читай: розголосити персональні дані (включаючи дані про військовослужбовців/військовозобов’язаних та членів їх сімей) в системі закупівель «Прозорро», доступ до якої необмежений, в т.ч. в період правового режиму воєнного стану.
По-третє, паспорт громадянина України у формі ID-картки не містить сторінок.
Тому, звертаюсь з вимогою виключити пункт 10.2 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Функціонал електронних майданчиків дозволяє учасникам, «захищати» від вільного доступу документи, які містять персональні дані. Вимога встановлена у тендерній документації є законною
Дата відповіді:
11.07.2025 09:11
Відповідь надана
Формальна відписка щодо звернення «Вказано різні коди товару»
Номер:
5afb46a5c90d41e4a5b354224f942266
Дата опублікування:
10.07.2025 19:23
Опис:
Уповноважена особа!
В оголошенні про закупівлю вказано: 33183000-6 Протезно-ортопедичні вироби,
в Тендерній документації та усіх додатках вказано 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму,
в зв’язку із чим ми звернулись з вимогою про внесення змін до тендерної документації щодо зміни код предмета закупівлі на той, що є більш коректним відповідно до класифікації товарів.
Але, замість виправлення помилки (можливо навіть ненавмисної) Ви вирішили відбутися відпискою:
В тендерній документації та додатках до неї вказано код ДК відповідно за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника відповідно до Порядку визначення предмета закупівель, однак при оголошенні закупівлі Замовник відповідно до вимог електронних майданчиків повинен розписати специфікацію на кожну позицію та вказати максимально точний код ДК 021:2015.
То саме про це ми Вам і наголосили у своєму зверненні.
У ВАШІЙ ЗАКУПІВЛІ УСЬОГО ОДНА ПОЗИЦІЯ!!!
Виправте помилку!
Відповідь:
Доброго дня! Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Дата відповіді:
11.07.2025 09:11
Відповідь надана
Про необхідність внесення змін до тендерної документації
Номер:
86cbd3d378fd48c19d148b16f916699b
Дата опублікування:
10.07.2025 18:23
Опис:
Шановний Замовник!
В 1 розділі тендерної документації зазначено: Тендерну документацію розроблено відповідно до порядку та умов, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням Особливостей. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
У вказаному Вами законі відсутнє визначення терміну «Особливості».
Прошу внести зміни в ТД щодо визначення з урахуванням яких «Особливостей» розроблено документацію.
Відповідь:
Доброго дня! Пунктами 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено порядок оскарження відкритих торгів (в т.ч. тендерної документації). Згідно чинного законодавства Вам було надано можливість скористатися наданим правом в терміни передбачені чинним законодавством. Факт неоскарження з Вашого боку оголошеної закупівлі, а «засипання» Замовника однотипними питання вважаємо методом втручання у діяльність Замовника та свідомого затягування (через внесення несуттєвих змін у тендерну документацію) процедури закупівлі витратних матеріалів, які необхідні для функціонування діяльності закладу охорони здоров’я.
Дата відповіді:
11.07.2025 09:11