-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки А (13-25) та марки Г (13-25)
Торги не відбулися
985 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 493.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 493.00 UAH
Період уточнення:
17.10.2018 15:26 - 22.10.2018 17:00
Відповідь надана
порядок унесення змін до ТД
Номер:
68463849ab63401eb87fdcad311b4602
Дата опублікування:
22.10.2018 09:20
Опис:
Згідно вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" та вимог Вашої ТД, при унесенні змін змін до ТД - існує певний порядок їх оприлюднення. Будь-ласка, оформіть правильно унесені зміни - закресліть вимаране і викладіть, так як треба, нові умови ТД. Дякуємо.
Відповідь:
При потребі зміни будуть внесені. Дякуємо.
Дата відповіді:
24.10.2018 20:22
Відповідь надана
уточнення до запитання № 2
Номер:
f7204ef11cf74e98b06b996f3141458e
Дата опублікування:
22.10.2018 09:15
Опис:
з 31.12.2018 року Ви не можете претендувати на перевірку нашого вугілля, яке закуплене для третіх осіб у знаходитьс у нас на складах, а тому, відповідно до законодавства України, Ваших представників з метою перевірки залишків вугілля туди ніхто не має допустити, Ваше вугілля давно вже буде у Вас у теплих закладах. Ще раз просимо унести зміни до ТД.
Відповідь:
Ми не претендуємо на перевірку Вашого вугілля. Ми хочемо контролювати погрузку нашого вугілля, за який, на той момент, будуть сплачені кошти з нашого бюджету! Ми маємо право бачити, яке і скільки вугілля відправляється на наші об'єкти.
Дата відповіді:
24.10.2018 20:22
Відповідь надана
уточнення з приводу Вашої відповіді по строкам і умовам поставки вугілля
Номер:
c5677ad09f634abd9a1a92c4fcfcb3ed
Дата опублікування:
22.10.2018 09:08
Опис:
З Вашою відповіддю не погоджуємось ми, і, гарнатовано, не погодиться АМКУ, бо його рішення грунтуються на підставі діючого законодавства України, так як Ваша відповідь іде врозріз з вимогами чинного законодавства України.
Обгрунтування, чому Вас буде змушено унести зміни до ТД рішенням АМКУ, якщо Ви не унесете дані зміни протяягом періоду уточнень:
по-перше, Ваші посилання на ЗУ "Про захист пправ споживачів" не має ніякого відношення до Ваших ГОСПОДАРСЬКИХ ПРАВОВІДНОСИН з учасниками торгів, так як у відповідності до п. 22) ст. 1 ЗУ "Про захист прав споживачів" Ви не можете бути споживачем, бо дія даного закону у просторі, у часі і по колу осіб розповсюджується тільки на ФІЗИЧНИХ ОСІБ, якими Ви не є;
по-друге, у складі ТД у багато колізійних помилок по строкам виконання зобов'язань та по змушуванню виконувати зобов'язання, які не грунтуються наа умовах договору, зокрема:
* у п. 4.4. Загальних положень строк поставки товарів (надання виконання робіт, послуг) - до 26.11.2018року;
* у п. .1. Прокту договору строк поставки товарів з дати підписання договору до 31.12.2018р;
* у п. 4.6. Строк зберігання закупленого вугілля по 01.04.209року.
Питання з приводу купи цих помилок таке: якщо поставка вугілля відбудеться по 15.11.2018року, а може до 31.12.2018року, так як це - два неузгоджені ТД терміни поставки твару і виконання зобов'язань, - яке вугілля і для кого ми зобов'язані зберігати? Ми вже до 15.11.2018 чи до 31.12.2018 його давно поставимо Вам......Вами знову імплементовано ті ж самі дискримінаційні умовви у ТД, які Ви вже двічі скасовували і знову прийдеться скасувати, бо ми їх оскаржимо.
Стаття 19 Конституції України дає нам право НЕ БУТИ ПРИУШЕНИМ РОБИТИ ТЕ, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО законами України, а саме: якщо виконання зобов'язань по поставці вугілля кам'яного закінчилось у 2018 році за договором закпівлі, то ми не зобов'зані для третіх осіб, з ким договори давно закінчились, або ще не укладені, зберігати нові партії вугілля ію як наслідок, заморожувати прямі і оборотні кошти підприємства. Просимо унести зміни д ТД у п. 4.4., 4.1., 4.6. та інші дя уникнення колізійних помилок.
По-третє. Ви не можете не розуміти, що Вами (по-новому) прописаний пункт 4.8. (у ТД у новій редакції) з приводу доставки товару за рахунок постачальника, ніяким чином не змінює і не впливає на умови ТД по строкам і незаконному примусу зберігати Замовником вугілля, яке мало бути поставлене 5 місяців назад на виконання умов договору, аж до 01.04.2019 року.
Скарга до АМКУ готується.
Відповідь:
З огляду на те, що згідно п. 7 ст. 23 Бюджетного кодексу (далі - БК) всі бюджетні призначення втрачають силу після закінчення бюджетного періоду, який зазвичай починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року (ст. З БК), термін дії договорів, які укладаються з бюджетними організаціями, встановлюється до 31 грудня. А поставку вугілля ЗГІДНО ЗАЯВКИ ЗАМОВНИКА, ми хочемо бачити 26.11.2018р.- не пізніше чим через три дні після вищевказаної заявки .
Дата відповіді:
24.10.2018 20:23
Відповідь надана
дискримінаційна вимога щодо зазначення певних показників у ТП
Номер:
df4c13d37d094128ac5f037abd19091f
Дата опублікування:
18.10.2018 10:45
Опис:
Відповідно до таблиці 1 Додатку 1 до ТД Замовник вимагає «У разі розташування складу за межами Снігурівського району , виписати яким маршрутом пасажирського перевезення Замовник зможе прибути до складу для здійснення контролю за якістю товару, погрузкою та супроводом до місця призначення.»
Зазначена вимога Замовника є дискримінаційною оскільки згідно умов закупівлі (Додаток 3) поставка товару здійснюється транспортом учасника безпосередньо до навчальних закладів замовника, отже, приймання товару за кількістю та якістю має здійснюватися представниками замовника безпосередньо в місцях доставки товару, визначених у Технічному завданні(Додаток 3). Тендерною документацією не встановлено жодних вимог до погрузки товару та його транспортуванням до місця призначення, отже, відсутні критерії для здійснення контролю з боку замовника. Обов’язком учасника є доставка товару автотранспортом у визначені місця, визначений час та термін та забезпечення відповідності товару кількісним та якісним вимогам замовника. Оскільки перехід права власності на товар до замовника відбувається після передачі товару в пунктах доставки, то у замовника відсутні правові підстави та повноваження вимагати від учасника допуску своїх представників для контролю за погрузкою та супроводом до місця призначення. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу
Відповідь:
- Дана вимога не є дискримінаційною та жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та є суттєвою для Замовника,оскільки у разі необхідності Представник Замовника може здійснити огляд та отримання будь-якої інформації про товар, контролювати його кількість, вагу та якість – це ПРАВО покупця, а Постачальник зобов'язаний надати покупцеві необхідну і достовірну інформацію про товар, що пропонується до продажу, в тому числі і ДО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ купівлі-продажу , відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» та Правил торговельного обслуговування населення.
- Відповідно до ( Додаток 1) у Розділі 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. П 1.1 абзац 3 Тендерної документації вимагається надати Довідку про наявність автомобільного транспорту, який саме БУДЕ ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ДОСТАВКУ ВУГІЛЛЯ ПАРТІЯМИ ДО СПОЖИВАЧА…».
А також однією із умов Договору , який є частиною Тендерної документації, є
п. 4.8. Доставка товару до навчального закладу Замовника , здійснюється за рахунок Постачальника.
Крім того у п.32 ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі» наголошено на тому, що «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;»
- У Замовника є правові підстави та повноваження вимагати від учасника допуску своїх представників для контролю під час погрузки, проведення зважування та перевезення товару до безпосереднього місця доставки, що також оговорюється п.6.4 Договору:
- контролювати поставку Товарів у строки, встановлені цим Договором.2.
Також будуть внесені зміни до Тендерної документації в Розділ «Інші окремі умови», а саме:
- додати Пункт « Навантаження та доставка товару будуть проводиться за рахунок постачальника».
- у Проекті Договору в п.4.6 дату «31.12.2019» замінити на «01.04.2019».
Дата відповіді:
19.10.2018 17:13