• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Одяг рятувальника захисний (Костюм спеціальний захисний)

Торги не відбулися

840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 400.00 UAH
Період уточнення: 02.07.2025 17:13 - 11.07.2025 00:00
Відповідь надана

Терміни виконання договору.

Номер: dc1f9b7c308d45368d0dc1fd139da6e0
Дата опублікування: 09.07.2025 11:15
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації в частині: «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг»: з 10 жовтня 2025 на 20 грудня 2025 року, оскільки станом на день розміщення оголошення про закупівлю щодо проведення відповідної закупівлі на заявлений готовий виріб виготовленого за технічними вимогами Замовника та в подальшому імпортування готового виробу на територію Україна до місця поставки заявленої адреси Замовника, ми як Учасник зацікавлені в забезпеченні Замовника якісним речовим майном відповідних підрозділів ДСНС України яке займає близько 120-ти робочих днів. Водночас наголошуємо, що виробничі потужності Учасника(ів) розташовані за межами України, оскільки Учасники не мають можливості розташувати свої виробничі потужності на території України, бо це суттєво ускладнює виготовлення заявленого виробу через постійні активні бойові дії на території України, що спричинені повномасштабним вторгненням російської федерації, а саме систематичні обстріли великих міст та об'єктів енергетичної інфраструктури, що в свою чергу може призвести до не виконання договірних зобов’язань Учасника перед Замовником. Враховуючи вище зазначене, транспортування відповідного готового виробу з країн виробника займає близько 40-50 днів. Беручи до уваги значний проміжок часу з дня затвердження та оприлюднення самого оголошення про закупівлю станом на дату написання звернення не виключена можливість подовження кінцевої дати подання тендерних пропозицій для Учасників, оскільки рішенням Уповноваженої особи вже були подовжені терміни подачі пропозицій для потенційних Учасників, яке в свою чергу тягне зміни в часі, для кваліфікації потенційного переможця та заключення відповідного державного контракту, який дає змогу розпочинати виготовлення відповідного заявленого готового виробу Учасником. Дане звернення підготовлене згідно з пунктом 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з відповідним звернення. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість в участі у закупівлі! Розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до Тендерної документації в частині продовження строку поставки товару до 20 грудня 2025 року, повідомляємо, що Замовником було прийнято рішення про внесення відповідних змін, проте строк поставки продовжено до 20 листопада 2025 року. Відповідні зміни до Тендерної документації вже оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 09.07.2025 20:15
Відповідь надана

Щодо інформації про працівників. Внесення АБО: "Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків -фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску".

Номер: a33a2f56b2c145bab76e0e0bda55b7e8
Дата опублікування: 03.07.2025 14:57
Опис: Вибачте, вище невірно вказана назва довідки. Будь ласка, актуальна назва: "Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків -фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" (щомісячна). Тому оновлене звернення таке: "Добрий день! Пропонуємо до раніше визначеного переліку документів для підтвердження інформації щодо працівників (довідка 1-ПВ, копії наказів/договорів/інших підтверджуючих документів) додати альтернативний варіант — подання «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» та додатку до нього де є список працівників. Цей звіт містить достатню інформацію про ПІБ та кількість працівників. Допускається приховування інформації щодо грошових коштів (наприклад,заробітна плата). Такий документ є достатнім для підтвердження відомостей про працівників."
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашого тендеру! Замовником внесені зміни до пункту 2 Розділу 2 “Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 1 до Тендерної документації.
Дата відповіді: 04.07.2025 14:03
Відповідь надана

Щодо інформації про працівників

Номер: bbdccd10bc584aacab35025d54bf4ba8
Дата опублікування: 03.07.2025 14:23
Опис: Добрий день! Пропонуємо до раніше визначеного переліку документів для підтвердження інформації щодо працівників (довідка 1-ПВ, копії наказів/договорів/інших підтверджуючих документів) додати альтернативний варіант — подання квартальної довідки 1-ДФ, яка містить достатню інформацію про ПІБ та кількість працівників. При цьому допускається приховування колонки із сумою заробітної плати. Такий документ є достатнім для підтвердження відомостей про працівників.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашого тендеру! Замовником внесені зміни до пункту 2 Розділу 2 “Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 1 до Тендерної документації.
Дата відповіді: 04.07.2025 14:03