• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

Завершена

212 897 128.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 064 485.64 UAH
Період уточнення: 02.07.2025 16:45 - 21.07.2025 00:00
Відповідь надана

п. 44 Постанови 1178

Номер: e9e33d4293784dd9b6b99c325537f37b
Дата опублікування: 17.07.2025 12:28
Опис: повідомляємо, що пункт 44 Постанови № 1178 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 782 від 05.07.2024, а саме: Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Просимо передбачити таку умову в Документації, оскільки процедура проводиться відповідно до Постанови №1178
Відповідь: В пункті 1 Розділу 1 Тендерної документації зазначено: "Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні наведеному в Законі та Особливостях." В зв'язку з чим відсутня необхідність дублювати положення Постанови №1178.
Дата відповіді: 18.07.2025 14:25
Відповідь надана

щодо витягів

Номер: d28151b710f24f8c809a66d82f669b66
Дата опублікування: 16.07.2025 19:04
Опис: повідомляємо, що якщо учасник є платником ПДВ - він надасть витяг з реєтру платників ПДВ і не буде надавати витяг з реєстру платників єдиного податку, так само, як і учасник-платник єдиного податку надасть лише витяг з реєстру платників єдиного податку і не зможе надати витяг з реєстру платників ПДВ. Таким чином, умова Документацїї "Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку(у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС)" є незрозумілою та нелогічною. Навіщо учаснику пояснювати очевидні речі? Вважаємо, що ця умова має бути відкорегована: "у разі ненадання ЖОДНОГО з документів, визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення". Лише у разі ненадання учасником ні витягу з реєстру платників ПДВ, ні витягу з реєстру платників єдиного податку замовник може вимагати окреме пояснення від учасника щодо ненадання ним цих документів. Просимо внести зміни у Документацію.
Відповідь: Підпунктом 3 пункту 4 Розділу V тендерної документації передбачено: "3. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису." Водночас повідомляємо, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України на засіданні Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України», яке відбулось 19 липня 2024 року, розглянуто на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами імплементації програми для Програми з відновлення України, що відповідно до листа Європейського інвестиційного банку застосовуються і для Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, та за результатами розгляду схвалено індивідуальну тендерну документацію на виконання робіт за проєктом: - Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області, що підтверджується Витягом із протоколу №10 засідання Групи управління і підтримки проєктів Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України» від 19.07.2024 року. Відповідно до Витягу кінцевими бенефіціарними власниками було розроблено тендерну документацію на виконання робіт, яку відпрацьовано компанією міжнародної технічної підтримки «Cowater» та результатами опрацювання надіслано до Мінінфраструктури на розгляд ГУПП. Індивідуальна тендерна документація на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), відповідала додатковим вимогам програми і особливостей, які встановлені Керівними принципами імплементації програми та була схвалена на засіданні Групи управління і підтримки проєктів.
Дата відповіді: 18.07.2025 14:28
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 9ac468b384cc4ae7a618dfa467037c6a
Дата опублікування: 14.07.2025 14:58
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, підкажіть, будь ласка, що ви маєте на увазі під аналогічним договором? Якщо був виконаний договір з Аварійно-відновлювальних робіт (капапітальний ремонт), в якому види робіт співпадают з наведеним технічним завданням тендерної документації, чи такий договір буде вважатися як аналогічний відповідно умов Тендерної документації
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Відповідно до підпункту 5.3.3, пункту 5.3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації: «Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.»
Дата відповіді: 17.07.2025 16:08