-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт фасаду будівлі дитячого корпусу Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний спеціалізований реабілітаційний центр «Солоний лиман» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: Дніпропетровська область, Самарівський район, с. Новотроїцьке, вул. Лиманська, 94
Завершена
1 000 232.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 001.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 001.16 UAH
Період уточнення:
02.07.2025 16:25 - 07.07.2025 00:00
Відповідь надана
щодо ліцензії на клас наслідків СС2 для послуг з поточного ремонту
Номер:
491bdbd8e1e941bdb2d134450a6e1fd1
Дата опублікування:
03.07.2025 14:39
Опис:
Замовник вимагає копію ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками (клас наслідків СС2), яка видана Учаснику тендеру. Зауважуємо, що поточний ремонт не є будівництвом в розумінні чинного законодавства, до нього не застосовується визначення класу наслідків. То ж дещо незрозумілими є умови тендерної документації, та такими що не передбачені чинним законодавством, а отже, потребують внесення змін. Поясніть, маєте якийсь документ, який свідчить, що оголошений предмет закупівлі має клас наслідків СС2?
Відповідь:
Доброго дня!
Дякуємо за ваше запитання.
Інформуємо, що відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії для підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації та досвіду виконання аналогічних договорів.
З огляду на специфіку об’єкта – будівля медичного призначення з посиленими вимогами до якості виконання робіт та безпеки, Замовником прийнято рішення встановити кваліфікаційний критерій щодо наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що належать до класу наслідків СС2.
Наявність такої ліцензії у учасника є доказом його здатності виконувати ремонтні роботи на об’єктах підвищеної відповідальності та забезпечити якість, необхідну для безпечної експлуатації дитячого корпусу після ремонту.
Додатково зазначаємо, що встановлення підвищених вимог до учасника не є дискримінацією, а передбачене законом право Замовника на відбір кваліфікованих виконавців.
Таким чином, внесення змін до тендерної документації не вбачається за необхідне.
Дата відповіді:
06.07.2025 11:18
Відповідь надана
Щодо огляду об'єкта
Номер:
5ca8afebe18b4de983a331004e9e7bcb
Дата опублікування:
03.07.2025 14:38
Опис:
Просимо видалити з тендерної документації вимогу про акт огляду об'єкта. Розуміємо, що працюєте цілодобово, а отже не станемо відбирати такий дорогоцінний для замовника час. Крім того ця вимога тендерної документації значно обмежить кількість учасників, тобто, фактично звузить до одного.
Є численні рішення АМКУ про те, що це дискримінація. рішення №5448 -р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-002148-a; рішення № 5470 -р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-001292-a; рішення № 5489-р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-010753-a, рішення №5491-р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-009843-a; рішення №3640 -р/пк-пз від 23.03.2023 закупівля UA-2023-03-10-010212-a; рішення № 22302-р/пк-пз від 30.09.2021 закупівля UA-2021-09-09-003358-b; рішення № 8533-р/пк-пз від 14.05.2024 закупівля UA-2024-04-30-004589-a та багато інших. На даний час організаційні обставини не дозволяють відвідати об'єкт. Всі необхідні дані вказані у технічному завданні (додаток 3 до ТД). Просимо врахувати позицію АМКУ з даного приводу та віддати їй належну оцінку.
Відповідь:
Доброго дня!
Дякуємо за ваше звернення та висловлену позицію. Водночас повідомляємо наступне.
Замовником встановлено вимогу щодо обов’язкового огляду об’єкта та подання відповідного акта огляду, оскільки предмет закупівлі стосується будівлі спеціалізованого медичного призначення (дитячий корпус), що має особливості розташування, інженерних рішень, доступу до зони виконання робіт, під’їзних шляхів, стану фасадних поверхонь тощо, які неможливо належно оцінити лише на підставі технічного завдання на папері.
Метою зазначеної вимоги є: усвідомлене подання пропозиції учасником, який дійсно ознайомився з об’єктом; мінімізація ризиків зриву виконання договору через непередбачені складнощі на місці; підвищення відповідальності учасника за обґрунтованість поданої ціни та обсягів.
Зазначені у вашому зверненні рішення дійсно містять висновки про дискримінаційність подібних вимог у деяких конкретних випадках. Проте кожна закупівля розглядається індивідуально, з урахуванням об’єкта, його стану, місця розташування та технічної складності.
Антимонопольний комітет України у рішенні №14304-р/пк-пз від 16.07.2021 зазначає, що вимога про огляд об’єкта не є дискримінаційною, якщо: вона має обґрунтовану мету; усі учасники мають рівний доступ до можливості здійснення такого огляду; об’єкт фізично доступний для візиту без надмірних обмежень.
У нашому випадку огляд можливий у будь-який робочий день, за попереднім погодженням із представником Замовника, а сама вимога є логічною та необхідною для повноцінного розуміння стану об'єкта, що підтверджується нормами: ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016, п. 2.3.1.5 ДБН В.1.2-14:2018, а також судовою практикою щодо виконання ремонтних робіт на об’єктах з індивідуальними технічними характеристиками.
Таким чином, вимога про подання акту огляду об’єкта є правомірною, не порушує принципів закупівель, не є дискримінаційною, і залишатиметься в тендерній документації без змін.
Дата відповіді:
06.07.2025 11:07