• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Світлі нафтопродукти)

1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - заступник начальника СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua ; З питань, які стосуються технічної специфікації -Начальник сектору ПММ ВМТП, Романовський Ростислав, тел. 048-7388729, e-mail:R.Romanovskyi@imtp.ua. 5 Вид предмета закупівлі: товар 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Світлі нафтопродукти 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Нафта і дистиляти» - за кодом ДК 021:2015 – «09130000-9» 8. Кількість товарів, робіт послуг: 1 найменування (Дизельне паливо 150 тонн) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ», м. Чорноморськ, Одеська область, 68001, вул.Транспортна 2, склад № 3 (на умовах DDP, Інкотермс-2010) 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 2-х (двух робочих днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Покупця 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 90 робочих днів з дня підписання видаткової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 836 475,00 без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0.5% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.07.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Завершена

7 836 475.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 182.38 UAH
Період уточнення: 02.07.2025 14:47 - 09.07.2025 00:00
Відповідь надана

Порушення вимог до публічних закупівель

Номер: b505a1828cf44566b114ba66d71198b5
Дата опублікування: 08.07.2025 17:32
Опис: Шановний замовнику! В рамках підготовки до тендеру нами було виявлено порушення Законодавства України в сфері публічних закупівель серед вимог тендерної документації, а саме: - у Додатку 1/2 до тендерної документації вказано, що "Постачальник, поставляючи Покупцю товар, передбачений цим Договором, гарантує, що ціна за одиницю Товару, визначена за результатами проведення цієї процедури закупівлі, не повинна змінюватися протягом 120 (ста двадцяти) робочих днів з дати укладання Договору, за результатами проведення цієї процедури закупівлі, крім випадків коли ціна за одиницю Товару зменшується." - у п 1.2 Додатку 1/3 до тендерної документації дублюється, що "що Учасник, поставляючи Покупцю товар, передбачений цим Договором, гарантує, що ціна за одиницю Товару, визначена за результатами проведення цієї процедури закупівлі, не повинна змінюватися протягом 120 (ста двадцяти) робочих днів з дати укладання Договору, за результатами проведення цієї процедури закупівлі, крім випадків коли ціна за одиницю Товару зменшується." - у п 3.3 Додатку 3 до тендерної документації вказано "У випадках, передбачених чинним законодавством України, умови цього Договору можуть бути змінені за взаємною згодою Сторін у випадках, передбачених п.14.9 Договору. При цьому ціна за одиницю Товару, визначена у Специфікації до Договору, не повинна змінюватися протягом 120 (ста двадцяти) робочих днів з дати укладання цього Договору, крім випадків коли ціна за одиницю Товару зменшується." Всі ці пункти грубо порушують Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), а саме пункт пп2 п 19 Особливостей, в якому чітко вказано, що Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Просимо виправити порушення в тендерній документації, а саме видалити пункти, порушуючі Закон, в іншому випадку будемо вимушені звернутися до АМКУ та правоохоронних органів для розгляду порушень Наперед вдячні.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: Відповідно до п.4 Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації) тендерні пропозиції Учасника вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того позиціями Постанов Верховного Суду визначено, що зміна істотних умов договору про закупівлю, а саме збільшення ціни за одиницю товару, — правомірна тільки за сукупності умов. А саме, коли: відбувається за згодою сторін; порядок зміни умов договору визначений у самому договорі (відповідно до проєкту, який входив до тендерної документації); підстава для збільшення — коливання ціни такого товару на ринку, яке обґрунтував і документально підтвердив постачальник; ціну за одиницю товару сторони збільшують максимум на 10%; загальна сума (ціна) договору не збільшується. Тобто Підвищення ціни на підставі підпункту 2 пункту 19 є правом, а не обов’язком замовника. Крім того Постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду по справі № 913/308/18 від 25.06.2019 зазначено, що суттєві зміни ринкової ціни за короткий період може бути обставинами того, що ціна товару у тендерній пропозиції могла бути усвідомлено занижена для отримання замовлення, а після укладення договору закупівлі приведена у відповідність із ринковою. В таких випадках додаткова угода щодо зміни ціни договору спотворює результати торгів та нівелює економію, яку було отримано під час підписання контракту. Описана вище можливість зміни ціни договору внаслідок недобросовісної конкуренції, зловживань та корупційних дій робить результат закупівлі невизначеним та тягне за собою неефективне використання державних коштів, що є очевидним порушенням принципів процедури закупівлі, встановленим преамбулою та ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі . Так, статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлюються принципи здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене для запобігання спотворення результатів торгів та умисного демпінгу ціни та враховуючи умови тендерної документації Замовник діє відповідно до чинного законодавства
Дата відповіді: 11.07.2025 13:20