-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої)
Завершена
131 406.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 657.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 657.03 UAH
Період уточнення:
02.07.2025 14:41 - 07.07.2025 00:00
Відповідь надана
листи та схеми через які знищується конкуренція та процвітає корупція
Номер:
2710d1f05cb44d60a5aa5c9ab3684121
Дата опублікування:
05.07.2025 11:24
Опис:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
.
Відповідь:
Шановний учасник.
Надання учасником листа-підтвердження, який вимагається Додатком 2 до ТД, є підтвердженням того, що учасник є надійним постачальником, а виробник чи офіційний дистриб’ютор в Україні, в свою чергу таким листом підтверджує наявність товару, а також те, що пропонований товар є офіційним (що унеможливлює закупівлю нелегального або несертифікованого обладнання, дозволяє уникнути підробок або «сірого» імпорту, що може вплинути на якість і тривалість експлуатації обладнання), та гарантує що пропонований товар підлягає гарантійному обслуговуванню в авторизованих сервісних центрах виробника. Замовник зацікавлений у закупівлі якісного, надійного обладнання, яке матиме офіційну сервісну підтримку. Замовник також не зацікавлений у постачанні нелегального або несертифікованого обладнання. А тому, «авторизаційний лист» усуває зазначені вище ризики, та навпаки дозволяє учасникам підтвердити, що запропоноване обладнання відповідає всім технічним вимогам замовника.
Таким чином, зазначена вимога у тендерній документації жодним чином не порушує вимоги чинного законодавтсва.
Дата відповіді:
07.07.2025 15:55