• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення невідкладних консерваційних робіт із заміни пошкоджених віконних блоків адміністративної будівлі (літ. А) Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 9 - 45450000-6

Місце надання послуг: м. Київ, вул. Інститутська, будинок 9, корп. 1. Обсяг надання послуг відображений у Додатку 8 “Дефектний акт” до тендерної документації, кошторисні моделі завантажено окремими файлами до закупівлі (файл «25.ibs» та файл 25.ims»). Строк надання послуг – послуги повинні бути надані Контрагентом у повному обсязі у термін до 15.12.2025 року. Контактні особи: - з технічних питань: Андрій МАТВІЄНКО, заступник начальника управління - начальник відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, тел. (050) 969-20-20; (050) 358-68-42, електронна адреса: Andrii.Matviienko@bank.gov.ua; Тарас МАРЧУК, старший фахівець відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, телефон: (095) 273-58-55, електронна адреса: Taras.Marchuk@bank.gov.ua - з організаційних питань: Катерина СПІВАК, старший менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон: (050) 313-45-94, електронна адреса: Kateryna.Spivak@bank.gov.ua

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 17 годин назад

17 840 110.38 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Період уточнення: 30.06.2025 17:34 - 21.07.2025 00:00
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: 4b7ac6ffea1144a2aa5ce6bbc953808b
Дата опублікування: 11.07.2025 15:37
Опис: Шановний Замовнику! 1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п. 2.1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник закупівлі має надати а) довідку у довільній формі з описом потенційних можливостей підприємства, пов’язаних з наданням послуг (зазначити наявність контрольно-вимірювальних приладів, транспорту, інструменту, монтажно-висотного обладнання та інше), що необхідні для надання послуг, передбачених договором. Просимо надати перелік необхідних контрольно-вимірювальних приладів, транспорту та монтажно-висотного обладнання. 2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Підрядник здійснює авторський нагляд за проведенням невідкладних консерваційних робіт на об'єкті». Відповідно до «ПОРЯДКУ здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єкта архітектури», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об’єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі — генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту». Просимо Вас видалити дану вимогу з тендерної документації. 3. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «За результатами виконаних робіт виконавець складає Звіт для подання в органи культурної спадщини». Звіт для подання в органи культурної спадщини складають особи, відповідальні за об'єкти культурної спадщини, або уповноважені органи місцевого самоврядування, в межах їх компетенції. Це можуть бути власники, користувачі, балансоутримувачі об'єктів, а також органи охорони культурної спадщини, наприклад, місцеві органи влади або спеціально уповноважені органи. Просимо Вас видалити дану вимогу з тендерної документації, оскільки підрядник не відноситься до вище зазначених відповідальних осіб. 4. Просимо Вас передбачити внесення попередньої оплати (авансу) в розмірі 30% від загальної ціни договору. 5. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п 7.1 учасник закупівлі має надати Довідку у довільній формі з інформацією щодо наявності власного сервісного відділу учасника та/або субпідрядника/співвиконавця (у разі залучення) для гарантійного та післягарантійного обслуговування змонтованих конструкцій. Дана вимога є дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло Учасників, штучно створюючи нерівні умови для Учасників.
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. 1. Перелік необхідних контрольно-вимірювальних приладів, транспорту та монтажно-висотного обладнання формує учасник на підставі переліку послуг, передбачених Додатком 2 до тендерної документації у т. ч. Кошторисних моделей, які завантажені окремими файлами до закупівлі (файл «25.ibs» та файл 25.ims»). 2. З метою фіксації правильності виконання робіт, відповідно до технічної документації, тендерною документацією та проєктом договору передбачається здійснення авторського нагляду. Чинним законодавством не заборонено здійснення авторського нагляду виконавцем робіт. 3. Звіт до органів культурної спадщини подає Національний банк України. На підставі звіту, який готує виконавець за результатами виконаних робіт, виконавець складає Звіт. Порядок підготовки та передачі Національному банку України визначено умовами договору: П.2.12. За результатами наданих послуг Контрагент складає та надає Національному банку супровідним листом, що надсилається на офіційну електронну адресу Національного банку, звіт для подання уповноваженим органам охорони культурної спадщини. П.2.13. Національний банк протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання супровідного листа Контрагента із звітом для подання уповноваженим органам охорони культурної спадщини розглядає та погоджує його або надає свої пропозиції/зауваження до звіту для подання уповноваженим органам охорони культурної спадщини шляхом надсилання листа на офіційну електронну адресу Контрагента. У разі надання Національним банком пропозицій/зауважень до звіту для подання уповноваженим органам охорони культурної спадщини Контрагент зобов’язаний не пізніше наступного робочого дня з дати їх отримання врахувати їх та надіслати доопрацьований звіт для подання уповноваженим органам охорони культурної спадщини Національному банку в порядку та у спосіб, що визначений цим пунктом. 4. Умовами проєкту договору (Додаток 9 до тендерної документації) передбачено авансування, саме: Національний банк протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору уповноваженими особами обох Сторін здійснює попередню оплату (аванс) у сумі, що становить 65% від загальної вартості за Договором, визначеної пунктом 3.1 Договору… 5. Відповідно до умов проєкту договору (Додаток 9 до тендерної документації) Контрагент несе гарантійні зобов’язання: «...6.6. Гарантійний строк наданих послуг становить не менше, ніж 24 (двадцять чотири) місяці від дати підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання наданих послуг в повному обсязі. Гарантійний строк якості матеріалів, що використовуються в ході надання послуг визначається відповідно до паспорту заводу-виробника (за наявності). 6.8. У разі виявлення в період гарантійного строку недоліків (дефектів) у наданих послугах, Контрагент зобов’язаний без додаткової оплати протягом 2 (двох) робочих днів після отримання письмового повідомлення від Національного банку (поштою або електронною поштою) прибути за вказаним місцем для складання двостороннього акта про виявлені недоліки (дефекти), в якому зазначаються строки усунення таких недоліків (дефектів)…». Відповідно до вимог ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010, ДСТУ ЕN 14351-1:2020 при експлуатації вікон та дверей необхідно враховувати вимоги та застереження виробників віконних та дверних блоків, у тому числі рекомендації та вимоги мають бути у письмовому вигляді і бути підставою виконання гарантійного обслуговування. Після завершення робіт будівельна організація-виконавець повинна передати замовнику гарантійне посвідчення щодо якості встановлених вікон, яке містить гарантійний термін експлуатації (у роках) встановлених вікон. Відповідно до п 7.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник закупівлі має надати Довідку у довільній формі з інформацією щодо наявності власного сервісного відділу учасника та/або субпідрядника/співвиконавця (у разі залучення) для гарантійного та післягарантійного обслуговування змонтованих конструкцій, оскільки алюмінієві конструкції потребують гарантійне та після гарантійне обслуговування змонтованих конструкцій. З метою розширення кола Учасників, пунктом 7.1 додатку 1 тендерної документації передбачено що учасник може мати власний сервісний відділ або залучити субпідрядника/співвиконавця (у разі залучення) для гарантійного та післягарантійного обслуговування змонтованих конструкцій.
Дата відповіді: 15.07.2025 16:57
Відповідь надана

щодо вікон

Номер: 60e82263ab844acc891ee071e4c0cc2b
Дата опублікування: 11.07.2025 13:49
Опис: Шановний замовнику, просимо деталізувати конфігурацію вікон задля можливості визначення ціни пропозиції учасника, який має намір взяти участь в закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Найближчим часом у тендерну документацію будуть внесенні зміни в частині оприлюднення витягу із Технічної документації.
Дата відповіді: 15.07.2025 16:30
Відповідь надана

щодо авторського нагляду

Номер: 7acdb676757049998ad1cad0af720c9e
Дата опублікування: 11.07.2025 13:49
Опис: Відповідно до вимог ТД та проекту договору встановлено вимоги щодо авторського нагляду, чим займається виконавець договору. Проте, згідно чинного законодавства та предмета закупівлі, не передбачається авториський нагляд, як обовʼязок виконавця. Просимо відреадгувати умови проекту договору.ʼ
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. З метою фіксації правильності виконання робіт, відповідно до технічної документації, тендерною документацією та проєктом договору передбачається здійснення авторського нагляду. Чинним законодавством не заборонено здійснення авторського нагляду виконавцем робіт.
Дата відповіді: 14.07.2025 17:49