• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія без розподілу)

Закупівля здійснюється за рахунок державних коштів. Категорія: Юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

153 632.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 768.16 UAH
Період уточнення: 30.06.2025 15:09 - 06.07.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 44c072196a354e46b461637318bba6b4
Дата опублікування: 04.07.2025 14:11
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Відповідно Додатку 5 до ТД « ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати «Гарантійний лист про те, що за час з 01.01.2023 року та до 2025 року до моменту подання тендерної пропозиції Учасник не набував статусу "переддефолтного" та/або"дефолтного" та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі». Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. НЕК "Укренерго" публікує інформацію щодо учасників ринку, яким надано статус преддефолтний/дефолтний на своєму веб-сайті згідно з п.п.1.9.2. "Правил ринку", затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307. Тобто, така інформація є публічною, знаходиться у відкритому доступі та Замовник має можливість ознайомитись, чи не перебуває та чи не перебував учасник в статусі "дефолтного" за посиланням https://ua.energy/perelik-uchasnykiv-rynku-yakym-nadano-status-pereddefoltnyj/. Вважаємо вимогу про не набуття статусу «переддефолтного» дискримінаційною виходячи з наступного. "Правила ринку" затверджені Постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168. Відповідно до пункту 1.1.1 "Правил ринку". Правила визначають порядок реєстрації учасників ринку, порядок та вимоги до забезпечення виконання зобов'язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії, правила балансування, правила функціонування ринку допоміжних послуг, порядок проведення розрахунків на балансуючому ринку та ринку допоміжних послуг, порядок виставлення рахунків, порядок внесення змін до цих Правил, положення щодо функціонування ринку при виникненні надзвичайної ситуації в об’єднаній енергетичній системі України. "Правилами ринку" передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з трьох подій або обставин, що передбачені пунктом 1.7.1 Правил. У випадку визнання за суб’єктом господарювання статусу "переддефолтний" та/або "дефолтний", про це офіційно повідомляється на вебсайті адміністратора розрахунків (НЕК "Укренерго"). Інформація про учасників ринку, що набули відповідного статусу, оновлюється щоденно. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу «переддефолтний». У разі тривалості статусу «переддефолтний» для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу «дефолтний» (п.1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності з постачання електроенергії, в разі набуття статусу «переддефолтний». Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі «переддефолтний». Статус «переддефолтний» анулюється в разі вирішення подій або обставин п. 1.7.1. Правил ринку та носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Відтак, вимога про надання вказаного гарантійного листа носить відверто дискримінаційний характер, унеможливлює участь у закупівлі значної кількості суб’єктів господарювання та надає необгрунтовані переваги для участі у закупівлі визначеному колу учасників, проте, об’єктивно не має істотного значення для Замовника. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерну документацію Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 04.07.2025 16:09
Відповідь надана

Розділ 10 проекту Договору

Номер: 3ed465699f184688b868a0213e64aa2e
Дата опублікування: 04.07.2025 10:17
Опис: Шановний Замовнику! В Розділі 10 проекту Договору необхідно замінити ІКЦ - інформаційно-консультаційний центр на ЦРС- центр розгляду скарг, у звязку зі змінами в законодавстві. Пропонуємо викласти Розділ 10 в наступній редакції: "12.1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом звернення Споживача до Центру розгляду скарг, який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг, розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕ (далі - Положення про ЦРС). Під час вирішення спорів Сторони керуються чинним законодавством, зокрема порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ, та Положенням про ЦРС. 12.2. У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням Центру розгляду скарг чи неотримання ним у встановлені ПРРЕЕ та Положенням про ЦРС строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики та Антимонопольного комітету України. 12.3. Врегулювання спорів Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення Споживача до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права щодо вирішення спору в судовому порядку".
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерну документацію Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 04.07.2025 13:20
Відповідь надана

Одиниці вимірювання

Номер: 34c3a449654c4131ab6302fe0f508ea4
Дата опублікування: 01.07.2025 08:29
Опис: Шановний Замовнику, Виправте, будь ласка, одиниці вимірювання з кіловар-годин на "кіловат-години".
Відповідь: Шановний Учаснику! В оголошення внесені зміни.
Дата відповіді: 01.07.2025 10:03