-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» ДК 021:2015 (CPV) – 39160000-1 Шкільні меблі
Завершена
272 165.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 721.65 UAH
мін. крок: 1% або 2 721.65 UAH
Період уточнення:
27.06.2025 11:28 - 09.07.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо підтвердження відповідності ТТХ
Номер:
1aeade20c1604e63ab29bf98006f5e2b
Дата опублікування:
01.07.2025 18:26
Опис:
Шановний Замовнику, в чергове звертаємо Вашу увагу, що засоби індивідуального захисту органів дихання, категорія ризику ІІІ (третя), коди УКТ ЗЕД 9020, 8421, код ДК 021:2015: 35810000-5 – "Індивідуальне обмундирування" (Протигази) повинні пройти процедуру оцінки відповідності згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII. Оцінка відповідності продукції засобів індивідуального захисту органів дихання проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі TP ЗІЗ). Кінцевими документами процедури оцінки відповідності продукції, що відноситься до третьої категорії ризику за TP ЗІЗ – є сертифікат експертизи зразка (aбo сертифікат зразка, aбo сертифікат про експертизу зразка) та декларація про відповідність технічному регламенту.
Таким чином просимо Вас дотримуватись норм чинного законодавства та внести зміни у тендерну документації зазначивши перелік загальнообов'язкових документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, характеристикам предмета закупівлі (протигазів фільтрувальних), а саме:
- Сертифікат експертизи зразка;
- Декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №771 від 21.08.2019 р.;
Відповідь:
Щодо підтвердження відповідності ТТХ
Шановний потенційний Постачальник!
Доброго дня ! Предметом закупівлі є протигаз ГП-7 або еквівалент. Тому до закупівлі можуть бути надані протигази як вітчизняного так і іноземного виробництв, інших найменувань, типів, марок, тощо, але за своїми захисними властивостями повинні відповідати діючим в Україні нормативним документам.
Дата відповіді:
11.07.2025 15:34
Відповідь надана
Щодо підтвердження відповідності ТТХ
Номер:
eca39ae93d054d5dad4216604cc6e773
Дата опублікування:
27.06.2025 12:27
Опис:
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що засоби індивідуального захисту органів дихання, категорія ризику ІІІ (третя), коди УКТ ЗЕД 9020, 8421, код ДК 021:2015: 35810000-5 – "Індивідуальне обмундирування" (Протигази) повинні пройти процедуру оцінки відповідності згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII. Оцінка відповідності продукції засобів індивідуального захисту органів дихання проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі TP ЗІЗ). Кінцевими документами процедури оцінки відповідності продукції, що відноситься до третьої категорії ризику за TP ЗІЗ – є сертифікат експертизи зразка (aбo сертифікат зразка, aбo сертифікат про експертизу зразка) та декларація про відповідність технічному регламенту. Таким чином просимо Вас внести зміни у тендерну документації зазначивши перелік загальнообов'язкових документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, характеристикам предмета закупівлі, а саме: - Сертифікат експертизи зразка; - Декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №771 від 21.08.2019 р.
Відповідь:
Шановний потенційний Постачальник!
Доброго дня ! Предметом закупівлі є протигаз ГП-7 або еквівалент. Тому до закупівлі можуть бути надані протигази як вітчизняного так і іноземного виробництв, інших найменувань, типів, марок, тощо, але за своїми захисними властивостями повинні відповідати діючим в Україні нормативним документам
Дата відповіді:
01.07.2025 16:55
Відповідь надана
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, VХ-ГAЗІВ ТA СІРЧАНОГО IПPИТУ)
Номер:
7481fedecdf7480c9396ad5fb31e93f7
Дата опублікування:
27.06.2025 12:26
Опис:
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка, яким саме документом Учасник даної закупівлі має підтвердити захисні властивості протигазового фільтру від Бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу зарин, зоман, VХ-газів, отруйних речовин шкірно-наривної дії типу сірчаний іприт (перелік БОР згідно вимог пункту 6.1.1.22 вітчизняного стандарту ДСТУ 9296:2024) ? Сертифікатом ЯКОСТІ ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ чи протоколами випробувань на дані Бойові отруйні речовини?
Відповідь:
Звертаємо Вашу увагу, що документи на підтвердження технічних якісних характеристик вичерпно передбачені в Додатку 2 до тендерної документації. При цьому в проекті договору наведено перелік документації, що надається на кожну партію наданого товару під час поставки.
Документи мають бути видані акредитованими установами або органами, які мають право на здійснення відповідної сертифікації чи проведення випробувань. У разі подання протоколів випробувань, вони повинні бути чинними та відповідати технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації.
Дякуємо за Вашу зацікавленість у тендері, чергові звернення та готовність сприяти якісному забезпеченню засобами індивідуального захисту
Дата відповіді:
30.06.2025 09:41
Відповідь надана
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Номер:
6749df56576a4ed5954e037942106776
Дата опублікування:
27.06.2025 12:25
Опис:
Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів правоохоронних органів
( https://www.npu.gov.ua/news/sudytymut-nachalnyka-viddilu-derzhpidpryiemstva-iaderno-enerhetychnoho-sektoru-iakyi-roztratyv-145-mln-hrn-na-zakupivli-protyhaziv-slidchi-natspolitsii-zavershyly-dosudove-rozsliduvannia?fbclid=IwY2xjawHDi6BleHRuA2FlbQIxMAABHToPUDnYjRIbuF6BJG5S3na1SqprRslhSRpty2zStqm1yLe1KGHF9xSnRw_aem_dSF1H5r-PqEadPOJtBSEJQ ),
а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів -
( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ).
В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в.т.ч. за участі Офісу Генерального прокурора), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 1000-1500 грн./шт. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 3500-4500 грн./шт. Наша компанія забезпечувала сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених протигазів ГП-7 (ІЗОД-2) держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля Протигазів ГП-7 (ІЗОД-2) несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами, а відтак до кримінальної відповідальності.
Відповідь:
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Шановний потенційний Постачальник!
Дякуємо за виявлену увагу до питання належної якості засобів індивідуального захисту органів дихання, а також за надану загальнодоступну інформацію з відкритих джерел.
Разом з тим, повідомляємо, що відповідно до:
- частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
- частини 2 статті 22 цього ж Закону,
а також загальних принципів відкритості, об'єктивності та недискримінації процедур закупівлі, Замовник не має повноважень на здійснення досудового аналізу або оцінки наданої учасниками публічної інформації з медіа- або інших ресурсів щодо окремих марок, серій або комерційних назв товарів, поза межами тих документів, які офіційно подаються у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Нагадуємо, що функція «Загальне звернення/Запитання» в електронній системі закупівель призначена виключно для уточнення або коментування умов тендерної документації, а не для: оціночних суджень щодо окремих учасників, обговорення комерційних пропозицій поза межами документації, чи формування загальної політики закупівель.
Тендерна документація даної закупівлі передбачає:
-вимоги щодо походження товару (зокрема, заборона на продукцію з території рф, білорусі, ірану),
-вимоги до сертифікації масок і фільтрів, відповідно до технічних регламентів (постанова КМУ №771),
-подання документів, які підтверджують якість, відповідність, дату виготовлення та технічні характеристики,
-вимогу надання сертифіката експертизи зразка, декларацій відповідності, , паспортів якості,
-ідентифікацію виробника, включно з офіційними повноваженнями постачальника.
Таким чином, продукція, яка не підтвердить відповідність вказаним вимогам, буде відхилена на підставі об'єктивних ознак, незалежно від загальнодоступної інформації або зовнішніх суджень. Замовник здійснює оцінку виключно на підставі поданих учасниками офіційних документів, визначених тендерною документацією та чинним законодавством. Розгляд окремих інформаційних повідомлень із відкритих джерел, новинних сайтів чи соціальних мереж не входить до повноважень Замовника у межах закупівельної процедури.
При цьому продукція підлягатиме перевірці на етапі постачання, відповідно до заявлених характеристик, строків виготовлення, документів якості та походження, з можливим залученням компетентних органів у разі виникнення сумнівів.
Дата відповіді:
01.07.2025 16:54
Відповідь надана
Щодо різьбового з'єднання протигазу
Номер:
7024b72039b14ce39f1ff74cf819a7d3
Дата опублікування:
27.06.2025 12:24
Опис:
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка яке саме різьбове з'єднання Протигазу фільтрувального має бути!? Відповідно до міжнародного стандарту (EN 148-1:1999), імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту рашистської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !?
Відповідь:
Шановний потенційний Постачальник!
Розмір різьбового з`єднання протигазу має відповідати нормативним документам згідно яких виготовляється протигаз. Окрім того, як зазначено у тендерній документації предметом закупівлі є комплект, відповідно його частини мають бути сумісними. також Додаток 2 до Тендерної документації мітить Примітку: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, КОНСТРУКЦІЮ АБО ТИП найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції учасником еквіваленту зазначеному товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
Дата відповіді:
01.07.2025 16:53
Відповідь надана
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження
Номер:
bf189adab84c4ba9ba759617ff2ae0f6
Дата опублікування:
27.06.2025 12:21
Опис:
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту рф ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Відповідь:
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження
Шановний потенційний Постачальник!
Дякуємо за Ваше звернення та докладний виклад проблемних аспектів, пов’язаних із закупівлею засобів індивідуального захисту органів дихання.
Відповідно до суті та змісту звернення, маємо зауважити наступне. Вимоги до засобів індивідуального захисту органів дихання встановлено у відповідності до чинних державних та міжнародних стандартів, які гарантують належну якість і безпеку.
Принагідно повідомляємо, що тендерною документацією передбачено, що учасник закупівлі може запропонувати еквівалент товару, зокрема надати у складі пропозиції підтверджувальні документи щодо технічних та якісних характеристик, який повністю відповідатиме потребам замовника та/або водночас мати кращі параметри. Запропонований еквівалентний товар повинен бути повністю ідентичним за описовими, кількісними, фізичними та технічними характеристиками товару і забезпечувати такі самі або кращі якісні, експлуатаційні чи функціональні властивості.
Додатково зазначаємо, що умовами проекту договору передбачено порядок приймання товару, а також вимоги щодо надання конкретного переліку супровідних документів до товару.
Окремо наголошуємо, що будь-яка продукція, яка має сумнівне походження або ознаки фальсифікації (зокрема, перефарбування старих фільтрувальних коробок, використання списаних компонентів, підробка документів тощо), не буде допущена під час приймання для подальшої експлуатації. У разі виявлення порушень, такі позиції будуть відхилені, а відповідну інформацію буде передано до компетентних органів.
З урахуванням Ваших зауважень, Замовником буде наголошено відповідальним працівникам на посиленні контролю під час приймання товару, зокрема в частині перевірки документів, якості, технічних характеристик та відповідності термінів придатності.
Висловлюємо вдячність за Вашу увагу до цього важливого питання. Замовник докладе максимум зусиль для забезпечення прозорості закупівель та вибору якісної продукції, яка повністю відповідатиме потребам.
Дата відповіді:
01.07.2025 16:52