• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення первинних технічних оглядів парових та водогрійних котлів, позачергових технічних оглядів котлів парових та водогрійних, посудин що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води І-ІV категорії)

Завершена

2 709 603.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 096.03 UAH
Період уточнення: 27.06.2025 11:31 - 13.07.2025 00:00
Відповідь надана

умови тендеру не відповідають Закону

Номер: bc7fa188fca042d68206b037ba4de16d
Дата опублікування: 10.07.2025 19:27
Опис: В тендерній документації присутня незаконна дискримінаційна вимога про акредитацію. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. При цьому ні Закону України «Про охорону праці», ні Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107, ні Порядок проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.05.2004 № 687, НЕ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ ОБОВ’ЯЗКОВОЇ АКРЕДИТАЦІЇ ЕКСПЕРТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Відповідно до рішення Державної регуляторної служби України від 06.02.2025 № 42/0/107-25 від 05.04.2025. та на підставі Наказу Міністерства економіки № 2141 від 11.04.2025, наказ Мінекономіки від 27.11.2023 р. № 17954 втратив чинність. Також в тендерній документації присутня незаконна дискримінаційна вимога про електротехнічну лабораторію. В тендерній документації відсутні послуги електровимірювань. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію і видалити незаконні дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні уточнення до закупівлі
Дата відповіді: 11.07.2025 18:21
Відповідь надана

проект договору

Номер: 26d1712b390c478395bc8420ed44152f
Дата опублікування: 10.07.2025 19:14
Опис: Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 43 Закону України Про публічні закупівлі 1. Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 5) якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Назва послуг в договорі та акті повинна відповідати дійсності. Не може бути по факту виконання експертного обстеження та паспортизація, а в договорі та акті цих послуг не зазначено. Просимо внести відповідні зміни в проект договору
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні уточнення до закупівлі
Дата відповіді: 11.07.2025 18:21
Відповідь надана

проект договору

Номер: 3a8872d7d1b74bb9b3b4ac976ff4fd61
Дата опублікування: 05.07.2025 00:27
Опис: Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 43 Закону України Про публічні закупівлі 1. Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 5) якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Просимо внести відповідні зміни в п. 1.1. проекту договору.
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні уточнення до закупівлі
Дата відповіді: 08.07.2025 17:47
Відповідь надана

Незаконні дискримінаційні вимоги в тендерній документаці

Номер: 385595f0155a43cc8cd51898ef9dfd71
Дата опублікування: 04.07.2025 19:32
Опис: В тендерній документації присутня незаконна дискримінаційна вимога про акредитацію. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. При цьому ні Закону України «Про охорону праці», ні Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107, ні Порядок проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.05.2004 № 687, НЕ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ ОБОВ’ЯЗКОВОЇ АКРЕДИТАЦІЇ ВІДПОВІДНИХ ЕКСПЕРТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Відповідно до рішення Державної регуляторної служби України від 06.02.2025 № 42/0/107-25 від 05.04.2025. та на підставі Наказу Міністерства економіки № 2141 від 11.04.2025, наказ Мінекономіки від 27.11.2023 р. № 17954 втратив чинність. Також в тендерній документації присутня незаконна дискримінаційна вимога про електротехнічну лабораторію. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію і видалити незаконні дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні уточнення до закупівлі
Дата відповіді: 07.07.2025 17:16
Відповідь надана

Додаток 2 технічні характеристики

Номер: 29a292b38e2a4e5a8262d861ef9deed4
Дата опублікування: 04.07.2025 17:32
Опис: ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! Додаток № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, Код ДК 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення первинних технічних оглядів парових та водогрійних котлів, позачергових технічних оглядів котлів парових та водогрійних, посудин що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води І-ІV категорії) містить вимогу, що Послуги повинні надаватися у порядку, визначеному діючим законодавством України, в т.ч. наказом Міністерства соціальної політики України № 34-22 від 06.01.2022р. «Вимоги до експертних організацій, що мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», яка продубльована і в проєкті договору п. 2.1, додаток 3 до тендерної документації. Разом з цим Розділ цього додатку «Порядок надання послуг» містить вимоги щодо наявності атестату про акредитацію, що засвідчує компетентність власної або залученої учасником випробувальної лабораторії, яка акредитована відповідно до вимог ДСТУ ЕN ISO/IEC 17025: 2019 (ЕN ISO/IEC17025: 2017, IDT; ISO/IEC 17025: 2019, IDT) у зокрема, але не виключно, сфері випробування: Обладнання (у тому числі рухоме), що працює під тиском понад 0,05 МПа. Котли з високотемпературним органічним теплоносієм. та містити у своєму складі електротехнічну лабораторію та лабораторію з діагностики. Атестат про акредитацію, зазначений у цьому підпункті, повинен бути чинним на весь строк надання Послуг. Так, наказ Міністерства соціальної політики України № 34-22 від 06.01.2022, положеннями якого були затверджені «Вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки» втратив чинність 15.05.2024 на підставі Наказу Міністерства економіки № 17954 від 27.11.2023. Водночас, втратив чинність і наказ Міністерства економіки України № 17954 від 27.11.2023 на підставі Наказу Міністерства економіки № 2141 від 11.04.2025, дія якого була зупинена з 05.04.2025 Повідомлення Державної регуляторної служби від 09.04.2025. Зокрема, положеннями зазначеного наказу встановлювалися вимоги щодо проведення відповідних випробувань власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією відповідно до вимог ДСТУ ЕN ISO/IEC 17025: 2019 (ЕN ISO/IEC17025: 2017, IDT; ISO/IEC 17025: 2019, IDT. Отже, вказані в тендерній документації вимоги: - «та наказом Міністерства соціальної політики України № 34-22 від 06.01.2022р. «Вимоги до експертних організацій, що мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва»; - «Наявність атестату про акредитацію, що засвідчує компетентність власної або залученої учасником випробувальної лабораторії, яка акредитована відповідно до вимог ДСТУ ЕN ISO/IEC 17025: 2019 (ЕN ISO/IEC17025: 2017, IDT; ISO/IEC 17025: 2019, IDT) у зокрема, але не виключно, сфері випробування: - Обладнання (у тому числі рухоме), що працює під тиском понад 0,05 МПа. Котли з високотемпературним органічним теплоносієм. та містити у своєму складі електротехнічну лабораторію та лабораторію з діагностики» наразі не відповідають вимогам діючих нормативно-правових актів і підлягають вилученню. Окрім цього, звертаємо Вашу увагу, що в Додатку № 2 до проєкту договору вказано додатково: експертне обстеження, чергові технічні огляди, складання нового паспорту, проте предмет проєкту договору містить лише Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення первинних технічних оглядів парових та водогрійних котлів, позачергових технічних оглядів котлів парових та водогрійних, посудин що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води І-ІV категорії). Отже доцільно уточнити предмет договору.: «Послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування),,,,,,,» . Також в п. 7.2 проєкту договору міститься посилання на п.2.1.1, однак зміст договору не містить зазначеного пункту. З метою дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплених у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні уточнення до закупівлі
Дата відповіді: 07.07.2025 17:15
Відповідь надана

Назва тендера та назва послуг в поекті договору

Номер: f243a7d064c4448c9e005214a2be30f5
Дата опублікування: 29.06.2025 00:57
Опис: В назві тендера та в п. 1.1 проект договору вказано вид послуг Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення первинних технічних оглядів парових та водогрійних котлів, позачергових технічних оглядів котлів парових та водогрійних, посудин що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води І-ІV категорії) В Додаток № 2 до проекту договору вказано додатково: експертне обстеження, чергові технічні огляди, складання нового паспорту Крім того в Додаток № 2, п.2. вказано «Послуги з позачергових технічних обстежень…», що не відповідає вимогам нормативних документів. Також в Додаток № 2 п. 1 приведена колонка «Регістраційний номер», що не відповідає вимогам нормативних документів. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні виправлення до закупівлі
Дата відповіді: 02.07.2025 17:45