-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЛІФТІВ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ НА УМОВАХ СПІВФІНАНСУВАННЯ ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. РАЙДУЖНА, 31
Завершена
4 290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 900.00 UAH
Період уточнення:
26.06.2025 16:22 - 12.07.2025 00:00
Відповідь надана
Начальник дільниці з технічного обслуговування ліфтів
Номер:
6792d934d63d4a1aa111c379341a255a
Дата опублікування:
09.07.2025 17:03
Опис:
Шановний Замовник! Звертаємось до Вас з проханням викласти вимоги Додатку № 2 до Тендерної документації, які стосуються надання підтвердження проходження працівниками навчання з охорони праці, у наступній редакції: "- Документальне підтвердження проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.02-08, 0.00-1.15-07 та 0.00-1.71-13 працівниками (електромеханіками з ліфтів, начальник дільниці з монтажу, або інший працівник учасника, відповідальний за проведення монтажу);-Документальне підтвердження перевірки знань з питань охорони праці вимог ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС та ПУЕ працівниками (електромеханіками з ліфтів, начальник дільниці з монтажу, або інший працівник учасника, відповідальний за проведення монтажу) - група з електробезпеки не менше ІІІ та допуск до роботи в електроустановках до 1000В"
В опублікованій Вами 08.07.2025 року редакції Додатку № 2 до Тендерної документації наявна вимога про надання підтвердження навчання на начальника дільниці з монтажу та технічного обслуговування ліфтів. Як повідомлялось раніше, технічне обслуговування ліфтів ніяким чином не відноситься до виконання робіт з капітального ремонту ліфтів, що є предметом даної процедури закупівлі. Окрім того, чинним законодавством України не встановлено обмежень щодо назви посади працівника, який є відповідальним за монтаж ліфтів (це може бути як начальник дільниці з монтажу, так і начальник відділу з монтажу, так і директор з монтажу, так і керівник департаменту/відділення з монтажу тощо).
Наперед вдячні!
Відповідь:
Шановний учасник. Дякуємо за звернення. Зміни до ТД за вашим проханням вноситись не будуть
Дата відповіді:
10.07.2025 09:02
Відповідь надана
пункт 19 Особливостей
Номер:
b2c5349ffd3c4309b8e0c8c07ed5effe
Дата опублікування:
08.07.2025 21:46
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що проєкт договору не містить переліку випадків (підстав) внесення змін до істотних умов договору (пункт 19 Особливостей)
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Вносимо зміни
Дата відповіді:
09.07.2025 00:07
Відповідь надана
абзац 14 пункту 47 Особливостей
Номер:
c9c951f31b2646f3ae90cddcc6831c77
Дата опублікування:
08.07.2025 21:42
Опис:
Просимо Вас виключити з Тендерної документації вимоги щодо надання учасниками та переможцем документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей. Вказаний абзац 14 пункту 47 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022, виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024, яка набула чинності 09.04.2024
Відповідь:
Шановний потенційний учасник. Дана вимога наявна у складі ТД та розміщена у або.4 розділу "Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей." Додатку 2, а саме
Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Дата відповіді:
08.07.2025 23:52
Відповідь надана
Додаток 7
Номер:
ebafbf020fe04c85ab160b89f22c778d
Дата опублікування:
08.07.2025 21:12
Опис:
Повідомляємо про неможливість виконання вимог пункту 14 Додатку № 2, а саме "Довідка про те, що постачання матеріальних ресурсів буде провадитися із врахуванням екологічних вимог встановлених законодавством України та передбачати усі заходи спрямовані на захист довкілля згідно Додатку №7 тендерної документації", оскільки у Тендерній документації, розміщеній в електронній системі закупівель по даній процедурі відсутній Додаток № 7. Просимо внести зміни
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Вносимо зміни
Дата відповіді:
08.07.2025 23:47
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
ef53146c4ab542fd90a8ebaf2abd5dc5
Дата опублікування:
08.07.2025 21:10
Опис:
Повідомляємо про неможливість виконання учасниками вимог пунктів 12 та 13 Додатку № 2 до Тендерної документації, оскільки Проєкт договору міститься у Додатку № 4 до Тендерної документації, а не у Додатку № 6. Просимо внести зміни
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Вносимо зміни
Дата відповіді:
08.07.2025 23:45
Відповідь надана
Сертифікат фахівця будівельної галузі
Номер:
44c07bea814a4693800a406e3d848f60
Дата опублікування:
08.07.2025 11:14
Опис:
Стосовно сертифікату інженера з охорони праці:
Повідомляємо, що атестат про акредитацію НААУ для Органу з сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ) ВГО «Асоціація експертів будівельної галузі" зареєстрований за № 6О032, а не за номером 6О037. Просимо Вас або внести відповідні зміни до Тендерної документації, або взагалі видалити цю частину вимоги з Додатку № 2 до Тендерної документації.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Вносимо зміни
Дата відповіді:
08.07.2025 23:43
Відповідь надана
Повторюючі вимоги Додатку № 2
Номер:
119ba14608744feb9829da2a480c50df
Дата опублікування:
08.07.2025 10:59
Опис:
Шановний Замовник! З метою усунення протирічь у Тендерній документації звертаємось до Вас з проханням видалити вимоги Додатку № 2 до Тендерної документації, а саме: "Документальне підтвердження проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.02-08, 0.00-1.15-07 та 0.00-1.71-13 працівниками (електромеханіками з ліфтів, начальником дільниці з монтажу та технічного обслуговування ліфтів); Документальне підтвердження перевірки знань з питань охорони праці вимог ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС та ПУЕ працівниками (начальником дільниці з монтажу та технічного обслуговування ліфтів - група з електробезпеки не менше ІІІ та допуск до роботи в електроустановках до 1000В". Як повідомлялось раніше, технічне обслуговування ліфтів не має жодного відношення до предмету цієї процедури закупівлі, а посада відповідальної особи за монтаж може мати різні назви. Окрім того, Вами в тендерну документацію вже вносились зміни по суті даного звернення в інші вимоги, проте до двух вищезазначених вимог (сторінка 4 Додатку № 2 до Тендерної документації) не було внесено відповідних змін. Дякуємо!
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Вносимо зміни
Дата відповіді:
08.07.2025 23:40
Відповідь надана
Розмір кошторисної заробітної плати
Номер:
f817c040f70a4ccea377433791fef3c5
Дата опублікування:
05.07.2025 13:42
Опис:
У Додатку № 3 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників при складанні розрахунків інших витрат приймати такі нарахування: - Розмір кошторисної заробітної плати - 14 000,00грн. Відповідно до Листа ДП «Національний інститут розвитку інфраструктури» від 06.03.2025 № 19.1-19-98 "Про рівень кошторисної заробітної плати" Мінімальний розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, що повинен застосовуватися замовником при визначенні вартості об'єктів будівництва в 2025 році, складає 18 570,02 грн. Відповідно до Рішення Київської міської ради V сесія IX скликання від 30.01.2025 № 5/10472 встановлено у 2025 році розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням коштів бюджету міста Києва, коштів комунальних підприємств, установ та організацій, у розмірі 26 514 гривень 56 копійок та відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах. Таким чином мінімальний розмір кошторисної заробітної плати у 2025 році становить 18 570,02 грн., рекомендований розмір на 2025 рік - 26 514,56 грн. Замовник не може встановлювати у 2025 році кошторисну заробітну плату у розмірі меншому ніж 18 570,02 грн. У зв'язку з зазначеним просимо внести зміни до Додатку № 3 Тендерної документації та виправити вищезазначену невідповідність.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Проводимо консультації з фахівцями.
Дата відповіді:
05.07.2025 15:57
Відповідь надана
Понижуючі коефіцієнти
Номер:
d2d797708b2143d8a196535c781cf5c9
Дата опублікування:
05.07.2025 13:41
Опис:
У Тендерній документації наявна вимога щодо надання учасниками кошторисної документації, складеної у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281. Поряд з цим у Тендерній документації (Додаток № 3) наявна вимога до учасників при складанні кошторисної документації застосовувати коефіцієнт, що враховує зміну витрат на заробітну плату працівників, зайнятих на управлінні та обслуговуванні будівельного виробництва при розрахунку загальновиробничих витрат 0,4123, а також застосовувати коефіцієнт, що враховує зміну інших витрату загальновиробничих на величину, яка відноситься до утримання та обслуговування апарату управління відокремлених структурних підрозділів будівельної організації 0,7821. У разі не застосування коефіцієнтів загальновиробничих витрат, необхідно надати довідку з урахуванням потужності організації та обсягу робіт (покриття статей ЗВВ виходячи з витрат з попереднього звітного періоду за цими статтями). Проте, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) взагалі не передбачають застосування таких коефіцієнтів як 0,4123 та 0,7821. Вказані коефіцієнти були передбачені ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, який втратив чинність з 08.11.2021 року. У зв'язку з зазначеним просимо внести зміни до Додатку № 3 Тендерної документації та виправити вищезазначену невідповідність.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Проводимо консультації з фахівцями.
Дата відповіді:
05.07.2025 15:56
Відповідь надана
Договірна ціна
Номер:
2c0a1ebcab4e454ebbf5e527a6c58ccf
Дата опублікування:
05.07.2025 13:40
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо Вас зазначити, що саме учасники при складанні кошторисної документації мають включити до складу договірної ціни та зведеного кошторисного розрахунку (до договірної ціни)? Чи потрібно включати вартість розроблення ПКД, експертизи тощо?
Відповідь:
Договірна ціна складається відповідно до технічного завдання наведеного у додатку 3 до тендерної документації "ВІДОМІСТЬ ОБ`ЄМІВ РОБІТ".
Дата відповіді:
05.07.2025 15:33