• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревообробні верстати для навчально-практичного центру

Торги відмінено

6 815 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Період уточнення: 26.06.2025 12:35 - 01.07.2025 00:00
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер: 1675b039620144688c3cb33743060e44
Дата опублікування: 30.06.2025 16:55
Опис: Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, висловлюємо глибоке занепокоєння через виявлені ознаки порушень законодавства у процедурі закупівлі обладнання (UA-2025-06-26-005568-a), зокрема: Виявлені ознаки порушення законодавства: 1. Порушення принципів недискримінації та добросовісної конкуренції: Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі повинні здійснюватися за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях. У цьому випадку: технічні вимоги сформульовані таким чином, що повністю відповідають характеристикам обладнання одного виробника — Felder; інші виробники автоматично позбавлені можливості взяти участь у торгах, навіть за наявності аналогічної або кращої техніки. Власне це свідчить про дискримінаційний підхід до формування вимог тендерної документації, що є порушенням. 2. Порушення вимог щодо технічної специфікації (ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"): Згідно з ч. 3 ст. 22: «У разі якщо в тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, походження або джерело товару, або на конкретний процес, який характеризує товари чи послуги, такі посилання супроводжуються словами "або еквівалент".» У зазначеному тендері такі формулювання: застосовується технічна калька саме з моделей Felder. Отож не дотримано вимоги щодо допуску еквівалентної продукції. 3. Можлива ознака попередньої змови (згідно із Законом "Про захист економічної конкуренції"): Згідно з ст. 6 Закону України "Про захист економічної конкуренції": «Забороняються антиконкурентні узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), зокрема шляхом забезпечення перемоги певного учасника.» Публікація у Facebook на сторінці (https://www.facebook.com/share/p/1EWDCUR77r/?mibextid=wwXIfr) закладу відкрито просуває бренд Felder до моменту оголошення тендеру. Це може свідчити про: заздалегідь узгоджену позицію замовника; непрозору підготовку закупівлі. Тобто наявні ознаки можливої змови (до розслідування АМКУ). Також, хочемо ще раз підкреслити те, що Технічні вимоги закупівлі побудовані таким чином, що фактично відповідають лише одному виробнику — Felder , уникаючи допуску альтернативних учасників . Виключено запис "або еквівалент", що прямо обмежує конкуренцію. Такі умови суперечать пункту 2 частини 2 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі", що забороняє звуження конкуренції через нефірмові специфікації Наші законні вимоги: Негайно внести зміни до тендерної документації, забезпечивши: нейтральне формулювання вимог, включення формулювання “або еквівалент”; Призупинити процедуру до усунення порушень; Надати публічне роз’яснення щодо вибору таких специфікацій; У разі відсутності змін — ми залишаємо за собою право звернутися до: Антимонопольного комітету України (АМКУ), Державної аудиторської служби України, а також ініціювати оскарження у Prozorro відповідно до ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Додатково, просимо звернути увагу на практику АМКУ щодо практики так званого «лобіювання одного учасника»: Згідно з практикою АМКУ, замовник зобов’язаний формувати умови, що допускають участь усіх потенційних постачальників, без прямого або опосередкованого лобіювання одного виробника (приклад — рішення АМКУ у справі № 925-р/пк-ск від 21.05.2021). Також в Рішенні Антимонопольного комітету № 16821-р/пк-пз від 22.07.2021, оголошення № UA-2021-06-29-000597-b Колегія надала наступне роз‘яснення: замовник не підтвердив наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам тендерної документації, та повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін. Отож, скаржнику вдалося довести, що технічну вимогу замовника може виконати один виробник.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Хочемо запевнити Вас у тому, що технічні вимоги у нашій документації складені відповідно до законодавства, що регулює здійснення публічних закупівель в Україні. Обґрунтування технічних вимог пов’язане з особливостями навчально-практичного центру, в якому ми плануємо здійснювати підготовку майбутніх спеціалістів і ретельно аналізувалося ще на етапі нашої участі у реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень i лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за напрямами придбання обладнання для модернізації т/або капітального ремонту (реконструкцїі). Щодо слова «еквівалент», на яке ви звертаєте увагу з огляду на законодавство про публічні закупівлі, хочемо звернути вашу увагу на те, що в нашій тендерній документації вживається словосполучення «аналогічний не гірший за якістю та характеристиками», що передає ту ж саму думку, що й еквівалент. В той же час ми відкриті до прийому різних пропозицій щодо товару, що походить з країн, які входять до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility.
Дата відповіді: 01.07.2025 11:11
Відповідь надана

техвимоги

Номер: 22e6212dc3e948bd83d6d3e360c488f4
Дата опублікування: 30.06.2025 15:07
Опис: Шановний Замовнику. Маємо намір взяти участь у вашій закупівлі, але виходячи з ваших точнісних вимог щодо необхідних характеристик до товару просимо внести зміни в Додатку 2, а саме: поз. 1: - ви вимагаєте «Максимальна висота різу (при використанні пилки макс. ø 315 мм) - 104 мм» / прописати «Максимальна висота різу (при використанні пилки макс. ø 315 мм) – не менше 104 мм» - ви вимагаєте «Частота обертів основної пилки - 4800 об/хв» / прописати ««Частота обертів основної пилки – не менше 4800 об/хв» - ви вимагаєте «При регулюванні кута пильного агрегату, переміщення відбувається по сегментних напрямних “Easy Glide”» / прописати «При регулюванні кута пильного агрегату, переміщення відбувається по сегментних напрямних “Easy Glide”(або еквівалент)» - ви вимагаєте «Роликова система напрямних рухомого столу (каретки) «X-Roll»» / прописати «Роликова система напрямних рухомого столу (каретки) «X-Roll»(або еквівалент» поз. 2 : - ви вимагаєте «Товщина крайки 0,4-2,0 мм» / прописати «Товщина крайки (не гірше) 0,4-2,0 мм» - ви вимагаєте «Швидкість подачі транспортера7 м/хв 10м/хв» / прописати «Швидкість подачі транспортера (не менше)7 м/хв - ви вимагаєте «Місткість ванни для клею-розплаву1,2 кг» / прописати «Місткість ванни для клею-розплаву не менше 1,2 кг» поз. 3: - ви вимагаєте «Розмір столу 900 х 380 мм» / прописати ««Розмір столу (не менше) 880 х 380 мм» поз. 4: - ви вимагаєте «Сумарна довжина фугувальних столів 2000 мм» / змінити на «Сумарна довжина фугувальних столів (не менше) 1800 мм» - ви вимагаєте «Дві швидкості подачі заготовки при рейсмусуванні 6 і 12 м/хв» / змінити на «Швидкість подачі заготовки при рейсмусуванні (не менше) 8 м/хв» - ви вимагаєте «Товщина заготовки при рейсмусуванні (висота рейсмусування) 3 – 230 мм» / змінити на «Товщина заготовки при рейсмусуванні (висота рейсмусування) 3 – 230 мм або 4-225 мм» - ви вимагаєте «Регулювання висоти рейсмусування – електропривід» / змінити на ««Регулювання висоти рейсмусування – електропривід або ручний» поз. 5: - ви вимагаєте «Максимальна корисна висота фрезерного шпинделя над столом, 115 мм» / змінити на «Максимальна корисна висота фрезерного шпинделя над столом, (не менше )115 мм» - ви вимагаєте «При регулюванні кута, переміщення відбувається по сегментних напрямних “Easy Glide”» / змінити на «При регулюванні кута, переміщення відбувається по сегментних напрямних “Easy Glide”(або еквівалент)» - ви вимагаєте «Частота обертання шпинделя 3500/6500/8000/10000 об/хв 4 швидкості» / змінити на «Частота обертання шпинделя 3000 - 10000 об/хв, не менше 4 швидкостей» - ви вимагаєте «Система напрямних шипорізно-пазувального столу «X-Roll»» / змінити на «Система напрямних шипорізно-пазувального столу «X-Roll (або еквівалент) - ви вимагаєте «Система налаштування фрезерного упору 230 MULTI» / змінити на «Система налаштування фрезерного упору 230 MULTI (або еквівалент)» - ви вимагаєте «Ексцентриковий прижим М20√» / змінити на «Ексцентриковий прижим М20√(або еквівалент)» поз. 6: - ви вимагаєте «Потужність електродвигуна 3х400, 50Гц - 2,5 кВт» / змінити на «Потужність електродвигуна 3х400, 50Гц - (не менше) 2,5 кВт» - ви вимагаєте «Нахил робочого столу - 10°… +45°» / змінити на «Нахил робочого столу « -15°… +45°» - ви вимагаєте «Маховик з гумовим покриттям ø 440мм» / змінити на «Маховик з гумовим покриттям ø (не менше) 440мм» - ви вимагаєте «Висота розкрою 310 мм» / змінити на «Висота розкрою не менше 310 мм» - ви вимагаєте «Ширина розкрою 420 мм» / змінити на «Ширина розкрою не менше 420 мм» - ви вимагаєте «Діапазон довжин стрічкових пилок 3964-4006мм» / змінити на «Діапазон довжин стрічкових пилок 3964- 4680мм» поз. 7: - ви вимагаєте «Швидкість шліфування 17 м/сек» / змінити на «Швидкість шліфування (не менше)17 м/сек» - ви вимагаєте «Двигун 3*400В 50 Гц 2,2 кВт» / змінити на «Двигун 3*400В 50 Гц (не менше) 2,2 кВт»
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Хочемо запевнити Вас у тому, що технічні вимоги у нашій документації складені відповідно до законодавства, що регулює здійснення публічних закупівель в Україні. Обґрунтування технічних вимог пов’язане з особливостями навчально-практичного центру, в якому ми плануємо здійснювати підготовку майбутніх спеціалістів і ретельно аналізувалося ще на етапі нашої участі у реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень i лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за напрямами придбання обладнання для модернізації т/або капітального ремонту (реконструкцїі). В той же час ми відкриті до прийому різних пропозицій щодо товару, що походить з країн, які входять до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility.
Дата відповіді: 01.07.2025 11:05