• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Роботи з реконструкції системи пожежної сигналізації та сповіщення людей про пожежу в будівлі АТ «Укрексімбанк»

Завершена

8 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 000.00 UAH
Період уточнення: 26.06.2025 11:25 - 02.07.2025 12:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 34089a12cb594f7ca0d42222de313ea2
Дата опублікування: 01.07.2025 16:16
Опис: Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції копії дозволу/декларації/іншого документа, що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема для "робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників". Відповідно до Постанови КМУ "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" робіти, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників відсутні у ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки. Просимо внести зміни та привести у відповідності до нормативних документів.
Відповідь: Шановний Учаснику! З урахуванням змін, які внесені Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) до відповідних додатків з видами робіт підвищеної небезпеки, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 надана декларація з видом робіт підвищеної небезпеки "Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів." буде вважатися достатньою для виконання вимоги п. 26 додатку 3 тендерної документації в частині «робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників». Враховуючи вищевикладене, Банк не вбачає необхідності внесення змін до Тендерної документації на закупівлю Робіт з реконструкції системи пожежної сигналізації та сповіщення людей про пожежу в будівлі АТ «Укрексімбанк».
Дата відповіді: 02.07.2025 12:01
Відповідь надана

вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів

Номер: 9adfe804162546fa9b8496137323b004
Дата опублікування: 01.07.2025 12:10
Опис: Крім того, звертаємо Вашу увагу, що саме для виду робіт "Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів" затверджені Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15), що були введені в дію Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.01.2015 № 21. Це додатково підтверджує, що цей вид робіт є чітко визначеним та врегульованим законодавством, і він охоплює використання механічних підіймачів та будівельних підйомників.
Відповідь: З урахуванням змін, які внесені Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 ) до відповідних додатків з видами робіт підвищеної небезпеки, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 надана декларація з видом робіт підвищеної небезпеки "Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів." буде вважатися достатньою для виконання вимоги п. 26 додатку 3 тендерної документації в частині «робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників».
Дата відповіді: 02.07.2025 11:59
Відповідь надана

роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників

Номер: 2dd8b9b8fbb24f599e57564993918ca5
Дата опублікування: 01.07.2025 11:52
Опис: Шановний Замовнику, Дякуємо за Вашу попередню відповідь щодо вимоги п. 26 додатку 3 тендерної документації стосовно наявності дозвільних документів на роботи підвищеної небезпеки, зокрема "роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників". Водночас, ми хотіли б уточнити, що наша попередня відповідь не отримала прямого роз'яснення щодо еквівалентності видів робіт. Ми прагнемо максимально повно відповідати Вашим вимогам та уникнути непорозумінь. Наша декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, згенерована в сервісі "Дія", містить вид робіт "Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.". Хочемо наголосити, що: Види робіт підвищеної небезпеки, які потребують дозволу або декларації, визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки". Зокрема, Додаток 2 до цього Порядку містить пункт "Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів". Виконання робіт "за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників" є невід'ємною частиною або окремим випадком "вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів". Підіймачі та підйомники є типовими машинами та механізмами, які використовуються для підняття, переміщення та опускання вантажів або персоналу, що є суттю вантажно-розвантажувальних операцій. Технічна підтримка сервісу "Дія" також підтвердила, що їхній функціонал реалізовано на основі зазначених постанов КМУ, що свідчить про відповідність нашої декларації вимогам чинного законодавства щодо цього виду робіт. Таким чином, ми переконані, що наданням декларації з видом робіт "Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів" ми повною мірою виконуємо Вашу вимогу щодо наявності дозвільних документів для "робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників", оскільки друге формулювання є складовою частиною першого. Ми вбачаємо ризик, що така нечіткість у трактуванні може призвести до безпідставного відхилення добросовісних учасників, які мають усі необхідні дозвільні документи, але з формулюванням, яке є ширшим або загальнішим за Ваше, але повністю охоплює його відповідно до законодавства. Це може обмежити конкуренцію та суперечити принципам Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо Вас надати однозначне підтвердження, що наша декларація з видом робіт "Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів." буде вважатися достатньою для виконання вимоги п. 26 додатку 3 тендерної документації стосовно робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників. Крім того, з метою уникнення подібних ситуацій у майбутньому та забезпечення максимальної прозорості та конкуренції, пропонуємо Вам розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, якщо це можливо на даному етапі, або ж врахувати наше роз'яснення під час оцінки тендерних пропозицій.
Відповідь: З урахуванням змін, які внесені Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 ) до відповідних додатків з видами робіт підвищеної небезпеки, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 надана декларація з видом робіт підвищеної небезпеки "Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів." буде вважатися достатньою для виконання вимоги п. 26 додатку 3 тендерної документації в частині «робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників».
Дата відповіді: 02.07.2025 11:59
Відповідь надана

Щодо бронювання

Номер: 1f66d67f2d1a4a35bc91c040ee9f35ee
Дата опублікування: 30.06.2025 15:16
Опис: Доброго дня! Замовником встановлена вимога, що необхідно надати Документ, який підтверджує наявність бронювання персоналу учасника відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №76 від 27 січня 2023 року (витяг з порталу «Дія», витяг з наказу Мінекономіки). Можливо якщо Учасник залучить субпідрядника, у якого є підтвердження бронювання персоналу учасника відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №76 від 27 січня 2023 року?
Відповідь: Шановний Учаснику! У частині вимоги щодо надання "Документу, що підтверджує наявність бронювання персоналу учасника відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №76 від 27 січня 2023 року (витяг з порталу «Дія», витяг з наказу Мінекономіки)" Банком внесено та опубліковано зміни до тендерної документації. Відповідно до затвердженої тендерної документації, документи зазначені у додатку 3 до тендерної документації надаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 01.07.2025 15:34
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА !!!!!

Номер: 57a42ef2aed840f09dc2d9fe29fe54e2
Дата опублікування: 30.06.2025 15:03
Опис: У Вашій тендерній документації встановлено вимогу щодо надання "Документу, що підтверджує наявність бронювання персоналу учасника відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №76 від 27 січня 2023 року (витяг з порталу «Дія», витяг з наказу Мінекономіки)". Ми вважаємо, що дана вимога є такою, що обмежує конкуренцію та не відповідає чинному законодавству України з таких причин: 1. Порушення принципів публічних закупівель: Згідно зі статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", одним з основних принципів є недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимога щодо наявності броні може бути виконана лише обмеженим колом суб'єктів господарювання, що створює штучні бар'єри для участі в тендері. 2. Відсутність прямого зв'язку з предметом закупівлі: Бронювання персоналу стосується внутрішньої кадрової політики підприємства та його взаємовідносин з державою щодо мобілізації. Воно не має прямого впливу на якість, своєчасність або безпеку виконання робіт/надання послуг, що є предметом даної закупівлі. 3. Непропорційність вимоги: Забезпечення броні є складним і тривалим процесом, який залежить від багатьох факторів, зокрема від визнання підприємства критично важливим для функціонування економіки. Встановлення такої вимоги для всіх учасників, незалежно від їхнього статусу та виду діяльності, непропорційно обмежує коло потенційних виконавців. 4. Створення нерівних умов: Підприємства, які не мають броні з об'єктивних причин або ще перебувають у процесі її оформлення, автоматично позбавляються можливості брати участь у закупівлі, що штучно зменшує конкуренцію та може призвести до менш вигідних умов для Замовника. На підставі вищевикладеного, керуючись принципами публічних закупівель та чинним законодавством, вимагаємо усунути зазначену вимогу щодо надання документа, який підтверджує наявність бронювання персоналу учасника. Виключення цієї вимоги сприятиме розширенню кола потенційних учасників та підвищенню ефективності проведення закупівлі. Якщо зміни не будуть внесені ми будемо вимушені звернутись до АМКУ !
Відповідь: Шановні Учасники! Зміни до Тендерної документації на закупівлю Робіт з реконструкції системи пожежної сигналізації та сповіщення людей про пожежу в будівлі АТ «Укрексімбанк» будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 30.06.2025 17:13
Відповідь надана

Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників

Номер: 28b3062a159f47b6beac3522ffa0f539
Дата опублікування: 30.06.2025 14:57
Опис: У Технічній документації встановлено вимогу щодо надання копії дозволу/декларації/іншого документа, що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема для "робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників". Відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2020 р. № 207, були внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107. Ми, як потенційний учасник, маємо декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, згенеровану в сервісі "Дія". У цій декларації зазначено вид робіт: "Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів." (відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107). Для уточнення відповідності зазначеного нами виду робіт ("Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.") вимозі Технічної документації ("роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників"), ми звернулися до технічної підтримки "Дія". Нам було підтверджено, що послуга на порталі "Дія" реалізована на основі постанов, зокрема Постанови № 1107. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас надати роз'яснення: чи буде вважатися відповідним вимогам Технічної документації надання нами декларації, в якій зазначено вид робіт "Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.", для підтвердження нашої спроможності виконувати "роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників"?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 3.7 додатку 4 (Технічне завдання на закупівлю робіт з реконструкції системи пожежної сигналізації та сповіщення людей про пожежу в будівлі АТ «Укрексімбанк») тендерної документації зазначено, що «частина робіт виконується на висоті понад 12 метрів». У зв’язку з чим, п. 26 додатку 3 (Перелік документів, які необхідно подати учаснику у складі своєї тендерної пропозиції) передбачено надання учасником закупівлі: «26. Копії дозволу/декларації/іншого документа щодо відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки2: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; - роботи верхолазні та скелелазні (або промисловий альпінізм); - роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників.» Виходячи з наведеного, у відповідності до тендерної документації учаснику необхідно надати повний пакет дозвільних документів.
Дата відповіді: 01.07.2025 11:20
Відповідь надана

Бронювання

Номер: 34367dedb8e94a6499d6699362eadc28
Дата опублікування: 27.06.2025 13:13
Опис: Шановний Замовнику, тендерна документація містить вимогу дискримінаційного характеру, а саме від учасника вимагається надати документ, що підтверджує наявність бронювання персоналу учасника відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №76 від 27 січня 2023 року (витяг з порталу «Дія», витяг з наказу Мінекономіки). Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №76 від 27 січня 2023 року, бронювання військовозобов'язаних працівників здійснюється для критично важливих підприємств, установ та організацій з метою забезпечення їхньої діяльності в особливий період. Витяг з порталу "Дія" та витяг з наказу Мінекономіки можуть підтверджувати факт бронювання. Таким чином, підприємство має бути визнане критично важливим для економіки. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які визнано критично важливим для економіки, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, які не визнано критично важливим для економіки. Дії замовника в частині встановлення наведених вимог порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь: Шановні Учасники! Зміни до Тендерної документації на закупівлю Робіт з реконструкції системи пожежної сигналізації та сповіщення людей про пожежу в будівлі АТ «Укрексімбанк» будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 30.06.2025 17:13
Відповідь надана

Сертифіка ISO

Номер: f3fc8b29464c425fb364316218f25470
Дата опублікування: 26.06.2025 14:55
Опис: Шановний замовнику, вами в документації встановлена вимога надання Сертифікату ДСТУ ISO. Дана вимога, є дискримінаційною, та не узгоджується з Ліцензійними умовами. Наводимо вам текст з Рішення АМКУ: «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 передбачено, зокрема: 1. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія). Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Слід зазначити, що Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 не передбачають наявності у ліцензіата наведених сертифікатів. Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовник порушив зазначені вище вимоги діючого законодавства. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати наведені вище сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.» Як бачите, АМКУ вказує що дана вимога неправомірна та зобов’язує внести зміни до документації, так як вимога не узгоджується з Ліцензійними умова. Ми розуміємо, що у вас спрощена закупівля і ми не можемо подати скаргу до АМКУ, і ви можете як хочете порушувати Закон і надати нам банальну відписку. Проте, надіємося на вашу неупередженівсь в даній закупівлі, та просимо вас не порушувати законодавство та не встановлювати дискримінаційної вимоги що обмежує конкуренцію іі видалити неправомірну вимогу з умов закупівлі. Як доказ надаємо посилання на закупівлі в яких АМКУ зобов’язував видалити вимоги про Сертифікати ISO. https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-01-17-014784-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-01-29-015924-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-01-03-005816-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-01-17-012557-a
Відповідь: Шановний Учаснику! АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі) і норми цього Закону про закупівлі на Банк не розповсюджуються. Для закупівлі товарів, робіт, послуг, у тому числі закупівлі Робіт з реконструкції системи пожежної сигналізації та сповіщення людей про пожежу в будівлі АТ «Укрексімбанк» Банк використовує електронну систему закупівель в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178, затвердженою наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (далі – Інструкція) та Порядком здійснення закупівель АТ «Укрексімбанк», затвердженим та введеним в дію рішенням Правління Банку від 18.12.2024 року (протокол № 118, питання 3) (далі – Порядок закупівель), що і зазначено у п. 2 розділу І Тендерної документації даної закупівлі. Сертифікат ISO є підтвердженням відповідності системи управління підприємства вимогам міжнародних стандартів, що є важливим для забезпечення якості та надійності продукції та послуг. Таким чином, застосування учасниками у своїй діяльності вищезазначених стандартів є важливим для Банку, у зв'язку з тим, що виконані роботи та послуги, що їх супроводжують, повинні відповідати вимогам нормативних актів, при цьому, всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на виконання таких робіт, знаходяться під контролем, недоліки в адмініструванні усуваються швидко, а учасник постійно вживає відповідні заходи для поліпшення якості та безпечності робіт. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить незначний проміжок часу. Тому, будь-який учасник у короткі строки має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO. Враховуючи вищевикладене, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки надання сертифікату ISO не суперечить нормам Інструкції та Порядку закупівель і обґрунтована потребами даної закупівлі, Банк не вбачає необхідності внесення змін до Тендерної документації на закупівлю Робіт з реконструкції системи пожежної сигналізації та сповіщення людей про пожежу в будівлі АТ «Укрексімбанк".
Дата відповіді: 27.06.2025 16:48
Відповідь надана

Сертифікат Акредитований НААУ

Номер: 79d30e9c1df74fce9e3277685fdbd6e8
Дата опублікування: 26.06.2025 12:31
Опис: Доброго дня. Вами встановлена вимога. "Скан-копія Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) чи інший аналогічний сертифікат виданий на Учасника органом сертифікації, акредитований Національним агентством з акредитації України (на надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей), а також звіт за результатами останнього аудиту Вимога, що Сертифікати повинні бути видані органом акредитованим НААУ є дискримінаційно. Частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації. Тобто Акредитація органів є добровільною а не обовязковою. Дана вимога неоднорахово розглядалася в АМКУ. Те що вимога дискримінаційна підтверджено такими рішеннями АМКУ: - № 3635-р/пк-пз від 22.02.2022 - №5320-р/пк-пз від 04.08.2022 - №4358 -р/пк-пз від 03.05.2022 - №4172-р/пк-пз від 29.04.2022. - №6162-р/пк-пз від 06.10.2022 Просимо внести відповідні зміни до документаці
Відповідь: Шановний Учаснику! АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі) і норми цього Закону про закупівлі на Банк не розповсюджуються. Для закупівлі товарів, робіт, послуг, у тому числі закупівлі Робіт з реконструкції системи пожежної сигналізації та сповіщення людей про пожежу в будівлі АТ «Укрексімбанк» Банк використовує електронну систему закупівель в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178, затвердженою наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 та Порядком здійснення закупівель АТ «Укрексімбанк», затвердженим та введеним в дію рішенням Правління Банку від 18.12.2024 року (протокол № 118, питання 3), що і зазначено у п. 2 розділу І Тендерної документації даної закупівлі. Відповідно до статті 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон про акредитацію), акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Метою акредитації, у відповідності до положень ст. 4 цього Закону про акредитацію, є забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності; забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності; створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні; усунення технічних бар'єрів у торгівлі. Як зазначено в ст. 5 наведеного Закону про акредитацію, діяльність з акредитації базується на таких основних принципах: - забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін; - загальнодоступності та неупередженості проведення робіт з акредитації; - прозорості діяльності з акредитації; - професійної компетентності виконавців робіт; - добровільності акредитації; - забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі; - застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації;. Акредитація здійснюється відповідно до вимог, установлених законодавством у сфері акредитації, національними стандартами з питань акредитації, гармонізованими з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, а також іншими документами з питань акредитації, прийнятими національним органом України з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації. Відповідно до статті 11 вищезазначеного Закону про акредитацію, Національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Національний орган України з акредитації проводить моніторинг шляхом здійснення нагляду, повторних, позачергових та інших оцінок акредитованих органів. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що акредитований орган з оцінки відповідності втратив компетентність для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності або вчинив грубе порушення своїх обов'язків, національний орган України з акредитації вживає всіх належних заходів до обмеження сфери акредитації, тимчасового зупинення дії або скасування атестата про акредитацію. Щодо Сертифікату, що підтверджує наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, то вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції вищезазначеного Сертифікату є в повній мірі правомірною та такою, що підтверджує відповідність учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону про акредитацію. Отримати Сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2018, а наявність зазначеного сертифікату, виданого саме акредитованим органом з сертифікації, сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати якісні послуги, які задовольнятимуть вимоги Замовника та вимоги в частині виконання пусконалагоджувальних робіт, оформлення експлуатаційної документації, проведення комплексних випробувань працездатності систем протипожежного захисту, інших робіт відповідно до проектної документації та вимог наказу Міністерства внутрішніх справ України від 28.02.2025 № 136 «Про затвердження Правил підтримання експлуатаційної придатності (обслуговування) систем протипожежного захисту будинків, будівель, споруд та їх частин». Враховуючи вищевикладене, дана вимога не є дискримінаційною, тому Банк не вбачає необхідності внесення змін до Тендерної документації на закупівлю Робіт з реконструкції системи пожежної сигналізації та сповіщення людей про пожежу в будівлі АТ «Укрексімбанк».
Дата відповіді: 27.06.2025 11:29