-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень першого поверху з заміною вікон та дверей в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера В-3) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27
Завершена
5 455 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 275.00 UAH
Період уточнення:
25.06.2025 17:13 - 02.07.2025 00:00
Відповідь надана
Про відсутність матеріалів в дефектрону акті
Номер:
d493e21fb27248b699eaacdb902344af
Дата опублікування:
01.07.2025 14:43
Опис:
Шановний Замовнику!
У наданому дефектному акті (Додаток 6) відсутній перелік передбачених до використання матеріалів, що ускладнює підготовку тендерної пропозиції. За відсутності чіткого переліку існує ризик включення матеріалів, які можуть не відповідати проєктним рішенням.
З метою забезпечення точності розрахунків та повної відповідності технічному завданню, вважаємо за доцільне надати дефектний акт з урахуванням матеріалів або окрему підсумкову відомість на матеріали.
Це дозволить усім учасникам тендеру сформувати коректні кошторисні пропозиції відповідно до тендерної пропозиції.
Заздалегідь вдячні за розуміння.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Відповідно до листа Міністерства розвитку громад та територій України від 19.07.2021 р.
№ 8/15.1/4197-21 «Щодо нормативно-правових актів стосовно розроблення проектної
документації на поточний ремонт бюджетних установ»; та відповідно до Законів України
"Про архітектурну діяльність" та "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво
– нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об'єкта будівництва.
Крім того, Положенням про Міністерство розвитку громад та територій України,
затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.04.2014 р. № 197 (в редакції
постанови Кабінету Міністрів України від 25.09.2019 р. № 850), не встановлено
повноважень Мінрегіону щодо розроблення нормативно-правових актів з визначення
вартості поточного ремонту будь-яких будівель.
Згідно з положеннями пункту 21 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні
закупівлі" поточний ремонт належить до послуг.
З огляду на викладене, поточний ремонт не є видом будівництва, тому положення
законодавчих, нормативно-правових актів та документів у сфері будівництва не
розповсюджуються на здійснення поточного ремонту.
В п.1.1 Настанови з визначення вартості будівництва зазначено: Ця Настанова визначає
основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у
будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального
ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин,
лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток
архітектури та містобудування (далі - будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що
споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних
підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі
- державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням
інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Також, в збірнику «Ціноутворення у будівництві» № 9, вересень 2020 (стор.44-49)
наведено роз’яснення:
Роботи, що виконуються під час поточних ремонтів, не потребують проектних рішень,
тому що при їх виконанні не передбачається втручання в несучі та/або огороджувальні
конструкції, а також інженерні системи загального користування, як це має місце при
капітальних ремонтах, тому для визначення вартості робіт з поточного ремонту і для їх
виконання досить скласти опис робіт і вказати їх обсяги у фізичних одиницях виміру, а
також умови виконання робіт, які впливають на їхню вартість (у приміщеннях будівель,
що експлуатуються, не звільнених від меблів і інших предметів тощо).
Для цих цілей може бути застосована форма дефектного акту, наведена в Додатку 29 до
Настанови з визначення вартості будівництва із заміною тексту рядка «на капітальний
ремонт» на текст «на поточний ремонт».
Виходячи з положень законодавчих та нормативних актів, які регулюють питання
будівництва, поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не
поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві.
Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі обґрунтованих трудових та
матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін.
Виконавець робіт (учасник закупівлі) самостійно визначає матеріальні ресурси, які будуть
використовуватись при виконанні поточного ремонту, та гарантує можливість
експлуатації об'єкта протягом гарантійного строку відповідно до норм чинного
законодавства України та умов тендерної документації.
Дата відповіді:
04.07.2025 13:29