Капітальний ремонт дороги по вулиці Івана Франка в селі Бистриця, Мукачівського району Закарпатської області (Код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; положення кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, національного стандарту ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», затвердженого наказом державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 20 грудня 2017 року № 434)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Чинадіївська селищна рада Мукачівського району, Закарпатської області; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719; категорія замовника – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт дороги по вулиці Івана Франка в селі Бистриця, Мукачівського району Закарпатської області (Код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; положення кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, національного стандарту ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», затвердженого наказом державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 20 грудня 2017 року № 434)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце виконання робіт: вулиця Івана Франка в селі Бистриця, Мукачівського району Закарпатської області
Обсяг робіт: 1 робота (визначається в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі детальніше наведено в Додатку 3 цієї тендерної документації).
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 5 106 395,00 грн. з ПДВ (п’ять мільйонів сто шість тисяч триста дев’яносто п’ять гривень 00 копійок), з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 20.12.2025 р.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 10.07.2025 00:00
7) умови оплати: Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Українська мова.
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Завершена
5 106 395.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 063.95 UAH
Період уточнення:25.06.2025 13:38 - 07.07.2025 00:00
Відповідь надана
Ліцензія
Номер:f82be4427abe4869b0919259b710bca2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:02.07.2025 13:47
Опис:Доброго дня! Шановний Замовник уточніть вимогу п. 1.28 Розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).
Інші документи, що вимагаються замовником Додатку 1 до ТД: "1.28. Копія ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право здійснення будівельної діяльності відповідно до предмету закупівлі та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період виконання робіт Або довідку з підтвердними документами, щодо відсутності ліцензування." Просимо пояснити яким чином це узгоджується з п. 3.12 Розділу 3. Інформація про відповідність робіт якісним характеристикам повинна бути підтверджена в складі тендерної пропозиції наступними документами Додатку 1 до ТД: "3.12. Ліцензію на провадження господарської діяльності, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками/або декларацію про провадження господарської діяльності, поданої відповідно до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
З огляду на п. 3.12 учасники можуть надати один з двох документів або ліцензію або декларацію, разом з тим. п. 1.28 передбачено подання лише одного документу, а саме копії ліцензії на право здійснення будівельної діяльності.
В цій частині вбачаємо неузгодженість окремих положень ТД між собою. Просимо внести зміни до тендерної документації та узгодити її положення, оскільки пункт 1.28 в такій чинній редакції є дискримінаційним ( п. 1.28 не дає учаснику право надати декларацію яка зазначена в п. 3.12 ).
Відповідь:Дякуємо за звернення! Вказані норми жодним чином не дискрімінують Учасника, оскільки по п.3.12 можна надати один з двох документів або ліцензію або декларацію, а по п.1.28. або ліцензію або довідку з підтвердними документами, щодо відсутності ліцензування. Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації.
Дата відповіді:03.07.2025 15:42
Відповідь надана
Персональні дані
Номер:e6a5dd293537454eacd0f3b0f60cb00d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:02.07.2025 12:40
Опис:Добрий день! Добрий день! Тендерною документацією, а саме Додатком 1.3 до тендерної документації, передбачена згода на обробку персональних даних, у зв’язку з чим питання: така згода надається виключно уповноваженою особою учасника або таку згоду повинні надати всі фізичні особи персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції?
Відповідь:Дякуємо за звернення! Згода надається від уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції, договору.
Дата відповіді:03.07.2025 15:36
Відповідь надана
Локалізація виробництва
Номер:6338fe67917049d4bf84958a206abf04
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:02.07.2025 12:34
Опис:Добрий день! Тендерною документацією, а саме п. 3.14 Додатку 1 до тендерної документації, передбачено підтвердження документів на товар що підлягає локалізації. Просимо пояснити який саме товар за предметом закупівлі підпадає під пункт 6-1 підпункту 2 ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України "Про публічні закупівлі", тобто щодо якого потрібно підтвердити локалізацію та подати підтверджуючі документи?
Відповідь:Дякуємо за звернення! Відповідно до п.3.14 Локалізація:
Локалізація вимагається якщо:
- вартість однієї з номенклатур товару, що буде використовуватися при виконанні робіт за одиницю вище 200 тис. гривень необхідних для виконання;
- здійснюється придбання товару з переліку пункту 6-1 підпункту 2 ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно зі змінам до Постанови 1178, якщо Замовник проводить закупівлю на роботи чи послуги, де передбачається прибання товару з переліку локалізованих, то вартістісні межі щодо застосування вимог локалізації рахуються по вартості товару, а не всієї послуги чи роботи.
Замовником здійснюється закупівля робіт чи послуг на умовах, що виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме – замовник здійснює закупівлю товарів, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 25 %. З метою підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи:
- або довідку у довільній формі із зазначенням відомостей про запропонований товар. В довідці має бути зазначена ідентична інформація до тієї, що визначена в переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а саме: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару.
- або скриншот з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару; або фото з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару;
- копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником процедури закупівлі, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Зазначена вимога щодо ступеню локалізації не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначеній в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
В розумінні цієї закупівлі під іншими міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України (зокрема угодами про вільну торгівлю) вважаються:
- Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом,
Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони;
- Угода про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії;
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ;
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою..
Учасник процедури закупівлі несе відповідальність згідно з законодавством за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка подається ним для підтвердження ступені локалізації.
У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 25 відсотків або сертифікат походження товару не підтверджує, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та / або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Не відхиляються пропозиції учасників, якщо на закупівлю поширюється дія міжнародної угоди та товар, що пропонується учасником, має сертифікат про походження товару з країни, яка є членом цієї угоди.