• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі Стовп’язької загальноосвітньої школи I-III ступенів, яка знаходиться за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Стовп’яги, вул. Дружби, 22 (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Торги відмінено

43 087 783.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 430 877.83 UAH
Період уточнення: 20.06.2025 15:57 - 13.07.2025 00:00
Відповідь надана

Загальні питання

Номер: 39fa74bd8019478cb1cbb9ca861cba8d
Дата опублікування: 10.07.2025 15:38
Опис: Доброго дня. Замовником завантажено нову тендерну документацію із змінами (файл KV05A-14 КР Стовпязька ЗОШ червень 2025 із змінами (2) новий ), відповідно до якої в Додатку № 2 «Проект договору про закупівлю робіт (договір підряду)» в п. 18.1. проекту договору зазначено строк дії до 31.12.2025 року. В той час Замовником завантажений окремим файлом Додаток 2 «Проект договору» із строком дії до 31.08.2026 року. Таким чином наявні розбіжності між Додатком № 2 «Проект договору про закупівлю робіт (договір підряду)», який міститься в складі тендерної документації та в окремому файлі Додаток 2 «Проект договору» в частині строку дії договору. Просимо усунути розбіжності щодо строку дії договору до 31.08.2026 року шляхом внесення змін до тендерної документації, враховуючи той факт, що в оголошенні про закупівлю строк виконання робіт та відповідно до п. 4.4. тендерної документації чітко зазначено до 31.08.2026.
Відповідь: «Доброго дня. Будуть внесено зміни до тендерної документації»
Дата відповіді: 11.07.2025 10:55
Відповідь надана

Зауваження до змісту тендерної документації та внесених змін, що додаються

Номер: ca2a6370b135458ca8c55525e50cea1e
Дата опублікування: 10.07.2025 15:13
Опис: Шановний Замовник та Уповноважена особа Тонконог Т.А., доводимо до Вашого відома, що згідно чинного законодавства України та ЗУ «Про публічні закупівлі (з усіма змінами та доповненнями) Замовник публічних закупівель зобов'язаний надати список внесених змін до тендерної документації, вразі внесення таких змін. Законодавством вимагається, щоб разом зі змінами до тендерної документації замовник оприлюднював окремий документ, що містить повний перелік цих змін для забезпечення прозорості та інформування учасників торгів про всі зміни, внесені до початкової документації. Враховуючи вищезазначене та уважно вивчивши та порівнявши тендерну документацію, затверджену Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2025 р., №9 (Експортовано 10-07-2025, 14:07:56) (надалі «Тендерна документація») та окремий документ «ПЕРЕЛІК ЗМІН 10 07 25» (Експортовано 10-07-2025, 14:07:55) (надалі- «Перелік») повідомляємо, що Перелік не є повний та не містить всіх внесених змін замовником до тендерної документації. Просимо привести додані вами документи до відповідності чинному законодавству України, в т.ч. ЗУ «Про публічні закупівлі (з усіма змінами та доповненнями) для забезпечення прозорості організації та проведення публічних закупівель в належні строки.
Відповідь: «Доброго дня. Замовником буде оприлюднено окремий документ, що містить повний перелік змін.»
Дата відповіді: 11.07.2025 10:56
Відповідь надана

Зауваження щодо вимог тендерної документації; надання роз'яснень

Номер: c7d4541a445a47f1bc89b7f0b5b7b162
Дата опублікування: 07.07.2025 17:16
Опис: Шановний Замовник та Уповноважена особа Тонконог Т.А., уважно вивчивши умови тендерної документації, ми, як потенційний учасник звертаємо Вашу увагу на наступне: В тендерній документації на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі Стовп’язької загальноосвітньої школи I-III ступенів, яка знаходиться за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Стовп’яги, вул. Дружби, 22 (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2025-06-20-010987-a) (надалі- «Закупівля»), що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 20.06.2025 р. № 6 Уповноважена особа Тонконог Т.А. наявна вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт потенційними учасниками Закупівлі, в т.ч. надання учасниками скан-копії підтвердних документів: -- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). Вимога про надання аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт саме на всю суму договору є неправомірною вимогою та вважається такою, що суперечать принципам (правилам), за якими повинні відбуватися публічні закупівлі та якими мають керуватися Замовники при оголошенні та проведенні процедур закупівель. На підтвердження даної вимоги потенційні учасники мають право надати копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт у формі актів виконаних робіт на повне виконання робіт, але загальна таких актів та відповідного аналогічного договору може бути меншої, наприклад за рахунок економії бюджетних коштів при виконанні робіт. Оскільки умовами такого аналогічного договору не передбачено обов’язкове укладання Сторонами такого аналогічного договору додаткової угоди на зменшення загальної суми договору на підставі фактично виконаних робіт, відсутність такої додаткової угоди не є порушенням законодавства України та ніяким чином не вважається як не повне виконання договору. До аналогічного договору на підтвердження повного виконання аналогічного договору потенційним учасником надаються копії актів виконаних робіт та відгук від замовника про стан виконання робіт. Окрім того потенційними учасниками надаються підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва, що повністю підтверджує повне виконання аналогічних робіт та прийняття об’єкта в експлуатацію. Виконаний аналогічний договір в повному обсязі, у сфері публічних закупівель, означає, що учасник тендеру успішно виконав договір, який відповідає за предметом та характером закупівлі, зазначеній у тендерній документації. Це підтверджує наявність у нього досвіду у виконанні подібних робіт, послуг або постачанні товарів. Просимо Вас надати обґрунтування вимоги Закупівлі щодо надання потенційними учасниками підтвердження виконаних аналогічних робіт саме на всю суму аналогічного договору з посиланням на законодавчі норми та закони, що регулюють дану вимогу. Також просимо надати роз’яснення, яким чином різниця між загальної суми фактично виконаних робіт (актів виконаних робіт) та загальної суми договору (в бік зменшення за рахунок економії бюджетних коштів) впливає на рішення Замовника, а саме на відхилення тендерної пропозиції такого учасника, як такої, що не відповідає вимогам Закупівлі. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання (потенційних Учасників) та просимо внести відповідні змін в тендерній документації на Закупівлю, дотримуючись ст.5 Закону № 922 регламентує принципи (правила), за якими повинні відбуватися публічні закупівлі та якими мають керуватися Замовники при оголошенні та проведенні публічних закупівель. Відповідальність замовника за дискримінаційні вимоги передбачена частиною четвертою статті 5 та частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Для упередження не відповідності тендерних пропозицій потенційних учасників умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, для упередження невірного трактування та непорозумінь, а також складання кошторисного розрахунку у відповідності до проєктної документації по об’єкту Закупівлі, просимо надати роз’яснення щодо технічних характеристик устаткування системи вентиляції, теплопостачання вентиляційних систем, водопроводу, електротехнічної системи та пожежної сигналізації. В разі, якщо дане устаткування передбачене як «Постачання Замовника» просимо це вказати в тендерній документації, шляхом внесення відповідних змін до неї.
Відповідь: «Відповідь щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт: Під повним виконанням договору розуміється документальне підтвердження виконання договору, а саме: акти виконаних робіт, лист-відгук з підтвердження повного виконання договору та документ, що свідчить про введення в експлуатацію. Відповідь щодо технічних характеристик устаткування системи вентиляції, теплопостачання вентиляційних систем, водопроводу, електротехнічної системи та пожежної сигналізації. Устаткування системи вентиляції, теплопостачання вентиляційних систем, водопроводу, електротехнічної системи та пожежної сигналізації передбачене як «Постачання Підрядника».
Дата відповіді: 10.07.2025 09:42
Відповідь надана

щодо формату

Номер: dc100bf8e1c045b39a4c3d82f4ea03ea
Дата опублікування: 26.06.2025 10:59
Опис: Шановний Замовник! просимо надати/завантажити в систему електронних закупівель тендерну документацію у форматі word
Відповідь: Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (п.24 Особливостей). Тендерну документацію слід формувати відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. При цьому, проект договору є однією із обов'язкових відомостей, які повинна містити тендерна документація. При цьому, Закон та Особливості не містять вимог щодо формату файлів тендерної документації (в тому числі проекту договору), тому замовники можуть обирати на власний розсуд, як завантажувати необхідні документи - у форматі "PDF" чи "WORD"
Дата відповіді: 27.06.2025 15:18