-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги (Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Бісковицької сільської територіальної громади Самбірського району Львівської області)
Завершена
927 256.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 636.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 636.28 UAH
Період уточнення:
20.06.2025 14:54 - 27.06.2025 00:00
Відповідь надана
антиконкурентна змова
Номер:
eecb8a2783b749b2a71bc9ded4b2aa5c
Дата опублікування:
26.06.2025 11:52
Опис:
Зважаючи, на наявність у тендерній документації дискримінаційних вимог щодо наявності в учасника квадрокоптера та лідара зазначаємо. Як вказувалося в інших зверненнях потенційних учасників для виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок немає жодної потреби у зазначеному обладнанні. До того ж, відповідно до законодавства використання безпілотних літальних апаратів у воєнний час можливе лише за наявності спеціального дозволу військової адміністрації. Відсутність такого дозволу нівелює наявність квадрокоптера та, відповідно, лідера для здійснення будь-якого виду землевпорядних робіт. Разом з тим, це обладнання є чомусь вкрай важливим замовнику.
Зрозуміти таке бажання замовника дозволяє аналіз торгів інших замовників Львівської області, які під час закупівель послуг з нормативної грошової оцінки встановили аналогічні «літальні» вимоги.
Так, лише упродовж останнього місяця замовники Львівщини провели мільйонні тендери за номерами UA-2025-06-06-009553-a, UA-2025-06-09-008987-a, UA-2025-06-09-004888-a, UA-2025-05-30-004533-a, UA-2025-05-28-008969-a, UA-2025-05-19-009796-a. Усі подібні тендери «ділять» між собою дві львівські компанії – ТзОВ "Західземлепроект плюс" та КОНСОРЦІУМ «ЗемАрхКонсалт».
Таким чином, злочинна змова у комплексі із завищенням очікуваної вартості закупівель дозволяють стверджувати про завдання збитків державі та громадам у значних розмірах та відповідно для реагування з боку контролюючих та правоохоронних органів.
Пропонуємо замовнику та зазначеним учасникам завчасно переглянути свої «підходи» щодо здійснення закупівельного процесу.
У разі відсутності адекватної реакції на ситуацію, що склалася, будуть повідомлені компетентні органи та засоби масової інформації.
Відповідь:
Добрий день,
Замовником уважно вивчено Ваше звернення, переглянемо тендерну документацію щодо обґрунтованості усіх вимог, та повідомляємо наступне:
Зазначене обладнання (квадрокоптер та лідар) передбачено технічним завданням виключно з метою забезпечення якості, оперативності та точності виконання робіт з нормативної грошової оцінки земель. Сучасні методи геодезичних досліджень активно використовують безпілотні літальні апарати з відповідним навісним обладнанням (зокрема, лідаром), що підтверджується як практикою професійної спільноти, так і відповідними методичними рекомендаціями.
У зв’язку з наявністю на території громади складних фізико-географічних та інженерно-геологічних умов (наявність ярів, крутосхилів, підтоплень, пересіченість рельєфу, тощо) , з метою забезпечення актуальності та високої точності просторових даних, для розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки території територіальної громади, є необхідність використання сучасних методів дистанційного зондування, зокрема лідарної зйомки та БПЛА.
Відповідно до чинного законодавства, експлуатація БПЛА можлива лише за наявності дозволу відповідної військової адміністрації. Саме тому в умовах тендеру чітко вказано, що роботи мають виконуватись виключно за наявності всіх необхідних дозволів та у правовому полі. Таким чином, наявність квадрокоптера не може бути правопорушенням і дискримінацією.
Також хочемо зазначити, тендерна документація є відкрита для участі усіх зацікавлених учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям, а також зазначаємо, те що обладнання та матеріально-технічна база може бути у власності, користуванні, оренді тощо. Виходячи з цього, більшість субєктів господарювання мають рівні шанси для участі.
Очікувана вартість закупівлі обґрунтована відповідними розрахунками, з урахуванням обсягу, складності та специфіки робіт. Тендерна документація, та етапи проведення процедури закупівлі , проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей затверджених Постановою КМ України № 1178 з змінами.
Дата відповіді:
27.06.2025 12:58
Відповідь надана
Термін виконання послуг
Номер:
6cc84a1ea9e546afa4f441d716144236
Дата опублікування:
26.06.2025 11:14
Опис:
Шановний замовнику!
Ви внесли зміни у пункт 5.1. "Термін надання послуг" зафіксувавши дату виконання договорних умов до 14 липня 2025 року.
Та зважаючи на дату аукціону, а саме 30.06 та термни укладання договору, згідно закону "Про публічні закупівлі", що відповідно зазначено у тендерній документації "Інструкція учасникам процедури відкритих торгівІ" розділ 6. "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" пункт 6.2. "Строк укладання договору", а саме "не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.", то час на виконання послуг з НГО становить не більше 6 робочих днів, (при тому, якщо 14.07 включно), що унеможливлює процес надання послуг за такий короткий термін, адже наразі воєнний час і на знімання потрібно отримати дозволи, що займе певний час, а отримання Витягу з Державного земельного кадастру, займає ще до 5 робочих днів.
Ваші вимоги є тими , що порушують чистоту та прозорість закупівлі, не обгрунтованими та відкрито дискримінаціними.
Ппосимо внести відповідні зміни до термінів виконання даної закупівлі.
Відповідь:
Добрий день, ми розглянули Ваше звернення та повідомляємо :
Згідно норми статті 4 Законом України “Про публічні закупівлі” планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Підпунктом 7 пунктом статті 22 Законом України “Про публічні закупівлі” передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Також, згідно статті 271.2 Податкового кодексу України рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період)».
Ми маємо необхідність, щоб технічна документація з нормативної грошової оцінки ввійшла в дію з 01.01.2026 р., тому надіємось знайти відповідного переможця для виконання робіт
Дата відповіді:
26.06.2025 16:42
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
7649ed4b2fca49bfa95839938d4ac702
Дата опублікування:
26.06.2025 10:39
Опис:
Шановний Замовник! У тендерній документації встановлені надмірні вимоги щодо викононня даного виду послуг. Вимоги щодо GPS приймача, лідара, квадрокоптера, тахеометра, 2 автомобілів - не є необхідними для виконання послуги для розробки НГО. Для розроблення НГО достатньо ліцензійного програмного забезпечення, офісної техніки і 1 автомобіля, щоб привезти особисто технічну документацію, яка зазвичай пересилається Новою поштою або Укрпоштою. Ваші вимоги обмежують можливості Учасників, які б могли прийняти участь у конкурсні тендерній закупівлі і є дискримінаційними .
Відповідь:
Добрий день,
уважно розглянено ваші зауваження та повідомляємо аступне:
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 16 закону «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Наявність такої кількості обладнання забезпечує повне, сучасне та точне виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території територіальної громади, а також наявність 2 автомобілів забезпечить швидке виконання аерофотознімання необхідного кадастрового кварталу.
Отже, враховуючи специфіку даного предмета закупівлі, перелік послуг, які необхідно надати в межах виконання умов договору, вважаємо, що наявність GPS приймача, тахеометра, лідару, квадракоптера, 2 автомобілів є обґрунтованою та необхідною.
Дата відповіді:
26.06.2025 16:50
Відповідь надана
ДСТУ EN ISO 9001:2018
Номер:
408abab6fab6410185168b106e46ace9
Дата опублікування:
26.06.2025 10:24
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 10 розділу 4 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління якістю управління, який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018. Стандарти, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) та ДСТУ EN ISO 9001:2018, базуються на одній і тій самій версії міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», що встановлює вимоги до систем управління якістю, і їх метою є забезпечення стабільної якості продукції чи послуг. Просимо внести доповнення до даної вимоги, а саме додати у підпункті 1 пункту 10 розділу 4 «або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT» та надати учасникам можливість прийняти участь у конкурсі на закупівлі, дозволивши підтвердити свою відповідність системою ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT).
Відповідь:
Добрий день, дякуємо за запитання та повідомляємо:
Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В ч. 5 ст. 23 Закону зазначено: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Як зазначалося вище, згідно частиною 5 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Вимога щодо наявності сертифікатів ISO - це гарантія спроможність стабільно та безпереривно забезпечувати якість, надійність, безпечність та конфіденційність надання послуг протягом терміну зазначеного для надання послуг з виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж території територіальної громади, а також завдяки наявності сертифікатів Замовник буде впевненим, що послуги надаються відповідно до прийнятих норм, а також послуга буде виконана в повному обсязі відповідно до технічного завдання.
Щодо твердження про те, що вимога про надання сертифікатів ISO є дискримінаційною, то Замовник торгів не погоджується з нею, оскільки:
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
У перекладі з латинської мови слово "дискримінація" означає будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Враховуючи те, що право вимагати надання сертифікатів ISO передбачено Законом, а також те, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство, яке організовує свою діяльність у відповідності до цього стандарту, та враховуючи те, що предметом закупівлі є «Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Бісковицької сільської територіальної громади Самбірського району Львівської області» вимога про надання сертифікату ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) стосовно виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок є цілком виправданою, законною та обґрунтованою.
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30 листопада 2018 року № 454 "Про прийняття та відновлення дії національних стандартів" регулює процеси прийняття та відновлення дії національних стандартів в Україні. Цей наказ визначає, які стандарти підлягають прийняттю та відновленню, а також механізми, які використовуються для цього. Даним наказом було прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження, а саме «ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги». ДСТУ EN ISO 9001:2018 є більш новою та гармонізованою версією ДСТУ ISO 9001:2015, з деякими уточненнями та змінами, які враховують зміни у сучасних практиках управління якістю. Сертифікат ISO 9001:2018 доводить, що система управління менеджменту та якості компанії відповідає вимогам стандарту ISO і успішно пройшла сертифікацію на ISO 9001:2018 (ДСТУ ISO 9001:2018). ДСТУ EN ISO 9001:2018 є гармонізованим з європейськими стандартами, тоді як ДСТУ ISO 9001:2015 є національним стандартом України. Тому головна вимога Замовника є надання ДСТУ EN ISO 9001:2018, який згідно законодавством включає міжнародні EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT. Зазначаємо, що ДСТУ EN ISO 9001:2018 є більш актуальною редакцією у порівнянні з ДСТУ ISO 9001:2015, адже містить уточнення, узгоджені з європейськими практиками. Саме тому Замовник має повне право вимагати саме цю редакцію стандарту, яка включає міжнародні норми EN ISO 9001:2015, IDT та ISO 9001:2015, IDT.
Дата відповіді:
26.06.2025 16:46
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
cc73257b4a60424c912e3fedc673b3dc
Дата опублікування:
25.06.2025 11:36
Опис:
Шановний замовник. Віжповідно до Наказу №1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі", розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. На підставі вище викладеного, просимо привети у відповідність інформацію, що стосується забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія).
Відповідь:
Добрий день,
Дякуємо за повідомлення. Уповноваженоною особою розглянено дане повідомлення та внесено уточнення до електронних полів.
Дата відповіді:
25.06.2025 16:13
Відповідь надана
Платіжне доручення
Номер:
d87433d122694a79b638fed4ce5b5ed1
Дата опублікування:
24.06.2025 13:49
Опис:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією, повідомляємо про виявлення положення, яке, на нашу думку, потребує коригування, а саме: щодо надання сканованої копії платіжних доручень, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів. Зауважуємо, що платіжне доручення (платіжна інструкція) є документом, який містить лише намір платника здійснити оплату, і сам по собі не підтверджує факту оплати. Також, навіть наявність оплати не є свідченням виконання аналогічного договору. Факт виконання договору щодо надання послуг з НГО може бути підтверджений актом приймання-передачі наданих послуг/позитивним листом-відгуком контрагента/рішенням про затвердження НГО/витягом ДЗК. Згідно з умовами ТД Замовника усі ці документи вимагаються в складі тендерної пропозиції. Крім того, зазначаємо, що згідно з чинним законодавством України, термін "платіжне доручення" в банківській системі замінений терміном "платіжна інструкція", що також створює правову неоднозначність у трактуванні вимоги ТД. З огляду на викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї відповідне положення.
Відповідь:
Добрий день, нами розглянено ваше звернення та повідомляємо наступне:
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Хочемо звернути увагу, що акти приймання-передачі робіт/послуг, акти виконаних робіт, позитивні відгуки, а також платіжне доручення є складовими виконання зообов’язань, які можуть бути встановленні Замовником.
У документації вжито термін «платіжне доручення» замість формулювання
«платіжна інструкція». Зазначене формулювання використовувалося як синонім
відповідного платіжного документа згідно з усталеною банківською практикою.
Використання терміна «платіжне доручення» у тендерній документації здійснено з метою збереження зрозумілої та загальновживаної ділової термінології, яка продовжує широко застосовуватись у бухгалтерській, банківській та договірній практиці.
Водночас, ми розуміємо, що згідно з Законом України «Про платіжні послуги» №1591-IX та нормативними актами Національного банку України, термін «платіжна інструкція» офіційно застосовується в сучасному правовому полі.
Повідомляємо, що суттєвої правової колізії у застосуванні зазначеного терміну немає, оскільки в контексті тендерної документації «платіжне доручення» ототожнюється з банківським документом, що підтверджує факт перерахування коштів, незалежно від назви документа, що його формує банк. Отже, надання документа з реквізитами та змістом платіжної інструкції буде вважатися відповідним доказом.
Таким чином, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді:
26.06.2025 16:53
Відповідь надана
Щодо вимоги по обладнанню
Номер:
44753511212d497d8b0c0a92009159b1
Дата опублікування:
23.06.2025 20:48
Опис:
Цікавить, яким чином наявність БПЛА та лідару, що являють собою геодезичне обладнання для виконання польових робіт, має відношення до розроблення оцінки населеного пункту?
Відповідь:
Добрий день,
ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлею, яку нами оголошено та висловлюємо свою позицію щодо доаого питання:Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 16 закону «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Визначена тендерною документацією кількість обладнання, зокрема, лідар, обумовлені значною площею, великим об`ємом робіт та стислими термінами їх виконання, складністю інженерно –геологічних та фізико – географічних територіальних умов (наявність ярів, крутосхилів, підтоплень, тощо ).
У зв’язку з наявність на території громади складних фізико-географічних та інженерно-геологічних умов (наявність ярів, крутосхилів, підтоплень, пересіченість рельєфу, тощо) , з метою забезпечення актуальності та високої точності просторових даних, для розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки території територіальної громади, є необхідність використання сучасних методів дистанційного зондування, зокрема лідарної зйомки та БПЛА.
Це дозволить отримати ЦМР, ортофотоплан та уточнити просторову структуру землекористування громади.
Дата відповіді:
26.06.2025 16:36