• Торги за правилами організатора
  • Однолотова
  • КЕП
  • Без аукціону
  • Донорські кошти

Послуги з розробки механізму скарг в електронному каталозі ІТС Prozorro/Service for developing a complaint mechanism in the electronic catalog of ITS Prozorro

Закупівля проводиться за кошти донора та у відповідності до внутрішніх процедур та правил Замовника. Фонд Євразія*, виконавець проєкту «Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості (UK DIGIT)», що фінансується Урядом Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії через Міністерство закордонних справ, у справах співдружності та розвитку Великої Британії (FCDO), проводить конкурс для виявлення потенційного виконавця для надання послуг з розробки механізму скарг в електронному каталозі ІТС Prozorro, згідно з Технічною специфікацією (Додаток 1). Метою закупівлі є забезпечення розробки та модифікації програмного забезпечення електронного каталогу Системи з метою удосконалення процесу публічних закупівель в частині розробки механізму звернення від замовників до постачальників. Кожен зацікавлений учасник, який має достатні ресурси для належного виконання послуг, повинен надати пакет документів, складених у відповідності з Інструкціями щодо заповнення (Додаток 2) та ознайомитись з Кодексом етичних норм (Додаток 3, в майбутньому - додаток до договору). Перелік документів, які повинен надати учасник у складі своєї тендерної пропозиції: 1. Запит комерційної пропозиції (за формою, що додається в Додатку 4) * 2. Детальний бюджет (за формою, що додається в Додатку 5, в форматі XLS, на двох вкладинках) 3. Форма реєстрації постачальника (за формою, що додається в Додатку 6, в трьох листах) 4. Підписані «Інструкції щодо заповнення» (Додаток 2) 5. Проєктна пропозиція у довільній формі, яка, щонайменше, містить етапи роботи та приблизні терміни виконання 6. Реєстраційні документи (скановані копії, витяг) 7. Список команди виконавців та їх резюме, портфоліо організації. Учасник може визначити будь-яку інформацію, яку подає у складі своєї тендерної пропозиції, конфіденційною, окрім інформації, що міститься в «Запиті комерційної пропозиції (Додаток 4) та та Проектній пропозицій. Всі запитання стосовно оголошеного конкурсу просимо надавати через електронну систему закупівель до 27 червня 2025 р (12.00 за київським часом). Кінцевий термін подання пропозиції: 4 липня 2025 р (18.00 за київським часом). Звертаємо увагу, що учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис на свою пропозицію. Тендерні пропозиції, отримані після закінчення терміну подання пропозиції та/або відправлені не через електронну систему закупівель, не розглядатимуться. *Фонд Євразія, виконавець проєкту «Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості (UK DIGIT)» не є замовником в розумінні Закону "Про публічні закупівлі".

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 111 днів назад

0.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 20.06.2025 13:28 - 27.06.2025 12:00
Відповідь надана

3. Вимоги “ЦЗО отримує інформацію про кількість скарг на постачальника для блокування або дискваліфікації, із збереженням скарг у реєстрі та відображенням рішень у новому дизайні порталу.”

Номер: f1ca7afdbd574c45acb0d5045a21426c
Дата опублікування: 26.06.2025 16:43
Опис: Запитання: 3.1) Чи існує зараз функціонал блокувань і дискваліфікацій? 3.2) Якщо його потрібно розробити, можете будь ласка декількома реченнями пояснити ваше бачення його роботи?
Відповідь: Відповідь: Функціонал існує. Ознайомитись з ним можна за посиланням https://prozorro-ua.atlassian.net/wiki/spaces/Knowledge/pages/40538077#%D0%91%D0%B0%D0%BD-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0-%D1%83-%D1%80%D0%B5%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96 (розділи Бан постачальника у реестрі та Дискваліфікація постачальника у реестрі)посилання на Swagger https://market-api.prozorro.gov.ua/api/doc#/CrowdSourcing%2FContributorBans
Дата відповіді: 27.06.2025 12:49
Відповідь надана

2. Вимоги: “Замовник отримує сповіщення при зміні статусу скарги, включаючи рішення ЦЗО, з можливістю перегляду згенерованого протоколу розгляду та КЕП.”

Номер: 555db2eebc12449daa576bff8f8bac4d
Дата опублікування: 26.06.2025 16:43
Опис: Запитання: 2.1) Які це повинні бути сповіщення: Email або sms? або і Email і sms? 2.2) Шаблони повідомлень повинні бути розроблені один раз і при бажанні змінити буде залучатись розробник, Або редагування шаблонів повідомлень потрібно виносити в адмінку?
Відповідь: Відповідь: сповіщення в Email та кабінеті на майданчику. Оскільки замовники та постачальники працюють на інтерфейсах майданчиків, сама система не буде відправляти сповіщення. Сповіщення буде реалізовано на майданчику, тому ми виставимо в тест-кейсах вимоги до сповіщень. Вам розробляти ці модулі не потрібно
Дата відповіді: 27.06.2025 12:48
Відповідь надана

1. Вимоги “Замовник отримує сповіщення при зміні статусу скарги, включаючи рішення ЦЗО”

Номер: 47117069e460420180bc1e73f075d0fc
Дата опублікування: 26.06.2025 16:42
Опис: Запитання: 1.1) Зміна статусу скарги, цей функціонал у Вас існує, його потрібно буде лише підключити до скарги, чи розробити його повністю? 1.2) Якщо потрібно розробити функціонал, можна отримати Ваше бачення статусів скарги, щоб ми могли більш якісно оцінити об’єм робіт?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за інтерес до нашого тендеру. Відповідь: це буде новий функціонал, проте можуть бути статуси pending, satisfied, declined. Проте це технічні вимоги. Фінальні назви статусів будуть погоджені при розробці рішення з командою. Також можуть бути додані проміжні статуси при розробці технічного завдання.
Дата відповіді: 27.06.2025 12:46