-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська територіальна громада, м. Верхньодніпровськ, вул. Пожежна,1
Очікувана вартість
Завершена
4 222 503.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 112.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 112.52 UAH
Період уточнення:
19.06.2025 15:49 - 16.07.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо позитивної експертизи виконаних будівельних робіт
Номер:
b90fee41e8f34ff19b1338c390034de1
Дата опублікування:
27.06.2025 23:53
Опис:
Шановний Замовнику,
Відповідно до п. 12.1 розділу ХІІ проекту договору (додаток 4 до тендерної документації), розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання передбачених договором робіт, згідно належно оформлених актів виконання робіт (Форма КБ-2в), по мірі надходження коштів Замовнику з державного бюджету. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85% їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та отримання позитивної експертизи виконаних будівельних робіт.
Роз’ясніть, будь ласка, 1) за чий рахунок має проводитись експертиза виконаних будівельних робіт? 2) Якщо експертиза має проводитись за рахунок учасника, тоді, чи включати ці витрати до договірної ціни, де та як у документах тендерної пропозиції відображати ці витрати на експертизу? До яких витрат віднести проводення експертизи виконаних будівельних робіт у кошторисній документації? 3) Згідно яких положень Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (із змінами), слід включати зазначені витрати на експертизу виконаних будівельних робіт до договірної ціни? 4) Чому витрати на експертизу виконаних будівельних робіт не відображені у дефектному акті, наведеному у додатку №3 до тендерної документації? Чи не є це свідченням того, що такі витрати покриватиме ви як замовник закупівлі? 5) Чому ви не уточнюєте у тендерній документації, хто нестиме витрати на експертизу виконаних будівельних робіт? Наскільки таку поведінку можна назвати транспарентною?
Відповідь:
1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
30.06.2025 15:52
Відповідь надана
Щодо актуальності минулорічної Кошторисної документації замовника та як їй відповідати у реаліях 2025 року
Номер:
45e7886201754fb0944b4796b01e513d
Дата опублікування:
27.06.2025 23:49
Опис:
Шановний Замовнику,
У Додатку №3 до тендерної документації міститься обгрунтування:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до кошторисної документації «Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська територіальна громада, м. Верхньодніпровськ, вул. Пожежна,1», яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт від 12.07.2024 р. № 357/е/24 (далі за текстом – «Кошторисна документація Закупівлі»).
Натомість, згідно п. 2 розділу V Тендерної документації, ціна тендерної пропозиції має бути сформована згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (із змінами).
Згідно Додатку №3 до тендерної документації, договірна ціна (тверда) розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах та поточних цін на них станом на дату складання, та має враховувати витрати на утилізацію будівельного сміття, а також витрати на сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України. Усі розрахунки повинні буди зроблені в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або в інших ліцензійних програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) з ціноутворення. Розрахунки мають бути подані учасником в форматі «PDF» та завірені підписом і печаткою (у разі наявності) учасника.
Разом з тим, згідно даних веб-сайту розробника програмного комплексу АВК-5, за посиланням: https://avk5.com.ua/news.html, станом на 12.07.2024 р. діяла редакція 3.9.1. АВК-5, а станом на сьогоднішній день діє редакція 3.10.1.
У зв’язку з викладеним, роз’ясніть, будь ласка: 1) чи узгоджується Кошторисна документація Закупівлі, із редакцією програмного комплексу АВК-5 3.10.1? За рахунок чого цього вдалося досягти у 2024 році? Відповідь просимо деталізувати; 2) при здійсненні нами як учасником закупівлі розрахунків слід використовувати чинну (актуальну) редакцію АВК-5 3.10.1 чи редакцію АВК-5 3.9.1, що діяла станом на 12.07.2024? Деталізуйте, будь ласка, на яких нормах законодавства базується ваша позиція? 3) Чи була Кошторисна документація Закупівлі розроблена відповідно до державних і галузевих нормативів (норм) з ціноутворення, що діють на сьогоднішній день? Чи Кошторисна документація Закупівлі враховує державні і галузеві нормативи (норми) з ціноутворення, що діяли станом на 12.07.2024, а чинні державні і галузеві нормативи (норми) з ціноутворення не враховує – у такому разі, як здійснити учаснику закупівлі розрахунки: за діючими державними і галузевими нормативами (нормами) з ціноутворення, чи за тими, що діяли станом на 12.07.2024? При наданні відповіді, просимо зазначити, зокрема, яким чином ваша позиція узгоджується із нормами чинного законодавства?
Відповідь:
Згідно додатку 3 - усі розрахунки повинні буди зроблені в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або в інших ліцензійних програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) з ціноутворення. Розрахунки мають бути подані учасником в форматі «PDF» та завірені підписом і печаткою (у разі наявності) учасника. Замовник не визначає якоїсь конкретної версії програмного комплексу. Кошторисна документація розроблена відповідно до норм законодавства.
Дата відповіді:
28.06.2025 19:59
Відповідь надана
щодо забезпечення
Номер:
e04a10959007411aab39c492d71dad4e
Дата опублікування:
26.06.2025 00:49
Опис:
Шановний Замовник! умова щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії (електронної) обмежує учасників в наданні забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії,яка є більш розповсюдженим і доступним видом забезпечення. Просимо внести зміни у ТД та передбачити надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді також банківської гарантії.
Відповідь:
Законодавство не обмежує замовника у виборі виду гарантії.
Дата відповіді:
26.06.2025 12:13