• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дороги по вулиці Музейна 2 в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області

Завершена

5 724 578.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 57 245.78 UAH
Період уточнення: 18.06.2025 10:14 - 28.07.2025 00:00
Відповідь надана

39001

Номер: ca4d83989cbe4b85996ca6ff0d25df1b
Дата опублікування: 16.07.2025 16:23
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу на пункт тендерної документації, який вимагає надання чинного сертифіката на систему управління безпекою дорожнього руху відповідно до ДСТУ ISO 39001:2015, виданого органом сертифікації, акредитованим відповідно до вимог НААУ. Згідно з офіційним реєстром НААУ, станом на дату подання тендерних пропозицій відсутні органи сертифікації, акредитовані в сфері ДСТУ ISO 39001:2015. Таким чином, виконання зазначеної вимоги є технічно неможливим для будь-якого потенційного учасника, що суперечить принципу відкритості та недискримінації. З урахуванням вищевикладеного, керуючись положеннями статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а також з метою забезпечення добросовісної конкуренції, просимо Вас внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення або коригування вказаної вимоги
Відповідь: НААУ є рівноправним членом міжнародних ассоціацій з аккредитації до яких входять багато інших органів які аккредитовани на проведення сертифікаціїї в тому числі згідно ІSO 39001. Тендерна документація не вимагає надання сертифікату від ОС аккредитованої лише в НААУ
Дата відповіді: 17.07.2025 11:34
Відповідь надана

Щодо Договору на виконання робіт з атестації виробнитцва асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових суміщей

Номер: a00aea61612c40bb907c15f26a9c5d17
Дата опублікування: 15.07.2025 16:49
Опис: Добрий день. Шановний Замовнику. Звертаємо Вашу увагу, що на виконання вимог АМКУ Вами було видалено вимогу надання "скан. копії оригіналу або копії договору на виконання робіт з атестації виробництва" у пункті 7.21. Додатку 1. Але така вимога лишилася у пункті 1.4. Додатку 1: "Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2011 № 416; ДСТУ Б В.2.7-127:2015, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.08.2015 № 191 та ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетонні дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови», що повинно бути підтверджено відповідними документами, які подаються учасником в складі тендерної пропозиції, а саме: скан. копією оригіналу або копією атестату виробництва та скан. копією оригіналу або копією договору на виконання робіт з атестації виробництва." Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Змінено
Дата відповіді: 15.07.2025 17:13
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: 90b60576e80e4675bc7d5e96780145ae
Дата опублікування: 29.06.2025 18:37
Опис: Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись з вимогами Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пунктами 2.1–2.7, змушені висловити категоричне застереження щодо низки положень, які мають ознаки дискримінаційності та суперечать принципам добросовісної конкуренції, передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі». Особливе занепокоєння викликає вимога обов’язкового подання не лише дипломів, а й ДОДАТКІВ до них (пункт 2.2.1), як обов’язкового підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників. Така вимога: Жодним чином не передбачена чинним законодавством як необхідний або обов’язковий документ для підтвердження вищої освіти. Додатки до дипломів не мають правового значення як підтвердження здобутого рівня освіти — цю функцію виконує сам диплом. У разі втрати або відсутності додатка з об’єктивних причин (втрата, неможливість отримати дублікат тощо), учасник фактично позбавлений можливості брати участь у закупівлі, попри наявність належно оформленого диплома і фактичну кваліфікацію фахівця. Зазначена вимога дискримінує добросовісних учасників, які через бюрократичні або часові перепони (враховуючи, що більшість дипломів видані багато років тому) не мають змоги швидко отримати дублікати додатків. У зв’язку з цим вимагаємо: Негайно надати обґрунтування правової необхідності надання саме додатків до дипломів як обов’язкових документів. Пояснити, яку саме критичну інформацію, що має юридичну силу, містять додатки до дипломів, яку неможливо отримати з самого диплома або інших документів (наприклад, сертифікатів підвищення кваліфікації, свідоцтв тощо). Повідомити, яким чином замовник гарантує дотримання принципу недискримінації учасників, передбаченого ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Також привертаємо увагу до перевантаженості тендерної документації надмірною кількістю підтверджувальних документів, які не завжди мають пряме відношення до предмета закупівлі. Зокрема: вимога подання штатного розпису для підтвердження працевлаштування; ксерокопії паспортів, водійських посвідчень, посвідок тощо, які порушують право працівників на захист персональних даних та не є релевантним доказом кваліфікації; вимога страхування відповідальності саме інженера-проектувальника, хоча укладання такого полісу законодавчо передбачено для суб’єктів господарювання, а не окремих осіб. Ми залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України (постійно діюча адміністративна колегія) щодо наявності дискримінаційних вимог, якщо ці положення не будуть усунені або належно обґрунтовані. З огляду на викладене, наполягаємо: на виключенні вимоги про обов’язкове подання додатків до дипломів; на приведенні тендерної документації у відповідність до принципів відкритості, рівності та недискримінації; на внесенні відповідних змін до тендерної документації згідно з ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Тендерна документація відповідає вимогам законодавства України.
Дата відповіді: 01.07.2025 08:47
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: c4f35f4fe4834b57ac861b0b333ed1c9
Дата опублікування: 26.06.2025 11:16
Опис: Доброго дня. Прохання уточнити витрати щебенево-піщаної суміші С-7, де застосовується в яких позиціях і з якими витратами? так як незрозумілі витрати
Відповідь: Проектною документацією передбачено застосування щебенево-піщаної сумішші С7 при укріплені узбіч на основному проїзді та на примиканнях (товщина укріплення 10 см). Витрата щебенево-піщаної суміші розрахована згідно норм РЕКН КР18-54-11 та РЕКН КР18-54-12.
Дата відповіді: 30.06.2025 13:42
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: fabcaa15c9124bf8b75055c6fafb7e48
Дата опублікування: 24.06.2025 10:46
Опис: Шановний замовнику! прохання прописати товщини влаштування суміші з винесенням кількості та типу суміші яка застосовується тому як не відомо яка товщина і яка суміш застосовується. також прохання написати скільки проходів котка при ущільненні насипу. А також прохання написати витрати таких матеріалів як щебенево-піщані суміші та асфальтобетонна суміш під кожною позицією тому що кількість в підсумковій не співпадає з кіль кістю якщо брати згідно норм.
Відповідь: Проектом передбачено влаштування двох типів дорожнього одягу. Тип 1: покриття з суміші гарячої асфальтобетонної дрібнозернистої, щільної, типу Б, непереривчастої гранулометрії, марки ІI товщиною 0,05 м; основа з щебенево-піщаної суміші С5 товщиною 0,23 см. Тип 2: покриття з щебенево-піщаної суміші С1 товщиною 0,25 см. Ущільнення ґрунту в насипу передбачено пневматичними котками масою 25 т за 8 проходів по одному сліду при товщині шару 30 см з поливанням 50% водою. Витрата щебенево-піщаних сумішей розрахована згідно норм РЕКН КР18-22-1 та РЕКН КР18-22-4. Додатково враховано об’єм щебенево-піщаної суміші С5 на призму природного укосу (25,77 м3). Витрата асфальтобетонної суміші прийнята згідно технічної частини збірника 18 табл. 2 для верхнього шару асфальтобетону на товщину 5 см 120,8 т/1000 м2. Додатково врахована призма природного укосу (1,392 т).
Дата відповіді: 26.06.2025 08:38
Відповідь надана

Щодо роз’яснень положень тендерної документації

Номер: 4a6dbb60af2e4971924deaa080af93df
Дата опублікування: 23.06.2025 19:56
Опис: Шановний Замовник, в п.4.4. Розділу 1. Загальні положення тендерної документації, зазначено, що строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31 грудня 2026 року включно. Просимо надати роз’яснення - строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг саме до 31 грудня 2026 року включно, не до 31 грудня 2025 року?! Випадково не має арифметичної помилки? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до затвердженого плану фінансування даних робіт строк саме до 31 грудня 2026 року включно
Дата відповіді: 24.06.2025 08:36
Відповідь надана

Щодо роз’яснень положень тендерної документації

Номер: fc2beba1090f4852a4d314fe8267d6b1
Дата опублікування: 23.06.2025 19:43
Опис: Шановний Замовник, в підпункті 1.2. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, зазначена наступна вимога: для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі та ПКД, обов’язкова наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання тощо), . Кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів (основних засобів) повинні відповідати кількості та номенклатурі обладнання будівельних машин і механізмів (основних засобів), які застосовуються учасником відповідно до обсягів робіт зазначених в технічній специфікації (Додаток 2 до ТД). Просимо надати роз’яснення, для належного підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника зазначеній вимозі, який саме перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання тощо, має зазначити учасник у довідці складеній відповідно до підпункту 1.1. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації? Всю техніку яка міститься в розділі II. Будівельні машини і механізми II. Пiдсумкової вiдомості ресурсiв чи виключно основі її види, на розсуд учасника? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Вся техника відповідно до підсумкової відомості ресурсів
Дата відповіді: 24.06.2025 08:34