• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) будівлі Шахворостівського ліцею за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Шахворостівка, вул. Шкільна,1 (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

8 748 826.83 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 87 488.27 UAH
Період уточнення: 16.06.2025 16:37 - 28.06.2025 00:00
Відповідь надана

Надання дозволів

Номер: 95095409310e45618ca35b4292968bc5
Дата опублікування: 27.06.2025 16:56
Опис: Шановний Замовник. Додатком 1 до тендерної документації передбачається, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи визначені в додатку 3 тендерної документації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: Надати наступні дозволи:  Роботи в колодязях, траншеях, котлованах, колекторах тощо.  Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.  Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.  Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.  Нанесення полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).  Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.  Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. Вимога щодо обов’язкового надання вищезазначених дозволів є дискримінаційною. Така вимога значно звужує коло потенційних учасників закупівлі, а також суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги в п.3 Додатку 1 щодо надання Учасником визначеного Замовником переліку дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Відповідь: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута. Доводимо до Вашого відома, що Постановою КМУ від від 26 жовтня 2011 р. № 1107 затверджено порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; Постанвоою КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 визначені деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану. Враховуючи Постанови найвищого органу виконавчої влади та визначені затвердженою проектно кошторисною документацією відомості обсягів робіт наголошуємо, що до переліку робіт в рамках капітального ремонту (енергоефективної термосанації) будівлі Шахворостіського ліцею передбачені наступні небезпечні роботи: - Роботи в колодязях, траншеях, котлованах, колекторах, зокрема «Улаштування колодязів круглих каналізаційних діаметром 2,0 м із збірного залізобетону в сухих грунтах» та ін. - Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів та Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зокрема такі як «Розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів», «Розбирання крокв зі стояками та підкосами з брусів і колод», «Розбирання поясків, сандриків, жолобів, відливів, звисів тощо з листової сталі (коньок)» та ін. - Нанесення полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), зокрема використання «полівінілацетатних водоемульсійних сумішей» та «клею поліуретанового». - Верхолазні роботи та промисловий альпінізм (враховуючи НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», до верхолазних робіт відносять ті, що: виконуються на висоті понад 1,3 м від поверхні основи; пов'язані з підвищеним ризиком падіння, особливо на дахах з кутом нахилу більше 20°; потребують використання спеціальних засобів захисту від падіння, страхувальних систем, мотузок, тощо.), зокрема це «Улаштування покрівель шатрових із металочерепиці "Монтерей" та ін. - Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів, зокрема це «Гідроізоляція стін, фундаментів бокова обмазувальна бітумна в 2 шари по вирівняній поверхні бутового мурування, цеглі, бетону». Підсумовуючи вище викладене наголошуємо, що вимога щодо наявності в учасника закупівлі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (з відмітками про реєстрацію такої декларації в уповноважених державних установах) щодо робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі таких дозволу та/або декларації (щодо відповідних видів робіт, що передбачені цією тендерною документацією, та виконання яких потребує наявності в підрядника вказаних документів дозвільного характеру), отриманих учасником згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ) та/або постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357 «Про деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» - є законною та обґрунтованою.
Дата відповіді: 30.06.2025 11:28
Відповідь надана

Щодо ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення

Номер: 5d916719009d4ee29789dcef5addd73b
Дата опублікування: 27.06.2025 16:54
Опис: Добрий день. Пунктом 3 Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: - Копію ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або довідка про наявність ліцензії, що видана згідно наказу ДСНС України, з посиланням на електронний реєстр ліцензіатів, або декларацію про провадження господарської діяльності на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. З вищезазначеної вимоги не зрозуміло хто повинен надати довідку про наявність ліцензії, що видана згідно наказу ДСНС України, з посиланням на електронний реєстр ліцензіатів у разі залучення субпідрядної організації? Хто повинен надати таку довідку? Субпідрядник, ДСНС, Учасник? В тендерній документації не зазначено, що довідка може бути в довільній формі але будь-якої форми довідки Замовник також не надає. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та визначити хто має надати вищезгадану довідку і яка в неї повинна бути форма. У разі ігнорування нашої вимоги будемо змушені звертатись до Антимонопольного комітету з вимогою зміни умов тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику Ваша вимога розглянута. Доводимо до Вашого відома, що порядок видачі ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення змінювався як мінімум тричі, при цьому отримані ліцензії не втрачали чинності. Підтвердження можливості виконання робіт протипожежного призначення визначені Замовником з урахуванням всіх можливих діючих дозвільних документів потенційних учасників. Тобто учасник може надати Копію ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або довідку про наявність ліцензії, що видана згідно наказу ДСНС України або декларацію про провадження господарської діяльності на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Підсумовуючи вище викладене наголошуємо, що у разі надання довідки про наявність ліцензії, вона повинна бути видана згідно наказу ДСНС України у вигляді листа довільної форми від ДСНС України. Щодо залучення субпідрядника звертаємо вашу увагу, що згідно проекту договору викладеному в додатку 4 тендерної документації Замовником визначено порядок залучення субпідрядників. Наголошуємо, що згідно пункту 7 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Якщо учасник МАЄ НАМІР залучити до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — надати довідку з інформацією про повне найменування, код ЄДРПОУ, місцезнаходження та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати. Якщо учасник НЕ МАЄ НАМІРУ залучити до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — надати відповідну довідку про не залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. У разі не завантаження в систему переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, відповідно до частини 7 ст.33 Закону та п. 49 Особливостей. Підсумовуючи вище викладене звертаємо Вашу увагу, що ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або довідка про наявність ліцензії, що видана згідно наказу ДСНС України, з посиланням на електронний реєстр ліцензіатів, або декларація про провадження господарської діяльності на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення може бути видана на субпідрядну організацію.
Дата відповіді: 30.06.2025 11:27
Відповідь надана

Уточнення технічного завдання

Номер: 4428482fa5704f7f898c1b01704acfc1
Дата опублікування: 27.06.2025 12:20
Опис: Шановний Замовник. Відповідно до Технічного завдання Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність Технічному завданню, зокрема підсумкову відомість ресурсів, в якій розділ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» повинен бути виконаний з дотриманням порядку розташування найменувань будівельних матеріалів, виробів і комплектів, що відповідає передбаченому порядку згідно розділу «Відомість ресурсів» додатку 2 до цієї тендерної документації (допускаються незначні відхилення від послідовності найменувань вказаних витрат, передбаченої тендерною документацією). Ми працюємо в програмному комплексі АВК і при формуванні підсумкової відомості ресурсів і при використанні усіх можливих фільтрів дана послідовність не формується. Просимо надати пояснення чи буде це вважатися помилкою при розгляді тендерної пропозиції, яка може призвезти до відхилення нашої тендерної пропозиції і взагалі яким нормативним документом передбачено, що має бути саме така послідовність матеріалів як в Технічному завданні?
Відповідь: Шановний учаснику Ваше звернення розглянуто. Доводимо до вашого відома, що вимога тендерної документації про порядок розташування найменувань будівельних матеріалів, виробів і комплектів визначена замовником для зручної перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам технічного завдання даної закупівлі. Наголошуємо, що «не значне відхилення в порядку розташування найменувань будівельних матеріалів» це суб’єктивні твердження які не можуть бути підставою для визначення невідповідності вашої тендерної пропозиції. Головною вимогою відповідності є співпадіння найменувань будівельних матеріалів, виробів і комплектів підсумкової відомості ресурсів тендерної пропозиції учасника з відомістю ресурсів додатку 3 до тендерної документації (технічного завдання) даної закупівлі, а не їх послідовність.
Дата відповіді: 30.06.2025 11:23
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги щодо аналогічного договору

Номер: fa6a7857eed343688d8eb1edde302330
Дата опублікування: 20.06.2025 18:17
Опис: Пунктом 2 Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є роботи з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою робіт, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі. Вищезазначена вимога містить не однозначне трактування: 1) Тобто можна надати аналогічний договір з предметом якого (яких) є роботи з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ідентичним коду закупівлі і цього буде достатньо? 2) Або буде достатньо надати аналогічний договір з назвою робіт, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі? 3) Можливо треба надати аналогічний договір як за кодом Національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» так і за назвою робіт, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі? (така вимога є дискримінаційною). Просимо надати роз’яснення з приводу вищезазначеного, а також внести зміни в тендерну документацію та конкретизувати вимоги до аналогічного договору. В інших випадках ми будемо вимушені звернутись до АМКУ зі скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше звернення до процедури закупівлі та повідомляємо наступне. Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 23.06.2025 15:47
Відповідь надана

Дискримінаційні умови щодо досвіду

Номер: b210ab09b451474795134e4bb759fe49
Дата опублікування: 20.06.2025 18:13
Опис: Шановний Замовник. Пунктом 2 Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є роботи з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою робіт, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі. Вимога щодо надання аналогічних договорів з предметом ідентичним назві предмету закупівлі є дискримінаційною. Такою вимогою ви значно звужуєте коло учасників закупівлі та порушуєте принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що передбачено п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити вищезгадані дискримінаційні вимоги з п.2 Додатку 1 до Тендерної документації щодо надання аналогічних договорів з предметом ідентичним назві предмету закупівлі. У разі ігнорування нашої вимоги будемо звертатись до АМКУ зі скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше звернення до процедури закупівлі та повідомляємо наступне. Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 23.06.2025 15:47