-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
20-ти футові контейнери Open Top та 20-ти футові контейнери Pallet Wide, код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Детальна інформація стосовно предмета закупівлі зазначена в документації, яка додається
Торги відмінено
469 088 082.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 345 440.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 345 440.41 UAH
Період уточнення:
16.06.2025 13:43 - 24.06.2025 00:00
Відповідь надана
Okay
Номер:
fb26641a0fd5479db7de05937119fa9b
Дата опублікування:
23.06.2025 16:55
Опис:
Anyway, no one of carriers from Poland or Romania is able to offer land transportation of so huge cargo to Ukraine. They have more priorited military cargos. If you succeed with some other seller - we would be only glad for you. If not - think well about your terms and cooperation with seller.
Відповідь:
Дякуємо за приділену увагу до тендеру! Дякуємо, за особисту думку! Замовником у відповідності до вимог Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями оголошено відкриті торги для забезпечення прозорості та ефективності закупівлі. Віримо у ринок та конкуренцію.
Дата відповіді:
24.06.2025 09:36
Відповідь надана
Кількість партій та кількість контейнерів у кожній партії
Номер:
004b44a7067845e2863fe73771f81108
Дата опублікування:
21.06.2025 04:30
Опис:
Яка приблизна кількість партій буде поставлена постачальником протягом терміну дії контракту?
Яка приблизна кількість контейнерів у кожній партії?
Відповідь:
Дякуємо за запитання! Кількість контейнерів у партії, як і кількість партій залежить від потужностей Постачальника. Враховуючи, що тендерною документацією передбачено:
- загальна кількість контейнерів 1520 одиниць (Додаток 1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження (Технічна специфікація));
- строк поставки не пізніше 31.12.2025 року (п. 14.1 Додаток 5 проект договору);
- поставка здійснюється за Заявками Покупця, які надаються протягом 30-ти календарних днів після підписання договору (абзац 3 п.4.1 розділ 4 Додаток 5 проект договору).
В розділі 4 Додатку 5 проект договору до тендерної документації потенційний Учасник детально може ознайомитися з умовами поставки та порядком приймання-передачі Товару передбачених Замовником.
Дата відповіді:
23.06.2025 16:56
Відповідь надана
Your last
Номер:
d127df5d37074559a2e16ea920a6efa5
Дата опублікування:
20.06.2025 16:31
Опис:
We are working now hard on your tender. Really, no lines are listed to Odessa. The only way is shipping through Gdansk or other European ports. Do you have your cargo shipping TO any port where it would be possible to load containers to your empty wagons? Szczecin? For example, UKRNAFTA is accepting cargos now CIF Rotterdam, Szczecin, and Klaipeda.
Please imagine 1500 containers - it is a big pile. One UA-PL carrier is ready to help, but as he is engaged in military logistics, And he uses trucks only. So, 760x shipping is a lot. Really. More of that, it is $1.5MM of wasted money. I have doubts about his performance. It would be much better to find RW solution.
I want to help you. But I need cooperation from your side as well.
As today is Friday, but we still discuss about logistics, please extend this tender for one week.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник, Замовник не вбачає за необхідне продовжувати термін (строк) оголошення даного тендеру.
Дата відповіді:
23.06.2025 16:50
Відповідь надана
Your last
Номер:
b18c91024e0c4bfda4591da85a21519e
Дата опублікування:
19.06.2025 14:44
Опис:
There is no actual possibility of shipping to Odessa. So, we work on shipping to Gdansk. If you cannot pick-up the cargo from Gdansk (with discount) - we have Polish-Ukrainian military carrier, who can transport containers by land to Mostyska/Medyka.
However, my idea was to load empty containers onto your empty return wagons. That will not only save costs but will make operation easier. You are shipping Ilmenite to Constanta. We may ship to Constanta and load your empty wagons there. Please decide as soon as possible.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, умовами поставки Товару (Додаток 1 та п. 4.1 розділ 4 Додаток 5 тендерної документаціі) передбачено (для нерезидента) варіант «АБО!», тобто, якщо не морський порт України (відсутня можливість), в такому випадку Постачальник здійснює поставку до прикордонної залізничної станції України (з додатковою умовою, що в місці поставки Постачальник організовує навантаження Товару на рухомий склад Покупця за власний рахунок). Яка саме прикордонна станція України, вирішує Постачальник. Але має бути прикордонна станція на території України.
Дата відповіді:
20.06.2025 15:33
Відповідь надана
parity of delivery
Номер:
d5c170e31f634c03874bef723f40fe21
Дата опублікування:
16.06.2025 16:23
Опис:
I refer to our phone conversation unfinished. Please confirm picking-up containers from CIF LO Gdansk or Constanta in case Odessa will be closed at the time of delivery.
Я посилаюся на незавершену телефонну розмову. Будь ласка, підтвердіть забір контейнерів з CIF LO Гданськ або Констанца на випадок, якщо Одеса буде закрита на момент доставки.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, Дякуємо за запитання! Тендерною документацією, а саме Додатком 1 (Інформація про технічні та якісні характеристики та їх документальне підтвердження) та Додатком 5 (проект договору, п.4.1 розділ 4) передбачено: поставка Товару здійснюється відповідно до вимог ІНКОТЕРМС в редакції 2020 р.,
(для нерезидента).
- на умовах DPU, місце поставки морський порт України або прикордонна залізнична станція України (з додатковою умовою, що в місці поставки Постачальник організовує навантаження Товару на рухомий склад Покупця за власний рахунок);
DPU (Delivered at Place Unloaded) – це умови поставки Інкотермс 2020, згідно з якою продавець зобов'язаний доставити товар і розвантажити його в зазначеному місці, що може бути не тільки терміналом, а й будь-яким іншим визначеним місцем. Це означає, що продавець несе відповідальність за транспортування, включно з усіма витратами, як-от експортні мита, і за розвантаження товару в пункті призначення.
Дата відповіді:
19.06.2025 09:40