-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Експлуатаційне утримання дороги комунальної власності по вулиці Василя Стуса в місті Турка Самбірського району Львівської області (Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
5 808 564.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 042.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 042.82 UAH
Період уточнення:
13.06.2025 15:19 - 19.07.2025 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
4fb1fa8d7bcb486eaeef618003bd6326
Дата опублікування:
18.07.2025 11:23
Опис:
На запитання щодо відстані і часу транспортування асфальтобетонної суміші та порядку визначення експлуатаційної швидкості руху транспортного засобу під час перевезення асфальтобетонної суміші замовник відповів, що "зауваження взяті до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації". 16.07.2025 замовником внесено зміни до тендерної документації, якими визначено, що учасник надає "ОРІЄНТОВНУ відстань та час транспортування від АБЗ до об'єкта згідно предмета закупівлі". Прошу роз'яснити чому замовник вимагає ОРІЄНТОВНУ відстань і час транспортування і яка допустима похибка такої орієнтовності ??? Чому замовник не вимагає точні відстань і час транспортування асфальтобетонної суміші ?? Прошу роз'яснити виходячи із яких показників швидкості учасники повинні вираховувати технічну швидкість транспортування асфальтобетонної суміші, адже в тендерній документації немає посилання на п.4.12.3 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України 07.10.2022 №753??
Відповідь:
Замовником внесено зміни до тендерної документації, відповідно до яких учасник надає орієнтовну відстань та час транспортування асфальтобетонної суміші від АБЗ до об’єкта закупівлі.
Таке формулювання обумовлене тим, що остаточний маршрут, погодні умови, тип транспортного засобу та інші логістичні фактори можуть змінювати фактичний час доставки. Визначення «орієнтовного» транспортування дає учасникам можливість подати обґрунтовану та реалістичну інформацію, яка підтверджує можливість дотримання технічних вимог, зокрема — часу транспортування не більше ніж 3 години з моменту виготовлення до моменту укладання, при температурі асфальтобетонної суміші не нижче 120°C, відповідно до пункту 20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015.
Допустима похибка такого орієнтовного часу не регламентується, але подана інформація повинна бути технічно обґрунтованою та відповідати умовам реального виконання робіт.
Щодо порядку визначення швидкості транспортування — тендерна документація не містить обов’язкової вимоги використовувати положення п.4.12.3 Методики №753 від 07.10.2022, однак учасник може орієнтуватися на технічну швидкість транспортного засобу залежно від дорожніх умов, типу техніки та маршруту.
Метою замовника є перевірка реалізованості логістики транспортування, а не встановлення обмежень, що мають дискримінаційний характер.
Дата відповіді:
21.07.2025 09:36
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
c2f2bdd0b22b4a1cb8944313cb6ff810
Дата опублікування:
18.07.2025 10:59
Опис:
Доброго дня! В п.3.3 Додатку 1 до ТД "3.3. у разі відсутності власного(них) чи орендованого(них) (лізинг) АБЗ учасник у складі тендерної пропозиції в підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно п.3. зобов’язаний надати: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону), чинного протягом всього строку виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі ; - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований учаснику, про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та бітумної суміші протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер та назва закупівлі)." В розумінні Замовника бітумна суміш - це бітумна емульсія чи бітум?
Відповідь:
У термінах тендерної документації під «бітумною сумішшю» слід розуміти будь-який бітумний матеріал, що буде використовуватись у процесі виконання робіт — зокрема, бітумну емульсію, рідкий бітум або модифіковані бітумні в’яжучі речовини, відповідно до технології, яку планує застосувати учасник.
Така інтерпретація не обмежує учасника у виборі типу бітумного матеріалу та узгоджується з технічними нормами, передбаченими ДСТУ та ДБН для асфальтобетонних робіт.
Дата відповіді:
21.07.2025 09:21
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
b173039ce8de4621a210d94bc2672d10
Дата опублікування:
04.07.2025 11:05
Опис:
Відповідно до вимог п.20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво. Зміна 1» відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а (з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу – 150 км, з перехідним типом дорожнього одягу – 110 км., в межах населеного пункту – 75км.), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. З огляду на це, внесені Замовником зміни до тендерної документації, в частині, надання підтвердження (у довільній формі), що транспортування асфальтобетонної суміші здійснюватиметься в межах вимог вказаного пункту ДБН (не більше 2 годин за температури ≥120°C з урахуванням погодних умов) суперечить п.20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015, а тому повинна бути приведена у відповідність до наведених вище вимог п.20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015. При цьому звертаємо увагу Замовника на те, що п.4.12.3 "Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування" встановлено порядок розрахунку тривалості експлуатації автотранспортного засобу на перевезення одиниці дорожньо-будівельних матеріалів та визначено порядок визначення експлуатаційної швидкості руху транспортного засобу і встановлено, що при визначенні такої слід враховувати середню технічну швидкість для доріг з твердим покриттям удосконаленого типу - 49км/год., для доріг з твердим покриттям перехідного типу - 37км./год., для грунтових доріг - 28км/год.. З огляду на це вважаємо, що правильним буде визначити, що "учасники в складі тендерної пропозиції повинні підтвердити дотримання вимогп.20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво. Зміна 1» - відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не перевищує значень, що вказані в таблиці 20.2а (з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу – 150 км, з перехідним типом дорожнього одягу – 110 км., в межах населеного пункту – 75км.), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не перевищує трьох годин. При визначенні експлуатаційної швидкості руху дотримуватись вимог п.4.12.3 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України 07.10.2022 №753".
Відповідь:
Ваші зауваження взяті до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
07.07.2025 10:05
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
7ad1f17c8e14483a886628a739f23599
Дата опублікування:
27.06.2025 16:47
Опис:
" З метою підтвердження дотримання вимог пункту 20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015 замовник рекомендує учасникам у складі тендерної пропозиції надати: - інформацію про адресу розташування асфальтобетонного заводу (АБЗ), - підтвердження (у довільній формі), що транспортування асфальтобетонних сумішей до об’єкта здійснюватиметься в межах вимог ДБН, зокрема — зазначити орієнтовну відстань та час перевезення. Таке підтвердження не є обов’язковим, однак відповідає вимогам чинного будівельного законодавства та дозволяє уникнути сумнівів під час оцінки можливості якісного виконання робіт." Тобто, замовник в тендерній документації не висуває до учасників вимогу про необхідність дотримання норм п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015, і у разі недотримання таких вимог це не стане підставою для відхилення такого учасника та в подальшому несе ризики поставки таким учасником на об'єкт будівництва неякісних асфальтобетонних сумішей, що, як наслідок, призведе до неякісного виконання робіт/послуг. Тож замовник свідомо потурає учасникам в порушенні будівельних норм. В той же час, відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Прошу привести тендерну документацію у відповідність до законодавства України, або ж надати роз'яснення чому Замовник не вважає за обов'язкове дотримання учасниками закупівлі вимог п.20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015 ??
Відповідь:
Ваші зауваження взяті до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
30.06.2025 16:34
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
b7790d487d434a499d3da00c0a271d2a
Дата опублікування:
25.06.2025 13:58
Опис:
Відповідно до Додатку №1 учасники повинні підтвердити наявність асфальтобетонного заводу. Прошу роз'яснити чи повинні учасники враховувати вимоги п.20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво. Зміна 1» відповідно до якого відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. ?? Якщо повинні - то яким чином це має бути підтверджено учасниками в складі тендерної пропозиції ?? З цього приводу тендерна документація не містить жодних застережень.
Відповідь:
Учасники процедури закупівлі повинні враховувати вимоги пункту 20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015 (зі Зміною №1) при формуванні своєї тендерної пропозиції. Згідно з зазначеним пунктом, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, визначених у таблиці 20.2а, а час транспортування не повинен перевищувати трьох годин. З метою підтвердження дотримання цих вимог рекомендуємо учасникам у складі тендерної пропозиції надати: - інформацію про адресу розташування асфальтобетонного заводу (АБЗ), - підтвердження (у довільній формі), що транспортування асфальтобетонних сумішей до об’єкта здійснюватиметься в межах вимог ДБН, зокрема — зазначити орієнтовну відстань та час перевезення.
Таке підтвердження не є обов’язковим, однак відповідає вимогам чинного будівельного законодавства та дозволяє уникнути сумнівів під час оцінки можливості якісного виконання робіт.
Дата відповіді:
26.06.2025 12:03
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації.
Номер:
68ba028c7ad3430c81302a3fe2768f3a
Дата опублікування:
19.06.2025 17:25
Опис:
Доброго дня, внесення змін до тендерної документації можуть бути терміном до 20 червня 00.00 год, тобто, до кінця дня 19 числа - сьогодні, просимо звернути на це увагу, чи встигаєте Ви виправити невідповідності ?
Відповідь:
невідповідності виправлено
Дата відповіді:
19.06.2025 17:35
Відповідь надана
Додаток 1 до ТД
Номер:
9f415e33669f47ba9d296ad3e7a6ceb0
Дата опублікування:
19.06.2025 12:47
Опис:
Добрий день! В п.1.1 Додатку 1 до ТД "у разі відсутності власного(них) чи орендованого(них) (лізинг) АБЗ учасник у складі тендерної пропозиції в підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно п.1.4. зобов’язаний надати:". Просимо уточнити де саме знаходиться довідка згідно п. 1.4? Дякую.
Відповідь:
За результатами розгляду даного звернення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.06.2025 17:16
Відповідь надана
Договірна ціна
Номер:
1af98fdd7df54c59abe8300841c204a0
Дата опублікування:
18.06.2025 14:40
Опис:
Добрий день! Шановний Замовнику, просимо вказати тип договірної ціни (тверда чи динамічна)?
Відповідь:
За результатами розгляду даного звернення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.06.2025 16:01
Відповідь надана
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл Держпраці на використання машин/механізмів, які становлять підвищену небезпеку
Номер:
f9a56be1f6db403385aae42459b55527
Дата опублікування:
17.06.2025 17:48
Опис:
Добрий день. Підкажіть на яку техніку або обладнання Замовник просить надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл Держпраці на використання машин/механізмів, які становлять підвищену небезпеку?
У тендерній документації не визначено переліку техніки або обладнання щодо якого є вимога подання Декларації МТБ або Дозволу.
Чи відповідатиме вимогам тендерної документації Дозвіл, який виданий учаснику на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів у відповідності до п. 20 Додатку 2 ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77?
Відповідь:
За результатами розгляду даного звернення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.06.2025 14:13
Відповідь надана
просимо внести зміни до тендерної документації та визначити як аналогічний досвід – виконання договорів з поточного ремонту автомобільних доріг, відповідно до предмета цієї закупівлі.
Номер:
2253fb9495534a219186bf2365633c46
Дата опублікування:
17.06.2025 17:03
Опис:
В тендерній документації до закупівлі «Експлуатаційне утримання дороги комунальної власності по вулиці Василя Стуса в місті Турка Самбірського району Львівської області (Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) вказано, що учасник повинен надати аналогічний договір, предметом якого є: «послуги з виготовлення та монтажу конструкцій з нержавіючої сталі».
Повідомляємо, що такий вид робіт не відповідає предмету закупівлі, що оголошений Замовником. У технічному завданні закупівлі відсутні роботи з виготовлення чи монтажу конструкцій з нержавіючої сталі, натомість предмет закупівлі охоплює роботи з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг.
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та визначити як аналогічний досвід – виконання договорів з експлуатаційного утримання/ поточного ремонту автомобільних доріг, відповідно до предмета цієї закупівлі.
Це забезпечить відповідність кваліфікаційних вимог реальному змісту робіт та уникне дискримінації потенційних учасників.
Відповідь:
За результатами розгляду даного звернення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.06.2025 14:13