-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі № Б-2, військове містечко №***, м. Рівне» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Найменування закупівлі:«Капітальний ремонт будівлі № Б-2, військове містечко №***, м. Рівне» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Кількість: 1 робота. Термін виконання робіт: до 22.12.2026р. Місце виконання робіт: згідно тендерної документації. Мова подання тендерних пропозицій - українська.
Торги відмінено
26 364 572.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 263 645.72 UAH
мін. крок: 1% або 263 645.72 UAH
Період уточнення:
13.06.2025 10:50 - 02.07.2025 00:00
Відповідь надана
Вища освіта у будівельній галузі
Номер:
208007c2562a426bb12831c21735e57b
Дата опублікування:
01.07.2025 08:46
Опис:
У нас працює Головний інженер із досвідом роботи в будівельній галузі – більше 10 років, однак в такого – вища технічна освіта, чому ми не можемо його залучати до виконання робіт за даним предметом Закупівлі ?
Окрім цього, маємо намір залучити Інженера з охорони праці, в якого також вища освіта, однак не будівельна, а економічна, чому ми не можемо його залучати до виконання робіт за даним предметом Закупівлі ?
Вважаємо, формулювання Вами в тексті вимоги у пункті 2.4. «вищої освіти у будівельній галузі» – дискримінаційною по відношенню до таких працівників, які ми плануємо залучити до виконання робіт за цим предметом закупівлі, як інженерно-технічних працівників (персонал).
Просимо видалити із такої вимоги сова «у будівельній галузі», для можливості залучення Нами кваліфікованого персоналу, що має Вищу освіту в технічній галузі, економічній галузі, тощо.
Відповідь:
Добрий день. Замовник згідно ст.16, п.3 Закону Про публічні закупівлі має право вимагати "наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Дана вимога підтвердить наявність в учасника працівника відповідної кваліфікації, що задовольнить вимоги замовника щодо якості виконання робіт учасником. Оскільки даний об'єкт відноситься до класу наслідків СС-2 (середні наслідки), то для виконання ЯКІСНИХ будівельних робіт (кап. ремонт) планується залучти персонал з відповідною будівельною овсітою. Технічна освіта має дуже широкий спектр напрямків, тому дана вимога для виконання робіт за предметои Закупівлі є законною, та не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
01.07.2025 09:46
Відповідь надана
Щодо наявності професійно атестованого виконавця будівельних робіт (виконроба) - питання не було, ми мали на увазі інший кваліфікований персонал !!!!
Номер:
d9aa342a786a44b8ad6411398c114016
Дата опублікування:
01.07.2025 08:25
Опис:
Замовником встановлено у пункті 2.4. Додатку №1: «Документальне підтвердження вищої освіти у будівельній галузі інженерних працівників (інженерів), зазначених в інформаційній довідці про працівників Учасника.».
Просимо видалити слова «у будівельній галузі», оскліьки така вимога є дискримінаційною до інших галузей, зокрема, у нас працює Головний інженер із досвідом роботи в будівельній галузі – більше 10 років, однак в такого – вища технічна освіта, чому ми не можемо його залучати до виконання робіт за даним предметом Закупівлі ?
Окрім цього, маємо намір залучити Інженера з охорони праці, в якого також вища освіта, однак не будівельна, а економічна, чому ми не можемо його залучати до виконання робіт за даним предметом Закупівлі ?
Вважаємо, формулювання Вами в тексті вимоги у пункті 2.4. «вищої освіти у будівельній галузі» – дискримінаційною по відношенню до таких працівників, які ми плануємо залучити до виконання робіт за цим предметом закупівлі, як інженерно-технічних працівників (персонал).
Просимо видалити із такої вимоги сова «у будівельній галузі», для можливості залучення Нами кваліфікованого персоналу, що має Вищу освіту в технічній галузі, економічній галузі, тощо.
Відповідь:
Доброго дня. Замовник згідно ст.16, п.3 Закону Про публічні закупівлі має право вимагати "наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Дана вимога підтвердить наявність в учасника працівника відповідної кваліфікації, що задовольнить вимоги замовника щодо якості виконання робіт учасником.
Дата відповіді:
01.07.2025 08:39
Відповідь надана
Вимога Замовника є дискримінаційною
Номер:
9532a01013ea4c28b13818daa8b66e96
Дата опублікування:
30.06.2025 19:27
Опис:
Замовником встановлено у пункті 2.4. Додатку №1: «Документальне підтвердження вищої освіти у будівельній галузі інженерних працівників (інженерів), зазначених в інформаційній довідці про працівників Учасника.».
Просимо видалити слова «у будівельній галузі», оскліьки така вимога є дискримінаційною до інших галузей, зокрема, у нас працює Головний інженер із досвідом роботи в будівельній галузі – більше 10 років, однак в такого – вища технічна освіта, чому ми не можемо його залучати до виконання робіт за даним предметом Закупівлі ?
Окрім цього, маємо намір залучити Інженера з охорони праці, в якого також вища освіта, однак не будівельна, а економічна, чому ми не можемо його залучати до виконання робіт за даним предметом Закупівлі ?
Вважаємо, формулювання Вами в тексті вимоги у пункті 2.4. «вищої освіти у будівельній галузі» – дискримінаційною по відношенню до таких працівників, які ми плануємо залучити до виконання робіт за цим предметом закупівлі, як інженерно-технічних працівників (персонал).
Просимо видалити із такої вимоги сова «у будівельній галузі», для можливості залучення Нами кваліфікованого персоналу, що має Вищу освіту в технічній галузі, економічній галузі, тощо.
Відповідь:
Доброго дня. Наявність професійно атестованого виконавця будівельних робіт (виконроба) передбачає персональну відповідальності і як наслідок підвищену професійну відповідність фахівця. Замовник згідно ст.16, п.3 Закону Про публічні закупівлі має право вимагати "наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Дана вимога підтвердить наявність в учасника працівника відповідної кваліфікації, що задовольнить вимоги замовника щодо якості виконання робіт учасником.
Дата відповіді:
01.07.2025 08:19
Відповідь надана
Уточнення Технічного завдання
Номер:
ef89fb748bb3456b9988249f708eadd4
Дата опублікування:
28.06.2025 10:33
Опис:
Відповідно до умов Додатку №2 Технічне завдання, включено двічі однакові позиції у Роздiл 1. Водопровід господарсько-питний В1, а саме:
«Роздiл 1. Водопровід господарсько-питний В1
КР15-15-4 Прокладання трубопроводу водопостачання з труб сталевих водогазопровідних оцинкованих діаметром 32 мм 100м - 0,3
С130-890 варіант 1 Вузли укрупнені монтажні із сталевих водогазопровідних оцинкованих труб для водопостачання, діаметр 35х1,5 мм м -30
КР19-2-3 Ізоляція трубопроводу діаметром до 38 мм конструкціями теплоізоляційними комплектними на основі циліндрів мінераловатних на синтетичному зв'язувальному 100м - 0,3
С113-2149 варіант 3 Каучукова ізоляція для труб TERMAFLEX 35/9 м -30
Роздiл 1. Водопровід господарсько- питний В1
КР15-15-4 Прокладання трубопроводу водопостачання з труб сталевих водогазопровідних оцинкованих діаметром 32 мм 100м - 0,3
С130-890 варіант 1 Вузли укрупнені монтажні із сталевих водогазопровідних оцинкованих труб для водопостачання, діаметр 35х1,5 мм м -30
КР19-2-3 Ізоляція трубопроводу діаметром до 38 мм конструкціями теплоізоляційними комплектними на основі циліндрів мінераловатних на синтетичному зв'язувальному 100м - 0,3
С113-2149 варіант 3 Каучукова ізоляція для труб TERMAFLEX 35/9 м - 30»
А також у розділ Витяжна система В-1, а саме:
«Роздiл 1. Витяжна система В-1
КР15-129-1 Установлення вентиляторів осьових масою до 0,025 т шт 1
1715-10066 варіант 1 Канальний вентилятор Вентс ВК 150 шт 1
КБ20-29-1 К=1,15 Установлення вставок гнучких до радіальних вентиляторів 1 м2 0,122
С130-231 варіант 1 Гнучка вставка Вентс ВВГ 150 м2 0,122
КР15-121-4 Прокладання повітроводів діаметром 150 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,6 мм 100м2 0,029325
КР19-22-1 Ізоляція плоских та криволінійних поверхонь листами зі спіненого каучуку, поліетилену 100м2 0,029325
Роздiл 1. Витяжна система В-1
КР15-129-1 Установлення вентиляторів осьових масою до 0,025 т шт 1
1715-10066 варіант 1 Канальний вентилятор Вентс ВК 150 шт 1
КБ20-29-1 К=1,15 Установлення вставок гнучких до радіальних вентиляторів 1 м2 0,122
С130-231 варіант 1 Гнучка вставка Вентс ВВГ 150 м2 0,122
КР15-121-4 Прокладання повітроводів діаметром 150 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,6 мм 100м2 0,029325
КР19-22-1 Ізоляція плоских та криволінійних поверхонь листами зі спіненого каучуку, поліетилену 100м2 0,029325».
Просимо надати відповідне роз’яснення щодо цього.
Відповідь:
Доброго дня. Шановний учаснику відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
30.06.2025 09:30
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
29097d6aa89d479290e8376ea711c3ac
Дата опублікування:
27.06.2025 16:53
Опис:
Зміни №3:
«Учасник повинен володіти досвідом виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», предметом якого є капітальний ремонт будівель.».
Натомість Зміни №4:
«Учасник повинен володіти досвідом виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», предметом якого є капітальний ремонт адміністративних будівель.».
Ви вимагаєте аналогічний договір, предметом якого є капітальний ремонт адміністративних будівель.
Доводимо до вашого відому, що виходячи зі специфіки предмету закупівлі в Законі "Про публічні закупівлі" а також практики Антимонопольного комітету, фактично аналогічний договір - це договір, який співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку згідно класифікатору ДК 021:2015.
Тобто це може бути договір предметом якого є виконання робіт з капітального ремонту чи реставрації, реконструкції чи нового будівництва без конкретизування визначення будівлі. Рахуємо в такій редакції цю вимогу дискримінаційною.
Просимо внести зміни, які були в редакції №3, а саме: «Учасник повинен володіти досвідом виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», предметом якого є капітальний ремонт будівель.».
Дякую.
Відповідь:
Доброго дня. Шановний учаснику відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
30.06.2025 09:30
Відповідь надана
Проект Договору Замовника не відповідає вимогам Закону та вимогам Особливостей
Номер:
9f105f5f81f44f99a482ee7fd64bb836
Дата опублікування:
27.06.2025 14:56
Опис:
Відповідно до умов Проекту Договору, що запропонований Замовником, та міститься у Додатку №3 до Тендерної документації – не передбачено – Додатка, який містить - інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Відповідно до пункту 23 Проєкту договору «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ: Невід’ємною частиною цього Договору є: 1. Договірна ціна. 2. Графік виконання робіт. 3. План фінансування робіт.».
В свою чергу, відповідно до вимог пункту 17 Особливостей – «17. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.».
Відповідно до вимог статті 41 Закону:
«1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
{Частину першу статті 41 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 3988-IX від 19.09.2024}
Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством).
{Частину першу статті 41 доповнено абзацом третім згідно із Законом № 3988-IX від 19.09.2024}
У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
{Частину першу статті 41 доповнено абзацом четвертим згідно із Законом № 3988-IX від 19.09.2024}».
Таким чином, Договір Замовника, який викладено у Додатку №3 до Тендерної документації, не містить обов’язкового Додатка – Інформація про ціни на матеріальні ресурси, що суперечить вимогам Особливостей та Закону, що в свою чергу може призвести до скасування ДАСУ результатів дани торгів, як таких, що не відповідають вимогам чинного законодавства України.
З урахуванням такого, просимо внести до Проєкту Договору – обов’язковий Додаток, який Замовник, має оприлюднити разом із Договором про закупівлю, а саме – «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси».
Дякую.
Відповідь:
Доброго дня. Шановний учаснику відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.06.2025 16:20
Відповідь надана
Незаконна вимога
Номер:
557d7db16c074d34b4a4c9345f633873
Дата опублікування:
24.06.2025 11:41
Опис:
Наше підприємство є відносно новоствореним, відповідає вимогам Кваліфікаційних критерії, які вказані в Тендерній документації, має необхідну матеріально-технічну базу, кваліфікованих працівників та робітників, досвід виконання аналогічного роду робіт, однак, середня заробітна плата по підприємству за минулий місяць становить – 15768,00 грн., відтак ми не можемо взяти участь у вашій закупівлі.
Вимога щодо наявності за минулий місяць середньої заробітної плати в розмірі більш ніж 18500,00 грн. – є незаконною (суперечить чинному законодавству України) та дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства.
Просимо внести відповідні зміни до умов Документації.
Відповідь:
Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме "Надати довідку про середню заробітну плату та податковий розрахунок нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з квитанцією №2). Розмір середньої заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник ПЛАНУЄ отримувати на об’єкті будівництва застосувати у розмірі – не менше 18 570,02 грн.
Дата відповіді:
25.06.2025 15:24
Відповідь надана
Свідоцтво
Номер:
de28d1d4e0604b0e9a42f3b3aed2d427
Дата опублікування:
23.06.2025 16:36
Опис:
Відповідно до ЗАТВЕРДЖЕНОГО Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554 «ПЕРЕЛІКУ видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію», передбачено професійну атестацію щодо осіб, виконавці яких проводять:
1. Розроблення містобудівної документації.
2. Архітектурне та інженерно-будівельне проектування.
3. Експертиза та обстеження у будівництві.
4. Технічний нагляд.
5. Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва.
8. Виконання робіт із технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна.
Таким чином, «Виконавець робіт» будівельної організації Підрядника – НЕ входить до даного переліку.
Окрім цього, чинним законодавством України станом на сьогоднішній день не перебачено – обов’язковості проходження Виконавцями робіт - професійної атестації, та видачу відповідного Свідоцтва, яке Вами вимагається. Отже, оскільки Постановою КМУ від 23 травня 2011 року № 554, не регулюється питання Свідоцтва виконавця робіт будівельної організації, порядок його отримання, тощо, а також у зв’язку із відсутністю в Переліку – обов’язкових робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію, ПРОСИМО – видалити таку дискримінаційну та незаконну вимогу із Вашої тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
25.06.2025 15:24
Відповідь надана
Незаконна вимога
Номер:
ef119a04c61f449986054b13891f70dc
Дата опублікування:
23.06.2025 16:35
Опис:
Замовником встановлено - незаконну вимогу у тендерній документації, та таку що суперечить ЗУ "Про Державний бюджет України на 2025 рік", - "Середня заробітна плата по підприємству за останній звітній період (місяць) повинна бути не менше 18 570,02 грн для підтвердження надати довідку про середню заробітну плату".
Розмір мінімальної зарплати у для працівника на місяць - з 1 січня 2025 року становить 8000 грн.
Вимагаємо внести відповідні зміни до документації.
Відповідь:
Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме "Надати довідку про середню заробітну плату та податковий розрахунок нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з квитанцією №2). Розмір середньої заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник ПЛАНУЄ отримувати на об’єкті будівництва застосувати у розмірі – не менше 18 570,02 грн."
Дата відповіді:
25.06.2025 14:16
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
ec2bade098a44e8aa78195ae99d92dcd
Дата опублікування:
23.06.2025 08:30
Опис:
Відповідно до пункту 4.2. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника, встановлена дискримінаційна вимога, зокрема: «Середня заробітна плата по підприємству за останній звітній період (місяць) повинна бути не менше 18 570,02 грн для підтвердження надати довідку про середню заробітну плату та податковий розрахунок нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з квитанцією №2.».
Згідно чинного законодавства України, зокрема, згідно п.5 ст.38 Бюджетного кодексу України - Розмір мінімальної заробітної плати визначається в Законі про Державний бюджет на відповідний рік. У Законі України "Про Державний бюджет України на 2025 рік" зазначається - Розмір мінімальної зарплати у місячному вимірі з 1 січня 2025 року становить 8000 грн, а у погодинному – 48 грн.
Відтак встановлення Замовником вимоги щодо - «Середня заробітна плата по підприємству за останній звітній період (місяць) повинна бути не менше 18 570,02 грн для підтвердження надати довідку про середню заробітну плату та податковий розрахунок нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з квитанцією №2.» НЕ Є законним.
Відповідно до пункту 5 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», який встановлює механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, встановлено- «5. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник ПЛАНУЄ отримувати на об’єкті будівництва.».
Відповідь:
Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме "Надати довідку про середню заробітну плату та податковий розрахунок нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з квитанцією №2). Розмір середньої заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник ПЛАНУЄ отримувати на об’єкті будівництва застосувати у розмірі – не менше 18 570,02 грн."
Дата відповіді:
25.06.2025 14:15