• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання проектних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи очистки стоків очисних споруд»

Завершена

5 547 240.56 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 736.20 UAH
Період уточнення: 13.06.2025 10:19 - 03.07.2025 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: d13efc3f00ef482893ea7a7486c8b3c0
Дата опублікування: 24.06.2025 13:18
Опис: Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; Згідно технічної специфікації до предмета закупівлі «Виконання проектних робіт по об'єкту: «Реконструкція системи очистки стоків очисних споруд», п 37.1 - стосовно комплексної експертизи: Замовник доручає Виконавцю заключення договору на виконання державної комплексної експертизи проєкту та інженерно-технічний супровід експертизи згідно ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проєктної документації на будівництво. Якщо за результатами проєктування Виконавцем буде розраховано і підтверджено клас наслідків СС2 або СС3, проєктна документація має проходити комплексну експертизу. Під час проходження експертизи для Замовника в обов’язковому порядку Виконавцем письмово надсилаються зауваження експертизи та результати опрацювання цих зауважень стороною Виконавця. Так як в складі робіт по державній комплексній експертизі проєкту те фахівець – еколог, то Замовник торгів порушує норму ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі в частині максимальної економії, адже проектні роботи проходять комплексну експертизу, де є відповідні фахівці, (еколог в тому числі) і висновки експертизи є державним документом що підтверджує якість виконання робіт. А залучення фахівця з екологічного аудиту на цьому етапі є недоцільним збільшенням кошторисної вартості проекту, тому, керуючись принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Повідомляємо Вам, що будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 27.06.2025 14:14
Відповідь надана

Сертифікація

Номер: 693ca08d293a4e36b35bcddbc1698829
Дата опублікування: 21.06.2025 01:19
Опис: Шановний замовнику! Вимоги щодо наявності сертифікатів ДСТУ ISO за певними напрямками повинні бути обґрунтованими та відповідати характеру робіт, що плануються бути виконаними в рамках даної закупівлі. Нам не зовсім зрозуміло навіщо встановлена вимога наявності сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та як його наявність чи відсутність може вплинути на якість та професіоналізм виконання проєктних робіт або підтвердити відповідну кваліфікацію учасника. ДСТУ ISO 37001:2018 застосовують лише до хабарництва, до інших корупційних правопорушень не стосується. Наше підприємство має чинну Антикорупційну програму та уповноваженого з її реалізації (хоча вона застосовується тільки для закупівель більше 10 млн.), наше підприємство та його керівник не включені до державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, що відповідає вимогам Закону України “Про запобігання корупції”. Питання встановлення вимоги щодо наявності сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» також не зрозуміле. У контексті вимог в ТД, цей стандарт може бути вимогою для компаній, що працюють з документами ДСК в рамках виконання певних робіт або надають послуги, що потребують високого рівня безпеки, наприклад проєктування систем, які відносяться до СВБ. Виконання робіт з проєктування системи очистки стоків очисних споруд не відноситься ні до СВБ, ні до керуючих систем безпеки, ні до ДСК. Також замовник необґрунтовано визначив в ТД вимогу до надання сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування». Цей стандарт є актуальним для великих виробничих компаній, які можуть впроваджувати систему енергоменеджменту для зменшення витрат на енергоносії та оптимізації виробничих процесів. Це дозволяє організаціям раціонально використовувати енергоресурси, зменшувати викиди, сприяти сталому розвитку та економити кошти. Особливо рекомендується впровадження підприємствами з великим споживанням енергії: металургія, машинобудування, хімічна, харчова, легка промисловість, сільське господарство та інші. Відповідно логічно було б застосовувати цей стандарт безпосередньо ВП ХАЕС, а не вимагати його впровадження у потенційного учасника. Підсумовуючи можна сказати, що вимагаючи наявність у учасників сертифікатів ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 та ДСТУ ISO 50001:2020, застосування яких не відповідає характеру проєктних робіт що закуповуються, замовник штучно встановлює дискримінаційні критерії, які потенційно звужують коло потенційних учасників. Переконливо просимо видалити вимоги про надання сертифікатів ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 та ДСТУ ISO 50001:2020.
Відповідь: Шановний Учаснику, звертаємо вашу увагу на те, що зазначена умова тендерної документації не є дискримінаційною, зважаючи на вимоги частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» де зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Жоден суб’єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікат та будь-який учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію. Відтак зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 23.06.2025 17:27
Відповідь надана

Сетрифікати ДСТУ

Номер: 25fdbfa0f9ae44ccbfb09c2996bc7354
Дата опублікування: 20.06.2025 22:23
Опис: Вимогами п.16-20 додатку 1 до ТД передбачено надання учасником сертифікатів ДСТУ ISO - національних стандартів. При цьому відсутня можливість надання учасником сертифікатів за міжнародними стандартами ISO, які є ідентичними з національними. Звертаємо увагу, що не всі організації можуть проходити сертифікацію саме за національними стандартами, багато компаній проходить сертифікацію за аналогічними міжнародними стандартами. В Україні прийнято ряд національних стандартів, гармонізованих з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження. Згідно з ДСТУ 1.7:2015 «Національна стандартизація. Правила та методи прийняття міжнародних і регіональних нормативних документів» гармонізація національних стандартів методом підтвердження не потребує перекладу та передруку, а лише застосовується як національний стандарт мовою оригіналу. Ступінь відповідності для національних стандартів ДСТУ ISO та міжнародних ISO є ідентичною. Це передбачає ідентичність за технічним змістом, структурою та викладом з деякими незначними редакторськими правками, типа зміни «цей міжнародний стандарт» на «цей стандарт» і т.п. Просимо внести зміни до ТД та передбачити можливість надання учасником або сертифікатів нацональних стандартів ДСТУ ISO або сертифікатів міжнародних стандартів ISO за одним і тим же напрямком, а саме: - ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 або ISO/IEC 27001:2022 "Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги"; - ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування"; - ДСТУ ISO 37001:2018 або ISO 37001:2016 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування"; - ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування"; - ДСТУ ISO 50001:2020 або ISO 50001:2018 "Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання".
Відповідь: Дякуємо за звернення. Шановний Учаснику, відповідно до умов тендерної документації, Замовник вимагає наявності сертифіката саме за національним стандартом ДСТУ ISO. ДСТУ ISO гарантує, що система, до якої відноситься сертифікат, пройшла оцінку відповідності саме за українськими нормативними документами. Міжнародний сертифікат ISO не завжди є прямим еквівалентом національного стандарту ДСТУ ISO у контексті правових та регуляторних вимог України. Це стосується не лише самого стандарту, а й процедури сертифікації. Таким чином, вимога щодо наявності сертифіката національного стандарту ДСТУ ISO є обґрунтованою та відповідає умовам тендерної документації.
Дата відповіді: 23.06.2025 17:26
Відповідь надана

ДСТУ ISO 10005:2019

Номер: 07ab3e9d91074183991537b206d6929f
Дата опублікування: 20.06.2025 20:59
Опис: ДСТУ ISO 10005:2019 є стандартом (документом), який містить рекомендації щодо розробки, аналізу, затвердження, впровадження та перегляду програм якості для різних видів діяльності, процесів, продукції, послуг тощо. Цей стандарт розроблено, щоб задовольнити потребу в настановах щодо програм якості як у контексті запровадженої системи управління якістю, так і незалежної діяльності з управління. На даний момент жодної сертифікації компаній згідно зазначеного стандарту не проподиться. Сертифікація системи управління якістю - це процес підтвердження відповідності системи управління якістю підприємства вимогам стандарту ISO 9001. Зважаючи на вищесказане просимо видалити вимогу щодо наявності в учасника сертифікат ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості». У разі необхідності підтвердження у учасника наявності сертифікованої системи управління якістю замовник може передбачити в ТД вимогу наявності сетрифікату національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 або міжнародного ІSO 900:2015 "Системи управління якістю. Вимоги". Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Шановний Учаснику, повідомляємо Вам, що сертифікація за стандартом ДСТУ ISO 10005:2019 є можливою. Сертифікація ДСТУ ISO 10005:2019 свідчить про те, що Учасник має ефективну систему управління якістю, яка забезпечує відповідність виконаних робіт вимогам стандартів. Сертифікація проводиться незалежним органом з сертифікації, який оцінює систему управління якістю на відповідність вимогам стандарту.
Дата відповіді: 23.06.2025 17:25
Відповідь надана

Ліцензія

Номер: f9645106c21346419b7d3b142b430ebc
Дата опублікування: 20.06.2025 17:38
Опис: П.14 додатку 1 до ТД передбачено надання учасником ліцензії (декларації) на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками та зі значними (СС3) наслідками. Поясніть будь ласка яке відношення ліцензія (декларація) на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів має до виконання проєктних робіт? Предметом даної закупівлі є виконання проєктних робіт, а не будівництво обєкту. На даний момент проєктна діяльність не ліцензується згідно чинного законодавства. Просимо прибрати вимогу щодо надання учасником ліцензії (декларації) на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками та зі значними (СС3) наслідками.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Повідомляємо Вам, що будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 23.06.2025 17:24
Відповідь надана

Свідоцтва про підвищення кваліфікації

Номер: f6d9949b4045474299d19100e699df4b
Дата опублікування: 20.06.2025 17:31
Опис: Вимогами додатку 1 ТД встноалено, що на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, додаються кваліфікаційні сертифікати відповідних виконавців окремих видів робіт (послуг) та свідоцтва про підвищення кваліфікації. Свідоцтва про підвищення кваліфікації надається лише за умови проходження працівником підвищення кваліфікації відповідно до чинного законодавства. Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Повідомляємо Вам, що будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 23.06.2025 17:15
Відповідь надана

Персонал - клас наслідків

Номер: 321113fdde8e4116a63755458ff0a6e8
Дата опублікування: 20.06.2025 16:10
Опис: П.9 додатку 1 до ТД передбачено надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, у тому числі: -інженера-проектувальника в частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків відповідальності СС2, СС3; - інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків відповідальності СС2; - відповідального виконавця технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки). Просимо перед значенням наслідків СС2 / СС3 зазначити фразу "не нижче", що дозволить підтвердити наявність в учасника відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційні сертифікати класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки).
Відповідь: Дякуємо за звернення. Повідомляємо Вам, що будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 23.06.2025 17:14
Відповідь надана

Персонал

Номер: 144f3bdd30a8424c9e7f94aa9a7cecbe
Дата опублікування: 20.06.2025 16:04
Опис: П 10.1 та 41.2 Завдання на проєктування передбачено, що геодезичні вишукування виконуються замовником. Просимо вас видалити вимогу щодо наявності у учасника інженера-геодезиста, оскільки він не приймає участі у виконанні проєктних робіт та в геодезичних вишукуваннях в рамках договору. При цьому результати геодезичних вишукувань, які замовник передає проєктувальнику, служать вихідними даними безпосередньо для інженерів-проєктувальників, які безпосередньо розробляють проєктну документацію.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Шановний Учаснику, завданням на проєктування (п.10.1, п.35.2, п.41.2) передбачено вихідні дані, які надаються Замовником після укладання договору, зокрема - звітні матеріали за результатами інженерно-геодезичних вишукувань. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є виконання проектних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи очистки стоків очисних споруд», а відповідно до наданого Завдання на проектування на загальну продуктивність комплексу очисних споруд, що складає 20000 м3/добу, 2000 м3/годину. Очисні споруди каналізації є об’єктом підвищеної екологічної відповідальності, основною метою виконання робіт по предмету закупівлі є забезпечення якісного процесу очищення стічних вод і як наслідок - зменшення їхнього негативного впливу на навколишнє середовище. Важливо, щоб в результаті виконання робіт, очисні споруди були спроектовані та експлуатувалися з урахуванням місцевих умов та вимог, щоб забезпечити максимальний екологічний ефект. На етапі виконання замовником інженерно-геодезичних вишукувань, потрібно буде залучення та активна участь працівників проектувальника з точки зору складання та правильного формулювання технічного завдання на виконання інженерно- геодезичних вишукувань, перевірки результатів виконання таких вишукувань, їх обробка та передача інженерам-проектувальникам, які безпосередньо розробляють певні розділи проектної документації. Саме тому для можливості виконання таких робіт необхідне підтвердження Учасниками відповідної кваліфікації, та надання в складі своєї тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність у Учасників працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема наявність інженера-геодезиста.
Дата відповіді: 23.06.2025 17:13
Відповідь надана

Персонал

Номер: d6108bb50e41497794bd57edc2439164
Дата опублікування: 20.06.2025 15:57
Опис: Вимогами п.9 додатку 1 до ТД передбачено, що учасник повинен надати інформацію про наявність екологічного аудитора. Просимо вас надати обгрунтування вимоги наявності у учасника екологічного аудитора та описати його основні функціональні обовязки в рамках виконання проектних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи очистки стоків очисних споруд», оскільки Завданням на проєктування не передбачено виконання задач, які передбачають залучення даного фахівця.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Шановний Учаснику, Закон України «Про екологічний аудит» визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб’єктів господарювання. Положення України «Про екологічний аудит» поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є виконання проектних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи очистки стоків очисних споруд», а відповідно до наданого Завдання на проектування: «Реконструкція системи очистки стоків очисних споруд у м. Нетішин» на загальну продуктивність комплексу очисних споруд, що складає 20000 м3/добу, 2000 м3/годину. Очисні споруди каналізації є об’єктом підвищеної екологічної відповідальності, основною метою виконання робіт по предмету закупівлі є забезпечення якісного процесу очищення стічних вод і як наслідок - зменшення їхнього негативного впливу на навколишнє середовище. Важливо, щоб в результаті виконання робіт, очисні споруди були спроектовані та експлуатувалися з урахуванням місцевих умов та вимог, щоб забезпечити максимальний екологічний ефект. Саме тому для можливості виконання таких робіт необхідне підтвердження Учасниками відповідної кваліфікації, та надання в складі своєї тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність в Учасників працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Виконання проектних робіт по об’єкту передбачає розробку спеціальних розділів проектно-кошторисної документації, в тому числі розділу ОВНС – оцінка впливу на навколишнє природне середовище, крім того проект повинен передбачати проектування і будівництво технологічних споруд підвищеної екологічної відповідальності, які повинні відповідати діючим санітарним та екологічним нормам, що в свою чергу повинно передбачати відсутність шкідливого впливу на довкілля.
Дата відповіді: 23.06.2025 17:12
Відповідь надана

Уточнення ТЗ

Номер: becc5017ab7b41c284497b9398cb28e2
Дата опублікування: 20.06.2025 09:40
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати показники якості вхідних стічних вод і норматив очищеної. У ТД згадано, що якість вказана в Спецкористуванні, але цей документ не прикладено. Крім того, просимо уточнити стосовно обробки і зневоднення осаду, що утворюється під час очистки стічних вод. Ця частина відсутня в переліку об'єму реконструкції.
Відповідь: Шановний Учаснику, на ваше звернення повідомляємо наступне. Зазначені показники якості є вихідними даними та мають бути зібрані Виконавцем на етапі збору вихідних даних після укладення договору. Інформація щодо необхідності організації системи зневоднення мулового осаду є в завданні на проєктування, а саме п. 12.5 «Технічні вимоги» та п. 13.1 «Черги» (6 черга - утилізація осаду). Оптимальний варіант організації системи зневоднення мулового осаду має запропонувати проєктувальник в рамках п. 15.3 завдання на проєктування «Погодження проєктних рішень у Замовника».
Дата відповіді: 23.06.2025 17:11