-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту
Завершена
356 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 783.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 783.00 UAH
Період уточнення:
11.06.2025 16:47 - 16.06.2025 00:00
Відповідь надана
10 років досвід. Навіщо ця вимога знову, якщо того року її оскражили в АМКУ у вашій же закупівлі UA-2024-12-13-018240-a, і зобов'язали внести зміни?
Номер:
7e2563f8278941d396f212874d05ba7d
Дата опублікування:
12.06.2025 17:39
Опис:
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 10 років, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 10 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вимогам документації.
Враховуючи те, в яких реаліях ми живемо сьогодні, то чи багато є компаній, які на ринку протягом такого часу?
Також варто зазначити, що підприємство може бути на ринку і 20 років, і ліцензію на даний вид послуг отримати 15 роки тому, але фактично не надавати послуги охорони.
АМКУ зобов'язав вас рік тому виключити дану вимогу, то нащо хх включено до докуемнтації знову?
Відповідь:
Добрий день! Буду внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.06.2025 11:20
Відповідь надана
Щодо огляду об'єкта
Номер:
f88d1a98a3444c9f9dac88e7e1f002e7
Дата опублікування:
12.06.2025 15:14
Опис:
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері фактично необхідно отримувати «акт від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з об’єктом охорони» за підписом уповноваженої особи потенційних учасників та Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель, що передбачені у ст. 5 Закону про закупівлі:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не підписати наведений вище акт огляду, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав (уповноважена особа буде у відпустці чи відрядженні) причиною для відхилення тендерної пропозиції, і таким чином відбувається зі сторони Замовника маніпулювання ситуацією, ціллю якої є не надати потенційним учасникам, зокрема Скаржнику, «акт, який підтверджує факт ознайомлення з об’єктом охорони».
Також невідомо, яким саме способом буде відбуватися ідентифікація особи, яка приїхала на огляд (адже вона має показати якийсь документ, наприклад, паспорт та довіреність, а вона має бути підписана кимось, там має бути печатка. Тобто Замовник все одно побачить від кого приїхала ця особа, адже навряд Замовник пустить на об’єкт хто знає кого, щоб просто «подивитися». Тобто, Замовник буде знати імена учасників ДО проведення аукціону, а це прямо заборонено Законом України «Про публічні закупівлі».
Також невідомо, яким саме способом буде відбуватися ідентифікація учасника та підтвердження проведення огляду на етапі кваліфікації, якщо Замовник вимагає підписати акт огляду (без зазначення назви учасника). Тобто, фактично учасник вже завчасно не відповідатиме заявленій вимозі, що призведе до його відхилення.
Разом з тим, обстеження об’єкту та ознайомлення є важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру надання послуг, тобто дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язковим складання протоколу між сторонами.
Окрім цього, учасники можуть ввести діалог із Замовником виключно шляхом зверненням через поставлене запитання чи вимоги шляхом опублікування в електронній системі закупівель.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Тобто саме Замовник має оприлюднити повне, зрозуміле та детальне технічне завдання, з якого буде зрозуміло, які послуги треба надавати, а у разі потреби надати креслення, плани тощо. Це обов’язок Замовника, а не обов’язок учасника приїздити і щось додивлятися!
Аналогічної позиції дотримується і Антимонопольний комітет України, зокрема у своїх рішеннях по закупівлям: UA-2023-11-09-008301-a, UA-2023-11-03-013785-a та UA-2023-06-05-006667-a. Вимагаємо виключення незаконної вимоги та внесення змін!
Відповідь:
Добрий день! Буду внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.06.2025 11:20