-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поставки, налаштування та впровадження програмної продукції/ліцензій голосового бота (п.4.4.1 ІП 2025)
Завершена
6 958 752.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 69 587.00 UAH
мін. крок: 1% або 69 587.00 UAH
Період уточнення:
11.06.2025 15:22 - 16.06.2025 00:00
Відповідь надана
Питання щодо технічної складової
Номер:
80391ee1b0204a2280120e6f39391d6e
Дата опублікування:
15.06.2025 23:56
Опис:
1–2. АТС, SIP, VoIP
Яке саме АТС та хто адмініструє?
Хто відповідає за налаштування маршрутів?
Які протоколи та формати підтримуються? (SIP, RTP, SRTP, DTMF)
3–4. IVR, VoiceXML, DiaManT Dialog Manager
Яке програмне забезпечення/платформа використовується для IVR?
Чи потрібна власна реалізація VoiceXML-браузера, чи він вже є у платформі?
Як саме IVR взаємодіє з DiaManT (протокол, формат даних)?
Чи є технічна документація до DiaManT (API, expected payloads)?
5. ASR, MRCP, граматика
Який ASR-сервер використовується? (Google, Azure, OMILIA, власний?)
Чи потрібна інтеграція через MRCP, чи є API/SDK?
Чи потрібно підтримувати кілька мов/граматик?
Яка якість розпізнавання очікується (WERR, min confidence)?
6–7. Програвання повідомлень і збір відповіді
Які голоси використовуються (TTS)?
Як часто треба оновлювати тексти для IVR?
Чи треба зберігати всі голосові запити для навчання?
8. Повернення ASR результатів
Який формат передачі (JSON, XML)?
Яка максимальна затримка відповіді прийнятна?
9–10. Інтеграція IVR ↔ DiaManT, NLU
Чи є вже напрацьовані сценарії діалогів/інтенти?
Які сценарії критично важливі на старті?
Чи потрібна інтеграція із зовнішніми джерелами (довідники, API держсервісів)?
11. Доступ до Back-End, БД, CRM
До яких систем треба підключати DiaManT?
Чи є тестове середовище?
Як забезпечується авторизація та логування запитів?
12. Повтор циклу
Скільки циклів (максимум) допускається для одного дзвінка?
Які умови переходу до оператора?
13. Transfer Call
Яка логіка маршрутизації — до якого оператора, чи є пріоритезація?
Як виводиться оператору інформація про діалог?
14. Обробка негативу, тегування
Які тригери для переводу на оператора?
Як визначати “Impolite Customer” — ключові слова, частота, реакція оператора?
Як зберігати і вивантажувати статистику?
15. Операторська панель
Який обсяг даних повинен бачити оператор?
Яка система нотифікацій/логів для оператора?
Чи треба інтеграцію з записом дзвінків/архівом?
16. Адміністративна панель DiaManT
Які ролі користувачів (адмін, оператор, супервізор)?
Який функціонал потрібен (перегляд логів, аналіз тегів, зміна сценаріїв, управління користувачами)?
Відповідь:
Вітаємо. Інформація, яка є предметом запиту не належить до власних авторських рішень Замовника, а захищена авторським правом розробника. Крім того Замовник, як підприємство критичної інфраструктури не поширює інформацію пов'язану з роботою його систем. Вкотре звертаємо увагу, що предметом торгів є придбання вже готових модулів, а не їх розробка, впровадження та інтеграція з наявними системами.
Дата відповіді:
16.06.2025 09:51
Відповідь надана
еквівалент 2
Номер:
079adcf2484e442691a9124c5c2db577
Дата опублікування:
13.06.2025 13:12
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що ТД виконано вимогу щодо виразу "або еквівалент", тому вона відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" Компанія обирало рішення протягом певного періоду та зупинились саме на ПЗ, яке прдеметом торгів, як найкраще підходящому для реалізації цілей компанії так інтеграції з наявним обладнанням Avaya. Дане програмне забезпечення - це рішення, яке включає: розпізнавання голосу (ASR), розуміння намірів (NLU), голосовий синтез (TTS), діалоговий менеджер (контекстуальний багатокроковий діалог). Крім того,воно офіційно підтримує інтеграцію з платформами:Avaya Aura (через SIP/VoiceXML), Avaya Experience Portal (раніше Avaya Orchestration Designer), Avaya OneCloud (через API або SIP) тощо.
Це дозволяє запускати ПЗ в Avaya IVR або перед викликом до агента.
АТ не замовляє розробку, а додає функціонал готового рішення, сумісного з Avaya.
- технічних вимогах до предмету закупівлі чітко описано функціональні можливості та перелік підтримуваних платформ, який фактично стосується лише конкретних виробників (Avaya Aura, Avaya Experience Portal, Avaya OneCloud тощо). Така деталізація створює необґрунтовану перевагу для певних постачальників програмного забезпечення, обмежуючи участь альтернативних рішень, що можуть бути технічно сумісні із зазначеним обладнанням через відкриті стандарти SIP, VoiceXML, REST API чи інші загальновживані протоколи.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та:
Уточнити, що може бути запропоноване будь-яке рішення (програмне забезпечення), яке забезпечує необхідний функціонал (ASR, NLU, TTS, діалоговий менеджер з багатокроковим діалогом), має можливість інтеграції із телефонною платформою через стандартні протоколи (наприклад, SIP, VoiceXML, REST API) і не обмежується виключно інтеграцією з рішеннями конкретного виробника.
Забезпечити, щоб підтвердження відповідності вимогам могло здійснюватись шляхом надання опису технічної реалізації інтеграції, тестового стенду або листа про успішне впровадження з аналогічною телефонною платформою.
Забезпечити, що у разі надання еквіваленту, Замовник розглядатиме будь-які рішення, які не гірші за технічними та функціональними характеристиками й можуть бути інтегровані із наявною телефонною платформою на основі відкритих стандартів.
Звертаємо увагу, що подібна вимога відповідає принципу відкритості і прозорості процедур закупівель, що передбачено ЗУ "Про публічні закупівлі", та дозволяє залучити до участі більшу кількість учасників, у тому числі тих, хто пропонує сучасні альтернативні рішення, а не лише продукти конкретних виробників.
Відповідь:
Вітаємо. Компанія обирала рішення протягом певного періоду та зупинились саме на даному ПЗ,як найкраще рішення для реалізації цілей компанії, а також для інтеграції з наявним обладнанням Avaya.
Дата відповіді:
16.06.2025 09:46
Відповідь надана
Роз'яснення щодо альтернативних програмних рішень Голосового бота від інших виробників
Номер:
8baa089f35d7413eb66c6d6df6ecd9f1
Дата опублікування:
13.06.2025 12:22
Опис:
В додатках до тендерної документації зазначено вимоги щодо інтерактивного інформатора Omilia та його інтеграції з ПАК Avaya. Просимо надати роз'яснення, чи розглядаються альтернативні програмні рішення голосового бота від інших виробників, які забезпечують виконання всіх функціональних та технічних вимог, визначених тендерною документацією, але не є продуктом Omilia?
Відповідь:
Умовами тендерної документації передбачено надання "еквіваленту".
Дата відповіді:
16.06.2025 09:53
Відповідь надана
еквівалент
Номер:
ea98df87eedb4900bb6e6d4bd7288414
Дата опублікування:
11.06.2025 16:19
Опис:
У тендерній документації наявні прямі згадки про конкретні продукти та рішення, зокрема Avaya Aura, DiaManT Dialog Manager, OMILIA, що може створювати неконкурентні та дискримінаційні умови для інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має права вказувати у тендерній документації конкретні торгові марки чи назви продуктів без додавання виразу «або еквівалент». Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, у разі неможливості точно описати предмет закупівлі через технічні чи інші характеристики, замовник зобов'язаний використовувати вираз "або еквівалент".
Просимо:
Прибрати з тендерної документації конкретні згадки про продукти (Avaya Aura, DiaManT Dialog Manager, OMILIA) або, якщо це технологічно обґрунтовано, в усіх випадках додати фразу "або еквівалент".
Вказати, що допускається пропозиція програмних, технічних та апаратних рішень, функціонально сумісних з існуючою інфраструктурою контакт-центру, а не лише зазначених торгових марок.
Описувати функціональні та технічні вимоги до системи через перелік необхідних можливостей та сумісність із існуючою інфраструктурою (вказуючи протоколи спілкування тощо), а не через найменування конкретних продуктів.
У разі неврахування даної вимоги залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо наявності дискримінаційних умов у тендерній документації та порушення принципів недискримінації та відкритої конкуренції, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Запропоновані зміни сприятимуть конкуренції та залученню більшої кількості учасників, а також відповідатимуть чинному законодавству України.
Відповідь:
Звертаємо Вашу увагу, що ТД виконано вимогу щодо виразу "або еквівалент", тому вона відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" Компанія обирало рішення протягом певного періоду та зупинились саме на ПЗ, яке прдеметом торгів, як найкраще підходящому для реалізації цілей компанії так інтеграції з наявним обладнанням Avaya. Дане програмне забезпечення - це рішення, яке включає: розпізнавання голосу (ASR), розуміння намірів (NLU), голосовий синтез (TTS), діалоговий менеджер (контекстуальний багатокроковий діалог). Крім того,воно офіційно підтримує інтеграцію з платформами:Avaya Aura (через SIP/VoiceXML), Avaya Experience Portal (раніше Avaya Orchestration Designer), Avaya OneCloud (через API або SIP) тощо.
Це дозволяє запускати ПЗ в Avaya IVR або перед викликом до агента.
АТ не замовляє розробку, а додає функціонал готового рішення, сумісного з Avaya.
Дата відповіді:
13.06.2025 13:01
Відповідь надана
Зміни (обладнання)
Номер:
baa7cab2149c4523aaeaeb17a85ff634
Дата опублікування:
11.06.2025 16:10
Опис:
- Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, устаткування, засобів вимірювальної техніки тощо), необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати:
У тендерній документації встановлено вимогу щодо документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, устаткування, засобів вимірювальної техніки тощо) шляхом надання бухгалтерських довідок, інвентарних карток, договорів оренди/лізингу, а також свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки.
Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є розробка програмного продукту (програмного забезпечення), виконання якої, як правило, не передбачає використання спеціалізованого обладнання, механізмів, устаткування або засобів вимірювальної техніки, які підлягають обов’язковій повірці чи інвентаризації згідно з вимогами до основних засобів.
Вказана вимога не відповідає особливостям сфери розробки програмного забезпечення, є зайвою та може обмежувати конкуренцію серед потенційних учасників, особливо серед компаній, що спеціалізуються на IT-послугах та не мають у власності відповідного обладнання або засобів вимірювальної техніки.
Просимо викласти зазначену вимогу у відповідності до предмета закупівлі та обмежитися підтвердженням наявності необхідних ресурсів для виконання договірних зобов’язань у сфері розробки ПЗ, наприклад:
«Для підтвердження матеріально-технічної бази достатньо надати довідку у довільній формі щодо наявності обладнання та програмних засобів, необхідних для виконання робіт, або довідку щодо наявності відповідного персоналу із зазначенням досвіду роботи у сфері розробки програмного забезпечення.»
Запропоновані зміни зроблять вимоги тендерної документації такими, що відповідають реаліям IT-сфери, а також забезпечать недискримінаційність та залучення більшої кількості фахових учасників.
Відповідь:
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Діючими нормативними документами у сфері закупівель Замовник при оголошенні торгів на роботи чи послуги зобов'язаний встановити один із таких критеріїі як наявність МТБ або працівників відповідної кваліфікацій та наявним досвідо. Вимога наведена у ТД не є дискримінаційною та не містить занадто деталізованого чи сталого переліку обладнання яке учасник повинен мати для надання даної послуги. Замовник як організатор закупівлі зацікавлений у якісному та вчасному виконанні договору. Тому учасник який має проблеми з документом, що посвідчує його особу , не володіє фінансовим ресурсом та взагалі немає обладнання, навряд чи спроможний вчасно виконати умови договору.....
Дата відповіді:
13.06.2025 12:56
Відповідь надана
Зміни (розподілення)
Номер:
3365fa638e8845abbd1427b131ad7cc7
Дата опублікування:
11.06.2025 16:05
Опис:
- Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто ) % очікуваної вартості предмета закупівлі
У тендерній документації встановлено вимогу щодо обсягу річного доходу (виручки) учасника не менше 90% очікуваної вартості предмета закупівлі. Вказана вимога є надмірно жорсткою та суттєво обмежує коло потенційних учасників, зокрема малих та середніх підприємств.
З метою забезпечення конкуренції та розширення можливостей участі у процедурі закупівлі, просимо розглянути можливість:
Розподілити предмет закупівлі на окремі лоти відповідно до характеру та обсягу послуг (товарів/робіт), що дозволить залучити до участі у закупівлі більше малих та середніх підприємств, а також забезпечити більш якісне та сучасне виконання зобов’язань за договором.
Зменшити встановлений поріг річного доходу (виручки) до рівня не більше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі (або відповідного лота), що також сприятиме залученню більшої кількості учасників, зокрема менших виконавців, які мають необхідний досвід, але не можуть підтвердити такі високі фінансові показники.
Просимо врахувати, що такі підходи відповідають принципам відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII↗ (далі — Закон↗) замовник може установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Правові засади щодо складання фінансової звітності в Україні визначаються Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV↗ (далі — Закон № 996↗). За приписами Закону № 996↗ фінансова звітність — звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Підприємства зобов’язані складати фінансову звітність на підставі даних бухгалтерського обліку. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Фінансова спроможність – це один із кваліфікаційних критеріїв, передбачених Законом про публічні закупівлі, а саме «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Цей критерій передбачає підтвердження фінансових можливостей учасника, що ніколи не буде зайвим.
Закон про публічні закупівлі передбачає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Вимоги прописані у тендерній документації є цілком правомірними, адже вимагається надання підтвердження 90% від вартості закупівлі, що дозволено діючим Законодатвом. Крім того, наполегливо радимо учаснику уважно ознайомитись із проектом договору, а саме розділом-умови поставки та оплати за продукцію ( в даному випадку вимога щодо фінансової спроможності більш ніж обгрунтована))), та відповідальністю за невиконання договірних умов.
Дата відповіді:
13.06.2025 12:49
Відповідь надана
Зміни (паспорт)
Номер:
73b4aa92004549b4b4ba10c466a7352e
Дата опублікування:
11.06.2025 16:00
Опис:
- паспорт громадянина України (сторінки 1-6 для паспорту, оформленого у вигляді книжечки), оформлений відповідно до положень постанови Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» від 26 червня 1992 р. №2503-XII, або дві сторони паспорту громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 р. №5492VI (для учасників - фізичних та юридичних осіб)
- довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або картка платника податку із зазначенням реєстраційного номера облікової картки платника податків керівника або учасника - фізичної особи (для учасників - фізичних та юридичних осіб);
У пункті тендерної документації щодо необхідності надання паспорту громадянина України (сторінки 1-6 для паспорту-книжечки або обидві сторони ID-картки), оформленого відповідно до положень постанови Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» від 26 червня 1992 р. №2503-XII, або іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр…» (для учасників — фізичних та юридичних осіб), просимо врахувати наступне:
Для юридичних осіб, зокрема товариств з обмеженою відповідальністю (ТОВ), вимога про надання паспорту як обов'язкового документа є необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству. Документом, що підтверджує правоздатність юридичної особи, є витяг (або виписка) з ЄДР, а підтвердження повноважень підписанта — наказ про призначення та/або протокол та/або довіреність. Надання паспорту для юридичних осіб законом не передбачено.
Просимо викласти вимогу щодо надання документів, що посвідчують особу, у такій редакції:
Для фізичних осіб — надати паспорт громадянина України або інший документ, передбачений чинним законодавством.
Для юридичних осіб — надати витяг (або виписку) з ЄДР та документи, що підтверджують повноваження підписанта (наказ, протокол, довіреність тощо).
Таке формулювання відповідатиме чинним вимогам законодавства, не буде дискримінаційним та сприятиме участі більшої кількості учасників у закупівлі.
Відповідь:
Відповідно до п. 2 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (надалі – Постанова), замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних сканованих документів та/або електронних документів з інформацією та документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів, засвідчення копій документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі.
Згідно статті 92 Цивільного кодексу України, юридична особа набуває прав та обов’язків, і здійснює їх через свої органи та учасників (зокрема і директора чи іншої особи здійснює керівництво юридичною особою).
Таким чином вимога, про надання документів, що посвідчують особу, дає змогу встановити приналежність учасників (в тому числі і учасників товариства, кінцевих бенефіціарних власників та осіб які здійснюють керівництво юридичною особою) до країн, визначених у пункті 2 Постанови, та повністю відповідає чинному законодавству України, не створюючи дискримінації серед учасників.
Дата відповіді:
13.06.2025 12:47