• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фільтри до протигазів

Призупинено

244 683.75 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 223.42 UAH
Період уточнення: 10.06.2025 20:33 - 15.06.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 16b7ff0f51824359a237988ba0f90003
Дата опублікування: 13.06.2025 19:05
Опис: Шановний Замовнику! У додатку 2 до тендерної документації Ви зазначаєте, що Максимальна маса фільтра-поглинача не повинна перевищувати 0,35 кг. Водночас, повідомляємо Вам, що в пункті 6.1.1.31 ДСТУ 9296:2024 "Безпека у надзвичайних ситуаціях. Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях. Класифікація й загальні технічні вимоги" зазначено, що "Фiльтpи, пpизнaчeнi для пpиєднaння дo мacки, пoвиннi мaти вaгу нe бiльшe нiж 500 г." Таким чином просимо Замовника прибрати дискримінаційну вимогу щодо ваги фільтру,та внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації зазначивши, що "Максимальна маса фільтра-поглинача не повинна перевищувати 0,5 кг."
Відповідь: Шановний учаснику! Будь-які рішення та дії щодо закупівлі будуть здійснюватись після прийняття рішення АМКУ щодо результатів розгляду скарги, поданої раніше
Дата відповіді: 16.06.2025 14:55
Відповідь надана

Зауваження щодо вимог до маркування фільтрів у тендерній документації

Номер: 2f18a3bdc3dc441b85c5612dbab04565
Дата опублікування: 13.06.2025 19:03
Опис: У тендерній документації наведено, що тип фільтра, клас і кодовий колір повинні відповідати одночасно ДСТУ EN 14387:2017 (EN 14387:2004+А1:2008, IDT) або ДСТУ EN 14387:2021 (EN 14387:2021, IDT), із зазначенням кольорів: А – коричневий В – сірий Е – жовтий К – зелений SX – фіолетовий Р – білий Однак маркування та класифікація фільтрів за кольорами у цих двох стандартах відрізняються, тому маркування повинно відповідати виключно одному стандарту – тому, який використовується для підтвердження відповідності продукції. Одночасне посилання на два стандарти з різним маркуванням створює суперечності і може призвести до непорозумінь при оцінці відповідності та прийманні продукції. Рекомендуємо чітко визначити в тендерній документації, відповідно до якого стандарту має здійснюватися маркування і відповідність фільтрів, що забезпечить однозначність вимог і прозорість процедури закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Будь-які рішення та дії щодо закупівлі будуть здійснюватись після прийняття рішення АМКУ щодо результатів розгляду скарги, поданої раніше
Дата відповіді: 16.06.2025 14:55
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо оцінки відповідності за модулем C2

Номер: ecc3a11532164725afa5d08484447a50
Дата опублікування: 13.06.2025 19:01
Опис: У тендерній документації встановлено вимогу щодо подання сертифікатів відповідності, виданих за модулем B у комбінації з модулем C2 або D. Вимога щодо модулів B + D є коректною і відповідає Технічному регламенту, оскільки модуль D дозволяє проводити оцінку відповідності продукції, що буде виготовлена після укладення договору, шляхом оцінки системи якості виробника, без необхідності попереднього виготовлення всієї партії товару. Натомість вимога щодо модуля C2 є дискримінаційною, адже згідно з положеннями Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, модуль C2 передбачає контроль вже виготовленої партії продукції. Це означає, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен виготовити всю партію товару (213 шт.) до моменту подання тендерної пропозиції, що є економічно необґрунтованим і суперечить загальноприйнятій практиці виробництва під замовлення. Встановлення такої вимоги порушує принцип недискримінації учасників, закріплений у частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», і штучно обмежує коло потенційних постачальників. Просимо виключити вимогу щодо застосування модуля C2 та залишити виключно модуль D як правомірну альтернативу для підтвердження оцінки відповідності.
Відповідь: Шановний учаснику! Будь-які рішення та дії щодо закупівлі будуть здійснюватись після прийняття рішення АМКУ щодо результатів розгляду скарги, поданої раніше
Дата відповіді: 16.06.2025 14:55
Відповідь надана

Модуль С2

Номер: 3466183b90384ddc9509afa6f7c1528e
Дата опублікування: 13.06.2025 19:00
Опис: Шановний Замовнику! Згідно з положеннями Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №771 від 21.08.2019 року, у разі проведення оцінки відповідності за модулем B у комбінації з модулем C2, обов’язковим підтверджуючим документом є протокол вибіркового контролю продукції або інший офіційний документ, що прямо засвідчує проходження оцінки відповідності за модулем C2 (відповідно до додатку 9 Регламенту). У зв’язку з цим, просимо надати офіційне роз’яснення з наступних питань: Який саме документ Замовник вважає підтвердженням проходження модулю C2? Чи визнається лише сертифікат на тип (модуль B), чи обов’язковим є також протокол вибіркового контролю? Чи йдеться у вимогах тендерної документації про продукцію, яка вже виготовлена, і, відповідно, підлягає вибірковому контролю (C2)? Звертаємо увагу, що модуль C2 застосовується виключно до продукції, яка вже виготовлена, а тому необхідно чітко вказати обсяг, партію або серію, до якої застосовується модуль вибіркового контролю. У разі ж виготовлення продукції після укладення договору, згідно з Регламентом, має застосовуватись модуль D (затвердження типу із перевіркою системи управління якістю). Тобто, у випадку закупівлі 213 шт. фільтрів, що вказано у тендерній документації, це прямо означає, що вся партія продукції повинна вже бути виготовлена на момент подання тендерної пропозиції. Відповідно, така продукція має пройти повну процедуру оцінки відповідності за модулем B у комбінації з модулем C2, передбаченою Технічним регламентом засобів індивідуального захисту, затвердженим постановою КМУ №771 від 21.08.2019 р. Тобто учасник повинен подати документи на вже виготовлену партию 213 шт. яка закуповується згідно Тендерної документації. Що не є можливим! Або партія вже "виготовлена"? Вважаємо, що відсутність конкретних формулювань щодо застосування модулів оцінки відповідності та відсутність чіткої вимоги щодо обсягу підтверджувальних документів не лише суперечить Технічному регламенту, а й порушує принципи відкритості, прозорості та рівного доступу до участі у публічних закупівлях, що передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». З огляду на викладене, наполегливо просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у повну відповідність до вимог чинного законодавства України, Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, а також актуальних національних стандартів.
Відповідь: Шановний учаснику! Будь-які рішення та дії щодо закупівлі будуть здійснюватись після прийняття рішення АМКУ щодо результатів розгляду скарги, поданої раніше
Дата відповіді: 16.06.2025 14:55
Відповідь надана

Тендерна закупівля

Номер: 067c92c05ecb4ec4b6d1bbd5d00dc573
Дата опублікування: 13.06.2025 18:58
Опис: Шановний Замовнику! Повідомляємо, що тендерна документація містить суттєві недоліки, які прямо суперечать чинному законодавству України, вимогам технічних регламентів та актуальним стандартам щодо виготовлення фільтр-поглиначів. Зокрема, наявність дискримінаційних вимог, які орієнтуються виключно на конкретного «виробника», зокрема ця закупівля, яка фактично орієнтована на конкретного сумнівного виробника, не лише обмежує конкуренцію, але й порушує фундаментальний принцип рівного доступу до участі у публічних закупівлях, що є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з цим, наполегливо просимо невідкладно внести відповідні зміни до тендерної документації з метою приведення її у повну відповідність до чинного законодавства України, технічних регламентів та діючих стандартів. Очікуємо на ваше оперативне реагування та внесення відповідних коригувань.
Відповідь: Шановний учаснику! Будь-які рішення та дії щодо закупівлі будуть здійснюватись після прийняття рішення АМКУ щодо результатів розгляду скарги, поданої раніше
Дата відповіді: 16.06.2025 14:55
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 4f5330b7696849c096324283948cd8d8
Дата опублікування: 13.06.2025 18:57
Опис: Шановний Замовнику! У додатку 2 до тендерної документації Ви зазначаєте, що Фільтр скомбінований постачається у герметичному непрозорому пакуванні... Чим саме обумовлена вимога щодо непрозорого пакування, якщо прийти до уваги, що фільтри до моменту їхнього використання будуть зберігатись у спеціально відведених для цього приміщеннях, а не під відкритим сонцем!? Окрім цього, сам ударостійкий пластиковий корпус окрім механічного захисту, уберігає абсорбуючі компоненти фільтру (в т.ч. вугільну шихту) від ультрафіолетового проміння! Просимо Замовника прибрати із тендерної документації вимогу щодо постачання фільтру саме в "непрозорому пакуванні"
Відповідь: Шановний учаснику! Будь-які рішення та дії щодо закупівлі будуть здійснюватись після прийняття рішення АМКУ щодо результатів розгляду скарги, поданої раніше
Дата відповіді: 16.06.2025 14:55
Відповідь надана

Два стандарти в закупівлі

Номер: 12156f1321a94f8bad6f12d5d2bbf52b
Дата опублікування: 13.06.2025 18:55
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації сформульовано вимогу щодо комбінованого фільтра типу SX з посиланням на два різні стандарти: ДСТУ EN 14387:2017 (EN 14387:2004+A1:2008, IDT) та ДСТУ EN 14387:2021 (EN 14387:2021, IDT). При цьому ці стандарти містять принципово різні вимоги до фільтрів типу SX, зокрема: Основні відмінності: Стандарт 2017 року (EN 14387:2004+A1:2008) передбачає загальні положення для типу SX без обов'язкової конкретизації: Відсутня вимога вказувати конкретні хімічні речовини; Не регламентується обов’язкове час захисної дії в хвилинах; Не вимагається кольорове маркування SX (лише рекомендовано); Виробник сам визначає застосування SX без суворої перевірки. Натомість стандарт 2021 року (EN 14387:2021) встановлює жорсткі та прозорі вимоги: SX-фільтр повинен мати точно вказані речовини, від яких він забезпечує захист; Повинна бути вказана захисна дія в хвилинах для кожної речовини; Необхідно зазначати просокову концентрацію; Фіолетове маркування стало обов’язковим; Уся ця інформація має бути чітко зазначена у сертифікаті про експертизу зразка, виданому акредитованим органом оцінки відповідності. Це створює суперечність, оскільки: Вимоги до фільтрів типу SX в обох стандартах є кардинально різними; Один стандарт (ДСТУ EN 14387:2021) вимагає об’єктивних доказів ефективності фільтра — включно з конкретними речовинами, захисним часом, просоковою концентрацією та повним маркуванням у сертифікаті; Натомість інший стандарт (ДСТУ EN 14387:2017) дозволяє самодекларацію виробника без обов’язкових випробувань та без деталізації хімічного захисту; У результаті – вимоги тендерної документації є внутрішньо суперечливими та не забезпечують однакових умов для всіх учасників. Це порушує принципи прозорості, однозначності та недискримінації, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а також не відповідає нормам гармонізації технічного регулювання з ЄС. Просимо усунути зазначену невідповідність та оновити тендерну документацію відповідно до чинного гармонізованого стандарту — ДСТУ EN 14387:2021.
Відповідь: Шановний учаснику! Будь-які рішення та дії щодо закупівлі будуть здійснюватись після прийняття рішення АМКУ щодо результатів розгляду скарги, поданої раніше
Дата відповіді: 16.06.2025 14:55
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 696fbb12293c47e2bf078cf955bc8894
Дата опублікування: 13.06.2025 18:50
Опис: Шановний Замовнику! Мінімальний час захисної дії від бойових та отруйних речовин повинен складати: за основними параметрами: хлорциан, хлорпікрин, фосген – не менше 40 хвилин, іприт, зарин – не менше 180 хвилин. Надана інформація має підтверджуватись Сертифікатом про експертизу зразка. Захисні властивості фільтра скомбінованого за зазначеними речовинами повинні бути підтверджені (внесені в діючий Сертифікат про експертизу зразка) органом сертифікації з оцінки відповідності Технічному регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України №771 від 21.08.2019 р., акредитованим на відповідність вимогам ДСТУ EN 14387:2017 (EN 14387:2004+А1:2008, IDT) або ДСТУ EN 14387:2021 (EN 14387:2021, IDT). За іншими параметрами фільтр скомбінований повинен відповідати типу і класу не менш ніж: А2В2Е2К2SX Р3 RD відповідно до вказаних стандартів. Водночас, згідно з підпунктом 6.12.2 ДСТУ EN 14387, концентрація випробувальних газів в повітрі (у мг/л) наведена лише для сполук типів А, В, Е, К, AX, Hg, NO. Для типу SX не вказані ні концентрація газів, ні просокова концентрація, оскільки, відповідно до підпункту 5.1.1, тип SX "застосовний проти спеціально позначених газів і парів, визначених виробником". З огляду на те, що в маркуванні фільтра присутній тип SX, при цьому різні виробники можуть позначати під типом SX різні речовини з різним захисним потенціалом, а ми як учасник плануємо надати еквівалент, просимо надати уточнення щодо: Найменування речовин, під якими маркується тип SX; Допустимих концентрацій у повітрі для цих речовин згідно з вимогами ДСТУ EN 14387; Часу захисної дії для речовин, позначених під типом SX; Просокової концентрації для цих речовин. Просимо врахувати зазначені вимоги для забезпечення прозорості та однозначності оцінки захисних властивостей продукції. А саме, надати відповідні параметри та надати повне, а не скорочене підтвердження в Сертифікаті про експертизу зразка.
Відповідь: Шановний учаснику! Будь-які рішення та дії щодо закупівлі будуть здійснюватись після прийняття рішення АМКУ щодо результатів розгляду скарги, поданої раніше
Дата відповіді: 16.06.2025 14:55
Відповідь надана

Технічни вимоги

Номер: e8e0efe878f84de1b91dbb8de090e9b5
Дата опублікування: 13.06.2025 18:49
Опис: Шановний Замовнику! У технічній специфікації вказано, що мінімальний час захисної дії комбінованих фільтрів від бойових та отруйних речовин повинен становити: Хлорциан, хлорпікрин, фосген – не менше 40 хвилин, Іприт, зарин – не менше 180 хвилин. Водночас, відповідно до військових стандартів та нормативних документів, визначення часу захисної дії фільтрів має здійснюватися з урахуванням таких параметрів як: швидкість проходження повітря через фільтр, концентрація токсичних речовин, температура та інші умови випробувань. У технічній документації відсутні вказівки щодо зазначених параметрів, що унеможливлює коректну оцінку відповідності продукції заданим вимогам. Просимо надати уточнення щодо: Конкретних умов випробувань (швидкість потоку, концентрація отруйних речовин тощо), на основі яких встановлено мінімальний час захисної дії. Це необхідно для забезпечення об'єктивної та повної оцінки відповідності продукції військовим вимогам від яких відповідно і залежить час захисної дії.
Відповідь: Шановний учаснику! Будь-які рішення та дії щодо закупівлі будуть здійснюватись після прийняття рішення АМКУ щодо результатів розгляду скарги, поданої раніше
Дата відповіді: 16.06.2025 14:55
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 462eafbf90174140a8c9d4b83e105f27
Дата опублікування: 13.06.2025 18:48
Опис: Шановний Замовнику! Фільтр скомбінований постачається у герметичному непрозорому пакуванні, яке включає поліетилен та полівінілхлорид, разом із пробкою та гвинтовою кришкою. Відомо, що матеріали полівінілхлориду мають низьку міцність і погані експлуатаційні властивості для тривалого зберігання та надійного захисту в складних умовах. У зв’язку з цим просимо надати роз’яснення: Яким чином передбачено забезпечення надійності зберігання і захисних властивостей фільтрів у пакуванні з такими матеріалами? Чи відповідає таке пакування вимогам до військових засобів індивідуального захисту, які мають особливі стандарти щодо якості матеріалів та надійності захисту? Чи не суперечить використання пакування з полівінілхлориду вимогам безпеки та довговічності продукції, призначеної для військових потреб?
Відповідь: Шановний учаснику! Будь-які рішення та дії щодо закупівлі будуть здійснюватись після прийняття рішення АМКУ щодо результатів розгляду скарги, поданої раніше
Дата відповіді: 16.06.2025 14:55