-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту транспортних засобів (м. Київ))
Завершена
434 525.09
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 172.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 172.63 UAH
Період уточнення:
10.06.2025 13:33 - 15.06.2025 00:00
Відповідь надана
ЗВЕРНЕННЯ
Номер:
5e3cb7f95c8f4fb5b5adc86c093e69fd
Дата опублікування:
14.06.2025 09:07
Опис:
Шановний Замовнику!
Наша компанія, як потенційний учасник зазначеної закупівлі, висловлює вдячність за системний та виважений підхід до формування тендерної документації, що враховує актуальні обставини та нагальні потреби державної служби.
Ми повністю підтримуємо Вашу позицію, викладену у відповіді на звернення іншого учасника, зокрема:
«Зважаючи на мету та предмет діяльності Державної служби України з безпеки на транспорті, обслуговування його рухомого складу повинно займати щонайменший час та найбезпечніший в переміщенні маршрут.
На підставі пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити.
Згідно з частиною першою статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, у тому числі технічних, функціональних та якісних характеристик.
Так, додаток 1 до тендерної документації містить вимогу:
«Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу максимальна відстань СТО Учасника від місцезнаходження ТЗ Замовника не повинна перевищувати 15 км...»»
Поділяючи цю логіку, ми вважаємо за доцільне ще більше посилити ефективність обслуговування автотранспорту Державної служби України з безпеки на транспорті.
З огляду на вищезазначене, пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме:
зменшити максимально допустиму відстань розташування СТО до 5 км.
Таке уточнення дозволить:
мінімізувати витрати пального та експлуатаційні витрати;
підвищити швидкість обслуговування та повернення ТЗ у використання;
покращити безпеку під час переміщення транспортних засобів в умовах воєнного стану;
підвищити загальну ефективність виконання завдань Замовника.
Крім того, ми провели аналіз ринку автосервісних підприємств і повідомляємо, що на відстані до 5 км від місцезнаходження ТЗ Замовника розташовано понад 10 СТО, які можуть забезпечити якісне обслуговування, що підтверджує збереження конкуренції при такому уточненні.
Наша СТО також розташована на відстані менше 5 км і повністю відповідає всім технічним вимогам, передбаченим тендерною документацією.
Ми готові надати відповідні документи на підтвердження та взяти участь у даній процедурі закупівлі.
ПРОСИМО:
Внести зміни до тендерної документації в частині вимоги:
«максимальна відстань СТО Учасника від місцезнаходження ТЗ Замовника не повинна перевищувати 15 км»
та замінити її на:
«…не повинна перевищувати 5 км»
Сподіваємось на врахування нашої пропозиції, що цілком узгоджується з принципами публічних закупівель — ефективності, економності, недискримінаційності та раціонального використання бюджетних коштів.
Відповідь:
Добрий день, шановний потенційний Учаснику! Щиро вдячні Вам за зацікавленість до закупівлі, що оголошена Державною службою України з безпеки на транспорті. Детально розглянувши Ваше звернення, щодо внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне: Додаток 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту транспортних засобів (м. Київ))» Додатку 1 до документації Умови надання послуг: п.2. Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу максимальна відстань СТО Учасника від місцезнаходження ТЗ Замовника не повинна перевищувати 15 км.» розроблена Державною службою України з безпеки на транспорті узгоджені усі принципи публічних закупівель, а саме: ефективності, економності, недискримінаційності та раціонального використання бюджетних коштів у якій враховані усі можливі випадки для забезпечення прийняття участі усіх потенційних учасників де враховується у тому числі: забезпечення здорової конкуренції для усіх потенційних учасників, забезпечує можливість усунення дискримінаційних умов для прийняття участі у закупівлі потенційних учасників, точний прорахунок дотримання принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону, зменшення навантаження на державний бюджет, оптимізації робочого часу працівників, витрат палива, забезпечення участі потенційних учасників закупівлі розташованих на відстані вказаної в ТЗ Замовника. Державна служба України з безпеки на транспорті з повагою розгляне подані тендерні пропозиції кожного учасника закупівлі. Детально розглянувши Ваше звернення вважаємо тендерну документацію Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів яка містить вимогу щодо розташування місця надання послуг відповідно до Додатку 1 п.2. Умови надання послуг обґрунтованою. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
14.06.2025 15:50
Відповідь надана
щодо усунення дискримінаційних умов з тендерної документації в процедурі закупівлі UA-2025-06-10-006493-a Замовник: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ
Номер:
af83170199ef41b09fdcce6b0f67cdc5
Дата опублікування:
10.06.2025 17:23
Опис:
ВИМОГА
щодо усунення дискримінаційних умов з тендерної документації
в процедурі закупівлі UA-2025-06-10-006493-a
Замовник: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ
У тендерній документації (розділ 2, додатку 1) зазначено наступну вимогу:
«Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу максимальна відстань СТО Учасника від місцезнаходження ТЗ Замовника не повинна перевищувати 15 км».
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників та добросовісної конкуренції.
Обґрунтування:
1. Відсутність об'єктивної необхідності саме у 15 км. Тендерна документація не містить підтверджених розрахунків або досліджень, які б обґрунтовували критичність саме цієї відстані як визначального чинника ефективності обслуговування.
2. Обмеження конкуренції. Установлення жорсткого обмеження у 15 км необґрунтовано виключає з участі підприємства, які мають технічну можливість якісно й оперативно виконувати послуги, але знаходяться, наприклад, на відстані 16–25 км. Це порушує права потенційних учасників і обмежує конкуренцію.
3. Існують альтернативні способи забезпечення своєчасного обслуговування, зокрема шляхом організації виїзного сервісу або забезпечення підмінного транспорту, що нівелює потребу у такому жорсткому географічному обмеженні.
Вимагаємо:
Внести зміни до тендерної документації шляхом:
– або вилучення вказаної вимоги щодо обмеження відстані до СТО,
– або заміни її на більш гнучке формулювання, наприклад:
«Учасник повинен забезпечити оперативне надання послуг у строк, визначений технічним завданням, незалежно від розташування СТО».
У разі невнесення змін залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Добрий день, шановний потенційний Учаснику! Щиро вдячні Вам за зацікавленість до закупівлі, що оголошена Державною службою України з безпеки на транспорті. Детально розглянувши Ваше звернення, щодо внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне: Станом на сьогодні по всій території України введено воєнний стан, який діє і до сьогодні. Зважаючи на мету та предмет діяльності Державної служби України з безпеки на транспорті, обслуговування його рухомого складу повинно займати щонайменший час та найбезпечніший в переміщенні маршрут. На підставі пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Разом з тим, відповідно до частини першої статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Так, додаток 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. ДК 021:2015 (CPV) : 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів)» містить вимогу щодо розташування місця надання послуг, а саме: Розділ 2. Умови надання послуг. 2. Учасник подає пропозицію щодо виконання послуг з урахуванням вимог цього технічного завдання та у складі тендерної пропозиції Учасник повинен обов’язково надати наступну інформацію та документи. Додатку 1 до документації «2. Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу максимальна відстань СТО Учасника від місцезнаходження ТЗ Замовника не повинна перевищувати 15 км. На підтвердження надаються документи на право власності СТО або договори оренди приміщень СТО чинні не менше ніж до 31.12.2025 р.». Отже, на підставі вищевикладеного та враховуючи постійне та термінове використання автомобілів спеціалізованого призначення під час виконання завдань та обов’язків, реалізації наданих прав і повноважень покладених на Державну службу України з безпеки на транспорті, дотримуючи принципи здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону, зменшення навантаження на державний бюджет, оптимізації робочого часу працівників, витрати палива, велика кількість потенційних учасників закупівлі розташованих на відстані вказаної в ТЗ Замовника. Вважаємо тендерну документацію Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів яка містить вимогу щодо розташування місця надання послуг обґрунтованою. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
13.06.2025 15:13