• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення будівлі Бродівського закладу дошкільної освіти №9 Бродівської міської ради Львівської області на вул. Коновальця Є. 1а в м. Броди Золочівського району Львівської області, ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Річний план

Торги відмінено

2 529 693.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 648.47 UAH
Період уточнення: 09.06.2025 19:57 - 23.06.2025 00:00
Без відповіді

Проект договору

Номер: 4aec7594c47b4c0091ac31f7c9f837b0
Дата опублікування: 17.06.2025 11:39
Опис: Доброго дня! Проектом договору передбачено: 6.2. Замовник зобов’язується: 6.2.1. Забезпечити Підрядника проектно-кошторисною документацією в кількості, що визначено згідно ДБН протягом 20-ти днів після набуття сили договору, в т.ч. дозвіл на ведення будівельних робіт. 6.4. Підрядник зобов'язаний: 6.4.1. Виконувати роботу у відповідності з вимогами проектно-кошторисної документації, будівельних норм і правил, графіку виконання робіт, та чинного законодавства України. 6.4.2. Протягом 30-ти днів розглянути проектно-кошторисну документацію та подати свої зауваження Замовнику. Додаткові роботи, які виникли після цього строку, і не викликані змінами проектних рішень, виконуються Підрядником за власний рахунок Тепер запитання: якщо Замовник протягом 20 днів з дня підписання договору надає ПКД Підряднику, а підрядник 30 днів її розглядає ,то як всі роботи мають бути виконані до 25.07.2025? (враховуючи, що аукціон запланований на 27.06.2025,процедура передбачає розгляд документів потенційного переможця - 5 робочих дні,плюс час на оскарження після визнання-5 календарних днів і час на підписання договору . За найоптимістичнішими підрахунками ,договір може бути підписаний не раніше 7 липня.)
Без відповіді

акт огляду

Номер: 61647626551b4a78a3e4d816d6ceab1d
Дата опублікування: 16.06.2025 19:41
Опис: Вимагаємо видалити вимогу з відвідування об"єкту зі складанням акту обстеження в період звернення за роз’ясненням , який має бути підписаний учасником та замовником, оскільки вимога про відвідування об"єкту НЕОДНОРАЗОВО була визнана як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт (довідку) огляду, на місці може не виявитись керівника, то у закупівлі зможе прийняти участь лише один учасник, причому, що вірогідно, з максимальною ціною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту огляду в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ , а також до Держаудитслужби, НАЗК та НАБУ. У випадку залишення даної вимоги у тендерній документації, ми будемо змушені звернутися з до відповідних органів, уповноважених на викриття корупційних правопорушень. Якщо 17.06.2025 року не буде внесено змін до тендерної документації, то 18.06.2025 року ми подамо скаргу на неправомірні дії замовника до АМКУ.
Відповідь надана

Строк робіт

Номер: fa5c7f8bedf04d4b853473276aa2f42a
Дата опублікування: 14.06.2025 13:17
Опис: Замовнику! В оголошенні вказана дата виконання договору 25 липня 2025 року. Враховуючи те, що в кращому випадку ви зможете підписати угоду з переможцем торгів не швидше 10 липня, підрядник буде мати 15 календарних днів на виконання робіт. Яким чином можна змонтувати систему опалення з 164-х радіаторів за 10 робочих днів? Крім того, типи радіаторів, які є в технічній специфікації майже всі необхідно замовляти на заводі і термін виготовлення їх становить 6-8 тижнів. Можливо, потенційний переможець, впевнений у своїй перемозі у торгах вже давно закупив радіатори і тоді все стає більш- менш зрозумілим? Окрім того, в проєкті договору вказана дата дії договору до 31.12.2025 року. Як формувати графік виконання робіт?
Відповідь: Учаснику! Терміни виконання робіт визначені відповідно до режиму роботи закладу. Терміни виконання робіт залежать від спроможності учасника. Учасники повинні самостійно оцінити свої виробничі та логістичні можливості для забезпечення виконання зобов’язань у визначені строки. Замовник не впливає на способи та терміни постачання продукції, але вимагає дотримання умов договору.
Дата відповіді: 16.06.2025 10:07
Відповідь надана

термін не менше 14 днів

Номер: f37da6a5476a4bf9947924530df7c4a6
Дата опублікування: 12.06.2025 17:26
Опис: Шановний замовнику, врахуте, будь ласка, що Згідно з Особливостями (Постанова КМУ № 1178), строк подання пропозицій у закупівлях робіт не може бути менше 14 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення та уважність. Повідомляємо, що ваше зауваження є обґрунтованим. У зв'язку з цим замовником буде внесено відповідні зміни до оголошення про закупівлю.
Дата відповіді: 12.06.2025 20:58
Відповідь надана

Загальне

Номер: ffdf4f2438d2490db6b615796a4252b0
Дата опублікування: 12.06.2025 16:19
Опис: Вітання! Чи можливе залучення працівників на умовах угод цивільно -правового характеру?
Відповідь: Вітаю! п.2.1. Додатку 1 до Тендерної документації зазначає подати в складі тендерної пропозиції сканкопії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази, або витяги з наказів про прийняття на роботу. Договорів цивільно-правового характеру в даному переліку не передбачено. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 12.06.2025 20:40
Відповідь надана

Програмне забезпечення

Номер: f9022b1835dc4ba2ab59f328afc0a2c5
Дата опублікування: 12.06.2025 16:18
Опис: Доброго дня! Підкажіть,програмне забезпечення АВК -5 ( або аналоги) має бути власне чи можливе залучення на умовах оренди?
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, програмне забезпечення АВК-5 (або аналоги) може бути залучене на умовах оренди. Важливо під час участі у тендері мати докази правомірного використання ПЗ (договір оренди, ліцензію, або інший документ, що підтверджує легальність використання АБК-5). Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 12.06.2025 19:58
Відповідь надана

матеріали

Номер: 95884370d35c4d7d810202c871b55956
Дата опублікування: 11.06.2025 19:39
Опис: Шановний Замовнику, у вашому технічному завданні не надано переліку матеріалів , просимо конкретики, так як це суттєво впливає на ціну устаткування. Це все є визначене проектно-кошторисною документацією. Для правильного визначення вартості робіт щодо Капітального ремонту системи опалення просимо надати перелік матеріалів. Додатково нагадуємо, що згідно Настанови з визначення вартості будівництва Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. У випадку ненадання відомості матеріалів Учасник торгів може на свій розсуд підібрати устаткування і матеріали з найнижчими параметрами (бо вони не вказані і будуть найдешевшими), і тим самим виграти дану закупівлю за ціною. Після визнання такого учасника переможцем тендеру, виконання робіт та якісна робота самого об’єкту буде неможливою, так як параметри устаткування можуть суттєво відрізнятись від проектних рішень
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднена підсумкова відомість ресурсів для підготовки тендерної пропозиції. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 12.06.2025 12:30