• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ЦЗВ-25Т_173_ВО: Кабель КВВГ, АКВВГ, КВВГЕ (Лот 1 - 44320000-9 – кабелі та супутня продукція; Лот 2 - 44320000-9 – кабелі та супутня продукція; Лот 3 - 44320000-9 – кабелі та супутня продукція)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

4 862 393.79 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 439.74 UAH
Період уточнення: 09.06.2025 16:28 - 27.06.2025 00:00
Відповідь надана

продовження строку подачі

Номер: 4c0bc842dc7c46afa93c6e1f47e6eeb3
Дата опублікування: 19.06.2025 17:11
Опис: Добрий день. Просимо подовжити строк подачі пропозицій на 5 к.д. у зв'язку великим обсягом інформації
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.06.2025 14:28
Відповідь надана

Розяснення не надано

Номер: 40ad6f33c77e4bb8bb26f1eb93262188
Дата опублікування: 18.06.2025 16:25
Опис: відповідно до п. 17.2. Розділу 17 - «Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку виконання у повному обсязі взятих на себе за цим Договором зобов’язань щодо поставки та оплати ТОВАРУ, а також гарантійних зобов’язань на ТОВАР, на умовах визначених цим Договором.» фіксує положення, що не звільняє)залишає обовязок),проте надає право Замовнику звернутися до банку для списання банківської гарантії, адже поставки здійснюються не пізніше 31.10.2025р. То яка гарантія, що після закінчення строку договору та поставки Ви не будете звертатись у суд за завдані збитки із посиланням на п. 17.1 Розділу 17 Договору? Замовник може звернутись у банк і списати гарантію, посилаючись на цей пункт,банк у свою чергу не має право по гарантії відмовити. Далі у Постачальника- збитки. у Вас - прибуток у виді гарантії. Просимо внести зміни що рознарядка повинна бути направлена до 30.07.2025р.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення та увагу до даної закупівлі. При цьому повідомляємо, що згідно Додатку 6 до Тендерної документації розділу 4 п. 4.2. другого абзацу зазначено: «Строк поставки ТОВАРУ – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.». Згідно зауваження, що поставки здійснюються не пізніше 31.10.2025 р. є некоректною.
Дата відповіді: 20.06.2025 09:13
Відповідь надана

Зміни у Договір

Номер: a4f5b767b18c4ac181b2dd4f12ddea2f
Дата опублікування: 17.06.2025 17:37
Опис: Додатком 6 до тендерної документації опубліковано ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ РЕСУРСІВ. П.4.2. Розділу 4 вказаного проекту містить наступні умови: “Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.”. У свою чергу п.17.1. Розділу 17 містить наступні умови: “Строк дії цього Договору встановлюється з дати його підписання Сторонами до 31.10.2025.”. Враховуючи вищевикладене, просимо АТ “УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ ”, в особі ФІЛІЇ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА "АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" додати окремим пунктом у Договорі про те, що рознарядка на весь Товар, що зазначений у Специфікації, повинна бути надіслана Постачальнику не пізніше 30.07.2025р. У разі прострочення вказаної умови, рознарядка є такою, що не підлягає виконанню. Вказані зміни унеможливлюють збитки для Замовника, порушення строків поставки та забезпечать Вас Товаром високої якості. Для Постачальника вказані обставини важливі для збереження строку поставки у 90 (дев’яносто) календарних днів та уникнення судових спорів у майбутньому.
Відповідь: Згідно Додатку 6 до Тендерної документації у п. 4.2. Розділу 4 зазначено «Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.», а також відповідно до п. 17.2. Розділу 17 - «Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку виконання у повному обсязі взятих на себе за цим Договором зобов’язань щодо поставки та оплати ТОВАРУ, а також гарантійних зобов’язань на ТОВАР, на умовах визначених цим Договором.». Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Додатку 6 Тендерної документації.
Дата відповіді: 18.06.2025 16:11
Відповідь надана

Продовження строку подачі пропозицій

Номер: 6427be43cf544fae87f83c8278d01c50
Дата опублікування: 10.06.2025 17:36
Опис: Просимо продовжити строк подачі пропозицій для формування вигідної цінової пропозиція до 24.06.2025. Адже передбачається зниження ціни на метірали на наступному тижні
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.06.2025 17:05